Ik ben benieuwd of iemand dit herkent. Sinds een poosje (ik denk toch soberso wel 2 weken, misschien al wel langer, ik ben niet zo goed in dingen bijhouden

) heb ik telkens vage pijn.
In mijn knie, bij de pezen op de voorkant, daar waar de pezen samen komen (volgens fysio). Dit was aan de linkerkant. Stekende brandende pijn tijdens het lopen, traplopen, ect.
Momenteel in mijn linkerknie aan de zijkant, waar de knieband lijkt te zitten (hoi google plaatjes).
http://imageshack.us/photo/my-images/708/calfmusclessideview1010.jpg/
(copy/paste deze link)Daar geloof ik.
Kan na rust amper omhoog komen, kan niet traplopen, lopen doet flink pijn, knie uberhaupt proberen te buigen is idioot pijnlijk. Ik slof ook maar wat door het huis want voetjes optillen gaat niet echt. Dit had ik afgelopen Zaterdag ook, flink lopen ijsen, hielp niks. Maandag nog steeds pijn maar Maandag avond minder, Dinsdag was het weg, Woensdag was het terug

Het lijkt telkens heel even weg te zijn en weer flink hevig terug te komen. Dit gaat best al wel een poos zo aan namelijk.
Poosje geleden in mijn linkerpols.
![119clk3.jpg]()
Langs het rode randje en bij de pijl. Druk pijnlijk, zodanig dat je door de grond zou willen zakken.
Links geen last meer momenteel. Wel van het weekend aan de linkerhand last.
![29613ro.jpg]()
Bij de rode cirkels. Dat is nu ook weg. Heb links momenteel geen enkele last.
Momenteel in mijn rechterpols. Eerst gisterenavond dat het hier flink pijn deed. Met name bij het draaien van de arm. Wanneer je dus de pezen / spieren gebruikt.
![34gatr7.jpg]()
Maar sinds vannacht in mijn pols. En is de pijn in mijn arm weg.
![iwrqz4.jpg]()
Bij het groene pijltje. Als ik daar druk, kolere

En als ik mijn pols op en neer of opzij beweeg doet het flink pijn. Smerige branderige messteken.
Ook heb ik regelmatig van die zeikpijnen in mijn voetzolen. Dat je amper kan lopen
Nu heb ik vanaf pasen af en aan koorts gehad. Laatste keer was Woensdag. Al bloedgeprikt en de ontsteking waardes waren verhoogd. Ik ben ongeveer zo'n 2.5e week geleden met de pijn in mijn linkerpols bij mijn huisarts geweest, en die dacht aan een peesontsteking. Maar, een peesontsteking zou in principe niet zo snel weer weg moeten gaan. Dat houdt wel even aan, zeker zonder medicatie. Want NSAID's mag ik niet icm de ziekte van crohn en AB werkt niet. Spuit is er ook niet gezet. Toch is links helemaal klachten vrij nu.
Het lijkt dus telkens te wisselen en overal terug te komen. Alhoewel de laatste tijd wel echt mijn knie en mijn rechterpols dus steeds aanwezig zijn en ook echt behoorlijk pijn doen. Momenteel zit ik op hetzelfde niveau als een week geleden en 2 weken geleden ; ik kan geen fuck en alles doet pijn. Liggen doet pijn, opstaan doet gruwelijk pijn en lopen gaat niet normaal

Ik ben Woensdag ivm de nieuwe koorts weer bij de HA geweest, aangegeven dat ik ook deze vage klachten had, hij zei "Hmm daar kan de koorts niet van komen" en dat was het.
Ik heb geen rare dingen gedaan. Ik ben erg benieuwd of iemand dit herkent, want ik ben er best wel klaar mee. Ik wil gewoon normaal kunnen lopen, zwaaien, hurken, whatever, zoals ongeveer 5 weken geleden ofzo