abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5762707
Hier verder?
quote:
calvobbes schreef:
Als dat het enige is waar ze zich druk om maakt is het een heel erg egocentrisch kind
Ik denk dat als je druk gaat maken over alle doden waar je zelf geen band mee hebt, je een bijzonder onplezierig leven krijgt.
  woensdag 11 september 2002 @ 23:48:08 #2
14915 GaMbiNo
Biertjaaaah!!!!!! >:)
pi_5762718
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:40 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Maar ook de wereld direct om je heen? Ben je moeten verhuizen? Heb je nu een andere baan? Ben je iemand kwijtgeraakt? Je gaat ongetwijfeld nog elke zaterdag naar de C1000 net als voor 11-9-2001.

Dat is wat ivetje bedoelt, lijkt me.

Kijk alleen maar naar de politiek, de economie, de verstandhouding tussen de verschillende religies in Nederland.
Iedereen in Nederland heeft of krijgt met de gevolgen van deze aanslagen te maken.

Dus ook al doet het aanzicht van duizenden doden en honderduizenden indirecte slachtoffers zoals nabestaanden, brandweermannen en anderen die zich hebben ingezet je niks, dan nog heb je een gigantische plaat voor je kop als je dit een ver-van-mijn-bed-gebeuren durft te noemen!

[b][url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=14915]Dit ben ik!![/url] | [url=http://www.gambinospizza.com]GaMbiNo's Pizza's... You're gonna love it!!![/url][/b] :D
pi_5762727
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:47 schreef matthijn99 het volgende:
Hier verder?

Ik denk dat als je druk gaat maken over alle doden waar je zelf geen band mee hebt, je een bijzonder onplezierig leven krijgt.

De aanslag op de WTC torens is toch wel effe wat anders dan "alle doden". Hoe cru dat ook klinkt.
pi_5762730
Ik vond de scenes in de lobby van Toren 1 met alle chiefs het bizarst. En dan die klappen waarvan iedereen schrikt en omkijkt. Heel eng.
  woensdag 11 september 2002 @ 23:48:42 #5
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5762731
Zouden ze in Amerika 6 mei ook zo stil staan bij de dood van Pim Fortuyn (de laffe moord beter gezegd) als wij nu geacht worden stil te staan bij hun ellende?

Of word daar geen docu over uitgezonden in Amerika omdat het hun toch geen ene fluit kan schelen wat er in Europa gebeurd?

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  woensdag 11 september 2002 @ 23:49:04 #6
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5762739
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:47 schreef matthijn99 het volgende:
Hier verder?
[..]

hehe, matthijn...met jou kan ik praten. Dit is precies wat ik bedoel. En zoals je in het vorige topic ook al zei. Ik heb er in mijn directe omgeving totaal geen last van gehad (ok, wat programma's die niet werden uitgezonden ivm extra nieuws enzo ). Ik woon nog in hetzelfde huis, zelfde vrienden, niemand dood....helemaal nix. En that's my point...druk maken over iets waar je zelf in je omgeving geen last van hebt...zinloos druk maken dus
To infinity…and beyond!
  woensdag 11 september 2002 @ 23:49:56 #7
14915 GaMbiNo
pi_5762755
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:48 schreef thaduck het volgende:
Zouden ze in Amerika 6 mei ook zo stil staan bij de dood van Pim Fortuyn (de laffe moord beter gezegd) als wij nu geacht worden stil te staan bij hun ellende?

Of word daar geen docu over uitgezonden in Amerika omdat het hun toch geen ene fluit kan schelen wat er in Europa gebeurd?

Het scheelt ook maar zo'n 3000 doden natuurlijk.
[b][url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=14915]Dit ben ik!![/url] | [url=http://www.gambinospizza.com]GaMbiNo's Pizza's... You're gonna love it!!![/url][/b] :D
  woensdag 11 september 2002 @ 23:50:39 #8
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5762770
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:49 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Het scheelt ook maar zo'n 3000 doden natuurlijk.

Procentueel gezien waarschijnlijk hetzelfde...
pi_5762773
quote:

Ga die discussie ergens anders aanzwengelen zeg.

Ja, fijn, we weten nu hoe rechtschapen en oprecht jij bent om dit aan te stippen.

Ga nou maar in je hoekje zitten huilen over de 'evil world'.

woensdag 11 september 2002 @ 23:50:56 #10
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5762776
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:40 schreef matthijn99 het volgende:
[..]

Maar ook de wereld direct om je heen? Ben je moeten verhuizen? Heb je nu een andere baan? Ben je iemand kwijtgeraakt? Je gaat ongetwijfeld nog elke zaterdag naar de C1000 net als voor 11-9-2001.

Dat is wat ivetje bedoelt, lijkt me.

Ik denk dat de meeste mensen (ik en de mensen in mijn omgeving in ieder geval wel) behoorlijk zijn gaan nadenken na de aanslagen. Over het leven in het algemeen, onze kwetsbaarheid, religieus fanatisme etc. etc.

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die hier geen discussies aan hebben gewijd binnen hun vriendenkring en die niet op 1 of andere manier zijn geraakt door de aanslagen en de gevolgen ervan (dreigende aanval op Irak, toegenomen moslimhaat en noem maar op).

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  woensdag 11 september 2002 @ 23:51:11 #11
14915 GaMbiNo
pi_5762782
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:50 schreef thaduck het volgende:

[..]

Procentueel gezien waarschijnlijk hetzelfde...

En je punt is?
  FOK!fossiel woensdag 11 september 2002 @ 23:52:47 #12
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5762805
en je hebt niet gemerkt dat er ook onder de nederlanders een grote bedachtzaamheid richting moslims kwam? Je hebt ook niet gemerkt dat er een grote roep voor veiligheid was? je hebt ook niet gemerkt dat er gevraagt werd om strengere asielbeleid (je zal maar eens van die enge moslims binnen halen). Je hebt ook niet gemerkt dat tijdens de verkiezingen er een ruk naar rechts plaats gevonden heeft?

of ben ik de enige?

[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 11-09-2002 23:53]

pi_5762806
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:35 schreef thaduck het volgende:

[..]

Waarom mag jij wel een mening over haar ondertitel vormen en zij niet over die docu/de gebeurtenis?

ze kan zelf wel antwoorden als ze het respect kan opbrengen, of misschien uitleggen waarom ze die ondertitel heeft terwijl het haar niets doet en het een ver van haar bed show is
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
  woensdag 11 september 2002 @ 23:53:04 #14
11458 ivetje
pi_5762814
quote:

idd, net of die amerikanen zich zo druk maken om ons nederlandje. Amerika is groot en machtig en dus maakt heel de wereld zich er druk om...maar andersom ho maar. Stelletje....
To infinity…and beyond!
pi_5762815
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:50 schreef Noayla_ het volgende:

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die hier geen discussies aan hebben gewijd binnen hun vriendenkring en die niet op 1 of andere manier zijn geraakt door de aanslagen en de gevolgen ervan (dreigende aanval op Irak, toegenomen moslimhaat en noem maar op).

Ik ook niet, maar Ivetje heeft dat allemaal niet bedacht dus. Een enorm dom kind met een ontzettende plaat voor d'r kop.
pi_5762824
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:48 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Kijk alleen maar naar de politiek, de economie, de verstandhouding tussen de verschillende religies in Nederland.
Iedereen in Nederland heeft of krijgt met de gevolgen van deze aanslagen te maken.

Maar ik heb het over jouw dagelijkse leventje, in jouw leefomgeving. Is die nu anders dan voor 11-9? Lijkt me van niet.
quote:
Dus ook al doet het aanzicht van duizenden doden en honderduizenden indirecte slachtoffers zoals nabestaanden, brandweermannen en anderen die zich hebben ingezet je niks, dan nog heb je een gigantische plaat voor je kop als je dit een ver-van-mijn-bed-gebeuren durft te noemen!
Dat durf ik zonder problemen. Nogmaals, mijn leven is geen centimeter veranderd na 11-9.
  woensdag 11 september 2002 @ 23:53:39 #17
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5762827
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:51 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

En je punt is?

Dat ik dat daar niet erger vind dan wat er hier gebeurd en het belachelijk vind dat er zulke lange docu's over uitgezonden worden in duur betaalde zendtijd..

En begrijp me niet verkeerd, ik leef oprecht mee met de nabestaanden van de slachtoffers van de WTC ramp, daar is geen discussie over.

pi_5762846
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:48 schreef zodiakk het volgende:
Ik vond de scenes in de lobby van Toren 1 met alle chiefs het bizarst. En dan die klappen waarvan iedereen schrikt en omkijkt. Heel eng.
Die vond ik wel het meest indrukwekkend.

Sowieso heb ik dat beeld en die wetenschap misschien wel het gruwelijkst van alles gevonden:
die mensen die hun dood tegemoet sprongen.

Daar kun je je geen voorstelling van maken, dat wil ik niet eens.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_5762849
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:53 schreef ivetje het volgende:

idd, net of die amerikanen zich zo druk maken om ons nederlandje. Amerika is groot en machtig en dus maakt heel de wereld zich er druk om...maar andersom ho maar. Stelletje....

Toen fortuyn werd doodgeschoten was dat ook wereldnieuws, toen Enschede ontploft was dat ook wereldnieuws. Alleen deze aanslagen zijn een ramp van wereldformaat!
  woensdag 11 september 2002 @ 23:55:31 #20
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5762858
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:48 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

And your point is? Ik heb er niets van gemerkt, ben braaf naar Turkije gevlogen van de zomer en me prima vermaakt met de moslim mensen daar. Ik heb er geen boterham minder om gegeten en voor de rest is er in mijn leven eigenlijk niets veranderd door die ramp. Ik ben nog wie ik ben, iedereen die ik ken is er nog en ik doe er geen andere dingen om en klim rustig nog de Dom op zonder me kwetsbaar te voelen.
  woensdag 11 september 2002 @ 23:55:40 #21
11458 ivetje
pi_5762860
quote:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen (ik en de mensen in mijn omgeving in ieder geval wel) behoorlijk zijn gaan nadenken na de aanslagen. Over het leven in het algemeen, onze kwetsbaarheid, religieus fanatisme etc. etc.

hoe lang?? 1 dag?? toen het net gebeurt was...misschien een week omdat het toen nog vers was...denk niet dta er nog veel mensen zijn die nu nog bij alles wat ze doen enz. nadenken bij de ramp in NY hoor...
To infinity…and beyond!
pi_5762861
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:53 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Maar ik heb het over jouw dagelijkse leventje, in jouw leefomgeving. Is die nu anders dan voor 11-9? Lijkt me van niet.
[..]

Dat durf ik zonder problemen. Nogmaals, mijn leven is geen centimeter veranderd na 11-9.

Nog even inhoudsloos dus? En de economie, de veiligheid, de rpijsstijgingen, de economische malaise zegt je allemeel niets?
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_5762864
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:53 schreef thaduck het volgende:

En begrijp me niet verkeerd, ik leef oprecht mee met de nabestaanden van de slachtoffers van de WTC ramp, daar is geen discussie over.

Maar Ivetje niet, want die vind dat ze ook bang kan kijken als er een wolkenkrabber op d'r neerstort, maar ze zou zichzelf wel het eerst redden en oh ja een brandweerman die zich het WTC heeft moeten worstelen en van angst moet overgeven vind ze maar vies, zo bij d'r bakkie sjips voor de tv.
pi_5762868
quote:

[..]

Ik iig niet meer dan ik daarvoor al deed.
quote:
Discussies, vanzelfsprekend, ik ook ja. Geraakt, nee, gevolgen, ook niet.
Dreigende oorlog met Irak: is ook ver-van-mijn-bed eerlijk gezegd. Ook daar zal mijn leven niet door veranderen.
  FOK!fossiel woensdag 11 september 2002 @ 23:56:22 #25
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5762870
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:55 schreef thaduck het volgende:

[..]

And your point is? Ik heb er niets van gemerkt, ben braaf naar Turkije gevlogen van de zomer en me prima vermaakt met de moslim mensen daar. Ik heb er geen boterham minder om gegeten en voor de rest is er in mijn leven eigenlijk niets veranderd door die ramp. Ik ben nog wie ik ben, iedereen die ik ken is er nog en ik doe er geen andere dingen om en klim rustig nog de Dom op zonder me kwetsbaar te voelen.

lees mijn vorige post.
pi_5762879
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:53 schreef matthijn99 het volgende:

Maar ik heb het over jouw dagelijkse leventje, in jouw leefomgeving. Is die nu anders dan voor 11-9?

"Jamaar dokter! Ik heb toch echt pijn daar!"

"Sorry meneer, maar ik kan niks zien op de foto's dus u stelt zich aan!"

Dat jij iets niet kunt zien of merken wilt nog niet zeggen dat het niet bestaat.

pi_5762883
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:54 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Die vond ik wel het meest indrukwekkend.

Sowieso heb ik dat beeld en die wetenschap misschien wel het gruwelijkst van alles gevonden:
die mensen die hun dood tegemoet sprongen.

Daar kun je je geen voorstelling van maken, dat wil ik niet eens.

Ik heb eens beelden gezien van bovenop het world trade center naar beneden kijkend. Ontzettend hoog! Auto's lijken kleine mieren en personen waren al nauwelijks meer te herkennen. Je kan het je gewoon niet voorstellen hoe groot de drempel moet zijn geweest waar ze letterlijk overheen moesten springen. Misschien nog net zo gruwelijk was het om te horen dat brandende kerozine via de liftschacht naar beneden was gevallen. Zodoende kwamen er 2 vrouwen in de lobby beneden in brand te staan en die hoorde je ook flink gillen in het begin.
pi_5762887
quote:

Dat ik dat daar niet erger vind dan wat er hier gebeurd en het belachelijk vind dat er zulke lange docu's over uitgezonden worden in duur betaalde zendtijd..

Ietwat teggenstrijdig vind je ook niet?

Maar goed, wat had er dan vanavond uitgezonden moeten worden ter herdenking van de aanslag van 1 jaar geleden?

Of moeten we niet meer herdenken?

4/5 mei zeggen je zeker ook niet zoveel?

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  woensdag 11 september 2002 @ 23:57:38 #29
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5762894
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:55 schreef thaduck het volgende:

[..]

Jouw maatschappelijk bewustzijn is dus duidelijk onderontwikkeld.

De gevolgen van de aanslagen zijn niet beperkt gebleven tot Amerika maar betreffen nu dreigende problemen op wereldschaal.

pi_5762902
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:54 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Toen fortuyn werd doodgeschoten was dat ook wereldnieuws, toen Enschede ontploft was dat ook wereldnieuws.

Als dat in een niet-westers arm land gebeurd zie je dat op de helft of nog later in het journaal als kort nieuws.
Dat is ook zo krom als het maar zijn kan

[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 11-09-2002 23:58]

woensdag 11 september 2002 @ 23:58:05 #31
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5762904
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:55 schreef OneSoul het volgende:

[..]

Nog even inhoudsloos dus? En de economie, de veiligheid, de rpijsstijgingen, de economische malaise zegt je allemeel niets?

Ow, mij hebben ze verteld dat de economie deuk opgelopen heeft dankzij de Euro en de prijsstijgingen daarvan..

Maar blijkbaar heeft de ramp van 11 september 2001 gezorgt voor de prijsstijgingen in Nederland van 1 januari 2002?

woensdag 11 september 2002 @ 23:58:46 #32
11458 ivetje
pi_5762919
quote:

[..]

prijsstijging?? Dat was met de euro man

WElke veiligheid, op schiphol was het nog steeds hetzelfde en zie niet meer politie op straat enzo hoor dus. Nope...
Economie?? Heb ik nix mee te maken...ja, mijn eigen bankrekening maar die is niet verandernd

To infinity…and beyond!
pi_5762924
quote:

[..]

Veiligheid? Durf jij niet meer de straat op? De kans dat jij bij een aanslag betrokken zal zijn, is nu nog steeds even groot of klein als voor 11-9.

En die economische schommelingen heb je ook wel zonder zo'n ramp hoor.

pi_5762925
mag ik ivetje en anderen van harte deze site aanraden:

[edit]Sorry, die site hoeft van mij echt niet hier. [/edit]
Veel kijkplezier! En vergeet de popcorn niet!

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 12-09-2002 00:08]

woensdag 11 september 2002 @ 23:59:10 #35
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5762927
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:57 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

De gevolgen van de aanslagen zijn niet beperkt gebleven tot Amerika maar betreffen nu dreigende problemen op wereldschaal.

En dat baseer je op
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 september 2002 @ 23:59:16 #36
862 Arcee
Look closer
pi_5762928
Die docu die nu op Nederland 1 is te zien is ook indrukwekkend, trouwens...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_5762938
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:55 schreef ivetje het volgende:

[..]

hoe lang?? 1 dag?? toen het net gebeurt was...misschien een week omdat het toen nog vers was...denk niet dta er nog veel mensen zijn die nu nog bij alles wat ze doen enz. nadenken bij de ramp in NY hoor...

Ivetje, de reikwijdte van deze aanslag is vele malen groter dan jij met je garnalenbrein kunt bevatten.

Zou je kunnen proberen om iig respect te tonen voor de slachtoffers, de mensen die volkomen onschuldig zijn weggerukt bij hun families, aangezien dat zo ongeveer de grootte van het kader is waarin jij deze aanslag kunt begrijpen?

Ik vind je ondertitel zo volstrekt ongepast...

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 12 september 2002 @ 00:00:19 #38
14915 GaMbiNo
pi_5762949
quote:

[..]

Het aantal slachtoffers van die ramp in Amerika is toch in geen enkele verhouding met die paar doden in Enschede of iets dergelijks?
En ook dat was in Amerika uitgebreid op tv.

Een ramp van deze omvang hebben wij in Nederland nog nooit meegemaakt dus eventueele vergelijkingen met Enschede of Fortuyn zijn compleet belachelijk.
Bij die twee rampen samen vielen nog niet 1% van het aantal slachtoffers als in Amerika.

donderdag 12 september 2002 @ 00:00:29 #39
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5762953
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:59 schreef thaduck het volgende:

[..]

En dat baseer je op

Jij leest nooit een krant en volgt het nieuws ook niet echt begrijp ik?
pi_5762960
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:59 schreef Arcee het volgende:
Die docu die nu op Nederland 1 is te zien is ook indrukwekkend, trouwens...
Docu: De ondergang van het WTC
pi_5762968
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:58 schreef thaduck het volgende:

[..]

Ow, mij hebben ze verteld dat de economie deuk opgelopen heeft dankzij de Euro en de prijsstijgingen daarvan..

Maar blijkbaar heeft de ramp van 11 september 2001 gezorgt voor de prijsstijgingen in Nederland van 1 januari 2002?

Jij gelooft ook alles wat ze je vertellen.
Misschien heb je het niet door dat er door de ramp banen zijn verdwenen, vliegen duurder is geworden... als jij gelooft dat de Euro alleen daarvoor verantwoordelijk voor is, ook goed. Blijkbaar heb je een even dikke plaat voor je kop als ivetje
pi_5762984
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:56 schreef calvobbes het volgende:
Dat jij iets niet kunt zien of merken wilt nog niet zeggen dat het niet bestaat.
Nou, geef mij dan eens aan hoe jouw leven concreet veranderd is. Of je nu dus echt wezenlijk een ander leven leidt dan voor 11-9.

Bij mij dus gewoon helemaal niet. Net zo min als na de Bijlmerramp bijv. En dat was toch al iets minder ver-van-mijn-bed.

pi_5762987
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:58 schreef zodiakk het volgende:

uit de policy
-Geen Onnodig schokkend materiaal (bv. faces of death, rotten) of links daarnaar.

maar even editten ms?

donderdag 12 september 2002 @ 00:03:03 #44
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5762995
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:01 schreef OneSoul het volgende:

[..]

Jij gelooft ook alles wat ze je vertellen.
Misschien heb je het niet door dat er door de ramp banen zijn verdwenen, vliegen duurder is geworden... als jij gelooft dat de Euro alleen daarvoor verantwoordelijk voor is, ook goed. Blijkbaar heb je een even dikke plaat voor je kop als ivetje

Dat slaat echt compleet op niets.. In de ICT sector is het daarom zeker ook stuk moeilijker tegenwoordig een baan te krijgen?

Hoorde vanochtend nog dat er een banen-overschot was in Nederland trouwens..

donderdag 12 september 2002 @ 00:03:30 #45
11458 ivetje
pi_5763003
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:57 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

vind het wel klote voor je dan dat je je zo bedreigd voelt elke keer als je de straat op moet. WEet je...je huis kunnen ze ook platgooien of een vliegtuig op planten...

Jemig, als je dood gaat ga je dood...het zij zo. Maar om je nou elke minuut van de dag duk te maken of er wel of niet een aanslag komt of wat dan ook...beetje zonde van je leven vind je niet

To infinity…and beyond!
pi_5763011
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:02 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Nou, geef mij dan eens aan hoe jouw leven concreet veranderd is. Of je nu dus echt wezenlijk een ander leven leidt dan voor 11-9.

Bij mij dus gewoon helemaal niet. Net zo min als na de Bijlmerramp bijv. En dat was toch al iets minder ver-van-mijn-bed.

Nogmaals, zoals al eerder aangegeven, het hoeft niet per sé onze levens veranderd te hebben. Maar het levens van duizenden, zo niet miljoenen anderen is wel degelijk verandert. Er is o.a. veel meer spanning gekomen tussen het Westen en vele Moslimlanden om maar een voorbeeld te noemen waaruit nog veel meer narigheid van beide kanten kan ontstaan.
pi_5763014
quote:

Ik ga daar geen tijd meer aan verspillen.... Zonde van de moeite... ,
pi_5763016
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:02 schreef ToBe het volgende:

[..]

uit de policy
-Geen Onnodig schokkend materiaal (bv. faces of death, rotten) of links daarnaar.

maar even editten ms?

ivetje wil toch alleen maar echte beelden zien van platgevallen mensen enzo... dan alleen pas kan het doordringen tot haar verstand (alleen zal ze ver moeten zoeken)
  FOK!fossiel donderdag 12 september 2002 @ 00:04:12 #49
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5763018
quote:

[..]

Is het volgende gebeurt in Nederland of niet:
Je hebt niet gemerkt dat er ook onder de nederlanders een grote bedachtzaamheid richting moslims kwam? Je hebt ook niet gemerkt dat er een grote roep voor veiligheid was? je hebt ook niet gemerkt dat er gevraagt werd om strengere asielbeleid (je zal maar eens van die enge moslims binnen halen). Je hebt ook niet gemerkt dat tijdens de verkiezingen er een ruk naar rechts plaats gevonden heeft?
pi_5763031
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:04 schreef OneSoul het volgende:

[..]

ivetje wil toch alleen maar echte beelden zien van platgevallen mensen enzo... dan alleen pas kan het doordringen tot haar verstand (alleen zal ze ver moeten zoeken)

dus dan moeten dit soort links maar geplaatst worden voor 1 user? doe normaal!
  donderdag 12 september 2002 @ 00:05:16 #51
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5763033
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:03 schreef ivetje het volgende:

[..]

vind het wel klote voor je dan dat je je zo bedreigd voelt elke keer als je de straat op moet. WEet je...je huis kunnen ze ook platgooien of een vliegtuig op planten...

Jemig, als je dood gaat ga je dood...het zij zo. Maar om je nou elke minuut van de dag duk te maken of er wel of niet een aanslag komt of wat dan ook...beetje zonde van je leven vind je niet

En dat uit de mond van iemand wiens wereld keer op keer vergaat vanwege de meest kleinzielige probleempjes die ik in tijden ben tegengekomen?
pi_5763036
quote:

[..]

Nee, je afvragen hoe je het beste dood kunt gaan is geen zonde van je tijd natuurlijk
pi_5763049
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:05 schreef ToBe het volgende:

[..]

dus dan moeten dit soort links maar geplaatst worden voor 1 user? doe normaal!

Je hoeft er toch niet op te klikken?
Een kleine harde realiteitscursus voor ivetje lijkt me eerlijk gezegd wel op z'n plaats. Kijk maar lekker die suicidefoto's door..
pi_5763055
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:03 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik ga daar geen tijd meer aan verspillen.... Zonde van de moeite... ,

Ik heb nog geen enkele poging van je gezien tot nu toe. .
  donderdag 12 september 2002 @ 00:06:35 #55
11458 ivetje
pi_5763058
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:58 schreef zodiakk het volgende:

[edit]

Hee thanx
ik kende alleen rotten.com nog maar

Duck, kom je mee popcorn bij me eten en deze site checken

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 12-09-2002 00:08]

To infinity…and beyond!
pi_5763060
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:05 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

En dat uit de mond van iemand wiens wereld keer op keer vergaat vanwege de meest kleinzielige probleempjes die ik in tijden ben tegengekomen?

ach morgen is ze intens verdrietig omdat haar vriendje haar dumpt... dat is pas erg (al begrijp ik precies waarom)
  donderdag 12 september 2002 @ 00:07:31 #57
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5763070
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:57 schreef Magicfrankie het volgende:

[..]

Maar goed, wat had er dan vanavond uitgezonden moeten worden ter herdenking van de aanslag van 1 jaar geleden?

Of moeten we niet meer herdenken?

4/5 mei zeggen je zeker ook niet zoveel?

Er had best een bescheiden iets mogen zijn in mijn ogen. Het is niet verkeerd om erbij stil te staan. Bv. die docu op NLD1 hoe het heeft kunnen gebeuren.

4/5 mei is belangrijk, maar zitten we dan ook met heel de wereld halve dag voor de TV ?

pi_5763072
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:06 schreef ivetje het volgende:

[..]

Hee thanx

Ik hoorde je laatst nog ijlen over hoe je zelf waarschijnlijk in de suicide-categorie van die site terecht zou komen..
  donderdag 12 september 2002 @ 00:08:14 #59
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5763084
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:06 schreef ivetje het volgende:

[..]

Hee thanx

*zak popcorn meesleept*
Count me in
  donderdag 12 september 2002 @ 00:08:42 #60
11458 ivetje
pi_5763093
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:04 schreef cptmarco het volgende:

[..]

Je hebt niet gemerkt dat er ook onder de nederlanders een grote bedachtzaamheid richting moslims kwam? Je hebt ook niet gemerkt dat er een grote roep voor veiligheid was? je hebt ook niet gemerkt dat er gevraagt werd om strengere asielbeleid (je zal maar eens van die enge moslims binnen halen). Je hebt ook niet gemerkt dat tijdens de verkiezingen er een ruk naar rechts plaats gevonden heeft?

Nee, sorry...
To infinity…and beyond!
  donderdag 12 september 2002 @ 00:09:03 #61
14915 GaMbiNo
pi_5763098
quote:
Maar om je nou elke minuut van de dag duk te maken of er wel of niet een aanslag komt of wat dan ook...beetje zonde van je leven vind je niet
Nee en het is wel heel zinvol om je mateloos op te winden over het feit dat Six Flags soms gesloten is.
Als je toen ook ff die plaat voor je kop had gezet had je je vanmiddag iets minder hoeven opwinden.
pi_5763099
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:06 schreef matthijn99 het volgende:

Ik heb nog geen enkele poging van je gezien tot nu toe. .

Nou die staan er anders toch echt... Je wilt het dus niet zien! Dat maakt het al een stuk duidelijker...
pi_5763103
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:06 schreef Disorder het volgende:

[..]

Je hoeft er toch niet op te klikken?
Een kleine harde realiteitscursus voor ivetje lijkt me eerlijk gezegd wel op z'n plaats. Kijk maar lekker die suicidefoto's door..

link is gewoon not done op dit forum. boeit geen reet of ik er wel of niet op klik.

Vraag me trouwens af waarom jullie je zo druk maken om haar. Zij heeft haar mening. Jullie die van jullie. Als die zooo anders is en je merkt na 250 posts dat ze die van haar niet aanpast, bijstelt of what ever ga dan inhoudelijk verder op waar het over gaat in plaats van continue op die user door te gaan.

maar ja... het zal wel aan mij liggen.

donderdag 12 september 2002 @ 00:10:37 #64
11458 ivetje
pi_5763121
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:07 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik hoorde je laatst nog ijlen over hoe je zelf waarschijnlijk in de suicide-categorie van die site terecht zou komen..

Topic openen over hoe je het het beste kan doen wil niet zeggen dat ik het zou doen hoor

Maar eh...ja, kewl
* ivetje zoekt alvast plekje uit voor pics op deze site

To infinity…and beyond!
  Admin donderdag 12 september 2002 @ 00:10:41 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5763122
Mag ik heel, heel dringend ivetje en ThaDuck verzoeken op te tiefen uit dit topic anders hebben ze een ban aan dr broek voor het naar de knoppen helpen van 2!! topics, opgetieft!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_5763138
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:09 schreef ToBe het volgende:

[..]

link is gewoon not done op dit forum. boeit geen reet of ik er wel of niet op klik.

Vraag me trouwens af waarom jullie je zo druk maken om haar. Zij heeft haar mening. Jullie die van jullie. Als die zooo anders is en je merkt na 250 posts dat ze die van haar niet aanpast, bijstelt of what ever ga dan inhoudelijk verder op waar het over gaat in plaats van continue op die user door te gaan.

maar ja... het zal wel aan mij liggen.

Een andere mening heb ik geen moeite mee.
Ik heb er wel moeite mee als mensen lekker naïf gaan lopen trollen om stoer te doen tegen anders Fokkers terwijl ze morgen weer een topic opent getiteld: "Mijn leven is zo miserabel. Het zit me weer tegen.."

Ik denk dat ik niet de enige ben die daar niet tegen kan.
Ontopic weer graag..

FOK!fossiel donderdag 12 september 2002 @ 00:12:37 #67
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5763154
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:08 schreef ivetje het volgende:

[..]

Nee, sorry...

volgens mij is je wereldje dan erg klein

[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 12-09-2002 00:13]

donderdag 12 september 2002 @ 00:12:47 #68
11458 ivetje
pi_5763157
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:10 schreef yvonne het volgende:
Mag ik heel, heel dringend ivetje en ThaDuck verzoeken op te tiefen uit dit topic anders hebben ze een ban aan dr broek voor het naar de knoppen helpen van 2!! topics, opgetieft!!
Ok, dus je mag je mening niet eens meer neerzetten op een forum
Hee duck, wordt dan de 2e keer dat je gebanned wordt vanwege het geven van je mening
To infinity…and beyond!
  donderdag 12 september 2002 @ 00:12:54 #69
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5763160
quote:
Je weet wat ik hierop zou willen reageren..

Maar goed joh, als ik geen meningen mag hebben en geen feiten mag noemen, waar gaat het dan heen in deze wereld?

Wneer worden de blauwe users op hun vingers getikt omdat ze net zo hard meedoen en enkele personen in dit (en vorige) topic onderuit schoffelen? Of geld dat in dit geval niet

pi_5763162
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:07 schreef thaduck het volgende:

4/5 mei is belangrijk, maar zitten we dan ook met heel de wereld halve dag voor de TV ?

Ik denk niet dat we over 50 jaar net zoveel aandacht aan deze aanslagen besteden als aan 4/5 mei.
pi_5763163
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:04 schreef cptmarco het volgende:
Je hebt niet gemerkt dat er ook onder de nederlanders een grote bedachtzaamheid richting moslims kwam?
Ja. En waar is dat op gebaseerd? Lekker generaliserend om nu maar alle mensen met een islamitisch 'voorkomen' te bestempelen als potentieel terrorist.
quote:
Je hebt ook niet gemerkt dat er een grote roep voor veiligheid was?
Ook, maar dat is toch ook nergens op gebaseerd? Nogmaals, de kans dat jij bij zo'n aanslag betrokken zal zijn, is nu echt niet groter dan voor 11-9 hoor.
quote:
je hebt ook niet gemerkt dat er gevraagt werd om strengere asielbeleid (je zal maar eens van die enge moslims binnen halen). Je hebt ook niet gemerkt dat tijdens de verkiezingen er een ruk naar rechts plaats gevonden heeft?
Ik denk dat de meerderheid van NL nu eindelijk de mogelijkheid heeft aangegrepen om zijn xenofobie te uiten.
  Admin donderdag 12 september 2002 @ 00:13:09 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5763166
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:11 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ontopic weer graag..

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_5763173
quote:

[..]

Een andere mening heb ik geen moeite mee.
Ik heb er wel moeite mee als mensen lekker naïf gaan lopen trollen om stoer te doen tegen anders Fokkers terwijl ze morgen weer een topic opent getiteld: "Mijn leven is zo miserabel. Het zit me weer tegen.."

Ontopic weer graag..

Thanks for proving my point.
Zoals ik al zei, laat ze dan links liggen. Dit is alleen maar sneu gedrag.

Maar goed zoals ik net al zei, en jij nu ook weer aanhaalt... Ontopic.

donderdag 12 september 2002 @ 00:14:22 #74
11458 ivetje
pi_5763188
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:12 schreef thaduck het volgende:

[..]

Je weet wat ik hierop zou willen reageren..

Maar goed joh, als ik geen meningen mag hebben en geen feiten mag noemen, waar gaat het dan heen in deze wereld?

Wneer worden de blauwe users op hun vingers getikt omdat ze net zo hard meedoen en enkele personen in dit (en vorige) topic onderuit schoffelen? Of geld dat in dit geval niet

Hee, dat heb ik vaker gehoord. Heb vanmiddag nog gemaild maar kreeg al geen gehoor. Wordt ook regelmatig afgezeken door modjes...en daar moet je dan op kunnen rekenen binnen een topic
To infinity…and beyond!
  Admin donderdag 12 september 2002 @ 00:14:40 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5763195
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:12 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ok, dus je mag je mening niet eens meer neerzetten op een forum
Hee duck, wordt dan de 2e keer dat je gebanned wordt vanwege het geven van je mening

Opzouten, dat was met een plaat van Adolf Hitler, mooie mening, je hebt me gehoord

pi_5763200
quote:
Doe matthijn ook maar in het pakket
  donderdag 12 september 2002 @ 00:15:04 #77
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5763204
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:12 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we over 50 jaar net zoveel aandacht aan deze aanslagen besteden als aan 4/5 mei.

Ik hoop dat er over 50 jaar nog steeds dit soort documentaires zijn en we even (met de nadruk op even) stilstaan bij dit soort rampen, want daar is helemaal niets mis mee.
  donderdag 12 september 2002 @ 00:15:27 #78
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5763209
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Opzouten, dat was met een plaat van Adolf Hitler, mooie mening, je hebt me gehoord

pi_5763214
quote:

[..]

Ontopic weer graag..

Volgens mij kan ie inmiddels naar General Chat of Actualiteiten, gaat toch niet meer over het TV-programma
pi_5763228
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:07 schreef thaduck het volgende:

Er had best een bescheiden iets mogen zijn in mijn ogen. Het is niet verkeerd om erbij stil te staan. Bv. die docu op NLD1 hoe het heeft kunnen gebeuren.

Maar live beelden van de ramp, met echte mensen, gezichtsuitdrukkingen, geluiden, etc. die mogen dus niet op de TV omdat het overdreven is?

En 4/5 mei, dat is al meer dan 55 jaar geleden, en toch zijn miljoenen mensen elk jaar weer een minuut stil uit respect voor de overledenen... En dat terwijl een heleboel van die mensen er niet bij waren en ook niemand kennen die in de 2e wereldoorlog zijn omgekomen... maar toch tonen ze respect...

Ik vraag me iets af... als het je allemaal niet boeit.. waarom kijk je er naar, waarom schrijf je in dit topic?

pi_5763236
En nou ben ik het ook spuug en spuug zat.

Jezus kan iemand die kutmuts van een ivetje aub ffies een afkoelban geven. Kweet dat je er niet om mag vragen maar dit geneuzel verpest de hele discussie.

Ow en ivetje ??

quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:55 schreef ivetje het volgende:
blaat
Heeej ben je nou klaar met je geneuzel ???

[edit]Oke, je punt is duidelijk...flamen is niet nodig.[/edit]

Sinds lange tijd een rustig persoon te zijn geweest kan ik bij deze met liefde zeggen dat ik vol op je

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 12-09-2002 00:19]

I'm getting too old for this....
pi_5763240
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:15 schreef thaduck het volgende:

Ik hoop dat er over 50 jaar nog steeds dit soort documentaires zijn en we even (met de nadruk op even) stilstaan bij dit soort rampen, want daar is helemaal niets mis mee.

Ow nou moeten we er ineens wel uitgebreid stil bij staan!!?!? Wat wil je nou!?!??
  Admin donderdag 12 september 2002 @ 00:17:16 #83
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5763243
Iig uit TV

donderdag 12 september 2002 @ 00:17:36 #84
11458 ivetje
pi_5763249
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Da's toch een mening of zie ik dat nou verkeerd...meningen mogen niet op fora's. Da's een nieuwe
Wat blijft er dan nog van fok over
To infinity…and beyond!
  donderdag 12 september 2002 @ 00:18:22 #85
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5763257
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:16 schreef Magicfrankie het volgende:

[..]

Maar live beelden van de ramp, met echte mensen, gezichtsuitdrukkingen, geluiden, etc. die mogen dus niet op de TV omdat het overdreven is?

En 4/5 mei, dat is al meer dan 55 jaar geleden, en toch zijn miljoenen mensen elk jaar weer een minuut stil uit respect voor de overledenen... En dat terwijl een heleboel van die mensen er niet bij waren en ook niemand kennen die in de 2e wereldoorlog zijn omgekomen... maar toch tonen ze respect...

Ik vraag me iets af... als het je allemaal niet boeit.. waarom kijk je er naar, waarom schrijf je in dit topic?

Waarom lezen mensen zo vreselijk slecht?

Het enige wat ik ventileer is dat ik de complete hype een belachelijk iets vind omdat Amerika iets groots heeft. Ik sta NIET negatief tegenover een herdenking en ergens stil bij blijven staan.

pi_5763261
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:17 schreef ivetje het volgende:

Wat blijft er dan nog van fok over

Ben jij het Larissa!?!?!?
  FOK!fossiel donderdag 12 september 2002 @ 00:18:39 #87
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5763262
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:17 schreef ivetje het volgende:

[..]

Da's toch een mening of zie ik dat nou verkeerd...meningen mogen niet op fora's. Da's een nieuwe

er bestaat ook nog iets als goed fatsoen
pi_5763264
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:14 schreef OneSoul het volgende:

[..]

Doe matthijn ook maar in het pakket

Want?
pi_5763267
doe deze maar op slot, ik vind er geen zak meer aan...
sommigen kunnen echt een topic volledig verkloten
pi_5763270
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:18 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Want?

Omdat je ook een dom en egoistisch kutventje bent. Optiefen.
  donderdag 12 september 2002 @ 00:20:01 #91
11458 ivetje
pi_5763279
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:18 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ben jij het Larissa!?!?!?

wie is er nog iemand die op mij lijkt
To infinity…and beyond!
pi_5763285
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:18 schreef thaduck het volgende:

Het enige wat ik ventileer is dat ik de complete hype een belachelijk iets vind omdat Amerika iets groots heeft. Ik sta NIET negatief tegenover een herdenking en ergens stil bij blijven staan.

Welke hype heb je het over?
  donderdag 12 september 2002 @ 00:20:28 #93
11458 ivetje
pi_5763287
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:18 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Want?

je hebt een mening...dat mag niet als ie niet zo is als bij iedereen in dit topic
To infinity…and beyond!
pi_5763294
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:20 schreef ivetje het volgende:

[..]

wie is er nog iemand die op mij lijkt

nee zulke lelijke domme mensen als jij zijn uniek
  donderdag 12 september 2002 @ 00:21:31 #95
14915 GaMbiNo
pi_5763306
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:18 schreef thaduck het volgende:

[..]

Waarom lezen mensen zo vreselijk slecht?

Misschien omdat het nog zo "relatief" kort geleden is?De tweede WO is al zo'n 57 jaar afgelopen maar ook daar wordt nog regelmatig bij stilgestaan.

Waarom??
Uit respect voor de slachtoffers en hun nabestaanden en om onszelf er weer eens aan te herinneren dat zoiets nooit weer mag gebeuren.

[Dit bericht is gewijzigd door GaMbiNo op 12-09-2002 00:22]

pi_5763311
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:20 schreef OneSoul het volgende:

het is te triest voor woorden... maar je hebt gelijk
pi_5763313
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:20 schreef OneSoul het volgende:

[..]

generalisering !!

ze is dom maar of ze lelijk is weten we niet

pi_5763323
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:19 schreef Havoc het volgende:

[..]

Volgens mij mag ik gewoon mijn mening hier ventileren. En ik kom met fatsoenlijke argumenten.

Ik ben dom? Knap van je dat je dat nu al weet.
Op de man spelen getuigt ook niet van veel intelligentie.

pi_5763327
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:21 schreef Havoc het volgende:

generalisering !!

ze is dom maar of ze lelijk is weten we niet

Zie de 193 andere topics die ze geopend heeft
pi_5763328
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:21 schreef Havoc het volgende:

[..]

generalisering !!

-10

donderdag 12 september 2002 @ 00:22:46 #101
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5763330
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:19 schreef Havoc het volgende:

[..]

Wel opvallend dat het om mensen gaat wiens vinger doorgaans zit vastgelijmd aan de en knop en die hier vrijwel dagelijks lopen te blaten over hoe moeilijk ze het hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 12-09-2002 00:23]

pi_5763332
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:20 schreef ivetje het volgende:

je hebt een mening...dat mag niet als ie niet zo is als bij iedereen in dit topic

Stel je niet zo aan mens. Jij hebt de berlijnse muur voor je kop!
  Admin donderdag 12 september 2002 @ 00:23:39 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5763348
Duidelijke waarschuwing van een FA negeren, doei!

pi_5763360
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan mens. Jij hebt de berlijnse muur voor je kop!

Ik zou bijna zeggen de Twin Towers, ware het niet dat het vandaag op een andere wijze niet echt gepast is, maar het is wel kenmerkend...
pi_5763363
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:22 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Wel opvallend dat het om mensen gaat wiens vinger doorgaans zit vastgelijmd aan de en knop en die hier vrijwel dagelijks lopen te blaten over hoe moeilijk ze het hebben.

Je bedoelt mij? .
pi_5763364
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:23 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat hier weinig mensen om zullen treuren...
  donderdag 12 september 2002 @ 00:24:38 #107
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_5763365
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:22 schreef matthijn99 het volgende:
Ik ben dom? Knap van je dat je dat nu al weet.
Op de man spelen getuigt ook niet van veel intelligentie.
Maanden van toekijken hoe jij je profileert heeft me tot deze conclusie doen leiden.

Verder speel ik idd altijd op de man. Kan je er niet tegen dan stel ik je voor om het hier normaal en netjes te houden voordat ik je nog even een stukje verder door het slijk ga halen kwalletje.

pi_5763368
quote:
Dank je wel , ik kan rustig slapen
  donderdag 12 september 2002 @ 00:25:11 #109
14915 GaMbiNo
pi_5763372
quote:
*Ban-medlingen checkt*

Hopen dat er nu weer een discussie van enig niveau gevoerd kan worden.

FOK!fossiel donderdag 12 september 2002 @ 00:26:39 #110
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5763404
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:24 schreef OneSoul het volgende:

[..]

Dank je wel , ik kan rustig slapen

ik nog na het kijken van de documentaire? De beelden blijven denk ik bij mij nog wel even hangen....
pi_5763436
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:24 schreef Havoc het volgende:
Maanden van toekijken hoe jij je profileert heeft me tot deze conclusie doen leiden.
Ik weet niet of het je wel eens opgevallen is, dat ik in de serieuse forums ook wel degelijk serieus reageer?
quote:
Verder speel ik idd altijd op de man. Kan je er niet tegen dan stel ik je voor om het hier normaal en netjes te houden voordat ik je nog even een stukje verder door het slijk ga halen kwalletje.
Bij deze zal ik je posts verder negeren.
pi_5763467
Poeh wat was die docu indrukwekend zeg.

Ik vond hm trouwens niet schokkend.

donderdag 12 september 2002 @ 00:31:51 #113
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_5763480
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:28 schreef matthijn99 het volgende:
Bij deze zal ik je posts verder negeren.
Mooi zo ik wil je namelijk niet afhouden van nog meer onzin posts die hun weg beter kunnen vinden in TMF forum of iets waar het gemiddelde IQ onder de 30 ligt.
pi_5763481
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:30 schreef Golfen het volgende:

Ik vond hm trouwens niet schokkend.

Dat niet echt, gelukkig... De feiten waren al schokkend genoeg.
pi_5763571
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:31 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat niet echt, gelukkig... De feiten waren al schokkend genoeg.

Ja precies. Alleen die knallen van mensen die op ed grond vielen waren schokend. Maar verder geen schokkend beeld materiaal.
pi_5763585
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:36 schreef Golfen het volgende:

[..]

Ja precies. Alleen die knallen van mensen die op ed grond vielen waren schokend. Maar verder geen schokkend beeld materiaal.

We hebben geluk gehad dat die Fransman de camera wegdraaide van 2 brandende vrouwen in de lobby.
pi_5763586
Even voor de duidelijkheid, ik vind het natuurlijk ook heel erg allemaal wat daar gebeurd is. Maar het heeft op mijn leven simpelweg geen invloed gehad. Zoals ik al zei, heb ik de eerste dagen na 11-9 wel aan de radio en TV gekluisterd gezeten, en heb ik geprobeerd er zoveel mogelijk over te horen. Dus ik ben er wel degelijk mee bezig geweest. Anders had ik nu ook niet gekeken, lijkt me.

Maar het blijft allemaal ver-van-mijn-bed.

pi_5763604
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:36 schreef Golfen het volgende:

Maar verder geen schokkend beeld materiaal.

Dat was ook niet de bedoeling van de filmmakers zeiden ze toch zelf?

Iig goed dat ze dat niet gedaan hebben! Zullen wel genoeg dingen hebben gezien waar je nachten van wakker zult liggen...

pi_5763634
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:37 schreef matthijn99 het volgende:

Maar het blijft allemaal ver-van-mijn-bed.

Dan ben je wel heel erg naief. Die aanslagen hebben iig de hele westerse wereld veranderd. Jij merkt het blijkbaar dus niet maar het is toch echt zo!
pi_5763675
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dan ben je wel heel erg naief. Die aanslagen hebben iig de hele westerse wereld veranderd. Jij merkt het blijkbaar dus niet maar het is toch echt zo!

Je zal me wel weer dom vinden ofzo, wegens mijn vooral onzin-posts. Maar ik wil serieus de discussie wel aangaan.
Ik zal je posts nog even nalezen om te kijken wat je voor voorbeelden van veranderingen hebt aangedragen.
pi_5763786
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:42 schreef matthijn99 het volgende:

Ik zal je posts nog even nalezen om te kijken wat je voor voorbeelden van veranderingen hebt aangedragen.

Lees dan alles, ik zag een paar goede voorbeelden voorbij komen. En gebruik je eigen gezond verstand dan ook eens als je denkt wat er allemaal is gebeurt in Nederland sinds 11-9-2001.
  donderdag 12 september 2002 @ 00:51:57 #122
12750 Hrun
Special Obedience
pi_5763814
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:49 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Lees dan alles, ik zag een paar goede voorbeelden voorbij komen. En gebruik je eigen gezond verstand dan ook eens als je denkt wat er allemaal is gebeurt in Nederland sinds 11-9-2001.

het enige wat ik me kan herrineren zijn nep anthraxx brieven en nep bommeldingen waar met veel machtsvertoon op gereageerd werd. maar dat was alleen october. daarna kan ik me dus niets meer voor de geest halen.

maar misschien kijk ik niet genoeg tv.

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_5763859
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:51 schreef Hrun het volgende:

daarna kan ik me dus niets meer voor de geest halen.

Je hebt niks gemerkt van de groeiende haat tegen buitenlanders? De onrust die dat heeft veroorzaakt? De economie die wereldwijd is ingezakt? Mensen die bang zijn geworden om te vliegen?

Oke, je komt er niet dagelijks mee in aanraking, maar het is er wel met dank aan 11-9

pi_5763872
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:49 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat heb ik inmiddels gedaan. Er worden voornamelijk 'op grote schaal' voorbeelden gegeven, zoals de wereldeconomie, groeiende haat tegen moslims e.d.
Maar nogmaals, daar merk ik echt niet zoveel van in mijn dagelijkse leventje. Dat wil zeggen, ik hoor bijv. wel eens mensen om me heen zeggen dat het allemaal 'door die buitenlanders' komt, maar dat getuigt ook niet van veel intelligentie, en daar lach ik dan maar even om.
Mensen lijken nu meer ruimte te hebben om dat soort ideeën te spuien, maar in hoeverre ze ook echt ergens op gebaseerd zijn? Volgens mij is het allemaal 'wat de boer niet kent...'.
  donderdag 12 september 2002 @ 01:00:13 #125
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5763908
Ik heb nu het halve of eik de hele topic moeten doorspitten om nog iets te lezen over het programma, maar het is meer één grote gejammer van ivetje en thaduck omdat ze hun mening niet schijnen te mogen uiten.

DAT HEBBEN JULLIE TOCH AL GEDAAN???? WAAROM NOG ZO ONTIEGELIJK LANG DÓÓRMIEPEN?!

Door dat gezeik is het hele topic verzand in een off-topic gedraal.

Het programma heb ik niet helemaal kunnen zien omdat ik werkte, maar het was indrukwekkend. Die brandweerlieden waren echte helden en dat werd door deze documentaire on-the-spot weer bewezen.

The Internets, I needs it..
pi_5763915
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:56 schreef matthijn99 het volgende:

Dat heb ik inmiddels gedaan. Er worden voornamelijk 'op grote schaal' voorbeelden gegeven, zoals de wereldeconomie, groeiende haat tegen moslims e.d.

Dus je bent het er wel mee eens dat de aanslagen voor wereldwijde veranderingen hebben gezorgd?
pi_5763917
En naar aanleiding van een post hierboven:
Een paar dagen na 11-9 kreeg een naast mijn toenmalige werkplek gelegen postkantoor zogenaamd een verdacht pakketje. Niemand mocht ook nog maar 1 stap verzetten ongeveer.

Nou ik heb echt in een deuk gelegen en me tegelijkertijd zwaar geërgerd aan de vreselijk interessant doende agenten die eindelijk eens wat spannends te doen leken te hebben, om nog maar niet te spreken van die sensatiegerichte reacties van al mijn collega's.

En vanzelfsprekend was het ook vals alarm.

pi_5763956
quote:
Op donderdag 12 september 2002 01:00 schreef matthijn99 het volgende:

Nou ik heb echt in een deuk gelegen en me tegelijkertijd zwaar geërgerd aan de vreselijk interessant doende agenten die eindelijk eens wat spannends te doen leken te hebben, om nog maar niet te spreken van die sensatiegerichte reacties van al mijn collega's.

Prima dat jij erom hebt gelachen, heb ik ook gedaan. Maar anderen mensen doen dat juist niet! Die werden wel doodsbang als er poeder in een brief zat!
  donderdag 12 september 2002 @ 01:06:10 #129
12750 Hrun
Special Obedience
pi_5763983
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je hebt niks gemerkt van de groeiende haat tegen buitenlanders? De onrust die dat heeft veroorzaakt? De economie die wereldwijd is ingezakt? Mensen die bang zijn geworden om te vliegen?

Oke, je komt er niet dagelijks mee in aanraking, maar het is er wel met dank aan 11-9

de economie zat al in het slop, en ik geloof er helemaal nix van dat het instorten van het WTC enige invloed daar op kan hebben.

meer haat tegen buitenlanders heb ik in elk geval niet, (misschien amerikanen, maar dat terzijde), en merk ik ook niet om mij heen. en het is dat het druk was op mijn werk, anders was ik 2 weken na de aanslag naar NY gevlogen omdat het zo lekker goedkoop was.

en iedereen die denk dat vliegen gevaarlijk is na die aanslagen is een beetje dom, omdat juist op dat moment de beveiligen op volle toeren draaide. en er storten nog altijd vliegtuigen neer, alleen komt dat niet zo vaak in het nieuws.

nee dus.....

pi_5764019
quote:
Op donderdag 12 september 2002 01:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dus je bent het er wel mee eens dat de aanslagen voor wereldwijde veranderingen hebben gezorgd?

Ja, natuurlijk. Dat zal ik ook niet ontkennen. Ik merk er alleen zo goed als niks van, behalve dan bijv. het door mij aangehaalde voorbeeld over de buitenlanderhaat, maar zoals ik al zei, zoals ik de meeste mensen daar over hoor praten, maak ik me daar geen zorgen over. Dat zijn meestal toch geen mensen die het voor het zeggen hebben.

Net zoals ik ongetwijfeld erg weinig verschil in mijn leven zal merken nu er een totaal nieuwe regering is.

donderdag 12 september 2002 @ 01:11:38 #131
12750 Hrun
Special Obedience
pi_5764043
quote:
Op donderdag 12 september 2002 00:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

de economie zat al in het slop, en ik geloof er helemaal nix van dat het instorten van het WTC enige invloed daar op kan hebben.

meer haat tegen buitenlanders heb ik in elk geval niet, (misschien amerikanen, maar dat terzijde), en merk ik ook niet om mij heen. en het is dat het druk was op mijn werk, anders was ik 2 weken na de aanslag naar NY gevlogen omdat het zo lekker goedkoop was.

en iedereen die denk dat vliegen gevaarlijk is na die aanslagen is een beetje dom, omdat juist op dat moment de beveiligen op volle toeren draaide. en er storten nog altijd vliegtuigen neer, alleen komt dat niet zo vaak in het nieuws.

nee dus.....

pi_5764062
quote:
Op donderdag 12 september 2002 01:03 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Prima dat jij erom hebt gelachen, heb ik ook gedaan. Maar anderen mensen doen dat juist niet! Die werden wel doodsbang als er poeder in een brief zat!

Maar waar is die angst dan op gebaseerd? Toch alleen maar op de recente gebeurtenis dan? Nu zijn al die veiligheidsmaatregelen onderhand toch allang weer afgezwakt? Omdat het de dagelijkse gang van zaken op een postkantoor behoorlijk kan vertragen? En omdat tijd geld is?

Als het niet in het nieuws was geweest was er helemaal niet zo'n toestand ontstaan rond die poederbrieven, en dat was ook helemaal niet nodig geweest, imo.

pi_5764068
quote:
Op donderdag 12 september 2002 01:06 schreef Hrun het volgende:

Het is niet alleen het instorten van de torens die daarvoor hebben gezorgd. Alle aanslagen en de manier waarop hebben ervoor gezorgd dat bedrijven wereldwijd o.a. voorzichtiger werden met hun investeringen. En dat heeft zeker wel invloed gehad op de economie.
quote:
en merk ik ook niet om mij heen.
Lees je alleen maar op het eiland ofzo? Iig de discussies hier op Fok! zijn veel erger geworden...
pi_5764106
quote:
Op donderdag 12 september 2002 01:13 schreef matthijn99 het volgende:

Maar waar is die angst dan op gebaseerd? Toch alleen maar op de recente gebeurtenis dan?

ja toen wel jah. Toen er daadwerkelijk Anthraxx brieven werden vestuurd en mensen op elke hoek de vijand zagen staan en niet wisten waar en of die weer toe zou slaan.
quote:
Nu zijn al die veiligheidsmaatregelen onderhand toch allang weer afgezwakt?
Afgezwakt wel jah, maar ik denk dat er nu wel veel meer mensen en instanties in de gaten worden gehouden dan voor 11-9.

[quote]Als het niet in het nieuws was geweest was er helemaal niet zo'n toestand ontstaan rond die poederbrieven, en dat was ook helemaal niet nodig geweest, imo.

als als... We leven in de 21ste eeuw en die brengt al het nieuws dat je niet wilt horen op TV, Radio, Internet en krant. Als een nieuwsstation denkt "we zullen dit maar niet uitzenden omdat .... " dan doet een ander het wel.
pi_5764120
En om nog even op het oorspronkelijke discussiepunt terug te komen:

Voorzover je dat soort processen kan sturen, vind ik het gewoon niet 'slim' om van zoiets nachten wakker te liggen. Ik heb nl. het idee dat mensen die dat doen nog veel heviger zullen reageren op het moment dat er iets gebeurt waar ze meer binding mee hebben, ik noem maar even als voorbeeld de dood van een ouder o.i.d.
Laat staan wanneer ze zelf iets als 11-9 zouden meemaken.

pi_5764148
quote:
Op donderdag 12 september 2002 01:19 schreef matthijn99 het volgende:

Voorzover je dat soort processen kan sturen, vind ik het gewoon niet 'slim' om van zoiets nachten wakker te liggen.

Nee dat is het ook niet en ik verwacht ook van niemand dat die dat doet omdat die zich daartoe verplicht voelt. Maar je moet niet doen alsof het het zoveelste autoongeluk aan de andere kant van het land is.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 september 2002 @ 01:22:32 #137
862 Arcee
Look closer
pi_5764155
-edit-

Nevermind.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_5764195
quote:
Op donderdag 12 september 2002 01:21 schreef calvobbes het volgende:
Maar je moet niet doen alsof het het zoveelste autoongeluk aan de andere kant van het land is.
Dat doe ik dus niet, maar zo 'probeer' ik het eik wel te zien. Ik snap wel dat de impact natuurlijk veeeele malen groter is, niet alleen direct maar ook indirect en op de lange termijn.

Het is sowieso lastig om het ene probleem als 'erger' dan het andere te kwalificeren. Zo zijn er vast wel mensen te vinden die het erger vinden als hun hond overlijdt dan 1 van hun ouders. Puur als voorbeeld dan.
Waarom zou het ene erger zijn dan het andere. Dat is scht alleen te bepalen voor/door die persoon zelf.

donderdag 12 september 2002 @ 10:29:11 #139
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_5765875
Maar het was iig een zeer indrukwekkende documentaire. Respect voor die brandweermensen die ondanks ze mensen naar beneden zien komen waar de huid vanaf valt toch door gaan naar boven om andere mensen te redden.

De sfeer die er moet hebben gehangen werd goed in beeld gebracht door dat ze ook de mensen filmden op straat i.p.v. alleen maar de toren. De angst in die ogen zie je maar zelden, zelfs op TV.

Alleen heb ik zoiets dergelijks nog gezien bij een docu over de taliban. 3 kleine meisjes die al weken lang dag in dag uit aan het huilen waren omdat zo'n stel barbaren hun vader hadden vermoord. Die angst in de ogen van die kinderen vergeet je nooit meer, ook al was het op tv.

ontopic dan maar verder nog ...

Gekloond: ♫
  donderdag 12 september 2002 @ 10:39:52 #140
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5766013
Zeer goed stukje televee. Goed ook dat het om een heel verhaal ging. Verder waardeerde ik het dat het geen aaneenschakeling van schokkende beelden was. Door constant met de brandweerlui mee te gaan, kreeg je het idee een beeld te krijgen van hoe het gegaan is. De gezichten spraken boekdelen. Meest aangrijpend vond ik toch wel het geluid wanneer er weer iemand op het bovengelegen dak viel. De manier waarop die brandweelui daarop reageerden. Ineengekrompen schrikken en je zag ze denken, nu niet meer, laat dit de laatste zijn...en het ongeloof om het geheel ook.

Wat van mij dan weer niet had gehoeven is het melodramatische einde, met die foto's op de Amerikaanse vlag, was net ff te theatraal vond ik.

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
  donderdag 12 september 2002 @ 10:45:29 #141
34347 _JEN_
*wispelturig*
pi_5766091
ik vond deze docu erg goed, het is ook de enige die ik gezien heb, ik vond het wel weer genoeg.

Wat jullie beschrijven voelde ik ook, het geluid van vallende lichamen en beelden van vluchtende mensen...onbegrijpelijk.

Deze docu bracht me dichterbij en het leek wel of ik nu pas doorhad hoe erg het was en wat de mensen daar moeten hebben doorstaan...

Do one thing every day that scares you!
  donderdag 12 september 2002 @ 10:51:02 #142
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_5766172
Echt hele mooie docu. Schokkend wou ik het niet noemen, al was het maar dat er dagelijks "ergere" beelden op tv te zien zijn.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 12 september 2002 @ 11:27:42 #143
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5766633
Ik heb de docu ook gezien en vlak voordat hij begon, zat ik nog te fokken, maar toen ik enkele beelden zag, ben ik op de bank gaan zitten en ben bij hoe-die-nie gekropen. Wat ik gezien heb, heeft mij WEL heel erg geraakt.Ik ben na de docu mn dingetjes weer gaan doen, wilde wat in m'n dummy werken, maar merkte dat ik wel kon janken. Heb ik uiteindelijk ook gedaan. De beelden in deze documentaire waren gewoon n stuk confronterender dan de beelden die rechtstreeks werden uitgezonden toen de ramp gebeurde. Alles was zo dichtbij, de brandweermannen werden allemaal zo close gevolgd, je zag hun emoties, je zag hun reacties op de mensen die ze op de daken hoorden vallen. Je kroop bijna in hun huid, voelde bijna hun angst. En dat heeft me heel erg aangegrepen. En ik was heel, heel erg blij dat hoe-die-nie naast me zat en met me meekeek, dat ik me aan hem vast kon houden, dat ik me veilig voelde. Ik had daar op dat moment zo'n behoefte aan.

Natuurlijk is die wereld erg ver van ons bed, maar wat daar gebeurd is, zou op andere plekken in de wereld net zo goed kunnen gebeuren. De mensen die gestorven zijn waren net zulke mensen als de gem. fokker hier: ze gingen elke dag naar hun werk in 't WTC, gewoon om hun brood te verdienen. Zij hadden ook gezinnen, familie, vrienden, die ze nu achterlaten.

Ik vind het iig een ingrijpende documentaire. Jammer van de constante reclame tussendoor

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 12 september 2002 @ 11:29:54 #144
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5766662
quote:
Op donderdag 12 september 2002 10:39 schreef DrPurno het volgende:
Wat van mij dan weer niet had gehoeven is het melodramatische einde, met die foto's op de Amerikaanse vlag, was net ff te theatraal vond ik.
Eens. Al deden die vele foto's me wel beseffen hoeveel brandweermannen er om waren gekomen: er kwam echt geen einde aan. Al had ik toen ook 't gevoel: waarom die brandweermannen wel en de normale burger niet?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_5766695
quote:
Op donderdag 12 september 2002 11:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Eens. Al deden die vele foto's me wel beseffen hoeveel brandweermannen er om waren gekomen: er kwam echt geen einde aan. Al had ik toen ook 't gevoel: waarom die brandweermannen wel en de normale burger niet?

Omdat er duizenden meer van waren.
Dan zou 't programma waarschijnlijk anderhalf uur langer hebben geduurd, als het niet langer is.
pi_5766734
quote:
Op donderdag 12 september 2002 11:29 schreef SEMTEX het volgende:

waarom die brandweermannen wel en de normale burger niet?

Omdat die docu voornamelijk over brandweermannen ging. Niet alleen die in NY maar die over de hele wereld. Althans, dat vertelde Max W. ons toch op het einde?
  donderdag 12 september 2002 @ 11:47:32 #147
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5766929
quote:
Op donderdag 12 september 2002 11:31 schreef Disorder het volgende:

[..]

Omdat er duizenden meer van waren.
Dan zou 't programma waarschijnlijk anderhalf uur langer hebben geduurd, als het niet langer is.

ms moet er voor hen dan ook een programma komen of iig een monument (in NY) waar IEDEREEN opstaat zodat niemand vergeten wordt.
  donderdag 12 september 2002 @ 11:48:14 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5766936
quote:
Op donderdag 12 september 2002 11:34 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Omdat die docu voornamelijk over brandweermannen ging. Niet alleen die in NY maar die over de hele wereld. Althans, dat vertelde Max W. ons toch op het einde?

Heb jij nog op Max Westerman gelet dan? Ik niet
pi_5766975
quote:
Op donderdag 12 september 2002 11:48 schreef SEMTEX het volgende:

Heb jij nog op Max Westerman gelet dan?

Blijkbaar wel he
pi_5766994
ok, ik heb em gemist, enige manier hoe ik em nog kan kijken (internet?, herhaling?)
  donderdag 12 september 2002 @ 11:55:16 #151
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5767046
quote:
Op donderdag 12 september 2002 11:50 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Blijkbaar wel he

Ik had eigenlijk na de documentaire wel genoeg gezien. Kon daarna ook even geen WTC meer zien. Max Westerman was ook 'n beetje mosterd na de maaltijd, vond ik
pi_5767125
Heeft iemand nog een filmpie van die nieuwe beelden?
  donderdag 12 september 2002 @ 12:12:13 #153
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_5767361
Wel heel indrukwekkende reportage van die franse broers hoor. En ze gaan het ook nog spannend maken door mensen eerst te laten denken dat die TONY (Rookie) er niet meer is...

Beetje sensatie-achtig maar verder heel erg mooi en ook wel triest om te zien...

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  donderdag 12 september 2002 @ 12:16:12 #154
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5767427
quote:
Op donderdag 12 september 2002 12:12 schreef Muurbloempje het volgende:
Wel heel indrukwekkende reportage van die franse broers hoor. En ze gaan het ook nog spannend maken door mensen eerst te laten denken dat die TONY (Rookie) er niet meer is...

Beetje sensatie-achtig maar verder heel erg mooi en ook wel triest om te zien...

Ik vond het feit dat die filmer zijn broer Gedeon kwijt was, ook heel aangrijpend. En hoe ze elkaar weer terugvonden en eerst niet wisten hoe te reageren.
  FOK!fossiel donderdag 12 september 2002 @ 16:18:12 #155
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5771007
quote:
Op donderdag 12 september 2002 12:00 schreef MOOI het volgende:
Heeft iemand nog een filmpie van die nieuwe beelden?
welke nieuwe beelden zijn dat dan?
pi_5772752
quote:
Op donderdag 12 september 2002 12:12 schreef Muurbloempje het volgende:

Volgens mij noemen ze dat een chronologische verhaallijn...
  donderdag 12 september 2002 @ 20:26:33 #157
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5774059
ja, waar kan je die beelden downen of komt er nog een herhaling? Ik zou het heel graag zien, vind het zo indrukwekkend wat er is gebeurd, en natuurlijk ook verschrikkelijk.
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  donderdag 12 september 2002 @ 20:30:21 #158
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5774121
ohja,

er zijn ook dit jaar weer een paar mensen nog levend gevonden. Ik dacht een paar lui die soms een beetje rond zwerfde en regelmatig bij iemand op bezoek kwamen. Toen ze daar dicht bij het WTC waren zijn ze in een shock geraakt door de impact en zijn totaal vergeten wie ze waren en wat ze daar deden. Pas een jaar later heeft iemand die kerels om straat zien lopen in NYC en wist dat ze op de vermiste lijst stonden.

Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_5774159
Sterker nog, iemand hoor zijn eigen naam opgenoemd worden tijdens de herdenkingsdienst afgelopen woensdag
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 september 2002 @ 21:49:35 #160
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_5775389
quote:

De hele Pim Foruyn hype zal al nooit deze vormen hebben aangenomen ZONDER 9-11

Eerste concrete voorbeeld van de invloeden van 9-11 op ONS dagelijks bestaan

pi_5785185
quote:
Op donderdag 12 september 2002 11:51 schreef StefanFM het volgende:
ok, ik heb em gemist, enige manier hoe ik em nog kan kijken (internet?, herhaling?)
niemand?
pi_5785389
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 14:11 schreef StefanFM het volgende:

[..]

niemand?

Ik zou hem ook graag willen zien ja...
maar ik denk niet dat het herhaald wordt of iets dergelijks..
Ik hoop dat het op i-net te vinden is...

Dus als iemand wat weet zou die het dan willen laten weten hier?

FOK!fossiel maandag 16 september 2002 @ 16:03:15 #163
8443 cptmarco
it's captain...
pi_10908259
Deze docu is zondag 20:30 weer te zien op RTL5.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')