Ik heb zelf ook weinig ervaring met het schrijven van een scriptie (en tevens met het doen van onderzoek), maar met onderstaande boeken was het voor mij prima te doen. Wellicht iets voor jou?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:18 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil de uitslag van de OAT ahhh
Goed nieuws gehad, mijn afstudeeropdracht is inhoudelijk goedgekeurd! Mijn stagebedrijf wil graag dat ik eerder eraan begin (wil ik ook wel, dan ben ik eerder klaar of is eventuele uitloop minder erg), maar ik heb natuurlijk nog nooit een scriptie geschreven dus weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Hopelijk kunnen zij mij goed begeleiden, denk dat het na de opstartfase wel moet gaan, maar nu zie ik door de bomen het bos even niet meer
Is 27 juni niet erg laat ivm de tijd? Ik moet donderdag al iets hebben waar mee verder gegaan moet worden om voor de zomervakantie klaar te zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook weinig ervaring met het schrijven van een scriptie (en tevens met het doen van onderzoek), maar met onderstaande boeken was het voor mij prima te doen. Wellicht iets voor jou?
Rapportagetechniek door Rien Elling
Wat is onderzoek? door Nel Verhoeven
Mijn schoolbegeleider was al redelijk te spreken over het 1e concept. 27 juni zal de definitieve scriptie worden ingeleverd. Gaat wel goedkomen
Klopt, eigenlijk was de deadline 3 juni. Maar die is niet gehaald door slechte communicatie en begeleiding...quote:Op maandag 10 juni 2013 10:48 schreef LUFC het volgende:
[..]
Is 27 juni niet erg laat ivm de tijd? Ik moet donderdag al iets hebben waar mee verder gegaan moet worden om voor de zomervakantie klaar te zijn.
Taaltopics Rapporteren is ook een goede.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook weinig ervaring met het schrijven van een scriptie (en tevens met het doen van onderzoek), maar met onderstaande boeken was het voor mij prima te doen. Wellicht iets voor jou?
Rapportagetechniek door Rien Elling
Wat is onderzoek? door Nel Verhoeven
Mijn schoolbegeleider was al redelijk te spreken over het 1e concept. 27 juni zal de definitieve scriptie worden ingeleverd. Gaat wel goedkomen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:32 schreef KaBuf het volgende:
Wooohoooooeeeee
Na 3 jaar eindelijk mijn propedeuse op Nyenrode behaald, mag dus blijven
En ik kan dus ook gewoon blijven werken![]()
Mijn dag kan niet meer stuk
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:32 schreef KaBuf het volgende:
Wooohoooooeeeee
Na 3 jaar eindelijk mijn propedeuse op Nyenrode behaald, mag dus blijven
En ik kan dus ook gewoon blijven werken![]()
Mijn dag kan niet meer stuk
Dat verschilt per instelling, vraag het aan je coordinator en of check het in je curriculum.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:27 schreef FokNederland het volgende:
Ik heb even een vraag - misschien niet geheel relevant m.b.t. dit topic - maar ik studeer nu eerste jaar hbo accountancy aan Saxion. Nu heb ik gelezen dat er meer mensen hier zijn die dit deden en of nog steeds doen. Wat ik mij afvraag is of er ergens te lezen valt over regels m.b.t. cum laude/met lof etc. op je propedeuse aangezien ik nu relatief hoog sta gemiddeld (8.7) en of je wel een 7 op je lijst mag etc.
Ik studeer ook Saxion. Volgens mij is de regel, dat het gewogen gemiddelde een 7.5 of hoger moet zijn zonder herkansingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:27 schreef FokNederland het volgende:
Ik heb even een vraag - misschien niet geheel relevant m.b.t. dit topic - maar ik studeer nu eerste jaar hbo accountancy aan Saxion. Nu heb ik gelezen dat er meer mensen hier zijn die dit deden en of nog steeds doen. Wat ik mij afvraag is of er ergens te lezen valt over regels m.b.t. cum laude/met lof etc. op je propedeuse aangezien ik nu relatief hoog sta gemiddeld (8.7) en of je wel een 7 op je lijst mag etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |