abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125735073
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 25 april 2013 @ 21:17:39 #2
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125735106
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef MaJo het volgende: [..] Grappig, heb juist het gevoel dat Henk zich wel vaker cynisch uitlaat richting mij. Maar wellicht is dat gewoon alleen naar mij gericht, naar anderen toe is ze in ieder geval altijd een stuk aardiger :@
vind het wel een verrassend felle opmerking van Henk idd, die maak je niet zo vaak mee :P ben wel benieuwd naar de gedachtegang erachter. Straks geeft niemand meer iets voor je sponsorloopjes, Henk :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_125735222
Oh oh oh ik kijk Metropolis, over reclame in verschillende werelddelen. In Nederland laten ze een "buzzer" zien. Echt, niet lullig bedoeld hoor, maar ik hoop dat dat mens een heeeel goede actrice is want omg omg omg....
  Moderator donderdag 25 april 2013 @ 21:24:03 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_125735519
Nu bij 4 weddings op TLC een bruiloft waarbij mensen voor de drankjes moeten betalen :o _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_125735817
Voel me soms nog steeds lullig over de knutselclub die door mij is opgedoekt :')

Ik moest even langskomen want de PC was 'kapot', dus tijdens het backuppen zoals altijd even geneuzeld in de bestanden :@ zie ik facturen op naam van een rare inkooporganisatie...
Mevrouw de penningmeester jatte op elke uitgave een klein percentage. :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125735914
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wspa ben ik gestopt met steunen omdat ze geen officieel keurmerk hebben en ik vertrouw ze daarom niet.
Voordat keurmerk moeten organisaties betalen.
quote:
[..]

Nogal ja :Y Ik hoef gelukkig me niet denigrerend uit te laten om me beter te voelen over mezelf :)
Maar je loopt er wel graag mee te koop dat je aan zo verschrikkelijk veel goede doelen geeft?

Ik vind dat iedereen lekker voor zichzelf moet bepalen of ze geld geven aan "goede doelen" en dat het eigenlijk nog belangrijker is om gewoon af en toe je oma op te zoeken. Er zijn zo verschrikkelijk veel eenzame ouderen in Nederland, ga daar eens wat aan doen in plaats van zwerfhonden in Roemenie redden ofzo.

Zo, en dan nu geheel ontopic een lijstje:
O: 4 dunne plakjes bacon, 3 eieren
L: een enorme bak met kwark en een hele ananas
T: vlees van 3 drumsticks met rucola en een sausje van mayo met creme fraiche
B: van en naar sportschoolfietsen in t-shirt, korte broek en teenslippers
S: uur doodgaan bij kickfit
T: banaan
D: stamppot van zoete aardappel, heel veel broccoli, hamburger en wat creme fraiche
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_125735978
Jonge henk ik kan er ook niets aan doen dat ik geen oma heb, niet zo bitchen :{w
  donderdag 25 april 2013 @ 21:31:30 #8
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125736016
Hahaha die vrouw in Metropolis: warm hè, ik neem een heerlijke koude Cascade. En iedereen trapt erin en neemt het ook :') ik zou suspicious worden als ze tegen iemand achter mij hetzelfde verhaal zou houden als tegen mij.
And eternity in an hour.
  donderdag 25 april 2013 @ 21:32:24 #9
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125736063
Henk is niet teruggekomen vd sportschool? ;)
And eternity in an hour.
pi_125736081
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef _Dido_ het volgende:
Hahaha die vrouw in Metropolis: warm hè, ik neem een heerlijke koude Cascade. En iedereen trapt erin en neemt het ook :') ik zou suspicious worden als ze tegen iemand achter mij hetzelfde verhaal zou houden als tegen mij.
Oh heb je dat meiske ervoor niet gezien? Een buzzer! Zou me niets verbazen als het een fokker was :@ :')
  donderdag 25 april 2013 @ 21:33:49 #11
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125736143
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh heb je dat meiske ervoor niet gezien? Een buzzer! Zou me niets verbazen als het een fokker was :@ :')
schakelde iets te laat in :P
And eternity in an hour.
pi_125736147
:') Als je een petitie laat rondgaan met de schadelijke effecten van diwaterstofoxide kun je dat zelfs verboden laten worden...
  donderdag 25 april 2013 @ 21:34:26 #13
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125736176
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef V1z0R het volgende:
:') Als je een petitie laat rondgaan met de schadelijke effecten van diwaterstofoxide kun je dat zelfs verboden laten worden...
mooie typo :D
And eternity in an hour.
pi_125736248
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:30 schreef Perruche het volgende:
Jonge henk ik kan er ook niets aan doen dat ik geen oma heb, niet zo bitchen :{w
Dan zoek je er maar een! :6
Doe wat je niet durft.
pi_125736443
Lijstje:

O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: salade
T: shake met havermout, whey en frambozen
D: gebakken rijst met groente en kip
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 25 april 2013 @ 21:39:09 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125736455
Ik vind het idee van goeds doen voor je medemens en dier altijd tof, op welke manier je ook kiest :Y

Vind het ook belangrijk dat mensen op eigen manier mee WILLEN helpen aan mooiere wereld.

Dat sommige organisaties het niet zo nauw nemen met de regeltjes of morele kant is dan uiteraard wel weer jammer :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_125736539
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:38 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje:

O: omelet
L: salade
T: shake met havermout, whey en frambozen
D: gebakken rijst met groente en kip
Hoe kan jij nou nog geen maat 34 hebben! echt jij eet zo netjes altijd!
  Moderator donderdag 25 april 2013 @ 21:40:53 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_125736559
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Voordat keurmerk moeten organisaties betalen.

[..]

Maar je loopt er wel graag mee te koop dat je aan zo verschrikkelijk veel goede doelen geeft?

Ik vind dat iedereen lekker voor zichzelf moet bepalen of ze geld geven aan "goede doelen" en dat het eigenlijk nog belangrijker is om gewoon af en toe je oma op te zoeken. Er zijn zo verschrikkelijk veel eenzame ouderen in Nederland, ga daar eens wat aan doen in plaats van zwerfhonden in Roemenie redden ofzo.

Zo, en dan nu geheel ontopic een lijstje:
O: 4 dunne plakjes bacon, 3 eieren
L: een enorme bak met kwark en een hele ananas
T: vlees van 3 drumsticks met rucola en een sausje van mayo met creme fraiche
B: van en naar sportschoolfietsen in t-shirt, korte broek en teenslippers
S: uur doodgaan bij kickfit
D: stamppot van zoete aardappel, heel veel broccoli, hamburger en wat creme fraiche
ik beantwoord toch alleen maar de vraag of we goede doelen steunen? Daar ga ik op in, loop er verder nooit mee te koop.

En ben het helemaal met je eens dat mensen ook gewoon mensen uit de buurt moeten helpen zoals een eenzame buurvrouw (wat ik zelf al eerder noemde nota bene :D) hoe je het invult moet een ieder zelf weten :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_125736657
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

mooie typo :D
  donderdag 25 april 2013 @ 21:44:03 #20
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125736760
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
diwaterstofoxide :P
And eternity in an hour.
pi_125736897
Heb ik een scheikundeles gemist? Wat is daar mis mee, Dido? :@
pi_125737005
Ik geef maandelijks aan Oxfam Novib, alle collectes aan de deur, heb gecollecteerd voor NSGK en verder heb ik het druk genoeg met mantelzorgen. Zou wel iets van vrijwilligerswerk willen doen als de mini naar school gaat en de mantelzorg niet meer nodig is.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 25 april 2013 @ 21:49:17 #23
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125737087
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef V1z0R het volgende:
Heb ik een scheikundeles gemist? Wat is daar mis mee, Dido? :@
nee, ik blijkbaar :') dacht dat het waterstofdioxide moest zijn en dat er iets misging tijdens het typen, maar de formele naam is idd diwaterstofoxide, sorry! :P O-)
And eternity in an hour.
pi_125737241
Simpel afleiden zou je met de kennis van koolstofdioxide al in de goede richting komen. H2O of CO2.
Koppie d'r bij! ;) :P

C2H6O :9
  donderdag 25 april 2013 @ 21:54:40 #25
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125737447
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef V1z0R het volgende:
Simpel afleiden zou je met de kennis van koolstofdioxide al in de goede richting komen. H2O of CO2.

ik heb scheikunde na de derde laten vallen en 1 keer een 9 gehaald voor de elementen met een spiekbriefje. 9 omdat ik expres een paar foutjes maakte, anders zou het opvallen :') leraar had het wel door, maar "jij moet er examen in doen, ik niet" echt niet dus :{w
And eternity in an hour.
pi_125737504
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef V1z0R het volgende:

Biertijd!
Nerdmodus: eigenlijk is het C2H5OH, de OH groep maakt t leuk ;)
pi_125737737
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoe kan jij nou nog geen maat 34 hebben! echt jij eet zo netjes altijd!
Stofwisseling, kantoorbaan en voor de rest weet ik het ook niet :+

Ik zei van de week nog tegen mijn lief dat ik dit jaar voor de tiende keer vijfentwintig word en eigenlijk alleen weet waarvan ik dikker word. Afvallen gaat zo langzaam, mijn vormen veranderen wel...maar qua kilo's omlaag gaat echt langzaam -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_125737847
Oh en ik hoef geen maat 34 :X 2 broekmaten kleiner zou ik al zeer tevreden mee zijn :Y
pi_125737887
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Stofwisseling, kantoorbaan en voor de rest weet ik het ook niet :+

Ik zei van de week nog tegen mijn lief dat ik dit jaar voor de tiende keer vijfentwintig word en eigenlijk alleen weet waarvan ik dikker word. Afvallen gaat zo langzaam, mijn vormen veranderen wel...maar qua kilo's omlaag gaat echt langzaam -O-
Ik vond je er heel goed uitzien, echt wel strakker en smaller in je gezicht :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_125737940
Stresshormonen die roet in het eten gooien? :@
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:55 schreef the85mc het volgende:

[..]

Biertijd!
Nerdmodus: eigenlijk is het C2H5OH, de OH groep maakt t leuk ;)
Mijn scheikunde kennis is gelimiteerd tot mavo-D :P
Was wel een van de weinige vakken waar ik oplette

Ik ben dus ook nog steeds niet te vertrouwen met een bunsenbrander. :@
Dus geen excuus, Dildo ;) :D

Waarom krijg je eigenlijk les in het destilleren van alcohol?! :o

[ Bericht 5% gewijzigd door V1z0R op 26-04-2013 08:41:03 ]
pi_125738069
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vond je er heel goed uitzien, echt wel strakker en smaller in je gezicht :Y
Thx! Ik kom vaker koffie doen bij jou :+
pi_125738244
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Gezellig! :D

Oh en An, nog weinig verandering in m'n vingers. Maar meer dan vervelend is het ook niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 25 april 2013 @ 22:06:41 #33
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125738317
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:+

Douchen en slapen :W bijna weekend.
And eternity in an hour.
pi_125738520
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en ik hoef geen maat 34 :X 2 broekmaten kleiner zou ik al zeer tevreden mee zijn :Y
Oh dat wilde ik ook niet impliceren, maar jij eet zo netjes, echt knap!
pi_125738674
Perr is echt ziek... :*
pi_125738880
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Gezellig! :D

Oh en An, nog weinig verandering in m'n vingers. Maar meer dan vervelend is het ook niet.
He bah! Hoop dat het snel over is.
pi_125738926
Nog een week werken *O*
pi_125739812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D :'(
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_125739856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:30 schreef Perruche het volgende:
O+ _O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_125740017
En ik moet weer even netjes gaan doen, ik voel me vadsig. :')
pi_125740323
Ik vind Aurum sowieso een mooierd!

Wie is de dappere dodo? Ik had een idee ivm artikelen, maar nu twijfel ik toch! En ik heb geen zin om terug te lezen.

Mijn D is episch slecht: bitterballen, kaas en worst. En nu eet ik ontbijtkoek :9

Ik geef aan KWF en aan Amnesty International. En ik leen mezelf gratis uit aan charitatieve instellingen, erg leuk!

Edit: oh ik hoef helemaal niet zo ver terug te lezen. Maar het leest toch anders als er een andere naam boven staat!

[ Bericht 11% gewijzigd door anna82 op 25-04-2013 22:40:15 ]
pi_125740543
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:19 schreef Perruche het volgende:
Oh oh oh ik kijk Metropolis, over reclame in verschillende werelddelen. In Nederland laten ze een "buzzer" zien. Echt, niet lullig bedoeld hoor, maar ik hoop dat dat mens een heeeel goede actrice is want omg omg omg....
Metropolis is leuk! Dat was vroeger ons weekend ritueel: ontbijt en Metropolis op bed O+
pi_125741269
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:29 schreef Goodbye het volgende:
En ik moet weer even netjes gaan doen, ik voel me vadsig. :')
Nog een! :D
Mn korte broek zat een stuk strakker dan vorig jaar. -O-

Speciaal voor Perr mijn favo vakantieherinnering aan Japan:
Ik liep ergens in Kyoto en probeerde aan de hand van een kaart een station te vinden wat niet echt lukte. Toen kwam er een Japans omaatje op me af. Minstens 80 jaar oud, maar zij ging me wel helpen gebaarde ze.
En toen ze begreep dat ik het station zocht, moest ik haar maar volgen. Ik heb niet geweten dat oude Japanse omaatjes zo ontzettend hard kunnen sloffen, kon haar echt amper bijhouden. :D

En daarom wil je dus naar Japan toe. En vanwege het gevoel van Lost in translation. :)
Doe wat je niet durft.
pi_125741627
Ik denk bij Japan aan kots op stations omdat ze hun liquor niet kunnen keepen. Geen idee hoe dat beeld zich gevormd heeft, Henk's herinnering is veel leuker!
pi_125741719
Ik ben dus net thuis van kantoor en nu is de alweer dag voorbij: vriendje naar bed, hier alles rustig, zo flauw! Schijnt het ook nog eens +20 graden te zijn geweest.
pi_125743108
Anna, Europeanen kunnen meer drank hebben omdat wij een enzym in ons maag hebben dat alcohol afbreekt voordat je organen dat hoeven ;) en we zijn groter dus meer spiermassa gemiddeld :+
pi_125743494
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
Anna, Europeanen kunnen meer drank hebben omdat wij een enzym in ons maag hebben dat alcohol afbreekt voordat je organen dat hoeven ;) en we zijn groter dus meer spiermassa gemiddeld :+
Ja daweetikwel, maar om daarom een heel land te associëren met braaksel is toch een bietje raar, ofniedan.

Eigenlijk bedoel ik: bedankt voor de uitleg Viz! ;)
pi_125743880
Denk dat wij net zo hard worden geassocieerd met wiet, kaas en klompen :+
Molens, schaatsers, drop, pindakaas, lange mensen...
pi_125744016
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:28 schreef V1z0R het volgende:
Voel me soms nog steeds lullig over de knutselclub die door mij is opgedoekt :')

Ik moest even langskomen want de PC was 'kapot', dus tijdens het backuppen zoals altijd even geneuzeld in de bestanden :@ zie ik facturen op naam van een rare inkooporganisatie...
Mevrouw de penningmeester jatte op elke uitgave een klein percentage. :+
Dat doe ik nou echt nooit, neuzen in de bestanden van een ander...
Komt misschien omdat ik vroeger systeemadmin was en altijd overal bij kon. De mail van de CEO, zijn persoonlijke folder e.d. Leek me niet best voor mijnbaan/toekomst als iemand er achter zou komen dat ik er misbruik van maakte.

Maar ook bij "prive" klusjes doe ik zoiets nooit..

/braaf....
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? donderdag 25 april 2013 @ 23:46:25 #50
70532 loveli
N
pi_125744705
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
zwerfhonden in Roemenie redden
Wacht maar tot 1 juli 2014, dan lopen ze massaal ons land binnen.
crap in = crap out
  vrijdag 26 april 2013 @ 01:36:40 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125747078
In de categorie kwaaltjes, ik heb al een dag of 5 last van dikke oogleden en wallen. Boven en onder en zo extreem dat mijn huid begint te scheuren. Het wordt ook niet minder.
Paar vragen.
1. Wat zou het kunnen zijn?
2. Zou het kwaad kunnen?
3. Hoe kom ik er van af?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_125747799
Ik denk een allergie, tink. Je kunt bij de dokter allerlei zalfjes/cremepjes halen maar dat werkt vaak maar zo zo.
Ik heb het zelf ook altijd rond koninginnedag, ik ben blijkbaar ook allergisch voor bepaalde pollen al zei de dokter van niet. Wel apart vind ik dan dat het ieder jaar terugkeert op dezelfde tijd...
Wat mij echt helpt is bij de eerste irritatie geen lenzen meer dragen en anti rimpelcreme voor je oogleden gebruiken. En niet wrijven natuurlijk.
pi_125747846
Mental note.: V1z nooit vragen om m'n pc te fiksen.

Tink, lijkt me idd iets met allergie. Hooikoorts? Lijkt me een vervelend kwaaltje. Koude kompressen al geprobeerd?
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 26 april 2013 @ 07:26:00 #54
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125747881
Mogguh!

Drie weken geleden postte ik over m'n favoriete witte broek die ik niet meer dicht kreeg. 1 keer raden wat ik nu aan heb :7 hij zit nog niet zo mooi als hij kan zitten, maar dat komt wel weer. Zo tof om resultaat te zien! Op naar de volgende broek die nu niet past :P
And eternity in an hour.
pi_125747892
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:53 schreef anna82 het volgende:
Ik denk bij Japan aan kots op stations omdat ze hun liquor niet kunnen keepen. Geen idee hoe dat beeld zich gevormd heeft, Henk's herinnering is veel leuker!
En dat ben ik dan weer niet tegen gekomen. Wel slapende Japanners. Werkelijk overal. Ook in musea. En het liefst is een onmogelijke houding. :D

Ook veel advertenties voor een nieuw mobieltje gezien wat verkrijgbaar was in 15 kleuren. Waaronder 5 tinten roze. :D

Ook nog nooit zoveel Louis Vuitton winkels gezien. :D
Doe wat je niet durft.
pi_125748241
Welkom dildo :W
Worry is a misuse of imagination
pi_125748420
Mogguh! Bedankt voor de complimenten O+

Ik heb gewoon 9 uur geslapen! :D volgens mij was ik moe :')

Nog een week en dan vakantie! *O* merk ook wel dat ik er aan toe ben :Y
  vrijdag 26 april 2013 @ 08:29:08 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125748488
Aurum O+

ik wil ook wel in de koffer mee :7 :+ druk weekje zo, veel geregel en laat thuis. keerzijde: ook toffe dingen en plannen enzo :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_125748579
Ik slaap ook gruwelijk veel Aurum, komt volgens mij ook door de hooikoorts. Dat hakt er gewoon onwijs in.

Zo, ik ga knallen. :P

Maar niet voordat ik jullie kan mededelen dat er iemand is (een man) die portretten van Willem Alexander en Maxima op zijn kont heeft laten tatoeëren. :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 26 april 2013 @ 08:43:44 #60
70532 loveli
N
pi_125748682
Ook goeiemorgen.
crap in = crap out
pi_125748738
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 07:19 schreef Phaidra het volgende:
Mental note.: V1z nooit vragen om m'n pc te fiksen.

Tink, lijkt me idd iets met allergie. Hooikoorts? Lijkt me een vervelend kwaaltje. Koude kompressen al geprobeerd?
:@
Ik was jong en te nieuwsgierig...

Scheurende oogleden? Klinkt vrij gruwelijk eigenlijk :{
pi_125748773
Morgen :O
pi_125748786
Ok, hier word je wel vrolijk van:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ten-van-la-onveilig/
Doe wat je niet durft.
pi_125748825
:{w die kan zeker geen wheelie...
pi_125748897
Planning in huize Geebee. Tips zijn altijd welkom!

O: bakje Griekse yoghurt met lijnzaad en muesli
T: sinaasappel, appel
L: 2 volk. boterhammen pindakaas
T: 2 zuurdesemcrackers, stukjes gerookte kip, halve avocado
S: hardlopen + KT
D: zalm met pesto gewikkeld in serranoham, broccoli
pi_125748958
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 april 2013 07:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En dat ben ik dan weer niet tegen gekomen. Wel slapende Japanners. Werkelijk overal. Ook in musea. En het liefst is een onmogelijke houding. :D

Ook veel advertenties voor een nieuw mobieltje gezien wat verkrijgbaar was in 15 kleuren. Waaronder 5 tinten roze. :D

Ook nog nooit zoveel Louis Vuitton winkels gezien. :D
Daar schijnt een hele facebookpagina aan gewijd te zijn, slapende Japanners :D. In Nederland ook een versie van slapende Aziaten in bibliotheken. Maar ik geloof dat het weer verwijderd was omdat het discriminerend zou zijn...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_125749092
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 08:56 schreef Goodbye het volgende:
Planning in huize Geebee. Tips zijn altijd welkom!

O: bakje Griekse yoghurt met lijnzaad en muesli
T: sinaasappel, appel
L: 2 volk. boterhammen pindakaas
T: 2 zuurdesemcrackers, stukjes gerookte kip, halve avocado
S: hardlopen + KT
D: zalm met pesto gewikkeld in serranoham, broccoli
Netjes hoor! Je D vind ik ook zo lekker :9 sinds Karin kopen we geen potjes meer, maar maken we de pesto zelf. Heerlijk!
pi_125749093
Mooie planning GB!

En henk dat is een leuk iets om te herinneren idd :D
pi_125749122
^ hierboven, enige tip is zo doorgaan :D
Die D klinkt trouwens ook erg lekker :9
  Vis een optie? vrijdag 26 april 2013 @ 09:12:51 #70
70532 loveli
N
pi_125749204
En terug in Slank. Deze schoenmaker blijft weer even bij haar leest.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')