... en dan alsnog falen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef minthy het volgende:
Tja, niemand wil de fipo in een Gordon-topic. Dan bijt ik de spits maar af
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat was dat nummer nou om 18.21 kan het niet vinden mey mobiel
KA!!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat was dat nummer nou om 18.21 kan het niet vinden mey mobiel
Cool zou het voorstellen als een bezoekje op mijn toekomstige eerste date.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In den haag heb je De Muizentoren he
Zo heb ik vanavond de Minthinitoren in Groningen gezienquote:Op donderdag 25 april 2013 20:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In den haag heb je De Muizentoren he
Mooie boltorens zekerquote:Op donderdag 25 april 2013 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo heb ik vanavond de Minthinitoren in Groningen gezien
Jah... Tuurlijk... Je doelt gewoon op mijn gevelquote:Op donderdag 25 april 2013 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op de riante gevel van die toren![]()
Ze vinden je lekkaahhhhhquote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een uitnodiging gehad voor het Oranjebal van een van de studentenvereniging gekregen. Het is persoonlijk geadresseerd, maar ik zou niet weten wrm ik ben uitgenodigd.
yeah rightquote:
Ze vinden je tof!!quote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een uitnodiging gehad voor het Oranjebal van een van de studentenvereniging gekregen. Het is persoonlijk geadresseerd, maar ik zou niet weten wrm ik ben uitgenodigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |