Gijpie is wel aardig toch? Net zoals een vette hap. Lekker voor een keer in de week, maar als je het te vaak eet/naar kijkt krijg je kanker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:51 schreef Piye het volgende:
Voetbal International is sowieso een treurig programma. Een beetje stomme grapjes over elkaar maken in een RTL boulevard setting onder het kopje voetbal bespreken.
Ga jij dan lekker klaverjassen met je lelijke vrienden. Met je kop.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:52 schreef Matty___ het volgende:
en enige wat erger is dan voetbal zelf is het gejank erom heen.
ik doe aan sport ik ga er niet slap over lullenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker klaverjassen met je lelijke vrienden. Met je kop.
Hij is sympathiek omdat hij altijd vrolijk is. Maar ik heb m'n portie Gijp, Genee en Derksen al wel gehad na een avondje Europa league.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Gijpie is wel aardig toch? Net zoals een vette hap. Lekker voor een keer in de week, maar als je het te vaak eet/naar kijkt krijg je kanker.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:45 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Onterechte klacht. Wilfried = baas.
Dit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:47 schreef Lyzio het volgende:
En wat is er precies leuk aan zijn totale voorkomen? Johan is de eckte Baasch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]Heb je het gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het een leuk boek om te lezen, gewoon lekker luchtig![]()
Ja ik ben nu op de helft. Tot nu toe uitstekend vermaakquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb je het gelezen?
Ik vond het een leuk boek om te lezen, gewoon lekker luchtig
Ja alles lekker relativeren, hij heeft ook een lekker rustig en relax leven die oude baasquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik ben nu op de helft. Tot nu toe uitstekend vermaakGrappige verhalen.
Zo, dit zijn teksten mensen! En dat voor iemand die nog niet weet of er lucht of zand in een bal zit. Nee, jouw mening vind ik niet zo rullevantquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:51 schreef Piye het volgende:
Voetbal International is sowieso een treurig programma. Een beetje stomme grapjes over elkaar maken in een RTL boulevard setting onder het kopje voetbal bespreken.
Ik vind voetbal een hele leuke sport, maar Voetbal International is gewoon een verkapte RTL boulevard, laten we daar gewoon eerlijk over wezen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo, dit zijn teksten mensen! En dat voor iemand die nog niet weet of er lucht of zand in een bal zit. Nee, jouw mening vind ik niet zo rullevant
Het leuke van het programma is juist dat ze zichzelf helemaal niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind voetbal een hele leuke sport, maar Voetbal International is gewoon een verkapte RTL boulevard, laten we daar gewoon eerlijk over wezen.
Het is een hoogstaand journalistiek programma waar serieus over voetbal gesproken wordtquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind voetbal een hele leuke sport, maar Voetbal International is gewoon een verkapte RTL boulevard, laten we daar gewoon eerlijk over wezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |