quote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, maar die is alweer zo oud dat ik vergeten ben hoe dat tot stand gekomen is.
Gekregen bij een pak waspoeder?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, maar die is alweer zo oud dat ik vergeten ben hoe dat tot stand gekomen is.
Ik vind dat JB maar even dat PUA-topic tot zich moet nemenquote:
Ja no way, dan jat ie alle chickies in zo. Moeten we niet hebben.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind dat JB maar even dat PUA-topic tot zich moet nemen![]()
![]()
![]()
2
* MissMSX zingt mee... Friends... tell me I am crazy...quote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef missbehavin het volgende:
Tank fly boss walk jam nitty gritty you're listening to the boy from the big bad city... * missbehavin zingt ongegeneerd mee
Daar ben ik t wel mee eens.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:04 schreef Tegan het volgende:
Hoe langer je droog staat hoe beter het went idd.
Valt mee.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vloeibaar spul.
Klinkt fout.
Ik heb nooit begrepen wat het voordeel is van vloeibaar wasmiddel. Alleen maar geknoei.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt fout.
Uit jouw mond wel iddquote:Op donderdag 25 april 2013 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt fout.
Nee, poeder knoeit nietquote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat het voordeel is van vloeibaar wasmiddel. Alleen maar geknoei.
En slecht voor je wasmachine.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat het voordeel is van vloeibaar wasmiddel. Alleen maar geknoei.
Pikkerig? Kringen?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Stoffer/blik.
Je hebt iig niet zo'n ranzig pikkerige fles met allemaal kringen eromheen enzo.
Wat doe je met die dingen?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Stoffer/blik.
Je hebt iig niet zo'n ranzig pikkerige fles met allemaal kringen eromheen enzo.
Ik dacht dat het woensdag was.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef Burdie het volgende:
Ah crap.
Ik denk de hele tijd dat het vrijdag is en ik bijna weekend heb.
Reality kickin' in ...
Ja, maar wat is pikkerig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |