Ok.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:27 schreef Tropanzia het volgende:
Kan je denk ik beter in ONZ vragen.
Wel goede grap. Totaal ongepaste goede grap.
Volgens mij ben je als biseksueel per definitie ook homoseksueel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, een homosensuele biseksueel ben ik nog niet tegengekomen.
Maar waarom verdient het dan extra vermelding? Dat is zoiets als een zwarte neger of een witte blanke.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als biseksueel per definitie ook homoseksueel.
Ik vind het iig vrij homoseksueel om als man een andere man te neuken.
In de kont
Ik vind dat je nu wel een beetje racistisch bent hoor Kapo. Zwarte negers en witte blanke...Dat kan dus echt niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom verdient het dan extra vermelding? Dat is zoiets als een zwarte neger of een witte blanke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu wel een beetje racistisch bent hoor Kapo. Zwarte negers en witte blanke...Dat kan dus echt niet.Zwarte negers zijn zelf racistisch. Enig idee wat ze met witte negers doen daar in die bananenrepublieken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is allemaal een complot! DE NWO KOMT! DOE JULLIE OGEN OPEN. DE ZWARTE NEGERS KOMEN!quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwarte negers zijn zelf racistisch. Enig idee wat ze met witte negers doen daar in die bananenrepublieken?
Achja pleonasmes zijn niet echt mooi maar om iets extra kracht bij te zetten in dit soort gevallen wel geoorloofd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom verdient het dan extra vermelding? Dat is zoiets als een zwarte neger of een witte blanke.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het is allemaal een complot! DE NWO KOMT! DOE JULLIE OGEN OPEN. DE ZWARTE NEGERS KOMEN!
Johan Derksen is een reptilian.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:59 schreef The_Groove het volgende:
Stel je trouwens voor dat witte blanke en zwarte negers kinderen krijgen? Dat zijn een soort reptillians dan!
De Witte Neger!
Aad de Mos wordt toch al de Witte genoemd?!quote:
Vanavond maar eens goed naar z'n ogen kijken. Wie weet betrappen we hem wel als hij aan het shapeshiften is in de uitzending.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Aad de Mos wordt toch al de Witte genoemd?!
Ik zie allemaal false flags en conspiracies hier!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wel een leukeAls alle reptillians zo zijn
quote:
Ja dat slaat dus weer nergens op. Ik heb genoeg zwarte mongooltjes gezien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:49 schreef Monopoly het volgende:
JA EN HEB JE WEL EENS EEN NEGER MET HET SYNDROOM VAN DOWN GEZIEN? ? ?
HET IS EEN COMPLOT MENSEN OPEN JE OGEN
Het zijn allemaal mongolenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja dat slaat dus weer nergens op. Ik heb genoeg zwarte mongooltjes gezien.
Zou het daarmee te maken hebben?quote:
Misschien ligt zijn vrouw er als een robot bij en is het vuur uit de pot. En vindt hij dat fascistisch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:05 schreef Copycat het volgende:
Zo ben ik nog steeds benieuwd naar de reden waarom iemand op verschillende plekken in mijn woonplaats de volgende tekst neerkalkt:
seksrobot doofpot = fascisme
En wat er mee wordt bedoeld.
Uiteraard!quote:
Ik ben er eentje. Maar waarschijnlijk zo eentje die blind is voor haar eigen Brabantse tekortkomingen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:26 schreef SicSicSics het volgende:
Uiteraard!En ik kan het weten
ik ben er een getrouwd!
Nou, er waren er maar een aantal die mij zo gingen noemen hier, dus de lijst met verdachten word stukje kleiner zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:14 schreef theguyver het volgende:
scum ...... scrummie
Iemand heeft dit gedaan om de schuld bij scrummie in de schoenen te schuiven!!![]()
ik ken er nog 1quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er eentje. Maar waarschijnlijk zo eentje die blind is voor haar eigen Brabantse tekortkomingen.
-off-topic-quote:
Telt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:45 schreef theguyver het volgende:
Reserve Brabander hij komt uit Zeeland..
Dat is als zeggen dat hetzelfde bent, maar toch anders. Ambidextreus, maar toch linkshandig.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als biseksueel per definitie ook homoseksueel.
Ik vind het iig vrij homoseksueel om als man een andere man te neuken.
In de kont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |