quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig om op het Belgische forum 9lives te kijken hoe ze reageren,bijvoorbeeld na Nederland-Frankrijk, Nederland-Italie, Nederland-Brazilie.
Die Jaloezie
Dat is inderdaad leuk, kijken hoe anderen praten over Nederland. Manchester City - Ajax met Engels commentaar was ook leukquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
Op de Duitser naar bijv. NED-DUI kijken is ook leuk.
quote:
hij hoort zichzelf ook zo vreselijk graag pratenquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kan prima vertellen ik mag m wel. Leuke boeken ook.
Daarom ga ik niet kijken.quote:Op maandag 29 april 2013 17:12 schreef Wopper1 het volgende:
Ik word een beetje moe van al dat koningsgedoe..
dit, fuck zeg, hoeveel zever kun je verzinnen zeg, om erover te zeggen. blijkbaar ongekend veel.quote:Op maandag 29 april 2013 17:12 schreef Wopper1 het volgende:
Ik word een beetje moe van al dat koningsgedoe..
wie niet op tv?quote:Op maandag 29 april 2013 17:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
hij hoort zichzelf ook zo vreselijk graag praten
Broekje is hier inmiddels al uit.quote:Op maandag 29 april 2013 23:05 schreef alors het volgende:
Gaat een topshow worden, jammer van die attentionwhore.
Sjuul moet iedere dag nieuwe kleding kopen, hij wordt iedere dag dikker.quote:Op maandag 29 april 2013 23:05 schreef Wopper1 het volgende:
Breaking News: Sjuul is uit z'n jas gescheurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |