Kan stukken beterquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan niet betermet jou dan?
Moe, morgen om 6 uur opstaan en na volgende week en de week daarna heb ik ineens maar 13 uurquote:
owh dat is balenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moe, morgen om 6 uur opstaan en na volgende week en de week daarna heb ik ineens maar 13 uur
En de rest ga ik jullie niet meer lastig vallen
Als je haar niet binnen een week aanspreekt ben ik diep teleurgesteld in je.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe collega en ze is leuk
Gewoon echt heeeeel leuk
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owh dat is balen
Ik ga er ook weer vandoor! Sterkte ermee en tot later
Tuurlijk wel, whatsup?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Theres nothing special about being happy
lol niksquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk wel, whatsup?
Ik heb haar ingewerktquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je haar niet binnen een week aanspreekt ben ik diep teleurgesteld in je.
Ik wil gewoon aardig doen hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol niksalles kan altijd beter
Ruikt ze lekker?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb haar ingewerkt
Maar ze is out of my league hoor
snap ik wel loiverdquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil gewoon aardig doen hoor
HA jij hebt zojuist gefaald in het levenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Godverdomme ik heb een date gemist fuck
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ruikt ze lekker?
Hmm, niet geschoten is altijd mis. Wie weet kan je binnen de kortste keren wel op haar schieten if you know what i..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |