Of chocoladefondue etenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:02 schreef VGA4xZoom het volgende:
Toen ik aan de pil was (microgynon 30) had ik geen last van PMS. Ik was wel constant depressief, had last van schimmelinfecties, en had voortdurend buikpijn.
Nu ik pil af ben heb ik een dag of 2/3 voor de menstruatie buikpijn, heb ik het gevoel compleet dood te bloeden (met name op de tweede dag) en ben ik een emotionele ramp in de week rondom de menstruatie (ik kan om alles janken)
Moraal van het verhaal, de pil is kut want ook met al mijn nieuwe PMS klachten zit ik een stuk beter in mijn vel dan met dat ding. En mensen chocolade voor je laten kopen of een vrijkaartje hebben om zoveel chocola te eten eens per maand is zo gek nog niet.
Was't maar zo.....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Het is een grote leugen, een complot van de meerderheid van de vrouwen. Ze gebruiken het als een excuus om zich ongestraft als een kreng te gedragen. Trap er niet in.
Het is zo.quote:
dat zou echt de beste troll ever zijn haha. I like the idea. Gewoon de meest volledige practical joke inclusief het maandelijks leegvreten van paracetamolstripsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Het is een grote leugen, een complot van de meerderheid van de vrouwen. Ze gebruiken het als een excuus om zich ongestraft als een kreng te gedragen. Trap er niet in.
Hoi kloon.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef HosselKoning het volgende:
Kom je dan nog meer aandacht te kort en nog labieler ?
Eerlijk zijn nu... Wilde stop it you tikken. Waarschijnlijk tikte ik in hoe ik denk over jou.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik probeer alleen een bro te waarschuwen voor de gruwelen van de vrouwelijke geest.
Geeft niet. Vind het wel opwindend als je zoiets tegen mij zegtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eerlijk zijn nu... Wilde stop it you tikken. Waarschijnlijk tikte ik in hoe ik denk over jou.
It's all good, sugar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geeft niet. Vind het wel opwindend als je zoiets tegen mij zegt
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef Pausmobiel het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is een waarschuwingsbordje/t-shirt een idee?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |