PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Waarneer gaat het alarm er weer op dang?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu niet, ik heb nog maar 7 minuten. Die er nu staat blijft nog maar even staan.
Vast welquote:
quote:Wat is de naam van het feest waar de eerstvolgende FUT!-meet gehouden wordt?
Your answer:
virginfest Incorrect
Palaz dacht ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
Your score: 43% (17 points out of 40)
En hoezo klopt dit niet:
[..]
Wat doe jij nog wakkerquote:
Was prima vandaag, hoe was je pa's verjaardag ?quote:
prima maar dat was al bijna een week geleden manquote:Op vrijdag 26 april 2013 03:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Was prima vandaag, hoe was je pa's verjaardag ?
Tijd gaat snelquote:Op vrijdag 26 april 2013 03:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
prima maar dat was al bijna een week geleden man
dat valt niet te ontkennenquote:Op vrijdag 26 april 2013 03:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tijd gaat snelJe bent sowieso niet nuchter
Sumoquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:56 schreef Toefjes het volgende:
Vandaag op dateWe gaan wokken
Als het niks wordt heb ik in elk geval lekker gegeten.
Dus als je vanavond een filmpje gaat kijken weten we genoegquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:56 schreef Toefjes het volgende:
Vandaag op dateWe gaan wokken
Als het niks wordt heb ik in elk geval lekker gegeten.
haha, ja, daarna inderdaad naar de bios. Wel een beetje afgezaagd, maar komt vooral door de weersomstandighedenquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dus als je vanavond een filmpje gaat kijken weten we genoeg
Veel plezier
Ga je nog leuke dingen doen in je vakantie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
De lange dag gaat zo beginnen, tot 17:30 naar schoolDaarna heb ik vakantie.
Spycam ophangen en uitzenden op MFCquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:20 schreef Zhano het volgende:
K ga maandag hardlopen met een chick. Kun je moeilijk een date noemen maar de kans dat ze bij mij douchet is vrij groot
En met jou? Nihil?quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:20 schreef Zhano het volgende:
K ga maandag hardlopen met een chick. Kun je moeilijk een date noemen maar de kans dat ze bij mij douchet is vrij groot
En dat na een avond terrassen en flink wat La Chouffe achter de kiezenquote:
Chico?quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:47 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft trouwens deze OP chico gedaan ?
Elke keer weer even naar der kijken
quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:44 schreef Zhano het volgende:
Ben ik nou de eerste vanochtend? Where my PotS at?
quote:
Zoals ze staat kun je d'r lul niet zien he..quote:
Vrouwlief liep vanochtend te klagen dat ze al om 7 uur op school moest zijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:54 schreef BDIL het volgende:
Kut koningsontbijt![]()
! Lopen ze met een microfoon en keihard het wilhelmus te dreunen zo vroeg
![]()
Ik vind het idee wel leuk maar doe het dan na 10 uur ( wanneer je ook wettelijk lawaai mag maken) en geef de kinderen een leuke lunch ipv de hele buurt wakker te maken om 8 uurquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vrouwlief liep vanochtend te klagen dat ze al om 7 uur op school moest zijn
Zo laat begin ik dagelijks te werken, en dat ook nog 80 km verderop
Ach...als ze dit beperken tot eens in het jaar, vind ik het allemaal nog wel meevallenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind het idee wel leuk maar doe het dan na 10 uur ( wanneer je ook wettelijk lawaai mag maken) en geef de kinderen een leuke lunch ipv de hele buurt wakker te maken om 8 uur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Jij moet werken, dus niet zo zeikenquote:
Ja, ik wilde te graag nog even met Falcao spelenquote:
Ik heb 'm net ff dit topic gemaild, dus komt goed.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan kan je wel een spaasbaas zijn, maar jij bent niet mijn baas
Lijkt me goed plan. Jammer dat mijn baas een dame isquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb 'm net ff dit topic gemaild, dus komt goed.
Op mijn werk heeft er iemand serieus de zak gekregen wegens te veel fokken tijdens werktijd. Daarom hou ik het bescheiden als ik aan het werk ben. Meestal een berichtje in een rookpauze.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb 'm net ff dit topic gemaild, dus komt goed.
Werken voor een vrouwquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt me goed plan. Jammer dat mijn baas een dame is
Shit, misluktquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe oud is ze ?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op je werk fokken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik werk mezelf. Ik haal er namelijk enorm veel voldoening uit enzo
Tja...wat zal ik ervan zeggen. Ze ziet er netjes verzorgd uit enzo, maar gewoon niet mijn type. Misschien het jouwe welquote:
Foto foto foto foto foto foto.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja...wat zal ik ervan zeggen. Ze ziet er netjes verzorgd uit enzo, maar gewoon niet mijn type. Misschien het jouwe wel
Doe nou niet zo. Ik ben een van de weinigen die nog moeite doet om jouw zinloze vragen serieus te beantwoordenquote:
Sorry, die zit niet in mijn privecollectie. En ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ik er een dergelijke eraan toevoeg.quote:
Dan is ze dus lelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, die zit niet in mijn privecollectie. En ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ik er een dergelijke eraan toevoeg.
Ik zit ook op mijn werk nu.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou niet zo. Ik ben een van de weinigen die nog moeite doet om jouw zinloze vragen serieus te beantwoorden
Vragen als: "hoe duur denken jullie dat MOTM Muller wordt?"quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zit ook op mijn werk nu.Welke vragen van mij btw?
Had je net zoveel vrijheid achter het internet bij een big 4 ofquote:
Tuurlijk. Als je gewoon je werk afmaakt en met goede kwaliteit, klaagt er niemand. Behalve als je bij klanten zit natuurlijk. Alleen had je het daar drukker, dus kwam je er minder aan toe.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Had je net zoveel vrijheid achter het internet bij een big 4 of?
Nicequote:Op vrijdag 26 april 2013 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je gewoon je werk afmaakt en met goede kwaliteit, klaagt er niemand. Behalve als je bij klanten zit natuurlijk. Alleen had je het daar drukker, dus kwam je er minder aan toe.
Er zitten gewoon maanden bij dat, al zou je het al willen, je het gewoon te druk hebt. Maar er zitten ook weken bij het allemaal langzaam voortkabbelt, en dan lukt dat primaquote:
Wat noem jij leuke dingen? Mijn ouders wilden dat ik nu al ging beginnen met leren maar dat ga ik mooi niet doen ook al heb ik aan het eind van het jaar heel veel tentamens. Ik had gisteren ook een gesprek met iemand die mij wel wil helpen met mijn studie maar dat zou betekenen dat ik weer zoveel uren per dag dat ik thuis ben moet lerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je nog leuke dingen doen in je vakantie?
Is daar nou weer gek aan? Is gewoon een vraag wat jullie denken, als in een voorspelling. Net zo als je aan iemand vraagt: hoeveel denk je dat nac - ajax wordt. Is vrij weinig geks aanquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vragen als: "hoe duur denken jullie dat MOTM Muller wordt?"
Dus je hebt er zo weinig aan. Daarom doen anderen geen moeite om die vragen te beantwoorden, terwijl ik dus gewoon steeds mijn glazen bol van stal haalquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is daar nou weer gek aan? Is gewoon een vraag wat jullie denken, als in een voorspelling. Net zo als je aan iemand vraagt: hoeveel denk je dat nac - ajax wordt. Is vrij weinig geks aanWeet ook wel dat je het antwoord niet kan weten.
Waren genoeg andere die er antwoord opgaven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je hebt er zo weinig aan. Daarom doen anderen geen moeite om die vragen te beantwoorden, terwijl ik dus gewoon steeds mijn glazen bol van stal haal
Prima, jij je zinquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waren genoeg andere die er antwoord opgaven.er waren ook genoeg voorspellingen over de totw van deze week.
Dankje.quote:
Brainstormen schijnt beter te werken als iedereen dat voor zichzelf doet en dan vervolgens in groepsverband elkaars ideeën uitwisselen en bekritiseren desnoods.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gisteren dubbel gelegen
We hadden een personeelsbijeenkomst, waarna we in groepen uit elkaar moesten gaan om gezamenlijk te brainstormen over de meest effectieve benutting van de sterkte punten van de organisatie en personeel in een nieuwe propositie. Zegt mijn collega op een gegeven moment: "tja, ik vind sterkte punten opnoemen alleen al moeilijk. Als we zwakke punten hadden mogen noemen, had ik zo een paar A4-tjes vol mogen schrijven."
Komt er net een directielid langs, streng kijkend: "Zo jongeman, dat hoorde ik dus toevallig."
Zelden zo gelachen
Zou best kunnen, het waren kleine groepjes van 3/4 man. En ik hou me gewoon netjes aan de opdrachtquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Brainstormen schijnt beter te werken als iedereen dat voor zichzelf doet en dan vervolgens in groepsverband elkaars ideeën uitwisselen en bekritiseren desnoods.
Goed de vraag ontwekenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat noem jij leuke dingen? Mijn ouders wilden dat ik nu al ging beginnen met leren maar dat ga ik mooi niet doen ook al heb ik aan het eind van het jaar heel veel tentamens. Ik had gisteren ook een gesprek met iemand die mij wel wil helpen met mijn studie maar dat zou betekenen dat ik weer zoveel uren per dag dat ik thuis ben moet lerenIk heb tegen mijn ouders gezegd dat ik het alleen wel kan en dat ik alleen maar wat meer moet doen dan de vorige keren. Zij waren daar niet blij mee.
Nu ga ik weer terug naar de les
Mag ik 'm eens lenen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef Toefjes het volgende:
TOTY Falcao is trouwens echt ziekelijk goed. Loopt hij rechts: Naar binnen draaien en schieten. Loopt hij links: Naar binnen draaien en schieten. Loopt hij in het midden: SchietenAlles gaat als een kanonskogel op doel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mag ik 'm eens lenen?Tuurlijk BobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mag ik 'm eens lenen?Als je op dezelfde console had gespeeld had dat natuurlijk gemogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:45 schreef Djeetje het volgende:
Als het goed is staat mijn 1e goals en skills vid op YT
2 maal zelfs, allebei prachtgoals.quote:
Is dat slow-mo of heb je gewoon de hele tijd lag?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:52 schreef Djeetje het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=N7OxRcb3HRI
Voor de liefhebbers
Slow-mo maar ik heb niet gedit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Is dat slow-mo of heb je gewoon de hele tijd lag?
Oja, eentje herinner ik me weerquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
2 maal zelfs, allebei prachtgoals.
Dat de keeper weg was?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:55 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oja, eentje herinner ik me weerik heb stiekem toch alzheimer light denk ik.
Is een Barendrecht achtig iets denk ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:55 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oja, eentje herinner ik me weerik heb stiekem toch alzheimer light denk ik.
Wie ben jij? Wie ben ik? Waar ben ik en wat doe ik hier?!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is een Barendrecht achtig iets denk ik
oh, haha ik woon niet meer in Barendrecht. Dat was ik VERGETENquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wie ben jij? Wie ben ik? Waar ben ik en wat doe ik hier?!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
oh, haha ik woon niet meer in Barendrecht. Dat was ik VERGETEN
oktoberquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:34 schreef Johnbon het volgende:
Wanneer was de Thailand fok meet? Net me vakantie naar Thailand geboekt
Pattaya?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:34 schreef Johnbon het volgende:
Wanneer was de Thailand fok meet? Net me vakantie naar Thailand geboekt
Kun je beter als single gaan. Heb je meer seksquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Niet perse nodig, ga met me vriendin rondreizen.
Haha ja had inderdaad beter een weekend tropisch zwemparadijs samen kunnen doen en alleen naar Thailand moeten gaan als je het zo bekijkt!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je beter als single gaan. Heb je meer seks
Ja, want ik heb nog niet bedacht wat ik ga doen. Ik heb nu in ieder geval weer tot 13:45 niks te doen op school dus ik ga even SMLENO'en op schoolquote:
Scammers.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha ja had inderdaad beter een weekend tropisch zwemparadijs samen kunnen doen en alleen naar Thailand moeten gaan als je het zo bekijkt!
Maar hopelijk heeft Thailand nog meer dan sex
zo blijkt maar weer: verstand komt met de jarenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:05 schreef vandermar het volgende:
Van der Wiel liep altijd toen hij nog wat jonger was in Feyenoord shirts
Tenzij ik op sterven lig, zal ik nooit een haakneus worden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo blijkt maar weer: verstand komt met de jaren![]()
er is dus nog hoop voor je vdm
dus als je op sterven ligt ga je eindelijk het licht zienquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tenzij ik op sterven lig, zal ik nooit een haakneus worden.
Ik heb liever een haakneus dood dan een Feyenoorder.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dus als je op sterven ligt ga je eindelijk het licht zien
Pascal heeft zijn eigen downie die spelers van hem koopt, jij zeker ook?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:01 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Was in 4-3-2-1.Formatie die ook geen klap waard is.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb liever een haakneus dood dan een Feyenoorder.
je heet eigenlijk Leonardo P ?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
En jij RObert M.?quote:
jij weet duidelijk niet wie leonardo P isquote:
Even googelen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij weet duidelijk niet wie leonardo P is
van Picorni?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij weet duidelijk niet wie leonardo P is
quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
Niet selectief lezen hé!quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tenzij ik op sterven lig, zal ik nooit een haakneus worden.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:17 schreef Toefjes het volgende:
Net de notaris gebeld: Mijn huis is definitief overgedragen aan de nieuwe bewoners
toch gaat het me te ver om over dood te gaan pratenquote:
Het gaat mij ook wat ver om iemand een erge ziekte te verwensen. Lees:quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch gaat het me te ver om over dood te gaan pratenzo groot kan de haat niet zijn
quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dus als je op sterven ligt ga je eindelijk het licht zien
kortgezegd ajacied worden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo blijkt maar weer: verstand komt met de jaren![]()
er is dus nog hoop voor je vdm
Sowieso mensen haten om een clubvoorkeur, wat een kneus ben je danquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch gaat het me te ver om over dood te gaan pratenzo groot kan de haat niet zijn
als jij dat zo zietquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gaat mij ook wat ver om iemand een erge ziekte te verwensen. Lees:
[..]
[..]
kortgezegd ajacied worden.
Op internet welquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
vandermar doe niet zo hardcore want dat ben je niet
Waar is Blijdorp?quote:
ze gaan proberen volgend jaar alle fans een astra te laten kopen in plaats van een knuffelquote:
ze kijken er zelf ook niet al te vrolijk bijquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als ze nou een maatje kleiner aan hadden zou het misschien nog ergens op lijken..
buitenspel goaltje @0:40 denkquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:52 schreef Djeetje het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=N7OxRcb3HRI
Voor de liefhebbers
Ja ik vind hem ook niet mooi die van het seizoen 2001/2002 was mooier.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahahah wat konko lelijk dat uit shirt
Die groene is wel heel vet, alleen Opelquote:
tsja ze hadden wel feyenoordsupporters in gedachte dus jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die groene is wel heel vet, alleen Opel. Net alsof je het anders niet kan lezen. Wat een debielen zeg
hi ha ho wat ben je tog grappig segquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja ze hadden wel feyenoordsupporters in gedachte dus ja
Snap niet waarom ze voor twee verschillende soorten kragen hebben gekozenquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die groene is wel heel vet, alleen Opel. Net alsof je het anders niet kan lezen. Wat een debielen zeg
Omdat Puma mongolen zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze voor twee verschillende soorten kragen hebben gekozen
Hebben ze volgens mij altijd. Dit seizoen ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze voor twee verschillende soorten kragen hebben gekozen
Ben je weer genaaid door je leraar?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:51 schreef Djeetje het volgende:
Ik zeg nooit meer dat een toets makkelijk was.
Dan heb je altijd een slecht cijfer. Ik weet het voortaan niet meer hoe ik een tentamen gemaakt heb.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:51 schreef Djeetje het volgende:
Ik zeg nooit meer dat een toets makkelijk was.
Linkjequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:02 schreef Reemi het volgende:
Djeetje kiest nog best goede muziek uit voor zijn montage. Alleen jammer dat het een remix is en niet het origineel.
Ik was er ook bang voor gisteren ja maar het was gelukkig zo gedaanquote:
En dan die tweet na de wedstrijdtwitter:BrandonKnight07 twitterde op maandag 11-03-2013 om 07:33:19It wasn't in the scouting reports that the clippers threw lobs lol reageer retweet
Wat staat erin?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef ThadCastle het volgende:
Ik snap eigenlijk het doel van het bericht niet..
Enige wat je moet doen is mijn posts in het BO2 edittenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:32 schreef vandermar het volgende:
Ik wil ook admin worden.
25K per jaar voor niets doen
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige wat je moet doen is mijn posts in het BO2 editten
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef Reemi het volgende:
Niet ontvangen en tevens boeit het me geen flikker.
Zo, da's lang geleden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:51 schreef Joodnl het volgende:
![]()
Gooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag
![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Ik trapte erin
Mijn geluid stond aan![]()
Ik klapte echt achteruitquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hier ookAl skipte mn geluid toevallig net en zag ik eerst het plaatje dus schrok ik minder erg
Maar toch, #$#@$^*@#$^&* VDM
Leg uit, waar was je?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:52 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, ik werd door Opa Toef op me vingers getikt
Lolquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:00 schreef Reemi het volgende:
http://www.sanger.dk/ Nee, dit is geen schriksite
okéquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga een extra teampje maken met IF Sessegnon erin, kijken waar ik em neer ga zetten, op CF of op CAM, weet het nog niet
Je bent dus nog aan het maveren?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga een extra teampje maken met IF Sessegnon erin, kijken waar ik em neer ga zetten, op CF of op CAM, weet het nog niet
Hoe dichter bij de goal hoe beterquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:04 schreef Maver24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
Momenteel erg druk met voetbaltraining geven en volg een pupillencursus. Loop dus momenteel 6 dagen in de week op de club.quote:
Hoeveel is Lukaku nog waard?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo maar. IF Noordveld, IF Ebert, Kum weg. Miss IF El Zhar nog op rechts maar voorlopig dit proberen
Bijna mijn team.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo maar. IF Noordveld, IF Ebert, Kum weg. Miss IF El Zhar nog op rechts maar voorlopig dit proberen
ltmnnquote:
Nee, ik heb geen zin om te gamen.quote:
Beetje gay is best okquote:
Ik lees geen boeken. Alleen voor studie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga de boeken lezen die zijn namelijk veel beter
Gehad met kerst. Alleen die verpakking nog niet eens open gemaaktquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga de boeken lezen die zijn namelijk veel beter
De boeken zijn echt briljant vele malen beter dan de serie die imo zwaar overschat wordtquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gehad met kerst. Alleen die verpakking nog niet eens open gemaakt. Heb er niet eens tijd voor best wel zonde. Hopelijk gaat het me lukken als het warmer wordt
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
Ik ga GoT misschien wel proberen te kijken.
Ik denk dat die kerel de remix heeft gekozen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:02 schreef Reemi het volgende:
Djeetje kiest nog best goede muziek uit voor zijn montage. Alleen jammer dat het een remix is en niet het origineel.
Ik heb echt in een paar weken 2,5 seizoen gekeken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:19 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering van seizoen 1 gekeken. Vind het echt een toffe serie, misschien inderdaad ook maar de boeken bestellen
Welk topic?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:43 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet om te stoken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |