SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
manu. En dan nog Goossens die daar ook gewoon uit de voeten kan op links.quote:
Ja, dat is de vijver waarin we moeten vissen joh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:40 schreef vandermar het volgende:
Duplan
Lekker bankzitters halen van clubs die slechter zijnOok gelijk maar weer Cory Gibbs, John Owoeri, Malkowski en Aros terug halen?
En in grote talenten die nu naar Ajax gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:38 schreef Typisch het volgende:
Het geld dat ze hebben mogen ze van mij eerder steken in upgrades voor Clasie en De Vrij.
Jawel, maar die gaan naar City, Arsenal, Chelsea, Barca etc. Daarna richting Ajax en daarna maken wij pas kans.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
En in grote talenten die nu naar Ajax gaan.
Die Boskamp zal wel toch iets hebben ontdekt ?
Welke talenten? Er gaat nog helemaal niemand naar Ajax.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
Bovenstaand reactie van halflege glazen d.d. augustus 2012.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:40 schreef vandermar het volgende:
Pelle
Lekker bankzitters halen van clubs die slechter zijnOok gelijk maar weer Cory Gibbs, John Owoeri, Malkowski en Aros terug halen?
Hij doelt denk ik op spelers als Leyder, Cerny, El-Ghazi, Meleg, Boccara, Andersen enzovoort.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke talenten? Er gaat nog helemaal niemand naar Ajax.
Is het voor Feyenoord al mogelijk om 2,5 ton voor 16 jarigen te betalen? En Boskamp zal natuurlijk niet de enige zijn die een speler bij Belgie U16 ontdekt, zoals Typisch al zegt kent heel Europa die spelers en zal Feyenoord niet zo snel in beeld komen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
Laten we inderdaad vooral niet anticiperen en echt tot het allerlaatste wachten met kijken naar vervanging. Van Geel is gewoon duidelijk over Cissé: Die gaat weg. Achahbar wilden ze dit seizoen al verhuren, maar hij was eigenwijs. Er is geen reden om aan te nemen dat hij nu wel ineens een vaste reserve zal zijn. Goossens is geen linksbuiten, is een middenvelder. Manu kun je over twisten, ik weet niet wat daar mee gaat gebeuren. Is dat wel echt een buitenspeler btw?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
manu. En dan nog Goossens die daar ook gewoon uit de voeten kan op links.
En dan dus Achahbar die nog niet verhuurd is en Cissé met een duucontract die hij echt niet zomaar weg gaat gooien.
NOg nooit gehoord van die spelersquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op spelers als Leyder, Cerny, El-Ghazi, Meleg, Boccara, Andersen enzovoort.
[..]
Is het voor Feyenoord al mogelijk om 2,5 ton voor 16 jarigen te betalen? En Boskamp zal natuurlijk niet de enige zijn die een speler bij Belgie U16 ontdekt, zoals Typisch al zegt kent heel Europa die spelers en zal Feyenoord niet zo snel in beeld komen.
Duplan is/was het hele punt niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is de vijver waarin we moeten vissen joh.
Ik heb het al een paar keer gezegd, die positie is gewoon al goed en zelfs meer dan dubbel bezet atm. Dan is het niet nodig daarin te investeren. Tenzij exceptioneel talent en die kunnen we toch niet halen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duplan is/was het hele punt niet.
Ga weg. Als er, zoals we er nu voorstaan, ergens geïnvesteerd moet worden is het in een credible buitenspeler.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer gezegd, die positie is gewoon al goed en zelfs meer dan dubbel bezet atm. Dan is het niet nodig daarin te investeren. Tenzij exceptioneel talent en die kunnen we toch niet halen.
Vind jij. En ik vind Duplan dat in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg. Als er, zoals we er nu voorstaan, ergens geïnvesteerd moet worden is het in een credible buitenspeler.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer gezegd, die positie is gewoon al goed en zelfs meer dan dubbel bezet atm. Dan is het niet nodig daarin te investeren. Tenzij exceptioneel talent en die kunnen we toch niet halen.
Vergeleken met de rest van de eredivisie? Waar lopen er allemaal betere rechtsbuitens rond dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
De vleugels zijn de achilleshiel van de huidige selectie. Zo'n Schaken, ik vind hem ook sympathiek en hij doet het best ok, maar vergeleken met de rest van de eredivisie is het gewoon een zwaktebod. En als hij wegvalt is het al helemaal om te janken.
Vooral bij Utrecht, daar zitten ze zelfs wel eens op de bank zoals een Duplan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de eredivisie? Waar lopen er allemaal betere rechtsbuitens rond dan?
Ik bedoelde de top van de eredivisie. Maar ook onder de top 5/6 zeg maar zijn er wel wat ploegen met betere buitenspelers. Ik noem een Heerenveen, FC Groningen of zelfs VV Venlo bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de eredivisie? Waar lopen er allemaal betere rechtsbuitens rond dan?
Echt man.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind jij. En ik vind Duplan dat in ieder geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |