Interessante investering, ik hoop dat het werkt voor je!quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:24 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Als ik voor die tijd al op forse winst sta ga ik wel een deel er uit gooien maar ik wil het wel voor 10 tot 20 jaar aanhouden inderdaad. Deze grondstoffen zijn ook een goede hedge tegen inflatie en een nieuwe major crash.
had niet in de gaten dat het 2:30 was, cijfers kwamen uit natuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:30 schreef tfors het volgende:
.. terwijl ik het type eindelijk die uitbraak waar ik op hoopte maar wat me te lang duurde :/..
De waarde van iets is nogal marktgevoelig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou dit het moment zijn waarna de goudprijs weer ineens gaat stijgen, na de constante daling van het afgelopen jaar?
Goud wordt niet gebruikt in electronica, zilver wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:56 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
De waarde van iets is nogal marktgevoelig.
Nu ziet men het even niet zitten met goud juist dan kan je spekkoper zijn.
En naast gebruik voor bling bling wordt het ook in electronica gebruikt en de hoeveelheid daarvan blijft maar toenemen.
Kijkende naar de cijfers, wat vind jij dan de beste mijner? Newcrest, Newmont?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:20 schreef monkyyy het volgende:
Als je goudmijners gaat kopen moet je je wel bewust zijn dat echte bedrijven zijn. Je moet dus de onderliggende winstgevendheid beoordelen voordat je er een koopt. De ene mijner kan veel winstgevender produceren dan de ander. De ene mijner kan nu een uitstekende koop, de ander kan op de rand van faillissement staat.
Je kan ook niet zomaar oliemaatschappijen kopen omdat je denkt dat de olieprijs stijgt in de toekomst, ook daar moet je onderzoeken welke het meest winstgevend is in $ per barrel bijvoorbeeld.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:18 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Kijkende naar de cijfers, wat vind jij dan de beste mijner? Newcrest, Newmont?
Kijk eens in de wereld van high end studio/audioquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:17 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Goud wordt niet gebruikt in electronica, zilver wel.
De studio's van Lil Wayne en 50 Cent zeker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Kijk eens in de wereld van high end studio/audio![]()
Er zijn zelfs gitaar en basgitaarsnaren met goud te koop
http://www.stringsbymail.(...)6-full-set-6123.htmlquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:29 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
De studio's van Lil Wayne en 50 Cent zeker.
Had je beter vrijdag even kunnen melden, de tijd dat je dit plaatste werdt bekend gemaakt dat Nokia 6,5% klomquote:Op maandag 1 juli 2013 15:30 schreef vaginabeheerder het volgende:
vorige week vrijdag Nokia turbo long 2.8 aangeschaft voor 0,37
ja klopt maar ik zag net dit topic pas, ik zal wel vaker posten als jullie dat leuk vinden.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:53 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Had je beter vrijdag even kunnen melden, de tijd dat je dit plaatste werdt bekend gemaakt dat Nokia 6,5% klom
Neem aan dat je dat vanaf vrijdag bedoelde.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:07 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
ja klopt maar ik zag net dit topic pas, ik zal wel vaker posten als jullie dat leuk vinden.
ik beleg pas sinds maart maar ik heb pas 1 verliesgevende transactie gemaakt, zal wel beginnersgeluk zijn maar het geeft me wel een stimulans.
trouwens ik kreeg vrijdag zowat een hartverzakking want toen ik de tl kocht stortte de koers in elkaar nadat de cijfers van bbry bekend werden gemaakt.
gelukkig heeft de koers de 2.8 niet aangetikt.
ja klopt en Nokia kreeg ook een tik.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Neem aan dat je dat vanaf vrijdag bedoelde.
Koers van Blackberry was toen aardig ingezakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |