PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 1% gewijzigd door Dudeweiser op 26-04-2013 16:56:05 ]
Balzarettiquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef Spoortie het volgende:
Wat zou het beste zijn als linkback? IF Constant, Balzaretti of De Ceglie?
Alle drie zijn ze slechtquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef Spoortie het volgende:
niet zo mekkerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:56 schreef DannyDeko het volgende:
Dudeweiser waarom die met zo'n hoofddeksel? Ben je stiekem mocro?
Armero. (Bij gebrek aan beter)quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef Spoortie het volgende:
Wat zou je dan aanraden als Serie A linksback?quote:
Armeroquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:58 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Wat zou je dan aanraden als Serie A linksback?
Mijn mattiesquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
vandermar wat zijn dat voor mongooltjes
altijd baloquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:08 schreef Spoortie het volgende:
Overigens, in een 4-2-3-1, Milito, Balotelli of Cavani?
Nooit Balo die heeft medium attack workratequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:08 schreef Spoortie het volgende:
Overigens, in een 4-2-3-1, Milito, Balotelli of Cavani?
3 biertjes op?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Yess over een uur moet ik werken terwijl ik erg nuchter ben!!!
Gelukkig gaat het SMLENO'en wel goed!
Ik heb nu vakantiequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Yess over een uur moet ik werken terwijl ik erg nuchter ben!!!
Gelukkig gaat het SMLENO'en wel goed!
De een zegt altijd Balo, de ander nooit Balo. Wat werkt nou het beste in een 4-2-3-1 als spits?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit Balo die heeft medium attack workrate
Litmanen moet weer eens zijn kont tegen de krib gooien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit Balo die heeft medium attack workrate
Balo werkt altijdquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:12 schreef Spoortie het volgende:
[..]
De een zegt altijd Balo, de ander nooit Balo. Wat werkt nou het beste in een 4-2-3-1 als spits?
je vond IF Nordfeldt kut las ik?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:13 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ga ik het doenMisschien nog G dos Santos als RM maar wil die Rojas ook wel proberen
Ja ik had hem nog een kans gegeven omdat jij en Zhano hem goed vinden, maar hij bakte er niks van. Zijn handling is echt 40quote:
Een heel stuk goedkoper, geloof 1,3mquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit gaat langzaam de goede kant op.
[ afbeelding ]
Hoe duur is hij op de Xbox?
1.129.000quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Kochten wij hem vorig jaar niet op precies hetzelfde moment?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Een heel stuk goedkoper, geloof 1,3m
Edit:,oooh 1,1m zelfs, dat is wel heel cheap
Dat scheelt aardig veel dusquote:
Dat was iemand andersquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kochten wij hem vorig jaar niet op precies hetzelfde moment?Of was dat iemand anders.
blijf bizar hoe de meningen toch kunnen verschillen over keepersquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik had hem nog een kans gegeven omdat jij en Zhano hem goed vinden, maar hij bakte er niks van. Zijn handling is echt 40Reflexes en diving is allemaal niet zo slecht ofzo maar het compenseert niet voor de blunders die hij maakt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
blijf bizar hoe de meningen toch kunnen verschillen over keepers
nopequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Deze twee ooit geprobeerd?
Okequote:
ik zou je packs even openenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:04 schreef Spoortie het volgende:
Dank voor de hulp. Dit is hoe mijn team er nu voor staat;
[ afbeelding ]
Zijn 4 bronze contract packs hehe.quote:
Zoet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die 7 chem en Noordveld is denk ik wel de beste van alle eredivisie keepersof is Mulder goed?
Welke twee van: Gerndt, Hysen, Prica?
Die man kan overal spelen, zelfs spits. Maar centrale CAM lijkt me by far zijn beste plekquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke
Btw IF Anderson als CAM of CDM in 352?
FYLquote:
Zoet is helegaar niet slecht.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee die is slechtSlechter dan IF Noordveld iig
Gerndt is echt heeeeeel goedquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die 7 chem en Noordveld is denk ik wel de beste van alle eredivisie keepersof is Mulder goed?
Ik keek net even bij Ramos. Had ik beter niet kunnen doen...quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:00 schreef Rijst het volgende:
Heb alles verkocht en gediscard.
Heb wel zin om te Maveren eigenlijk nu ik zie hoe laag de prijzen zijn.
[ afbeelding ]
Waarom noem je hem Noordveld?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee die is slechtSlechter dan IF Noordveld iig
Ramos speelt vreselijk bij Fifaquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik keek net even bij Ramos. Had ik beter niet kunnen doen...
Thanksquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gerndt is echt heeeeeel goed
Leuk team dit
Neequote:
Gerndt en Prica, volgens mij heb je dan ook een links- en rechtspoot. Zweedse silvers zijn best badass.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Spitsen met Medieum AWR zijn gewoon waardeloos in een systeem met 1 spitsquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Litmanen moet weer eens zijn kont tegen de krib gooien.
Viergeverquote:
Ook tofquote:
Neequote:Op vrijdag 26 april 2013 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spitsen met Medieum AWR zijn gewoon waardeloos in een systeem met 1 spits
Valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jawel hij heeft veel te veel aanvalsdrang
hahah domboquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En z'n prijs is ook vreselijk als je 'm net 3 weken geleden hebt gekocht.
30K nu?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn spitsen moeten minimaal High AWR hebben anders vind ik het maar schijtquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
NeeBalotelli zou zelfs nog goed zijn met low/high
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Omdat ik dt spelling lastig vindt
Minimaal High AWR, maar liever superhigh AWR?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn spitsen moeten minimaal High AWR hebben anders vind ik het maar schijt
wel makkelijk voor die lb+y ja maar met lb wegsturen werkt ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn spitsen moeten minimaal High AWR hebben anders vind ik het maar schijt
100.000 was hij ja dat is toch onzin dan kan je net zo goed Pique puyol pepe en Rami nemenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij buigt echt dom?quote:
4 verdedigers in plaats van 1 lijkt mij ook beter ja, mag dat dan wel?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
100.000 was hij ja dat is toch onzin dan kan je net zo goed Pique puyol pepe en Rami nemen
Dan ben je nog 5 x zo goedkoop uitquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
4 verdedigers in plaats van 1 lijkt mij ook beter ja, mag dat dan wel?
Ik wil gewoon een spits die voorin staat niet een die om het middenveld hangtquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
wel makkelijk voor die lb+y ja maar met lb wegsturen werkt ook
Beter gaat hij snel dalen want dan kan ik die baas in een team doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
75k. 35k minder dan 3 weken geleden.
Vind hem wel meevallen eigenlijk.quote:
Dat heb ik met Ibra en Ronaldo. Helaas dalen die niet zo hard.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter gaat hij snel dalen want dan kan ik die baas in een team doen
Ik heb niet zoveel coinsquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ibra en Ronaldo. Helaas dalen die niet zo hard.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter gaat hij snel dalen want dan kan ik die baas in een team doen
Beter dan die andere hond.gif...quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de clip van het Koningslied
160k in 10 dagen ofzo (Ibra)?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ibra en Ronaldo. Helaas dalen die niet zo hard.
quote:
Het zit ook niet mee hè, jouw leven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:42 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog maar 1 team met FUTen 220K ofzo
Thug life hierzo in de ghettoquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het zit ook niet mee hè, jouw leven.
De Pelquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:00 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]Geen Reyes meer. Geen Bacca. Soriano, Rode
Die Poolse CB, Gonzalez, Commons
Bacca er niet in zou wel achterlijk zijn..wat moet die man nog meer doen om erin te mogenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:00 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]Geen Reyes meer. Geen Bacca. Soriano, Rode
Die Poolse CB, Gonzalez, Commons
Ask Pellequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bacca er niet in zou wel achterlijk zijn..wat moet die man nog meer doen om erin te mogen
Oranje formaties/posities.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Pel
Mijn enige team
[ afbeelding ]
DS pricefixed alles in 433quote:
Ook nog eens ontkennenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik handel niet in Eredivisie silvers 4-3-3.
Dat ik af en toe een Eredivisie silver goedkoop oppik in 4-3-3 wil nog niet zeggen dat ik ze pricefix.quote:
Reijnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Omdat het zulk slecht weer is:
Nu niet te hard fappen hé.Komt deze van de USB-stick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel kleine tietjes allemaal.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, van internet. Ik ga hem wel opslaan voordat hij wordt verwijderd van YT.
Ik hoorde net al een hoop getoeter idd.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoorde net al een hoop getoeter idd.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoorde net al een hoop getoeter idd.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan deze foto zo maken dat ik hem als UI kan nemen?
Die is daar niet echt geschikt voorquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Toe maar. Kami werkt aan zijn imagequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is al mooier, kan je er ook een doen die meer ingezoomd is?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of liever meer ingezoomd?
Was de verkeerde grootte dacht dat het op fok 30x30 was.. maar het is dus 60x60 gebruik voortaan gewoon dit : http://www.picresize.com/quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke toch lelijker dan ik dacht. Toch bedankt in ieder geval ouwe !
Dankjequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:13 schreef quer het volgende:
[..]
Was de verkeerde grootte dacht dat het op fok 30x30 was.. maar het is dus 60x60 gebruik voortaan gewoon dit : http://www.picresize.com/
Juli weer hequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die tweede wordt het, dankje.
Klasse man
Kan niet wachten op de nieuwe afleveringen van suits
Niks mis meequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dacht het wel ja
Ben dan op vakantie, lekker op het strand suits kijken
Zo ingezoomed is hij wel beter, maar het is een beetje nietszeggend zo.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhm...ik ben toch meer van de vrouwen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Vanwege de spelfouten?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:21 schreef Reemi het volgende:
Ik ga nu sowieso quer met kamikazie verwarren
Onze posts zijn ook van hetzelfde niveauquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:21 schreef Reemi het volgende:
Ik ga nu sowieso quer met kamikazie verwarren
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik wist dat die ging komen, maar die had ik van Kami zelf verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Teuntje maak ik een uitzondering
NAC Breda
Rèsbaarge
I.c.m. de UI, jup.quote:
Is dat Lukaku?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
I.c.m. de UI, jup.
Ik wil ook een nieuwe UI, Lukaku is een baas maar ik ben er wel weer op uitgekeken.
net met België op seasons gespeeld en een dubbele hattrick voor lukakuquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
I.c.m. de UI, jup.
Ik wil ook een nieuwe UI, Lukaku is een baas maar ik ben er wel weer op uitgekeken.
Beste speler in fifa.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef quer het volgende:
[..]
net met België op seasons gespeeld en een dubbele hattrick voor lukaku
In dat geval ben ik een heiden, want mijn god ziet er anders uit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
De allergrootste Fifa-god niet herkennen_____
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:28 schreef quer het volgende:
Youtube filmpje als plaatje, prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:28 schreef quer het volgende:
Youtube is geen afbeeldingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh die zwerver kom ik weleens tegen hier
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik post meestal foto's als ik tags gebruikquote:
one night in parisquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:42 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een leuke film die net als dvdrip uit is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:43 schreef quer het volgende:
[..]
one night in parisGrappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broken Cityquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:42 schreef Kamikazie het volgende:
Bevalt die rechterkant? Ik heb zoiets gehad met carcela, jucilei, kanu en juanquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Net met dit team 7-2 gewonnen. Toen het 1-2 stond El Arabi in de spits gezet en echt binnen 20 min had hij er 4 in liggenAls CAM kan hij niet overtuigen dus nu maar Araujo en Trejo dumpen
Ighalo manquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wie naast El Arabi in de spits?
Zit al in een ander team en wil een van die 3 spitsen proberenquote:
Ja Lass is echt super goed. Jucilei en Kanu en Carcela heb ik al in andere team. Carcela is dit jaar kut tov vorig jaar. Die LM die ik nu heb gaat ook weg, die had ik alleen om El Arabi op 9 chem te krijgen. Ighalo in de spits met Arabi en Falque of Pereira erachter. Wss Pereira want daar heb ik nog niet mee gespeeldquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bevalt die rechterkant? Ik heb zoiets gehad met carcela, jucilei, kanu en juanbeviel me goed (en lijkt me beter dan wat er nu staat aan de rechterkant
Ik heb hem ook in een team, met El Arabi erachter. Speel geweldigquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zit al in een ander team en wil een van die 3 spitsen proberen
Aspas is wel een baas
Ook een optie voor erachter: De Lucasquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aspas is wel een baas
[..]
Ja Lass is echt super goed. Jucilei en Kanu en Carcela heb ik al in andere team. Carcela is dit jaar kut tov vorig jaar. Die LM die ik nu heb gaat ook weg, die had ik alleen om El Arabi op 9 chem te krijgen. Ighalo in de spits met Arabi en Falque of Pereira erachter. Wss Pereira want daar heb ik nog niet mee gespeeld
Als je een spanjaard op cam doet moet je gewoon jesé op lm doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aspas is wel een baas
[..]
Ja Lass is echt super goed. Jucilei en Kanu en Carcela heb ik al in andere team. Carcela is dit jaar kut tov vorig jaar. Die LM die ik nu heb gaat ook weg, die had ik alleen om El Arabi op 9 chem te krijgen. Ighalo in de spits met Arabi en Falque of Pereira erachter. Wss Pereira want daar heb ik nog niet mee gespeeld
Jack Reacherquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:42 schreef Kamikazie het volgende:
Klopt, was dikke prima en nog best grappig op momenten ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jack Reacher
Moet hem zelf nog zien though, maar lijkt me wel een prima actiefilmpje.
TIF Jozyquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
Altidore kan vrije trappen nemen
2 goals en een assist ook al nu
Straks even terugkijken. Interessant onderwerpquote:
Mijn hele jeugd kwam even voorbij. Van Altavista tot Twitter.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Straks even terugkijken. Interessant onderwerp
Geen Quincy RM?quote:
Maakt niets uitquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Volendam is wel echt veel beter..had allang 2-0/3-0 moeten zijn. 1-1 compleet uit het niets.
ronaldo deed het wel goed... niet dat ik een ronaldo fan ben trouwensquote:
TIF Altidore danquote:
iddquote:
Draman is goed.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:31 schreef ThadCastle het volgende:
Geen Quincy want al in een ander team en Lass is misschien wel beter
Batman Arkham Asylum en Arkham City. Of Uncharted of Tomb Raider ofzoquote:
Red Dead Redemption.quote:
Ik heb eerlijk gezegd alleen de echt "grote" ps3 games gespeeld zoals de assasin's creeds series, cod series, bf3, Gran turismo en Fifa... zijn die games als batman niet kut qua gameplay?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Batman Arkham Asylum en Arkham City. Of Uncharted of Tomb Raider ofzo
Maar dat is als je dezelfde smaak als ik hebt, zal wel niet
goede CB'squote:
Waarom zou het kut zijn qua gameplay? Behoren tot de beste spellen van de afgelopen jaren..Zijn ook gewoon big games.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:02 schreef quer het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd alleen de echt "grote" ps3 games gespeeld zoals de assasin's creeds series, cod series, bf3, Gran turismo en Fifa... zijn die games als batman niet kut qua gameplay?
Pirlo in TOTSquote:
stelletje hommo's daarquote:
tieft op tuig van de richelquote:
Ik heb het over de kleurtjesquote:
rijstquote:
quote:
daarom seasonsquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:34 schreef vandermar het volgende:
Ik kom alleen maar kleine kinderen tegen met fifa. Alle replays kijken, continue ssssssh en als ik dan ook nog continue er uit gecounterd word
Ik heb FIFA al bijna 2 weken niet meer in de Xbox gehadquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:34 schreef vandermar het volgende:
Ik kom alleen maar kleine kinderen tegen met fifa. Alle replays kijken, continue ssssssh en als ik dan ook nog continue er uit gecounterd word
Voor het eerst sinds hele tijd weer FUTquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb FIFA al bijna 2 weken niet meer in de Xbox gehad
I see what you did there.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:35 schreef Rijst het volgende:
Alexander Klöpping = Pascal? Echt zo'n nerdje
Doe potje tegen mij dan zoquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds hele tijd weer FUT
Ga zo cod doenquote:
Juhquote:
A of B?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Vanaf morgen 3 dagen wiskunde examentraining
Even wat goeie muziek om het te compenseren dan:quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:06 schreef pascal08 het volgende:
Nu zit dit lied in m'n kop:
♪ ♫ Wie wordt er dit jaar kampioen? Ja, dat is Ajax. Ja, dat is Ajax. Ja, dat is Ajax. ♪ ♫
Geinig clipje, maar niet echt mijn ding. Kan prima door als nummertje in FIFA14.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Even wat goeie muziek om het te compenseren dan:
Wat is jouw genre dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geinig clipje, maar niet echt mijn ding. Kan prima door als nummertje in FIFA14.
Dance, Trance, House, R&B, Hip-Hop. Dat was het wel zo'n beetje. Maar ik kan overal wel naar luisteren hoor, behalve metal/gothic shit.quote:
Vind het einde ook wel leuk overlopen met die bal die naar je toekomtquote:
Al die gay ass custom cornersquote:
Muziekquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die gay ass custom corners
Wel toffe muziek en goede editing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |