PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Ho eens, zij vroeg mijn nummer, ik stuurde er enkel op aanquote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet eens haar nummer gevraagd. El-blanchito deed het beter.
Teleurgesteld in je Lindgren.
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:12 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ho eens, zij vroeg mijn nummer, ik stuurde er enkel op aan
En idd Lindgren., je stelt me wel teleur.
Neehoor, ze zette hem in d'r persoonlijke telefoon en appte me gelijk even zodat ik haar nummer ook had. "Want dan weet je in ieder geval wie jou straks appt hihi"quote:Op donderdag 25 april 2013 15:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Heb je al contact opgenomen met het bel me niet register.Al die telefoontjes die je nu gaat krijgen met aanbiedingen
Ik herken dit scenario.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Neehoor, ze zette hem in d'r persoonlijke telefoon en appte me gelijk even zodat ik haar nummer ook had. "Want dan weet je in ieder geval wie jou straks appt hihi"
Volgens mij is dit nep wat je zegtquote:Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik herken dit scenario.Twee weken later werd ik wakker in een donkere steeg in Belgrado met een avocado in mijn achterste.
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik herken dit scenario.Twee weken later werd ik wakker in een donkere steeg in Belgrado met een avocado in mijn achterste.
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
#SMLENOquote:
oh dus je bent niet gehosseld door een chick?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]![]()
Haha nee, ze was bezig met een platenlabel op te zetten (o.a voor haar zelf) en ze zocht nog mannelijke zangers
Nouja, ze stond daar namens de Vara, maar particulier was ze bezig met een platenlabel. Nadat we even gepraat hadden over van alles en nog wat, ging het daarover en toen wilde ze mij er graag bij hebben, ook al heeft ze geen idee hoe ik klinkquote:Op donderdag 25 april 2013 15:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
oh dus je bent niet gehosseld door een chick?
Jij kan toch best wel goed zingen? Meen me te herinneren dat je ooit een youtube linkje had gepostquote:Op donderdag 25 april 2013 15:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nouja, ze stond daar namens de Vara, maar particulier was ze bezig met een platenlabel. Nadat we even gepraat hadden over van alles en nog wat, ging het daarover en toen wilde ze mij er graag bij hebben, ook al heeft ze geen idee hoe ik klink
Geen youtube-linkje, maar het de kritieken zijn vaker positief dan negatiefquote:Op donderdag 25 april 2013 15:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij kan toch best wel goed zingen? Meen me te herinneren dat je ooit een youtube linkje had gepost
hahahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
*opklik voor filmpje.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, dit en dit:quote:Op donderdag 25 april 2013 15:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nu heb ik alles gezien in mijn leven.
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]tranen biggelen over mijn wangen van het lachen
Die CM's missen pace johquote:Op donderdag 25 april 2013 15:49 schreef el-blanchito het volgende:
http://wefut.nl/squad/1010
Ik denk dat ik dit team ga maken na TOTS, hopelijk met TOTS Bony
lol xd voelde je het aan ofso? xDquote:Op donderdag 25 april 2013 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ahaha die heb ik net gekocht ook toevallig XD
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:59 schreef Djeetje het volgende:
Wil wel eens weten wie die vier of vijf spelers van Barca denk wel dat ik het een beetje weet
Op voetbalzone staat dat Barca 4 a 5 nieuwe spelers wil gaan halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |