Nee dat doe ik ook soort van.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n mietje die het via condoom-anoniem doet?
Wees een man, stap die kruidvat binnen en haal een doos condooms. Zet het met zelfvertrouwen op de balie, want je gaat ballen en die overgangskassiere van in de 50 niet.
Misschien staat er wel een lekker wijf achter de kasse, vindt ze pizza leuk, maar wanneer Pizza condooms koopt, denkt ze wss bah laat maar ik hossel hem niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wees een man, stap die kruidvat binnen en haal een doos condooms. Zet het met zelfvertrouwen op de balie, want je gaat ballen en die overgangskassiere van in de 50 niet.
gaat ook niet goed voor jou ofwa?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien staat er wel een lekker wijf achter de kasse, vindt ze pizza leuk, maar wanneer Pizza condooms koopt, denkt ze wss bah laat maar ik hossel hem niet.
Tactisch denken oke
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik haalde zei ze ''veel plezier'' toen ik had afgerekend had. Ik moest lachenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien staat er wel een lekker wijf achter de kasse, vindt ze pizza leuk, maar wanneer Pizza condooms koopt, denkt ze wss bah laat maar ik hossel hem niet.
Tactisch denken oke
waarom zou ze bah denkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tactisch denken oke
Die mensen zijn altijd oude vrouwen van 30 die boos kijkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tactisch denken oke
Die vrouwen bij de kruidvat zijn standaard 30+ hierquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tactisch denken oke
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
ga eerst 10min bij de condooms staan, vergelijken
wacht tot er een medewerker op je af loopt die je vraagt of je wat hulp nodig hebt
maak dan een opmerking dat alles zo prijzig is en loop weg
pak daarna een pak boterhamzakjes en elastiekjes en reken af
haar gezichtsuitdrukking
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
ga eerst 10min bij de condooms staan, vergelijken
wacht tot er een medewerker op je af loopt die je vraagt of je wat hulp nodig hebt
maak dan een opmerking dat alles zo prijzig is en loop weg
pak daarna een pak boterhamzakjes en elastiekjes en reken af
haar gezichtsuitdrukking
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb de date gered, zij wilde nog komen en dan blijven slapen maar dat mocht niet van mijn ouders (), nu morgen/
Tuurlijk pizza, iedereen wil jou hosselen toch.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die mensen zijn altijd oude vrouwen van 30 die boos kijken
[..]
Die vrouwen bij de kruidvat zijn standaard 30+ hier![]()
Of ze denkt van: 'oe vet, hij is verantwoordelijk, nu zeker hosselen'.
Zolang je er zelf ik gelooftquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik tijgerpunten ga scoren.
die van de eerste klas die je kreeg van de docent zijn over datumquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was een grapje ik heb nog iets van 30 pakjes.
Wat is dit voor n backstab.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk pizza, iedereen wil jou hosselen toch.
Ey, hoeveel uit de 10 is jouw chick danquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik tijgerpunten ga scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |