FOK!forum / Klaagbaak / Draadloos internet van Ziggo
oLexiedonderdag 25 april 2013 @ 12:46
Wij hebben dat hier dus, en dan de beste internet optie waar je het meest voor betaalt. Prima, in het begin ging dat goed. Na een tijdje kregen we kuren, wanneer er twee laptops aan staan valt de verbinding om te haverklap weg en moet je voor iedere keer dat je een pagina wilt openen de verbinding verversen.

Wij hebben een tijdje terug gebeld met dit probleem en toen kregen we zo'n belwijffie aan de lijn die ons dan allemaal dingen liet doen zodat we op een andere frequentie konden internetten. Prima, hij deed weer normaal, gedurende, jawel, een half uur. Daarna begon het gezeik weer.

Laatst hebben we weer gebeld, en toen kregen we weer zo'n belmevrouw, en die zei dat we dan gewoon weer dat ene moesten doen en dat hij het dan wel weer zou doen.

NEEN. NJÉT! LEUGENS! :(

Debiel internet van Ziggo. :(
Bitterlemondonderdag 25 april 2013 @ 12:47
Heeft waarschijnlijk weinig met Ziggo te maken.
RapperSjorsdonderdag 25 april 2013 @ 12:47
Ziggo :')
LethalNinjadonderdag 25 april 2013 @ 12:47
en hierover klagen helpt omdat? Bel gewoon weer en geef aan dat je vaker hebt gebeld (zien ze ook in het systeem)
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 12:47
Koop een fatsoenlijke 5Ghz routert in plaats van die Ziggo meuk. Daarnaast is internet behoorlijk universeel en niet echt van Ziggo..
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 12:49
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Roellie80 het volgende:
Koop een fatsoenlijke 5Ghz routert in plaats van die Ziggo meuk. Daarnaast is internet behoorlijk universeel en niet echt van Ziggo..
Dit.

Op die servicedesk zitten trouwens sowieso een stel mongolen heb ik het idee, qua dat wel een terechte klacht.
oLexiedonderdag 25 april 2013 @ 12:49
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Roellie80 het volgende:
Koop een fatsoenlijke 5Ghz routert in plaats van die Ziggo meuk. Daarnaast is internet behoorlijk universeel en niet echt van Ziggo..
Ja zo'n dingen hebben we ook ergens liggen. :') Dan nog zou je gewoon normaal internet moeten hebben, hij doet alleen normaal als 'ie aan de kabel hangt.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 12:50
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ja zo'n dingen hebben we ook ergens liggen. :') Dan nog zou je gewoon normaal internet moeten hebben, hij doet alleen normaal als 'ie aan de kabel hangt.
Dat moet je wel configureren. Dat ligt niet aan Ziggo.
oLexiedonderdag 25 april 2013 @ 12:50
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat moet je wel configureren. Dat ligt niet aan Ziggo.
Is niet aangesloten :+

Vriend heeft het ergens opgeborgen en sindsdien is het spoorloos.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 12:51
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ja zo'n dingen hebben we ook ergens liggen. :') Dan nog zou je gewoon normaal internet moeten hebben, hij doet alleen normaal als 'ie aan de kabel hangt.
Hij doet het dus wel wanneer je aan de kabel zit. Met andere woorden het ding werkt prima.
Draadloos is altijd een ander verhaal, blijkbaar word het ding weggedrukt door die pauper buren van je, daarom zeg ik; koop een dikke 5Ghz draadloze router zodat je de buren aan de kant kan blazen
oLexiedonderdag 25 april 2013 @ 12:52
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Hij doet het dus wel wanneer je aan de kabel zit. Met andere woorden het ding werkt prima.
Draadloos is altijd een ander verhaal, blijkbaar word het ding weggedrukt door die pauper buren van je, daarom zeg ik; koop een dikke 5Ghz draadloze router zodat je de buren aan de kant kan blazen
De buren aan de kant blazen doe ik liever met ander gereedschap, tyfusvolk. Stonden in het begin om de haverklap aan de deur te zeiken over vanalles. Kooklucht, muziek te hard, telefoon stond te hard, of we even de vlinderstruik wilden snoeien godverdomme slet dat maak ik zelf wel uit wat ik met mijn vlinderstruik doe :(. Maargoed, dat is een andere klacht.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 12:53
Lieden die afgeven op ZIGGO hebben natuurlijk gelijk alleen heb ik dan weer de vraag, waarom ga je sowieso dan voor de keuze om ZIGGO te nemen als je weet dat het verre van betrouwbaar is i.v.g. met andere providers.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 12:53
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:52 schreef oLexie het volgende:

[..]

De buren aan de kant blazen doe ik liever met ander gereedschap, tyfusvolk. Stonden in het begin om de haverklap aan de deur te zeiken over vanalles. Kooklucht, muziek te hard, telefoon stond te hard, of we even de vlinderstruik wilden snoeien godverdomme slet dat maak ik zelf wel uit wat ik met mijn vlinderstruik doe :(. Maargoed, dat is een andere klacht.
Ja, nouja, ook in dit geval heeft het Ziggo ding gewoon last van andere accespoints in de buurt.
oLexiedonderdag 25 april 2013 @ 12:54
quote:
6s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:53 schreef Iwanius het volgende:
Lieden die afgeven op ZIGGO hebben natuurlijk gelijk alleen heb ik dan weer de vraag, waarom ga je sowieso dan voor de keuze om ZIGGO te nemen als je weet dat het verre van betrouwbaar is i.v.g. met andere providers.
Alsof ik daar weet van had, ik ben wel een vrouw dat is niet mijn straatje.
Catch22-donderdag 25 april 2013 @ 12:54
niet je vlinderstruik snoeien :')
oLexiedonderdag 25 april 2013 @ 12:55
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:53 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ja, nouja, ook in dit geval heeft het Ziggo ding gewoon last van andere accespoints in de buurt.
Aha, even vent opbellen om te vragen waar de router ligt.
oLexiedonderdag 25 april 2013 @ 12:55
quote:
11s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:54 schreef Catch22- het volgende:
niet je vlinderstruik snoeien :')
Ja echt he, waar was ik met mijn hoofd? Dat zij nou geen achtertuin heeft, gaat ze zeiken op die van ons. :')
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 12:56
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:55 schreef oLexie het volgende:

[..]

Aha, even vent opbellen om te vragen waar de router ligt.
Maakt niet altijd zoveel uit.

Je zou een technische vriend van je eens kunnen vragen om eens wat te spelen met de kanalen waarop het ding uitzend. Misschien dat je daarmee nog wat winst kan halen in de ontvangst
Catch22-donderdag 25 april 2013 @ 12:56
kanaal 1 6 of 11 moet je doen
oLexiedonderdag 25 april 2013 @ 12:56
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:56 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Maakt niet altijd zoveel uit.

Je zou een technische vriend van je eens kunnen vragen om eens wat te spelen met de kanalen waarop het ding uitzend. Misschien dat je daarmee nog wat winst kan halen in de ontvangst
quote:
11s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:56 schreef Catch22- het volgende:
kanaal 1 6 of 11 moet je doen
Allemaal geprobeerd. :)
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 12:58
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:56 schreef oLexie het volgende:

[..]

[..]

Allemaal geprobeerd. :)
Dan is het dus hoog tijd een kwaliteits 5Ghz router aan te schaffen.. of genoegen nemen met de kabel
zovtydonderdag 25 april 2013 @ 12:59
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:52 schreef oLexie het volgende:

[..]

De buren aan de kant blazen doe ik liever met ander gereedschap, tyfusvolk. Stonden in het begin om de haverklap aan de deur te zeiken over vanalles. Kooklucht, muziek te hard, telefoon stond te hard, of we even de vlinderstruik wilden snoeien godverdomme slet dat maak ik zelf wel uit wat ik met mijn vlinderstruik doe :(. Maargoed, dat is een andere klacht.
Wel interessanter. Vooral het slet gedeelte.

Ik kijk er naar uit! ^O^.
jemappellefrikandelledonderdag 25 april 2013 @ 12:59
Op ziggo klagen terwijl het aan je eigen in-huis-gedeelte ligt. :')
danny081donderdag 25 april 2013 @ 12:59
Exact hetzelfde probleem gehad. Ik zal mijn versie vertellen en de uitkomst hopelijk heb he er wat aan. Wel lang verhaal:

Zelfde probleem maar met kabel werkte het geweldig 120 Mbit verbinding. Wifi. Max snelheid 28mbit of gwen verbinding of constant uitvallen. Gebeld, 7 keer maarliefst. Heb je totaal niets aan. Op afstand maken ze je router/modem schoon!? Werkt alles weer prima voor een half uur. Uiteindelijk een monteur geeist. Voorwaarden: monteur komt kijken en als hij constateert dat het niet aan ziggo ligt moet je betalen.
Tip: eis een monteur.

Monteur geweest niks gevonden wel gezegd dat dit niet hoort. Hoefde niet te betalen dag later zou er een andere monteur komen om het te repareren.
Monteur 2: allemaal shit gedaan en alles deed het weer. Ik blij tot dezelfde avond alle verbinding weer weg was. Weer gebeld en monteur geeist.
Monteur 3: vertelde iets over slechte chipsets in de ubee modem en verving deze met een cisco modem. Alles weer prima in orde. Savonds verbinding weg. Weer bellen!
Monteur 4: cisco weer vervangen met ubee modem want die dingen werkten volgens hem nog slechter. Alles weer in orde. Savonds wifi weer weg.
Monteur 5; weer alles nagekeken en eindstand was dat ze er niks aan komden doen. In de voorwaarde staat ook dat ziggo geen wifi garandeert.
Hoefde niet te betalen maar de rekening werd toch automatisch afgetrokken!!!
Weer bellen en bedrag werd met veel pijn en moeite weer terugbetaald door ons elke maand korting te geven op het abbonement!!!!
Jaar verder inmiddels. Zelf een netgear router gekocht om ertussen te zetten op advies van iemand. Wifi werkte nu wel beter maar wel alleen binnen 5 meter van de modem. Sitecom extender gekocht ¤150. En nu kan ik eindelijk wifi gebruiken door heel het huis. Maar nog steeds af en toe gezeik dat mijn tv wifi niet kan vinden ofdat de laptop geen verbinding heeft.
Conclusie verhuis naar een gebied waar ze upc hebben. Alleen dan geen horizon nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door danny081 op 25-04-2013 13:02:45 (Spelfout) ]
zovtydonderdag 25 april 2013 @ 13:00
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Op ziggo klagen terwijl het aan je eigen in-huis-gedeelte ligt. :')
Hoezo? Ziggo levert toch een wifi modem? Dan moettie gewoon werken.
Catch22-donderdag 25 april 2013 @ 13:00
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:58 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dan is het dus hoog tijd een kwaliteits 5Ghz router aan te schaffen.. of genoegen nemen met de kabel
Of voor 40 euro een TP Link WNDR1043 halen.
jemappellefrikandelledonderdag 25 april 2013 @ 13:01
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:00 schreef zovty het volgende:

[..]

Hoezo? Ziggo levert toch een wifi modem? Dan moettie gewoon werken.
Ziggo levert het internet. Die router werkt heus wel, alleen is het goedkope meuk.
oLexiedonderdag 25 april 2013 @ 13:03
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Ziggo levert het internet. Die router werkt heus wel, alleen is het goedkope meuk.
En dus ligt het toch aan Ziggo want Ziggo maakt die shit.
jooleedonderdag 25 april 2013 @ 13:04
Kijk even hiernaar: http://yellowonline.tweak(...)changing-router.html

Kort samengevat: Schakel WMM uit op het modem
Ubee_conf_wireless_wmm.jpg
HarryVanDeSunwepdonderdag 25 april 2013 @ 13:07
Ik zit hier wel eens met een pc, 3 lappies 2 tappies en 2 2 smartphones op het draadloos netwerk van maar dat gaat als een tierelier. Ik heb trouwens UPC en heb er nooit zelden problemen mee.
vogeltjesdansdonderdag 25 april 2013 @ 13:32
Weet je zeker dat je niet met twee dezelfde IP adressen aan het kutten bent TS?
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 13:34
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:00 schreef zovty het volgende:

[..]

Hoezo? Ziggo levert toch een wifi modem? Dan moettie gewoon werken.
:')

Dus je wil in alle duizend situaties dat die werkt? Dat is onmogelijk :') Waarschijnlijk wordt het signaal weg gedrukt door een router in dezelfde straat die niet wat sterker is. Hangt niet van Ziggo af.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 13:35
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef oLexie het volgende:

[..]

En dus ligt het toch aan Ziggo want Ziggo maakt die shit.
Ziggo maakt die shit niet. :')
zovtydonderdag 25 april 2013 @ 13:36
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:')

Dus je wil in alle duizend situaties dat die werkt?
Eh, ja.
quote:
Dat is onmogelijk :')
Kut voor ze.
quote:
Waarschijnlijk wordt het signaal weg gedrukt door een router in dezelfde straat die niet wat sterker is. Hangt niet van Ziggo af.
Niks mee te maken. Dan moet Ziggo maar met een ding komen wat zich niet weg laat drukken.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 13:37
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:36 schreef zovty het volgende:

[..]

Eh, ja.

[..]

Kut voor ze.

[..]

Niks mee te maken. Dan moet Ziggo maar met een ding komen wat zich niet weg laat drukken.
:') :') :') :') :') :')
zovtydonderdag 25 april 2013 @ 13:38
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :')
Ja, wat? Ziggo verkoopt toch een dienst? Dan moeten ze leveren, aan technische prietpraat heeft de klant geen boodschap. Ze verkopen draadloos internet, dan moet het werken.
Kan best zijn dat de klant misschen een en ander aan de configuratie moet aanpassen, en daar verkopen ze dan ook een deskundige helpdeskservice voor. Maar ziggo moet gewoon zorgen dat het werkt. Geen gemaar.
ikjijallebeidonderdag 25 april 2013 @ 13:41
Terechte klacht.
Oplossing: fatsoenlijke router kopen.
Klacht: door kutziggo een aparte router moeten aanschaffen.

Bonusklacht: top van ziggo die miljoenen binnenharken.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 13:42
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:38 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, wat? Ziggo verkoopt toch een dienst? Dan moeten ze leveren, aan technische prietpraat heeft de klant geen boodschap. Ze verkopen draadloos internet, dan moet het werken.
Kan best zijn dat de klant misschen een en ander aan de configuratie moet aanpassen, en daar verkopen ze dan ook een deskundige helpdeskservice voor. Maar ziggo moet gewoon zorgen dat het werkt. Geen gemaar.
Ze verkopen geen draadloos internet, ze leveren internet wat met een kabel bij jouw huis aan komt. Dan geven ze je een router in bruikleen, en die werkt 9 van de 10 keer gewoon goed. Die ene keer dat het niet werkt kan gewoon gebeuren, en dat mag wat mij betreft ook.
Het is niet perfect en dat zal het ook niet worden tenzij Ziggo een router van een paar honderd euro levert, maar dan is de klant weer een heleboel kosten kwijt waar ze ook niet blij van worden :') Nu geeft die soms falen omdat het een niet heel duur apparaat is welke goed werkt in 9 van de 10 gevallen.

Als iemand er niet mee tevreden is kan je zelf een router kopen en die plaatsen, en dan kan Ziggo het zo voor je instellen dat het signaal feilloos op je eigen router aankomt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 13:44:34 ]
zovtydonderdag 25 april 2013 @ 13:45
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:42 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ze verkopen geen draadloos internet
Ze leveren een wifi modem. Daar zit het probleem kennelijk in.
quote:
[ze leveren internet wat met een kabel bij jouw huis aan komt. Dan geven ze je een router in bruikleen, en die werkt 9 van de 10 keer gewoon goed. Die ene keer dat het niet werkt kan gewoon gebeuren, en dat mag wat mij betreft ook.
Ik denk dat wanneer 9 van de 10 klanten maar zouden betalen ziggo toch niet heel happy zou worden denk je wel?
quote:
Het is niet perfect en dat zal het ook niet worden tenzij Ziggo een router van een paar honderd euro levert, maar dan is de klant weer een heleboel kosten kwijt waar ze ook niet blij van worden :')

Als iemand er niet mee tevreden is kan je zelf een router kopen en die plaatsen, en dan kan Ziggo het zo voor je instellen dat het signaal feilloos op je eigen router aankomt.
Nou helemaal mooi. Je gaat naar de winkel, vraagt een bloemkool, thuisgekomen blijkt hij rot te zijn en dan zou je zelf je groenten maar moeten gaan verbouwen?
In wat voor wereld leef jij zeg?
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 13:46
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:45 schreef zovty het volgende:

[..]

Ze leveren een wifi modem. Daar zit het probleem kennelijk in.

[..]

Ik denk dat wanneer 9 van de 10 klanten maar zouden betalen ziggo toch niet heel happy zou worden denk je wel?

[..]

Nou helemaal mooi. Je gaat naar de winkel, vraagt een bloemkool, thuisgekomen blijkt hij rot te zijn en dan zou je zelf je groenten maar moeten gaan verbouwen?
In wat voor wereld leef jij zeg?
:') heb jij uberhaupt enige technische kennis? _O-
zovtydonderdag 25 april 2013 @ 13:47
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:') heb jij uberhaupt enige technische kennis? _O-
Ja, behoorlijk veel zelfs.
En daarom weet ik dat het gewoon moet werken en dat het onzin is om te moeten accepteren dat het in 10% van de gevallen maar gewoon niet zou kunnen werken. Dat slaat toch nergens op man?
RichardHammonddonderdag 25 april 2013 @ 13:48
Kneusjes die klagen over wifi. :')

Hele volksstammen zien wifi als vervanging van een kabel trekken, verdomd ergerlijk. Zeuren over traag internet, maar wel wifi gebruiken en drie muren met gewapend beton. :')
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 13:48
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, behoorlijk veel zelfs.
En daarom weet ik dat het gewoon moet werken en dat het onzin is om te moeten accepteren dat het in 10% van de gevallen maar gewoon niet zou kunnen werken. Dat slaat toch nergens op man?
Dus als je een blikje euroshopper energy koopt verwacht je dat die even goed smaakt als RedBull?
Catch22-donderdag 25 april 2013 @ 13:50
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:41 schreef ikjijallebei het volgende:
Terechte klacht.
Oplossing: fatsoenlijke router kopen.
Klacht: door kutziggo een aparte router moeten aanschaffen.

Bonusklacht: top van ziggo die miljoenen binnenharken.
:') idiot.

routertje is 4 tientjes en dan ben je overal af.
zovtydonderdag 25 april 2013 @ 13:51
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:48 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dus als je een blikje euroshopper energy koopt verwacht je dat die even goed smaakt als RedBull?
Nee.

Maar ziggo levert een wifi modem voor gebruik in huis. Niet eentje die alleen geschikt is voor gebruik in een bungalow tent van maximaal 4x4 meter. Nederlandse huizen worden van beton gemaakt, niet van koeienpoep. Dat is al een tijdje zo.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 13:52
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:51 schreef zovty het volgende:

[..]

Nee.

Maar ziggo levert een wifi modem voor gebruik in huis. Niet eentje die alleen geschikt is voor gebruik in een bungalow tent van maximaal 4x4 meter. Nederlandse huizen worden van beton gemaakt, niet van koeienpoep. Dat is al een tijdje zo.
Verklaar dan eens waarom het in de meeste gevallen wel werkt in een betonnen huis?
Catch22-donderdag 25 april 2013 @ 13:52
je betaalt ook niet voor je wifi. Dat ze dat meeleveren is extra, maar je betaalt er niets voor, dus je hebt ook weinig te eisen. Het is niet alsof andere ISPs wel goede routers meeleveren.
zovtydonderdag 25 april 2013 @ 13:53
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Verklaar dan eens waarom het in de meeste gevallen wel werkt in een betonnen huis?
Waarom zou ik dat moeten verklaren, zo hoort het toch. :?.
Het gaat juist om die 10% waarbij het niet werkt.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 13:53
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:53 schreef zovty het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat moeten verklaren, zo hoort het toch. :?.
Het gaat juist om die 10% waarbij het niet werkt.
Er zijn altijd uitzonderingen :')

TS moet gewoon een goede router kopen die wel werkt. Ziggo bied volgensmij ook niet veel garantie dat wifi werkt.. (Dacht ik)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 13:54:22 ]
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 13:53
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Bitterlemon het volgende:
Heeft waarschijnlijk weinig met Ziggo te maken.
Dit.
zovtydonderdag 25 april 2013 @ 13:54
quote:
11s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef Catch22- het volgende:
je betaalt ook niet voor je wifi. Dat ze dat meeleveren is extra, maar je betaalt er niets voor, dus je hebt ook weinig te eisen.
Dus als coca cola z'n drankje gaat afleveren in lekkende flessen heb je niks te eisen?
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 13:54
quote:
6s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:53 schreef Iwanius het volgende:
Lieden die afgeven op ZIGGO hebben natuurlijk gelijk alleen heb ik dan weer de vraag, waarom ga je sowieso dan voor de keuze om ZIGGO te nemen als je weet dat het verre van betrouwbaar is i.v.g. met andere providers.
Nooit problemen met ziggo.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 13:54
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:54 schreef zovty het volgende:

[..]

Dus als coca cola z'n drankje gaat afleveren in lekkende flessen heb je niks te eisen?
Dan heb je alsnog je internet via de kabel,
zovtydonderdag 25 april 2013 @ 13:55
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:53 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Er zijn altijd uitzonderingen :')
Ja, dan word ik de uitzonderlijke klant die niet betaald. Ik zal ze wel naar jou verwijzen voor een verklaring.
craftyvirusdonderdag 25 april 2013 @ 13:55
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:48 schreef RichardHammond het volgende:
Kneusjes die klagen over wifi. :')

Hele volksstammen zien wifi als vervanging van een kabel trekken, verdomd ergerlijk. Zeuren over traag internet, maar wel wifi gebruiken en drie muren met gewapend beton. :')
Dit dus...

Nooit problemen met ziggo... Nou heb ik ook overal netjes UTP getrokken...
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 13:55
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:38 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, wat? Ziggo verkoopt toch een dienst? Dan moeten ze leveren, aan technische prietpraat heeft de klant geen boodschap. Ze verkopen draadloos internet, dan moet het werken.
Kan best zijn dat de klant misschen een en ander aan de configuratie moet aanpassen, en daar verkopen ze dan ook een deskundige helpdeskservice voor. Maar ziggo moet gewoon zorgen dat het werkt. Geen gemaar.
:') :') :|W
Beelzebufodonderdag 25 april 2013 @ 13:56
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Bitterlemon het volgende:
Heeft waarschijnlijk weinig met Ziggo te maken.
Installeer een applicatie als inSSIDer. Dan kan je zien met wie je je kanaal allemaal deelt en kan je ook zien welke kanalen rustig zijn.

Het verneukeratieve is dat je bij een druk kanaal steeds op je beurt moet wachten voor je er een pakketje data overheen mag halen. De verbinding is dan bijv. 300 mbits, maar de doorvoer is 3 mbits. Op te lossen door een rustiger kanaal in te stellen op de router.
MineraalWaterdonderdag 25 april 2013 @ 13:57
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:55 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

:') :') :|W
^^

Nieuwe router kopen, klaar.
Catch22-donderdag 25 april 2013 @ 13:58
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:54 schreef zovty het volgende:

[..]

Dus als coca cola z'n drankje gaat afleveren in lekkende flessen heb je niks te eisen?
:')

ik had jou toch wat hoger ingeschat
2NutZdonderdag 25 april 2013 @ 13:58
Heb de middelste ziggo, 1 pc 1 laptop 1 ipad 1 iphone 1 mediaspeler 1 spelcomputer minimaal zit er op standaard en dat werkt nog steeds goed.
Je vriend is een prutser :)
SaxoPowerdonderdag 25 april 2013 @ 14:00
draadloos internet :')

probeer het eens bedraad. wil vast veel beter
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 14:00
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Heb de middelste ziggo, 1 pc 1 laptop 1 ipad 1 iphone 1 mediaspeler 1 spelcomputer minimaal zit er op standaard en dat werkt nog steeds goed.
Je vriend is een prutser :)
Exact. Smart tv, twee smartphones en laptop werkt uitstekend.
2NutZdonderdag 25 april 2013 @ 14:02
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Exact. Smart tv, twee smartphones en laptop werkt uitstekend.
Dus wat is de conclusie? :7
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 14:03
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dus wat is de conclusie? :7
TS snapt er geen reet van.

en oh ja: de helpdesk van Ziggo bellen :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 14:03:43 ]
2NutZdonderdag 25 april 2013 @ 14:03
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:03 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

TS snapt er geen reet van.
Dat ook idd.
oLexiedonderdag 25 april 2013 @ 14:06
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:03 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

TS snapt er geen reet van.

en oh ja: de helpdesk van Ziggo bellen :')
Klopt. Waarom zou ik het snappen? Ik heb geen LTS gedaan, of hoe dat tegenwoordig ook mag heten. Als ik het gesnapt had, had ik ook Ziggo niet hoeven bellen en ook geen topic hoeven openen, Einstein.

Goed, jij bent een Turk, van jou verwacht ik ook niet anders dan dat je hooguit ICT zal doen op het ROC. :W
danny081donderdag 25 april 2013 @ 14:10
Exact hetzelfde probleem gehad. Ik zal mijn versie vertellen en de uitkomst hopelijk heb he er wat aan. Wel lang verhaal:

Zelfde probleem maar met kabel werkte het geweldig 120 Mbit verbinding. Wifi. Max snelheid 28mbit of gwen verbinding of constant uitvallen. Gebeld, 7 keer maarliefst. Heb je totaal niets aan. Op afstand maken ze je router/modem schoon!? Werkt alles weer prima voor een half uur. Uiteindelijk een monteur geeist. Voorwaarden: monteur komt kijken en als hij constateert dat het niet aan ziggo ligt moet je betalen.
Tip: eis een monteur.

Monteur geweest niks gevonden wel gezegd dat dit niet hoort. Hoefde niet te betalen dag later zou er een andere monteur komen om het te repareren.
Monteur 2: allemaal shit gedaan en alles deed het weer. Ik blij tot dezelfde avond alle verbinding weer weg was. Weer gebeld en monteur geeist.
Monteur 3: vertelde iets over slechte chipsets in de ubee modem en verving deze met een cisco modem. Alles weer prima in orde. Savonds verbinding weg. Weer bellen!
Monteur 4: cisco weer vervangen met ubee modem want die dingen werkten volgens hem nog slechter. Alles weer in orde. Savonds wifi weer weg.
Monteur 5; weer alles nagekeken en eindstand was dat ze er niks aan komden doen. In de voorwaarde staat ook dat ziggo geen wifi garandeert.
Hoefde niet te betalen maar de rekening werd toch automatisch afgetrokken!!!
Weer bellen en bedrag werd met veel pijn en moeite weer terugbetaald door ons elke maand korting te geven op het abbonement!!!!
Jaar verder inmiddels. Zelf een netgear router gekocht om ertussen te zetten op advies van iemand. Wifi werkte nu wel beter maar wel alleen binnen 5 meter van de modem. Sitecom extender gekocht ¤150. En nu kan ik eindelijk wifi gebruiken door heel het huis. Maar nog steeds af en toe gezeik dat mijn tv wifi niet kan vinden ofdat de laptop geen verbinding heeft.
Conclusie verhuis naar een gebied waar ze upc hebben. Alleen dan geen horizon nemen.
Hallmarkdonderdag 25 april 2013 @ 14:11
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:52 schreef oLexie het volgende:
Stonden in het begin om de haverklap aan de deur te zeiken over vanalles. Kooklucht, muziek te hard, telefoon stond te hard, of we even de vlinderstruik wilden snoeien godverdomme slet dat maak ik zelf wel uit wat ik met mijn vlinderstruik doe
Ben jij opgegroeid in een woonwagen-kamp of zo? Is een normale vraag van je buren, hoor. Vragen mijn buren ook, omdat ik takke-lui ben. Maar dan ga ik niet schelden, dan vraag ik of ik hun zaag mag lenen en dan doe ik het datzelfde weekend nog.
danny081donderdag 25 april 2013 @ 14:11
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:10 schreef danny081 het volgende:
Exact hetzelfde probleem gehad. Ik zal mijn versie vertellen en de uitkomst hopelijk heb he er wat aan. Wel lang verhaal:

Zelfde probleem maar met kabel werkte het geweldig 120 Mbit verbinding. Wifi. Max snelheid 28mbit of gwen verbinding of constant uitvallen. Gebeld, 7 keer maarliefst. Heb je totaal niets aan. Op afstand maken ze je router/modem schoon!? Werkt alles weer prima voor een half uur. Uiteindelijk een monteur geeist. Voorwaarden: monteur komt kijken en als hij constateert dat het niet aan ziggo ligt moet je betalen.
Tip: eis een monteur.

Monteur geweest niks gevonden wel gezegd dat dit niet hoort. Hoefde niet te betalen dag later zou er een andere monteur komen om het te repareren.
Monteur 2: allemaal shit gedaan en alles deed het weer. Ik blij tot dezelfde avond alle verbinding weer weg was. Weer gebeld en monteur geeist.
Monteur 3: vertelde iets over slechte chipsets in de ubee modem en verving deze met een cisco modem. Alles weer prima in orde. Savonds verbinding weg. Weer bellen!
Monteur 4: cisco weer vervangen met ubee modem want die dingen werkten volgens hem nog slechter. Alles weer in orde. Savonds wifi weer weg.
Monteur 5; weer alles nagekeken en eindstand was dat ze er niks aan komden doen. In de voorwaarde staat ook dat ziggo geen wifi garandeert.
Hoefde niet te betalen maar de rekening werd toch automatisch afgetrokken!!!
Weer bellen en bedrag werd met veel pijn en moeite weer terugbetaald door ons elke maand korting te geven op het abbonement!!!!
Jaar verder inmiddels. Zelf een netgear router gekocht om ertussen te zetten op advies van iemand. Wifi werkte nu wel beter maar wel alleen binnen 5 meter van de modem. Sitecom extender gekocht ¤150. En nu kan ik eindelijk wifi gebruiken door heel het huis. Maar nog steeds af en toe gezeik dat mijn tv wifi niet kan vinden ofdat de laptop geen verbinding heeft.
Conclusie verhuis naar een gebied waar ze upc hebben. Alleen dan geen horizon nemen.
Ging iets fout was niet de bedoeling om dit nog een keer te plaatsen. Mijn excuus
CrushedTinBoxdonderdag 25 april 2013 @ 14:12
Ik heb hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Verbinding valt weg maar daarna maakt ie probleemloos opnieuw verbinding.
oLexiedonderdag 25 april 2013 @ 14:12
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:11 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ben jij opgegroeid in een woonwagen-kamp of zo? Is een normale vraag van je buren, hoor. Vragen mijn buren ook, omdat ik takke-lui ben. Maar dan ga ik niet schelden, dan vraag ik of ik hun zaag mag lenen en dan doe ik het datzelfde weekend nog.
:')

Klopt ik woon op het kamp.

Ik vind het geen normale vraag als het jouw tuin niet is en de rest van de tuin er gewoon prima uitziet. Als het een gezamelijke tuin is wel, dit is onze tuin en daar hebben ze niets mee te maken.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 14:14
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef oLexie het volgende:

[..]

Klopt. Waarom zou ik het snappen? Ik heb geen LTS gedaan, of hoe dat tegenwoordig ook mag heten. Als ik het gesnapt had, had ik ook Ziggo niet hoeven bellen en ook geen topic hoeven openen, Einstein.

Goed, jij bent een Turk, van jou verwacht ik ook niet anders dan dat je hooguit ICT zal doen op het ROC. :W
haha weer iemand die denkt dat ik Turk ben, hilarisch :D
MineraalWaterdonderdag 25 april 2013 @ 14:15
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:14 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

haha weer iemand die denkt dat ik Turk ben, hilarisch :D
He? Ik zie die link niet echt dat jij een Turk bent?
Catch22-donderdag 25 april 2013 @ 14:17
Ik snap werkelijk niet hoeveel moeite je doet om dat met Ziggo te regelen niet even een routertje haalt. Echt....
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 14:18
quote:
11s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:15 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

He? Ik zie die link niet echt dat jij een Turk bent?
tufkal klinkt eng :)
John.Guidettidonderdag 25 april 2013 @ 14:22
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Bitterlemon het volgende:
Heeft waarschijnlijk weinig met Ziggo te maken.
Dit
Kper_Norcidonderdag 25 april 2013 @ 14:22
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:52 schreef oLexie het volgende:

[..]

De buren aan de kant blazen doe ik liever met ander gereedschap, tyfusvolk. Stonden in het begin om de haverklap aan de deur te zeiken over vanalles. Kooklucht, muziek te hard, telefoon stond te hard, of we even de vlinderstruik wilden snoeien godverdomme slet dat maak ik zelf wel uit wat ik met mijn vlinderstruik doe :(. Maargoed, dat is een andere klacht.
Neger wat, buren die gaan lopen zeiken over een kooklucht? :') Zouden ze bij mij moeten doen, dan ga ik in een pan schijten en zet die op het vuur, wtf zeg.

Vlinderstruik is gewoon terecht, die moet je gewoon bijhouden, da's zo kk aso als je dat niet doet. Kan je altijd goed aan de vlinderstruikjes in de tuin zien waar tokkies wonen en waar niet.

Verder alleen draadloos gebruiken als je niet anders kan. Bekabeld is nog altijd het beste.
MineraalWaterdonderdag 25 april 2013 @ 14:25
quote:
11s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap werkelijk niet hoeveel moeite je doet om dat met Ziggo te regelen niet even een routertje haalt. Echt....
Volgens mij ben je onderhand meer geld kwijt om met ziggo te bellen dan een nieuwe router te kopen.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 14:25
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Kper_Norci het volgende:

Verder alleen draadloos gebruiken als je niet anders kan. Bekabeld is nog altijd het beste.
Ook een beetje achterhaalde gedachte.
Catch22-donderdag 25 april 2013 @ 14:26
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Volgens mij ben je onderhand meer geld kwijt om met ziggo te bellen dan een nieuwe router te kopen.
om de tijd en frustratie maar even te vergeten.

Ik heb Ziggo de router in mijn modem laten disabelen. Een modem moet modemmen, een router moet routeren.
Arjentjuh86donderdag 25 april 2013 @ 14:26
quote:
11s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:00 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Of voor 40 euro een TP Link WNDR1043 halen.
Die doet geen eens 5ghz :')

Klagen op ziggo terwijl het gewoon een probleem met een draadloze verbinding is...
Ziggo kan er vrij weinig aan doen dat er weer 10 buren bij komen met draadloze rotzooi waardoor het iedere keer maar weer slechter werkt.
Kper_Norcidonderdag 25 april 2013 @ 14:28
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Ook een beetje achterhaalde gedachte.
Niks mis met af en toe een beetje conservatief zijn. Niet altijd de early adopter willen zijn. (draadloos is er verder nog maar 80 jaar ofzo maarja :') )
ikweethetooknietdonderdag 25 april 2013 @ 14:29
Speciaal voor TS :D
Nou ja de buren dan he :+

RichardHammonddonderdag 25 april 2013 @ 14:30
Daarom adviseer ik mensen als ze verbouwen om extra sleuven te frezen en er gewoon een extra pvc pijpje in te drukken, kan je mooi utp-kabels trekken. Heb je mooi bij alle stopcontacten een utp aansluiting.
danny081donderdag 25 april 2013 @ 14:30
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Die doet geen eens 5ghz :')

Klagen op ziggo terwijl het gewoon een probleem met een draadloze verbinding is...
Ziggo kan er vrij weinig aan doen dat er weer 10 buren bij komen met draadloze rotzooi waardoor het iedere keer maar weer slechter werkt.
Dit wilden ze mij ook wijs maken. De monteuren zeiden echter dat dit totale onzin was. Vervolgens ziggo opgebeld met het advies om volgende klanten in de buurt ervoor te waarschuwen dat wifi bijna niet mogelijk is door teveel gebruikers. "Nee meneer daar kinnen we niet aan beginnen want dan verkopen we niks meer." Stomme telefoonkutjes
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 14:31
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Die doet geen eens 5ghz :')

Wat is nu echt het voordeel van 5ghz dan? :)
ikweethetooknietdonderdag 25 april 2013 @ 14:32
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef TUFKAL het volgende:
Wat is nu echt het voordeel van 5ghz dan? :)
Niet meer bellen met helpdesk ;) :P
So_Surrealdonderdag 25 april 2013 @ 14:33
Je hebt zeker zo'n Cisco modem/router combinatie ?
Die hebben wij ook, ook altijd gezeik :N

Ik trek nu gewoon altijd de stroom d'r even vanaf, dan werkt het weer.
danny081donderdag 25 april 2013 @ 14:34
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Wat is nu echt het voordeel van 5ghz dan? :)
De meeste mensen zitten op 2,4 ghz. Dus 5 ghz is minder verkeer op zogezegd. Dus minder storing van de buren.
So_Surrealdonderdag 25 april 2013 @ 14:34
quote:
6s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:32 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Niet meer bellen met helpdesk ;) :P
Jammer dat de meeste apparaten het nog niet ondersteunen.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 14:35
quote:
99s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Jammer dat de meeste apparaten het nog niet ondersteunen.
Ja dat bedoel ik dus. Heeft nog niet zoveel zin.
Catch22-donderdag 25 april 2013 @ 14:35
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Die doet geen eens 5ghz :')

Klagen op ziggo terwijl het gewoon een probleem met een draadloze verbinding is...
Ziggo kan er vrij weinig aan doen dat er weer 10 buren bij komen met draadloze rotzooi waardoor het iedere keer maar weer slechter werkt.
Klopt, is ook maar 4 tientjes en voor de meeste mensen ruim voldoende.
danny081donderdag 25 april 2013 @ 14:37
Mooiste is dat heel de straat elke dag met ziggo aan de telefoon hangt en dat ze iedereen een ander kanaal laten activeren. Daardoor heb je de ene dag goed internet en de andere dag zit iedereen oo hetzelfde kanaal. Zo blijft het rondcirkelen. Wel gek dat ik zelf en alle mensen die ik ken met upc, hier nooit problemen mee hebben gehad.
#ANONIEMdonderdag 25 april 2013 @ 20:03
Haten op Ziggo. :')
reeybehnvrijdag 26 april 2013 @ 11:44
ja, gezeik. wij hebben kpn en een speedtouch router van hun. nou die werkte niet en nu dus via kabeltje hangt daar een sitecom aan. ding werkt prima alleen groot huis dus boven geen signaal. oplossing: sitecom range extender erbij. nu dus overal snel wifi en ook in elke kamer een kabel als t nodig is. enige nadeel is switchen tussen boven en beneden internet
Catch22-vrijdag 26 april 2013 @ 11:45
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:03 schreef Dimens het volgende:
Haten op Ziggo. :')
precies, ziggo is de beste ISP van NL. Wat zit je

en sneller downloaden + betere tv dan die glasvezeloplichters
epicbeardmanvrijdag 26 april 2013 @ 12:54
hier heb ik al sinds 2009 glasvezel keine uitval sehr gut ja

die oude kabels van ziggo zijn biena antiek mien jung
#ANONIEMvrijdag 26 april 2013 @ 14:36
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:45 schreef Catch22- het volgende:

[..]

precies, ziggo is de beste ISP van NL. Wat zit je

en sneller downloaden + betere tv dan die glasvezeloplichters
Ziggo _O_
jake9822vrijdag 26 april 2013 @ 16:37
het is natuurlijk een veel beter idee om hier een topic over te starten op het internet dan dat je verder contact op gaat nemen met ziggo of een andere provider neemt.
wisevrijdag 26 april 2013 @ 16:38
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:04 schreef joolee het volgende:
Kijk even hiernaar: http://yellowonline.tweak(...)changing-router.html

Kort samengevat: Schakel WMM uit op het modem
[ afbeelding ]
zou het¿ Vanavond maar ff proberen. Heb er nu een linksys router tussen gegooid omdat wireless met dat ziggomodem 1 streepje geeft als ik er 5 mtr vanaf sta :')
FFvrijdag 26 april 2013 @ 17:15
Nadeel van 5GHz is dat deze een minder groot bereik heeft.
Renevrijdag 26 april 2013 @ 19:33
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:45 schreef Catch22- het volgende:

[..]

precies, ziggo is de beste ISP van NL. Wat zit je

en sneller downloaden + betere tv dan die glasvezeloplichters
Enige nadeel is: onbeperkt bellen is alleen maar naar vaste nummers en niet mobiel of anderzins.
Life2.0vrijdag 26 april 2013 @ 19:36
of neemt gewoon een fatsoenlijke adapter ipv zon laptopdingen dat nog geen 3 meter bereik heeft :')
#ANONIEMvrijdag 26 april 2013 @ 20:22
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef Renesite het volgende:

[..]

Enige nadeel is: onbeperkt bellen is alleen maar naar vaste nummers en niet mobiel of anderzins.
Bellen?
Blue_Panther_Ninjavrijdag 26 april 2013 @ 21:00
quote:
8s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:46 schreef oLexie het volgende:
Wij hebben dat hier dus, en dan de beste internet optie waar je het meest voor betaalt. Prima, in het begin ging dat goed. Na een tijdje kregen we kuren, wanneer er twee laptops aan staan valt de verbinding om te haverklap weg en moet je voor iedere keer dat je een pagina wilt openen de verbinding verversen.

Wij hebben een tijdje terug gebeld met dit probleem en toen kregen we zo'n belwijffie aan de lijn die ons dan allemaal dingen liet doen zodat we op een andere frequentie konden internetten. Prima, hij deed weer normaal, gedurende, jawel, een half uur. Daarna begon het gezeik weer.

Laatst hebben we weer gebeld, en toen kregen we weer zo'n belmevrouw, en die zei dat we dan gewoon weer dat ene moesten doen en dat hij het dan wel weer zou doen.

NEEN. NJÉT! LEUGENS! :(

Debiel internet van Ziggo. :(
Gewoon aan wennen :D
epicbeardmanvrijdag 26 april 2013 @ 21:31
Wat nou als iemand een dreigement via het gasten netwerk in de buurt plaatst? Zoals in leiden.

Het uitgaande ip adress is nog steeds die van de klant, zo met evt bommeldingen/oplichtzaken/kinderporno downloaden/versturen/ wordt eerst naar de klant gekeken.

Bewijs jij maar eens dat er een guest 30 dagen geleden kinderporno heeft geüpload.

Gelukkig heb ik geen ziggo maar glasvezel.

(oh wacht dit is geen klacht over open Wi-Fi netwerk van ziggo)
Pharkusvrijdag 26 april 2013 @ 21:39
Hallo Ziggo hier, kunt u die vlinderstruik snoeien, deze verstoort het WiFi signaal.

Gr Marco van Ziggo
#ANONIEMzaterdag 27 april 2013 @ 01:18
Als je een Android smartphone hebt download dan even wifianalyzer, daarmee kan je zien wie op welk kanaal zit. Stel vervolgens je router in op een kanaal waar niemand op zit.

340x_wifi_analyzer_01.jpg
oLexiezaterdag 27 april 2013 @ 02:24
Een router regelt het verkeer tussen twee of meer computers. U gaat dan met meerdere computers via dezelfde internetverbinding online.
Heeft u een Wi-Fi modem van Ziggo, dan heeft u een modem en router in één. Een losse router is dus in principe niet nodig.
Meer informatie over draadloos internet en de routers van Ziggo leest u op Internet aansluiten en activeren.

Blablabla, ga nu onze eigen router installeren maar.
#ANONIEMzaterdag 27 april 2013 @ 02:25
Die Ubee dingen zijn ook gewoon crap.