ik zoek er eentje die ook van de zijkant bekeken kan worden. (en het liefst een stukje langzamerquote:Op maandag 29 april 2013 22:18 schreef honesty44 het volgende:
Dat kan je toch ook op youtube kijken?
ALs ze tijd over heeft deze week zal ze wel een filmpje maken met het handalfabet vanaf de zijkant, ik heb het toen ook in een dag geleerd maar dat was omdat ik verliefd was op mijn vrouw en handalfabet in het begin het makkelijkste was met communicatie:)quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zoek er eentje die ook van de zijkant bekeken kan worden. (en het liefst een stukje langzamer
tijdens de les wordt bij ons ook niet gesproken hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:11 schreef _Dido_ het volgende:
Helaas woon ik te ver weg, anders zou ik je kunnen helpenwat vind je lastig: zelf doen of aflezen? Ik herinner mij dat wij vroeger op school een uurtje hebben geoefend en toen konden we het vloeiend. Maar ja, allemaal slechthorenden, die pakken gebarentaal wel makkelijker op.
o tof, als ze dat zou willen doen graagquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:33 schreef honesty44 het volgende:
[..]
ALs ze tijd over heeft deze week zal ze wel een filmpje maken met het handalfabet vanaf de zijkant, ik heb het toen ook in een dag geleerd maar dat was omdat ik verliefd was op mijn vrouw en handalfabet in het begin het makkelijkste was met communicatie:)
Ze gaat het hopelijk deze week oppakken, de kinderen zijn toch ziek dus we kunnen toch nergens heen qua uitstapjes enzo, misschien van het weekend ofzo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o tof, als ze dat zou willen doen graag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |