De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer
Bugles gevuld met kruidenkaas
Milka
Perensap
Chocoladekoekjes
Donuts
Spek
Pizza
Subway
Stokbrood met kruidenboter
Overbodige donuts mogen aan de klabansch van Ugjerke gehangen worden.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
De deur voor mij open doen...quote:
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Jaquote:Anders krijg ik hem tegen mn harses....
Slapen......![]()
Wow awkward, heb net een dik gesprek gehad met mijn vader over drugs via Whatsapp.
Blijkbaar heb ik de interesse niet van een vreemde.
Altijd wel chill om over zoiets te kunnen praten met je ouders.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Wat is Opium precies en wat zijn de effecten van die drug?Dit -- Parkiet is mijn papa
Dit spel als je aan het trippen bent:
!
Lijkt me echt geweldig.Dit -- Parkiet is mijn papa
Morgen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:Morgen allenquote:![]()
Vroooegg..
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
haal dat stonervoer er nou uit zeg, is er niet voor niks uitgehaalf ivm onnodig scrollenOf spoiler het.
![]()
Komop zeg,, serieus?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef Vaseline_ het volgende:
haal dat stonervoer er nou uit zeg, is er niet voor niks uitgehaalf ivm onnodig scrollenOf spoiler het.
die 8 regels....
En voor je het weet staat die donders grote smiley er weer in en de hele hiphap die ik eruit haaldequote:Op vrijdag 26 april 2013 09:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Komop zeg,, serieus?die 8 regels....
![]()
![]()
Wordt uit papaver gehaald. Het effect is mellow en het is schijnbaar zeer verslavend. De volgende drugs/medicijnen worden er in deze volgorde van gemaakt: codeine (wordt gebruikt in hoestdranken die je op recept kan krijgen en wordt binnen de hiphopscene nog weleens in een alcoholisch drankje genaamd "sizzurp" genuttigd), morfine (een zware pijnstiller) en heroine (spreekt voor zich).quote:Op vrijdag 26 april 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is Opium precies en wat zijn de effecten van die drug?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En voor je het weet staat die donders grote smiley er weer in en de hele hiphap die ik eruit haaldeGeniet er nou gewoon lekker van
![]()
hiphapquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En voor je het weet staat die donders grote smiley er weer in en de hele hiphap die ik eruit haalde![]()
je kan zelf opium thee maken met klaprooszaad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is Opium precies en wat zijn de effecten van die drug?
Ik had daar een kilo van gehaald, maar toen ging ik onderzoek doen, en bleek dat wel heel veel mensen daar aan dood zijn gegaan.![]()
Verstandig om die kilo t halen voordat je je inleestquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kan zelf opium thee maken met klaprooszaad.
Ik had daar een kilo van gehaald, maar toen ging ik onderzoek doen, en bleek dat wel heel veel mensen daar aan dood zijn gegaan.Spaart lekker geld uit
ach, die 3 euro ofzo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Verstandig om die kilo t halen voordat je je inleestSpaart lekker geld uit
![]()
![]()
Anders gooien we al die spoilers gewoon in een spoiler.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: