Heb je plots verstand van voetbalquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:33 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja je denkt toch niet dat je zomaar een plekje krijgt bij Vitesse?
Daar moet je eerst een bruine arm voor halen hoor
wie weet overkomt het jou ook nog eensquote:
Beat me, test me.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wie weet overkomt het jou ook nog eens
Ben jij buiten geweest bij een TV-Voetbal-Kwis ?quote:
oh geweldig komt nu weer je anecdote dat je in 1997 op tv bent geweest?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben jij buiten geweest bij een TV-Voetbal-Kwis ?
Jij begint over het niet buiten komen. Ik heb meer wedstrijden bezocht met ander Fokkers en concerten dan jij kunt dromen in je nachtmerries.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
oh geweldig komt nu weer je anecdote dat je in 1997 op tv bent geweest?
oh wat schattig, tong is boosquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens wel lief de aandacht voor me. Ik reageer nooit als eerste op je. Je bent stront voor me.
Sorrie, natte scheet, die alleen maar lastig is.
vertel nog eens van the replacementsquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begint over het niet buiten komen. Ik heb meer wedstrijden bezocht met ander Fokkers en concerten dan jij kunt dromen in je nachtmerries.
Vertel eens over zwarte Lolaquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef Waaghals het volgende:
[..]
vertel nog eens van the replacements
Het gaat LOOS!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens wel lief de aandacht voor me. Ik reageer nooit als eerste op je. Je bent stront voor me.
Sorrie, natte scheet, die alleen maar lastig is.
Ik hou me inquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |