Leuk, waar is dat gedaan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:23 schreef Life2.0 het volgende:
=
[..]
chemo heeft nog nooit kanker vernietigd zonder het gezonde weefsel te vernietigen, gewoon "plantjes en kruiden" wel, in testomstandigheden
geen idee, de locatie gaf ik persoonlijk nogal weinig om, in hoeverre is dat relevant, dan let ik er voortaan opquote:
huhuhu, waar zou ik deze resultaten kunnen inzien/bekijken/beoordelen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
geen idee, de locatie gaf ik persoonlijk nogal weinig om, in hoeverre is dat relevant, dan let ik er voortaan op
op verschillende kankersites, gewoon waar dat soort onderzoeken geplaatst wordenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:19 schreef .SP. het volgende:
[..]
huhuhu, waar zou ik deze resultaten kunnen inzien/bekijken/beoordelen?
Een pharmaceutisch bedrijf moet exact kunnen specificeren wat de werkzame stof is en dit kan zeker wel worden gepatenteerd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja en nee.. je kan niet het extract patenteren, je moet dus een syntetisch alternatief maken
www.jomandahadgelijk.nl?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
op verschillende kankersites, gewoon waar dat soort onderzoeken geplaatst worden
Mits ze die stof kunnen reproducerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:21 schreef .SP. het volgende:
[..]
Een pharmaceutisch bedrijf moet exact kunnen specificeren wat de werkzame stof is en dit kan zeker wel worden gepatenteerd.
met die site ben ik niet bekend, probeer een reguliere?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:21 schreef .SP. het volgende:
[..]
www.jomandahadgelijk.nl?
of
www.sylviaishartstikkedood.nl
Nee, waarom? Als je die uit de plant kan opzuiveren prima.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Mits ze die stof kunnen reproduceren
Zo werkt het nou eenmaal omdat men anders beweert rechthebbende te zijn van een bepaalde plant, heb je pas de diagnose gekregen dat je zulke vreemde vragen stelt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee, waarom? Als je die uit de plant kan opzuiveren prima.
nee, maar je hebt het fout. Plantaardige stoffen kunnen gepatenteerd worden voor een bepaald doel zonder deze te moeten 'reproduceren'.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Zo werkt het nou eenmaal omdat men anders beweert rechthebbende te zijn van een bepaalde plant, heb je pas de diagnose gekregen dat je zulke vreemde vragen stelt?
Dan begrijp je duidelijk niet waar ik het over had. Je hebt géén betere kans op overleven door een onbewezen behandeling te nemen, ten opzichte van een bewezen behandeling. Juist het tegenovergestelde. Niemand beweert dat chemo heilig is en altijd moet worden ingezet, maar jij draait het om en dat is niet terecht.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
jij noemt het een gok. ik noem het een beter kans op over leven.
Precies, testomstandigheden. De weg naar de klinische praktijk is lang en duur, maar uiteindelijk is je overlevingskans groter, dan door zelf te experimenteren met onbewezen behandelingen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:23 schreef Life2.0 het volgende:
=
[..]
chemo heeft nog nooit kanker vernietigd zonder het gezonde weefsel te vernietigen, gewoon "plantjes en kruiden" wel, in testomstandigheden
Nee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:50 schreef splendor het volgende:
[..]
Dan begrijp je duidelijk niet waar ik het over had. Je hebt géén betere kans op overleven door een onbewezen behandeling te nemen, ten opzichte van een bewezen behandeling. Juist het tegenovergestelde. Niemand beweert dat chemo heilig is en altijd moet worden ingezet, maar jij draait het om en dat is niet terecht.
[..]
Precies, testomstandigheden. De weg naar de klinische praktijk is lang en duur, maar uiteindelijk is je overlevingskans groter, dan door zelf te experimenteren met onbewezen behandelingen.
Volgens mij vergeten jullie beide dat chemo niet de enige behandeling is tegen kanker. Welke soort kanker trouwens, het wordt gemakshalve maar over één kam geschoren hier, maar er zijn vele kankers die allemaal een specifieke benadering behoeven. Soms is chemo de beste oplossing, soms een operatie, soms bestraling, soms een andere therapie, soms een combinatie van. Hangt van zeer veel factoren af, die allemaal klinisch zijn onderzocht en waar bewijs voor is verzameld. In tegenstelling tot het blind innemen van wat kruiden en groenten, wat levensgevaarlijk kan zijn.
als je maar goed kan speculerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:54 schreef Life2.0 het volgende:
Nog iemand met kennis van zaken in de buurt?
Ik zeg nergens dat chemo de beste oplossing is.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee.
Chemo is NIET de beste oplossing, het gaat hier om bewezen resultaten in kweken en dieren.
Doe de groetjes aan bigpharma
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:00 schreef splendor het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat chemo de beste oplossing is.
Kweken en dieren? Heb je werkelijk enig besef van hoe klinische trials zijn opgezet?
je maakt het alleen jezelf moeilijkerquote:Soms is chemo de beste oplossing
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
[..]
je maakt het alleen jezelf moeilijker
waarom, je neemt jezelf niet eens serieus, waarom zou ik mee moeten doen met het henk en ingrid denken of vinden, heb ik niets aan..quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:20 schreef splendor het volgende:
[..]
Mijn fout, ik ging mee in jouw generalisatie en dat had ik niet moeten doen.
Maar gebruik je energie eens om inhoudelijk te reageren, want je reageert nogal selectief zo.
Je doet wel érg je best om niet te hoeven reageren. Geef gewoon toe dat je er de ballen verstand van hebt. Dat is geen schande. Maar doe dan ook geen uitspraken over zaken waar je niks vanaf weet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom, je neemt jezelf niet eens serieus, waarom zou ik mee moeten doen met het henk en ingrid denken of vinden, heb ik niets aan..
Moet ik bronnen gaan aanleveren van iets wat jij beweert?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:24 schreef Life2.0 het volgende:
ik zie jou ook geen bronnen noemen over hoe chemo op magische wijzen ontstond, nee sterker nog, bestond, zo uit het niets...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |