De kad iddquote:
dat moet toch fijn zijn, zo'n verandering:')quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De kad idd![]()
Die heeft naast de bak zitten schijten.
Dacht al, wat ruik ik toch (was dus niet m'n bovenlip)
Nou, fijn jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat moet toch fijn zijn, zo'n verandering:')
het is een complot, de kadden nemen de wereld over.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:14 schreef ErwinRommel het volgende:
En mijn bieslook op het balkon is ook al niet veilig
quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het is een complot, de kadden nemen de wereld over.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
Je hebt een bbq en ketjap. Valt prima op te lossen dus.
als ER ook nog een fles "altijd lekker saus" heeft dan zijn we eruitquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
Je hebt een bbq en ketjap. Valt prima op te lossen dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/big bag en bog modus]Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Kaddensate it is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
als ER ook nog een fles "altijd lekker saus" heeft dan zijn we eruit
http://www.nu.nl/media/34(...)eringen-derrick.htmlquote:Omroep Max schrapt afleveringen Derrick
Omroep Max haalt de Duitse krimi Derrick van de buis vanwege het SS-verleden van acteur Horst Tappert.
Foto: ANP
''Wij gaan geen acteur eren die zo gelogen heeft over zijn verleden, ook al leeft hij niet meer'', zegt Max-directeur Jan Slagter zaterdag in De Telegraaf.
De omroep had voor de zomer nog wat afleveringen gepland, maar die worden geschrapt, zegt Slagter in het dagblad.
Vrijdag werd bekend dat een Duitse socioloog heeft ontdekt dat Horst Tappert tijdens de Tweede Wereldoorlog lid was van de Waffen SS. De acteur, die in december 2008 overleed, had altijd gezegd dat hij hospik was geweest bij de Wehrmacht.
Door: ANP
Wtf?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:46 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Hoe politiek correct ben je dan
[..]
eeuh ja. Ik zit al in de auto. Stuur je je adres nog even?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg, ho eens even, jullie nodigen jezelf uit
Ben je dement ofzo?? Je was al eens een keer langsgeweestquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
eeuh ja. Ik zit al in de auto. Stuur je je adres nog even?
Ik word ook een dagje ouderquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben je dement ofzo?? Je was al eens een keer langsgeweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |