I've seen stranger things..quote:
Niks vreemds aan, eindelijk een TT in mijn eigen taalquote:
Brabantquote:Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niks vreemds aan, eindelijk een TT in mijn eigen taal
Ik nooit verder dan FOK.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben nooit verder gekomen dan de HAVO.
Ja da's toch een officiele taal?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niks vreemds aan, eindelijk een TT in mijn eigen taal
Het is gewoon Nederlands, dat ze boven de sloot nou met dat dialect ABN praten...quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef Seikcid het volgende:
quote:
Dat is lang niet zo erg als het nepgrasquote:Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef Seikcid het volgende:
Well, I didquote:
In je onepiece.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is lang niet zo erg als het nepgras
Tell me moarquote:
in de spiegel?quote:
Het steekt he schat?quote:
ookquote:
You can't handle the truth!quote:
Try me.quote:
Mwoah.quote:
Pssst, one piecequote:
Vliegende pantersquote:
quote:
Weet ik tochquote:
Dat laatste kun je dan maar beter niet op je cv zettenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel Yin en Yang. Mensen verwachten altijd iets creatiefs bij me. Design, of dans of muziek of zo. Maar ik heb bedrijfseconomie gestudeerd omdat ik t fijn vind chaos overzichtelijk en begrijpbaar te maken. Mensen dingen kan laten snappen, om e rmee te kunnen sturen.
Overdag ben ik dus van de tabellen en overzichten en grafieken etc.
En 's avonds ben ik van de zang, dans, acteren, feesten organiseren en films maken.
Ik hou van de wisselwerking.
Laat d'r deze post lezen.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
Binnenkort (binnen nu en een jaar) ga ik m'n leven definitief vergooien en vriendin ten huwelijk vragen. Nog even een zoetsappige manier bedenken.
Is gezondquote:
Je was okayquote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
Binnenkort (binnen nu en een jaar) ga ik m'n leven definitief vergooien en vriendin ten huwelijk vragen. Nog even een zoetsappige manier bedenken.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
Misschien neem ik het te serieus, maar ik begrijp dit soort opmerkingen nooitquote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben zelden serieus.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien neem ik het te serieus, maar ik begrijp dit soort opmerkingen nooit
12 dagenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben serieus geil. 12 dagen, damn
quote:
Nog 5 weken te gaan *kras*quote:
quote:
Je kan altijd nog scheiden. Kinderen zijn de echte pestquote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Seikcid het volgende:
Vooral als ze pubers worden en gaan zeuren dat je niet mag 'knuffelen'quote:Op donderdag 25 april 2013 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan altijd nog scheiden. Kinderen zijn de echte pest
Neem een puberquote:Op donderdag 25 april 2013 17:31 schreef Tally het volgende:
O en dan moet ik ook iets gaan bedenken voor de anticonceptie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |