SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
yoghurt met cruesli en fruit bevat wss meer koolhydraten dan drie boterhammenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de boterhammen in de ochtend geschrapt en neem nu yoghurt met fruit en cruesli. Ik merk het wel hoor, de verminderde kh-inname. Ik voel me bijvoorbeeld echt energieker en frisser in mijn hoofd. Als ik me zo voel, snap ik niet dat ik me telkens toch weer laat verleiden tot een andere, minder gezonde, manier van eten dan wat ik nu doe, maar ja...al dat lekkers aan snoep, chocolade, chips, koek, ijs, noem maar op...
Ik sta stil of kom lichtjes aan. Ben nu in 3-4 weken 2,5 kilo kwijt.. niet slecht maar sta nu al 2 weken gemiddeld stil.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:25 schreef Zeester het volgende:
Salade als lunch kan natuurlijk ook geen kwaad, daar heb je groot gelijk in joycie. Maar hoezo werkt t nu niet? Je bent toch al best wat kwijt?
Nee, volgens mij niet. Bovendien bevat het meer eiwit, wat ik hard nodig heb anders kom ik nooit in de buurt van een behoorlijke eiwit-inname. En mijn weegschaal en hoe ik me voel, vertellen me dat er toch echt wel een verschil is.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
yoghurt met cruesli en fruit bevat wss meer koolhydraten dan drie boterhammen
Er werd gisteren ook gevraagd wat eet je nu smorgens. Ik zo kwark met bessen en muesli..quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
yoghurt met cruesli en fruit bevat wss meer koolhydraten dan drie boterhammen
Moet je nagaan hoe je je voelt als je de cruesli vervangt door muesliquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Bovendien bevat het meer eiwit, wat ik hard nodig heb anders kom ik nooit in de buurt van een behoorlijke eiwit-inname. En mijn weegschaal en hoe ik me voel, vertellen me dat er toch echt wel een verschil is.
maar dat zijn dan wss geen koolhydraten... Ik heb mijn yoghurtfruitcruesli ontbijt en mijn boterhammenlunch even vergeleken en het is 49 om 55 gram.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Bovendien bevat het meer eiwit, wat ik hard nodig heb anders kom ik nooit in de buurt van een behoorlijke eiwit-inname. En mijn weegschaal en hoe ik me voel, vertellen me dat er toch echt wel een verschil is.
*valt even binnen*quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het zelf heel inzichtelijk om op valtaf.nl in te voeren wat ik eetquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Mja, daar begin ik gewoon niet aan, het moet wel leuk blijven en muesli vind ik niet leuk. Dus dat doe ik niet. Ik heb meer fruit en yoghurt dan cruesli, maar ik vind het erg fijn om echt iets te kauwen te hebben bij mijn ontbijt.
Ik deel je gevoel wel, hoor. Ik heb het ook heel serieus geprobeerd, lange tijd ook, maar ik miste m'n pasta en risotto en brood enorm! Ik zou nu wel naar minder koolhydraten toe willen, dat is geen grote opoffering. En elke vermindering is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:36 schreef Zeester het volgende:
Maar dit is precies waarom het bijna niet te doen is om koolhydraat arm te eten. En dan zit je dus ook weer aan wat ik net zei 'het neemt de lol uit het leven weg'. Ik vind dat echt een beetje namelijk, Ik heb gezien hoe een vriendinnetje 30 kilo afviel met atkins, maar ik zou het echt niet kunnen. Alle offers en alle eisen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik deel je gevoel wel, hoor. Ik heb het ook heel serieus geprobeerd, lange tijd ook, maar ik miste m'n pasta en risotto en brood enorm! Ik zou nu wel naar minder koolhydraten toe willen, dat is geen grote opoffering. En elke vermindering is mooi meegenomen.
Ik zei het ook niet zozeer op basis van je gevoel erbij, maar meer op basis van wat het beste voor je lijf is. Ik zou in geval van erge honger 's ochtends bijvoorbeeld eten:quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het een tijd geprobeerd, twee boterhammen en een gekookt eitje 's ochtends, maar dan heb ik al heel snel weer honger. Met dit ontbijt van nu heb ik dat niet. Dan neem ik om half 11-11 uur een tussendoortje omdat het er tijd voor is, maar niet omdat ik schreeuwende honger heb.
hoezo discussie? Je voelt je er prima bij en dat telt! Het enige dat ik zeg is dat het niet door minder kh komt, want je krijgt er juist meer binnenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een halve banaan en 3 eetlepels cruesli en een berg magere yoghurt.
Maar verder wil ik daar geen discussie over aangaan. Ik merk voor mezelf dat dit beter werkt dan twee boterhammen 's ochtends voor hoe ik me voel, voor mijn hongergevoel en voor mijn eiwit-inname. En die cresli blijft er voorlopig in en er komt geen muesli want die vind ik vies.
Ik heb overigens de Jordans cruesli met noten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |