Ditquote:Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Bitterlemon het volgende:
Heeft waarschijnlijk weinig met Ziggo te maken.
Neger wat, buren die gaan lopen zeiken over een kooklucht?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:52 schreef oLexie het volgende:
[..]
De buren aan de kant blazen doe ik liever met ander gereedschap, tyfusvolk. Stonden in het begin om de haverklap aan de deur te zeiken over vanalles. Kooklucht, muziek te hard, telefoon stond te hard, of we even de vlinderstruik wilden snoeien godverdomme slet dat maak ik zelf wel uit wat ik met mijn vlinderstruik doe. Maargoed, dat is een andere klacht.
Volgens mij ben je onderhand meer geld kwijt om met ziggo te bellen dan een nieuwe router te kopen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik snap werkelijk niet hoeveel moeite je doet om dat met Ziggo te regelen niet even een routertje haalt. Echt....
Ook een beetje achterhaalde gedachte.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Verder alleen draadloos gebruiken als je niet anders kan. Bekabeld is nog altijd het beste.
om de tijd en frustratie maar even te vergeten.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Volgens mij ben je onderhand meer geld kwijt om met ziggo te bellen dan een nieuwe router te kopen.
Die doet geen eens 5ghzquote:Op donderdag 25 april 2013 13:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Of voor 40 euro een TP Link WNDR1043 halen.
Niks mis met af en toe een beetje conservatief zijn. Niet altijd de early adopter willen zijn. (draadloos is er verder nog maar 80 jaar ofzo maarjaquote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ook een beetje achterhaalde gedachte.
Dit wilden ze mij ook wijs maken. De monteuren zeiden echter dat dit totale onzin was. Vervolgens ziggo opgebeld met het advies om volgende klanten in de buurt ervoor te waarschuwen dat wifi bijna niet mogelijk is door teveel gebruikers. "Nee meneer daar kinnen we niet aan beginnen want dan verkopen we niks meer." Stomme telefoonkutjesquote:Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Die doet geen eens 5ghz![]()
Klagen op ziggo terwijl het gewoon een probleem met een draadloze verbinding is...
Ziggo kan er vrij weinig aan doen dat er weer 10 buren bij komen met draadloze rotzooi waardoor het iedere keer maar weer slechter werkt.
Niet meer bellen met helpdeskquote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef TUFKAL het volgende:
Wat is nu echt het voordeel van 5ghz dan?
De meeste mensen zitten op 2,4 ghz. Dus 5 ghz is minder verkeer op zogezegd. Dus minder storing van de buren.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat is nu echt het voordeel van 5ghz dan?
Jammer dat de meeste apparaten het nog niet ondersteunen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Niet meer bellen met helpdesk![]()
Ja dat bedoel ik dus. Heeft nog niet zoveel zin.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Jammer dat de meeste apparaten het nog niet ondersteunen.
Klopt, is ook maar 4 tientjes en voor de meeste mensen ruim voldoende.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Die doet geen eens 5ghz![]()
Klagen op ziggo terwijl het gewoon een probleem met een draadloze verbinding is...
Ziggo kan er vrij weinig aan doen dat er weer 10 buren bij komen met draadloze rotzooi waardoor het iedere keer maar weer slechter werkt.
precies, ziggo is de beste ISP van NL. Wat zit jequote:
Ziggoquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
precies, ziggo is de beste ISP van NL. Wat zit je
en sneller downloaden + betere tv dan die glasvezeloplichters
zou het¿ Vanavond maar ff proberen. Heb er nu een linksys router tussen gegooid omdat wireless met dat ziggomodem 1 streepje geeft als ik er 5 mtr vanaf staquote:Op donderdag 25 april 2013 13:04 schreef joolee het volgende:
Kijk even hiernaar: http://yellowonline.tweak(...)changing-router.html
Kort samengevat: Schakel WMM uit op het modem
[ afbeelding ]
Enige nadeel is: onbeperkt bellen is alleen maar naar vaste nummers en niet mobiel of anderzins.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
precies, ziggo is de beste ISP van NL. Wat zit je
en sneller downloaden + betere tv dan die glasvezeloplichters
Bellen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Enige nadeel is: onbeperkt bellen is alleen maar naar vaste nummers en niet mobiel of anderzins.
Gewoon aan wennenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:46 schreef oLexie het volgende:
Wij hebben dat hier dus, en dan de beste internet optie waar je het meest voor betaalt. Prima, in het begin ging dat goed. Na een tijdje kregen we kuren, wanneer er twee laptops aan staan valt de verbinding om te haverklap weg en moet je voor iedere keer dat je een pagina wilt openen de verbinding verversen.
Wij hebben een tijdje terug gebeld met dit probleem en toen kregen we zo'n belwijffie aan de lijn die ons dan allemaal dingen liet doen zodat we op een andere frequentie konden internetten. Prima, hij deed weer normaal, gedurende, jawel, een half uur. Daarna begon het gezeik weer.
Laatst hebben we weer gebeld, en toen kregen we weer zo'n belmevrouw, en die zei dat we dan gewoon weer dat ene moesten doen en dat hij het dan wel weer zou doen.
NEEN. NJÉT! LEUGENS!
Debiel internet van Ziggo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |