Robby87 +1quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:00 schreef Sands het volgende:
Harry Potter
The Dark Knight
Tinker Tailor Soldier Spy
Leon
Dracula
Red Riding Hood
Lost in Space
Quest for Camelot
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is dat dezelfde film die ook een oscar heeft gewonnen?
Mariken van Nieumeghen.quote:
Dat was snelquote:
Trivia van welke filmquote:The set for's personal barbershop at the Lexington Hotel included a number of small items (cologne bottles, shaving brushes) that belonged to the real
.
quote:
quote:The train station scene was parodied in Naked Gun 33 1/3: The Final Insult.
quote:took the idea of the train station scene from the 1925 Russian movie Battleship Potemkin (better known as The Battleship Potemkin). The sailors who get caught in the crossfire in
are a tribute to Potemkin.
ik dacht ik meld het evenquote:
quote:Though the patron saints of police are Michael the Archangel and Saint Sebastian, Irish police officers often carried Saint Jude medals, the patron saint of hopeless causes.
quote:In real life,brought the only non-tax-related charges against
which resulted in 5,000 separate Volstead Act indictments.
dit gaat over Al Capone.quote:
Stand april:quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dit gaat over Al Capone.
The Untouchables?
Welke film en 5 namen van acteurs/-tricesquote:This is the first film in the series not to be directed by Jon Favreau
Sands +1quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:28 schreef Sands het volgende:
Iron Man 3
Jon Favreau
Robert Downey Jr
Paul Bettany
Gwyneth Paltrow
Ben Kingsley
Guy Pearce
Goed genoegquote:
Ja, Maar Gooische Vrouwen staat wel in het acteur lijstje en daar is hij Rene Froger...quote:
quote:Filmpje!
Bargast
+1quote:
A ........ Ghost ....quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ken volgens mij alleen Ghost in the Shell en dat is dit niet
quote:The dandruff that Allison shakes onto her penciled drawing for snow was achieved by sprinkling Parmesan cheese.
quote::Anybody hear that? It's a, um... It's an impact tremor, that's what it is... I'm fairly alarmed here.
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:31 schreef Sands het volgende:
Runaway
Runaways
Runaway Train
Runaway Bride
Runaway Jury
quote:A trio of bodybuilders in Florida get caught up in an extortion ring and a kidnapping scheme that goes terribly wrong.
Het stond duidelijk op IMDB dacht ik...blijkbaar nietquote:Op zondag 28 april 2013 00:53 schreef DragonFodder het volgende:
ik dacht dat deze film dezelfde titel had,
? Ik kijk tevoren toch niet op imdb?quote:Op zondag 28 april 2013 00:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Het stond duidelijk op IMDB dacht ik...blijkbaar niet
2/3quote:
Ik kijk een paar keer per dag op IMDB (ik dacht dat iedereen dit doetquote:Op zondag 28 april 2013 06:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
? Ik kijk tevoren toch niet op imdb?
3/3quote:
4/3quote:
Misschien dat je eerder had gekeken en het had onthouden? Net als bij een US Box Office vraagquote:Op zondag 28 april 2013 10:58 schreef DragonFodder het volgende:
Ik kijk wel op imdb, maar niet als ik een vraag probeer te beantwoorden
quote:Penélope Cruz may only have a cameo role alongsidein I'm So Excited! – laying on a thick, lisping Andalusian accent – but her presence is a reminder of how
has made her career, and why he now has a long list of famous actresses begging for parts.
is the latest to have admitted asking him to direct her.
quote:
Ja, Adrian Grenier, maar het is hem volgens mij niet.quote:Op zondag 28 april 2013 17:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op die krullenbol uit Entourage.
Volgens mij is dat Johnny Depp, maar geen idee in welke film.quote:Op zondag 28 april 2013 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Kijk nou naar de foto op de achtergrond. Das toch van de poster van de eerste star trek remake film... Of zit ik er dan echt volledig naast?
Ditquote:Op zondag 28 april 2013 17:48 schreef HilarityEnsues het volgende:
James Marsden?
In dat geval Hairspray en 27 Dresses.
film?quote:Shot during a writer's strike, which had caused most other productions at Shepperton studios to shut down. Director Duncan Jones says he got a number of top-class effects people on the crew because of the lull.
2/7quote:Op zondag 28 april 2013 21:15 schreef dyonvbaal het volgende:
fantastic four
fantastic four rise of the silver surver
ik heb laatst zo'n film gezien over iets met wiskunde... maar weet al niet meer hoe die heet...
3/7quote:
7/7quote:
Ik heb al moeite met het horlogequote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan de helft van die brief niet eens ontcijferen.
I found it in a shop on the Barkhor (?). It has traveled a long way and finally came back home. Thank you for your friendship.quote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan de helft van die brief niet eens ontcijferen.
Zover kom ik ookquote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
I found it in a shop on the Barkhor (?). It has traveled a long way and finally came back home. Thank you for your friendship.
De naam onder de brief is Heinrich...denk ikquote:Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef Desunoto het volgende:
Ik zag eerst ook een 8 maar het leek me waarschijnlijker dat hij wat ouder was dus ik keek nog eens goed. Verder staat er eigenlijk "Für Peter vom Vater" als je het in correct Duits wil... en iets met Mont Blanc dus.
Weet iemand een film over Duitse bergbeklimmers of zoiets?
... en zo ontrafelen we langzaam het mysterie.quote:Op zondag 28 april 2013 22:27 schreef Sands het volgende:
[..]
De naam onder de brief is Heinrich...denk ik
Héél warm.quote:Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef Desunoto het volgende:
Ik zag eerst ook een 8 maar het leek me waarschijnlijker dat hij wat ouder was dus ik keek nog eens goed. Verder staat er eigenlijk "Für Peter vom Vater" als je het in correct Duits wil... en iets met Mont Blanc dus.
Weet iemand een film over Duitse bergbeklimmers of zoiets?
Bingo!quote:
Dat wist ikquote:Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm... die had ik weggestreept omdat er 1982 op het horloge staat...
Si.quote:
3/5quote:
Balto?quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef sjeppert het volgende:
[..]
3/5
nog twee
oa een film met Andy Garcia en een film waarin een hond een grote rol speelt
5/5quote:
quote:
Verdorie zeg... dan maar een makkelijke (hoop ik)quote:
quote:Tower 49, this is mission control. How are you all doing this lovely morning?
: Another day in paradise,
. Uploading data now.
quote:: [in ruins of stadium] The last Super Bowl was played right here.
: Please don't tell me it was a classic.
: Classic game. 80,000 people on their feet. Seconds left on the clock. So Hubie throws a Hail Mary. Touchdown!
Sands +1quote:
3/4quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:45 schreef Patch het volgende:
Dan zal ik een aanzetje doen...
The Smurfs
Starship Troopers
Clara's Heart
Doogie Howser MD: The Movie
3/4quote:
Inderdaad. De andere was Cloudy with a chance of meatballsquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:58 schreef dyonvbaal het volgende:
oja, daar speelt ie die blinde in... die heet toch ook gewoon beastly ofzo?
Nederlands?quote:
quote:
quote:
Om het iets makkelijker te maken zal ik de geslachten erbij zettenquote:
quote:Storyline:
A reporter returns to his Florida hometown to investigate a case involving a death row inmate.
Sands +1quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:18 schreef Patch het volgende:
Pretty Woman
The Hunchback of Notre Dame
Shallow Hall
Hachiko
Wiequote:Trade Mark
One sided smile
Tends to play characters with a troubled past or life
Often plays real life characters
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:07 schreef picodealion het volgende:
Zal wel weer een oudje zijn dan. James Dean?
quote:After seeing's turn as James Dean, Robert De Niro personally chose him to play his drug-addicted son in the 2002 movie City by the Sea (2002).
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |