vind het wel een verrassend felle opmerking van Henk idd, die maak je niet zo vaak meequote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef MaJo het volgende: [..] Grappig, heb juist het gevoel dat Henk zich wel vaker cynisch uitlaat richting mij. Maar wellicht is dat gewoon alleen naar mij gericht, naar anderen toe is ze in ieder geval altijd een stuk aardiger
![]()
Voordat keurmerk moeten organisaties betalen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wspa ben ik gestopt met steunen omdat ze geen officieel keurmerk hebben en ik vertrouw ze daarom niet.
Maar je loopt er wel graag mee te koop dat je aan zo verschrikkelijk veel goede doelen geeft?quote:[..]
Nogal jaIk hoef gelukkig me niet denigrerend uit te laten om me beter te voelen over mezelf
Oh heb je dat meiske ervoor niet gezien? Een buzzer! Zou me niets verbazen als het een fokker wasquote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef _Dido_ het volgende:
Hahaha die vrouw in Metropolis: warm hè, ik neem een heerlijke koude Cascade. En iedereen trapt erin en neemt het ookik zou suspicious worden als ze tegen iemand achter mij hetzelfde verhaal zou houden als tegen mij.
schakelde iets te laat inquote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh heb je dat meiske ervoor niet gezien? Een buzzer! Zou me niets verbazen als het een fokker was![]()
mooie typoquote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef V1z0R het volgende:
Als je een petitie laat rondgaan met de schadelijke effecten van diwaterstofoxide kun je dat zelfs verboden laten worden...
Dan zoek je er maar een!quote:Op donderdag 25 april 2013 21:30 schreef Perruche het volgende:
Jonge henk ik kan er ook niets aan doen dat ik geen oma heb, niet zo bitchen
Hoe kan jij nou nog geen maat 34 hebben! echt jij eet zo netjes altijd!quote:Op donderdag 25 april 2013 21:38 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje:
O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: salade
T: shake met havermout, whey en frambozen
D: gebakken rijst met groente en kip
T: 1/2 bak kwark
ik beantwoord toch alleen maar de vraag of we goede doelen steunen? Daar ga ik op in, loop er verder nooit mee te koop.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Voordat keurmerk moeten organisaties betalen.
[..]
Maar je loopt er wel graag mee te koop dat je aan zo verschrikkelijk veel goede doelen geeft?
Ik vind dat iedereen lekker voor zichzelf moet bepalen of ze geld geven aan "goede doelen" en dat het eigenlijk nog belangrijker is om gewoon af en toe je oma op te zoeken. Er zijn zo verschrikkelijk veel eenzame ouderen in Nederland, ga daar eens wat aan doen in plaats van zwerfhonden in Roemenie redden ofzo.
Zo, en dan nu geheel ontopic een lijstje:
O: 4 dunne plakjes bacon, 3 eieren
L: een enorme bak met kwark en een hele ananas
T: vlees van 3 drumsticks met rucola en een sausje van mayo met creme fraiche
B: van en naar sportschoolfietsen in t-shirt, korte broek en teenslippers
S: uur doodgaan bij kickfit
T: banaan
D: stamppot van zoete aardappel, heel veel broccoli, hamburger en wat creme fraiche
diwaterstofoxidequote:
nee, ik blijkbaarquote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef V1z0R het volgende:
Heb ik een scheikundeles gemist? Wat is daar mis mee, Dido?
ik heb scheikunde na de derde laten vallen en 1 keer een 9 gehaald voor de elementen met een spiekbriefje. 9 omdat ik expres een paar foutjes maakte, anders zou het opvallenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef V1z0R het volgende:
Simpel afleiden zou je met de kennis van koolstofdioxide al in de goede richting komen. H2O of CO2.
Koppie d'r bij!![]()
C2H6O
Biertijd!quote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef V1z0R het volgende:
Simpel afleiden zou je met de kennis van koolstofdioxide al in de goede richting komen. H2O of CO2.
Koppie d'r bij!![]()
C2H6O
Stofwisseling, kantoorbaan en voor de rest weet ik het ook nietquote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou nog geen maat 34 hebben! echt jij eet zo netjes altijd!
Ik vond je er heel goed uitzien, echt wel strakker en smaller in je gezichtquote:Op donderdag 25 april 2013 21:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Stofwisseling, kantoorbaan en voor de rest weet ik het ook niet![]()
Ik zei van de week nog tegen mijn lief dat ik dit jaar voor de tiende keer vijfentwintig word en eigenlijk alleen weet waarvan ik dikker word. Afvallen gaat zo langzaam, mijn vormen veranderen wel...maar qua kilo's omlaag gaat echt langzaam
Mijn scheikunde kennis is gelimiteerd tot mavo-Dquote:Op donderdag 25 april 2013 21:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Biertijd!
Nerdmodus: eigenlijk is het C2H5OH, de OH groep maakt t leuk
Thx! Ik kom vaker koffie doen bij jouquote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vond je er heel goed uitzien, echt wel strakker en smaller in je gezicht
Gezellig!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Thx! Ik kom vaker koffie doen bij jou
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Thx! Ik kom vaker koffie doen bij jou
Oh dat wilde ik ook niet impliceren, maar jij eet zo netjes, echt knap!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en ik hoef geen maat 342 broekmaten kleiner zou ik al zeer tevreden mee zijn
He bah! Hoop dat het snel over is.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gezellig!
Oh en An, nog weinig verandering in m'n vingers. Maar meer dan vervelend is het ook niet.
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:30 schreef Perruche het volgende:
Jonge henk ik kan er ook niets aan doen dat ik geen oma heb, niet zo bitchen
Metropolis is leuk! Dat was vroeger ons weekend ritueel: ontbijt en Metropolis op bedquote:Op donderdag 25 april 2013 21:19 schreef Perruche het volgende:
Oh oh oh ik kijk Metropolis, over reclame in verschillende werelddelen. In Nederland laten ze een "buzzer" zien. Echt, niet lullig bedoeld hoor, maar ik hoop dat dat mens een heeeel goede actrice is want omg omg omg....
Nog een!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:29 schreef Goodbye het volgende:
En ik moet weer even netjes gaan doen, ik voel me vadsig.
Ja daweetikwel, maar om daarom een heel land te associëren met braaksel is toch een bietje raar, ofniedan.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
Anna, Europeanen kunnen meer drank hebben omdat wij een enzym in ons maag hebben dat alcohol afbreekt voordat je organen dat hoevenen we zijn groter dus meer spiermassa gemiddeld
Dat doe ik nou echt nooit, neuzen in de bestanden van een ander...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:28 schreef V1z0R het volgende:
Voel me soms nog steeds lullig over de knutselclub die door mij is opgedoekt
Ik moest even langskomen want de PC was 'kapot', dus tijdens het backuppen zoals altijd even geneuzeld in de bestandenzie ik facturen op naam van een rare inkooporganisatie...
Mevrouw de penningmeester jatte op elke uitgave een klein percentage.
Wacht maar tot 1 juli 2014, dan lopen ze massaal ons land binnen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
zwerfhonden in Roemenie redden
En dat ben ik dan weer niet tegen gekomen. Wel slapende Japanners. Werkelijk overal. Ook in musea. En het liefst is een onmogelijke houding.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:53 schreef anna82 het volgende:
Ik denk bij Japan aan kots op stations omdat ze hun liquor niet kunnen keepen. Geen idee hoe dat beeld zich gevormd heeft, Henk's herinnering is veel leuker!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:19 schreef Phaidra het volgende:
Mental note.: V1z nooit vragen om m'n pc te fiksen.
Tink, lijkt me idd iets met allergie. Hooikoorts? Lijkt me een vervelend kwaaltje. Koude kompressen al geprobeerd?
Daar schijnt een hele facebookpagina aan gewijd te zijn, slapende Japannersquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En dat ben ik dan weer niet tegen gekomen. Wel slapende Japanners. Werkelijk overal. Ook in musea. En het liefst is een onmogelijke houding.
Ook veel advertenties voor een nieuw mobieltje gezien wat verkrijgbaar was in 15 kleuren. Waaronder 5 tinten roze.
Ook nog nooit zoveel Louis Vuitton winkels gezien.
Netjes hoor! Je D vind ik ook zo lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:56 schreef Goodbye het volgende:
Planning in huize Geebee. Tips zijn altijd welkom!
O: bakje Griekse yoghurt met lijnzaad en muesli
T: sinaasappel, appel
L: 2 volk. boterhammen pindakaas
T: 2 zuurdesemcrackers, stukjes gerookte kip, halve avocado
T: banaan
S: hardlopen + KT
D: zalm met pesto gewikkeld in serranoham, broccoli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |