Waarom denk je dat ik in die dagen contact met anderen zoveel mogelijk vermijd. Ik wil geen ellende veroorzaken.quote:Op zondag 28 april 2013 21:06 schreef Sloggi het volgende:
Misschien is zo'n menstruatiehut die sommige Afrikaanse stemmen hebben iets voor jullie.
Hmmm. Dees houd ik in mijn achterhoofd!quote:
Als ik luister naar dat dier in mij, dan gaat het fout.. Dat stemmetje roept altijd wel iets.quote:Op zondag 28 april 2013 20:27 schreef wickedmen het volgende:
En wat let je niet die mensen van de weg af te rijden, te molesteren of bruut te vermoorden?
Gewoon doen waar je voor gemaakt bent, het is het dier in je wat spreekt.
Ik ben inmiddels over mijn pms heenquote:Op zondag 28 april 2013 21:04 schreef MsMessy het volgende:
Ik ben in de week voor de menstruatie meestal onredelijk, chagrijnig, besluiteloos, rusteloos, labiel en soms zelfs agressief. Maar hoe het te verminderen...Vechtsport, chocola, compleet uitvallen tegen iemand die voor de voeten loopt (bij voorkeur niet mijn vriend) Dus er vallen bij mij wel eens onschuldige slachtoffers. Vrouwen met PMS...levensgevaarlijk.
Ik voel je. Ben zo labiel als ik PMS heb..quote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef seiramu het volgende:
Ik ben dan dikker, ongeduldig, snel geirriteerd, gemeen, boos, chagrijnig, emotioneel, snel gekwetst, snel en veel in tranen, onredelijk en ik heb krampen en constant trek. Maar geen eetbuien ofzo. Ik eet gewoon de hele dag door maar wel fruit, sla, kwark. En ik sport veel meer omdat ik veel vocht vasthoud en ik het zo wil kwijtraken. Omdat ik rond mijn menstruatie ook veel zweet en stink is het ook fijn om extra te sporten en dan te douchen.
Ik haat mijn menstruatie echt. Ik heb nooit meegemaakt dat iemand zo erg pms heeft als ik. Ik haat mezelf in die periode en ik wil dan met niemand iets te maken hebben. Ik woon samen met mijn vriend en we hebben minstens 3 dagen ruzie wanneer ik ongesteld ben omdat ik zo snel boos wordt of juist ga huilen. Normaal hebben we nooit ruzie.
Pil zou helpen tegen pms maar merk er niets van.
Of chocoladefondue etenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:02 schreef VGA4xZoom het volgende:
Toen ik aan de pil was (microgynon 30) had ik geen last van PMS. Ik was wel constant depressief, had last van schimmelinfecties, en had voortdurend buikpijn.
Nu ik pil af ben heb ik een dag of 2/3 voor de menstruatie buikpijn, heb ik het gevoel compleet dood te bloeden (met name op de tweede dag) en ben ik een emotionele ramp in de week rondom de menstruatie (ik kan om alles janken)
Moraal van het verhaal, de pil is kut want ook met al mijn nieuwe PMS klachten zit ik een stuk beter in mijn vel dan met dat ding. En mensen chocolade voor je laten kopen of een vrijkaartje hebben om zoveel chocola te eten eens per maand is zo gek nog niet.
Was't maar zo.....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Het is een grote leugen, een complot van de meerderheid van de vrouwen. Ze gebruiken het als een excuus om zich ongestraft als een kreng te gedragen. Trap er niet in.
Het is zo.quote:
dat zou echt de beste troll ever zijn haha. I like the idea. Gewoon de meest volledige practical joke inclusief het maandelijks leegvreten van paracetamolstripsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Het is een grote leugen, een complot van de meerderheid van de vrouwen. Ze gebruiken het als een excuus om zich ongestraft als een kreng te gedragen. Trap er niet in.
Hoi kloon.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef HosselKoning het volgende:
Kom je dan nog meer aandacht te kort en nog labieler ?
Eerlijk zijn nu... Wilde stop it you tikken. Waarschijnlijk tikte ik in hoe ik denk over jou.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik probeer alleen een bro te waarschuwen voor de gruwelen van de vrouwelijke geest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |