SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Gooi kip in de pan.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb hongeeeeeeeeeeer.
Al dat konijnenvoer vult niet
De MI was grappig en zielig tegelijkertijd.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
De MI was grappig en zielig tegelijkertijd.
Geen levende kipquote:Op donderdag 25 april 2013 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
De MI was grappig en zielig tegelijkertijd.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Kusje op je gebruinde delen.Liever de witte delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kan er bij de Ikea nu niks te doen zijn?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:14 schreef Myraela het volgende:
Niets te doen op het werk is ook best wel saai.
Dat is zo kut hequote:Op donderdag 25 april 2013 18:14 schreef Myraela het volgende:
Niets te doen op het werk is ook best wel saai.
Te lekker weer om hier te komen denk ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kan er bij de Ikea nu niks te doen zijn?
Nu pas? Bij mij zijn ze al een week aan het BBQ-enquote:Op donderdag 25 april 2013 18:37 schreef muhahaha het volgende:
Daar komen de eerste BBQ op facebook voorbij.
Je hebt wat meer vrienden.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu pas? Bij mij zijn ze al een week aan het BBQ-en
al 3 wekenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu pas? Bij mij zijn ze al een week aan het BBQ-en
Mijn vrienden zijn gewoon gek!!quote:
Welke rivier, sommige zou ik mijden.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn gewoon gek!!
Ook al mafkezen die gisteravond in de rivier zijn gaan zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |