SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ahja soms heb je van die dagen he?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat geeft idd hoop voor de rest van de dag![]()
Mogguh mooierd
Hey LoLaquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja soms heb je van die dagen he?
Je doet er alleen geen fuck aan
Lekker man, beetje regen op z'n tijd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:19 schreef Tamashii het volgende:
Tsjongejonge, regen enzo. Nog wel warm opzich.
Gemeen weer!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook koud
vergeleken met gister
zomer?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gemeen weer!!
Dat was de zomer dus alweer
Nee, de zomer viel dit jaar op 24 en 25 april!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik douche me, kleed me aan. Loop naar buiten en schrik me dood! Mijn auto is weg!Held, zomaar naar buiten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas, ik ga morgen naar Iron Man 3.![]()
Met je meisje?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Held, zomaar naar buiten gaan.
Baas, ik ga morgen naar Iron Man 3.
Heeft ze wel Avengers gezien?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft 1 en 2 niet gezien, snel even naar binnen gehaald.
Geen idee, ik denk het niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze wel Avengers gezien?
1 en 2 heb je niet echt nodig om de film te zien. Gewoon zeggen: Tony is Iron Man om in leven te blijven. Pepper is zijn assistent en vriendin. Happy is zijn bewaker en chauffeur. Rhodes is zijn homie en heeft zijn eigen pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |