Een shortpositie ingenomen?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:14 schreef arjan1212 het volgende:
verkocht 200 ahold 12,25
verkocht 200 nieuwe steen investments 5,90
Nee, al kan het natuurlijk wel. Ik stelde vraag meer omdat er geen kooppositie gemeld was in het topic.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:22 schreef Morphs het volgende:
[..]
Is het gangbaar om na verkoop te gaan shorten? (omdat je denkt dat de koers gaat dalen).
Op zich niet zo'n probleem, omdat hij de 'aankoop' van tevoren meldt. Een clown die achteraf komt melden een aandeel na een rush te hebben verkocht, voegt niets aan de discussie toe. Echter, deze user verbindt z'n naam (al is het dan een net aangemaakte kloon?) aan een bepaalde visie, die nog getest moet worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Da's wel knap dan, want in sommige fondsen is helemaal geen handel geweest.
UIt de duim gezogen dus.
Ben benieuwd naar je argumentatiequote:verkocht 200 ahold 12,25
verkocht 200 nieuwe steen investments 5,90
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
ING 6,501
Morgenmiddag weer droppen staat in de planning.
ze stonden op winstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je argumentatie
En wat zegt dat? Verkoop jij zodra je een 'leuke' winst hebt? en hoe doe je dat bij verliezen? Oftewel: wat is precies jouw koop- en verkoopstrategie.quote:ze stonden op winst
Net voor de gong voor 6,801 van de hand gedaanquote:
ik heb geen strategie, ik ben een slechte beleggerquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:00 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
En wat zegt dat? Verkoop jij zodra je een 'leuke' winst hebt? en hoe doe je dat bij verliezen? Oftewel: wat is precies jouw koop- en verkoopstrategie.
en aangezien het arbritrageverschil van 3.5-4 ct teruggelopen was naar naar ongeveer 1ct weer geclosed, op een deel na wat ik al aangemeld had (aangezien dat bij IB kennelijk drie dagen eerder moet dan bij Binck, en ik daar geen risico wilde lopenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En in het kader van kunnen we nog lachen met KPN:
gekocht claims KPN
verkocht CFD's KPN
als ik het goed begrijp heb je nu 2% op 4k in een middag gepakt? Of hoe moet ik dit zien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:01 schreef BenGepeept het volgende:
Koop: 4000 euro: David Moyes next Man. Utd manager voor 2% rente
Ja, ik lees het net op NU.nl maar het was vanochtend al zo goed als rond.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef Kirov het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp heb je nu 2% op 4k in een middag gepakt? Of hoe moet ik dit zien.
En hoe zou did moeten werken? Was dit een sports bet ofzo?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:01 schreef BenGepeept het volgende:
Koop: 4000 euro: David Moyes next Man. Utd manager voor 2% rente
Ja, op de sportbeurs (betfair). Je kan uitslagen kopen en verkopen, voor of tijdens de wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:09 schreef NY_aannemer het volgende:
Alleen nog wat putjes Nyrstar @4 meegepikt.
[..]
En hoe zou did moeten werken? Was dit een sports bet ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |