abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126488837
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat een gigantische voorspilling voor iets wat netto niets oplevert!
Niets oplevert? Het maakt banken overbodig. Weet je hoeveel geld en resources die gasten verspillen.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  † In Memoriam † dinsdag 14 mei 2013 @ 19:22:36 #152
230491 Zith
pls tip
pi_126490520
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:45 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Niets oplevert? Het maakt banken overbodig. Weet je hoeveel geld en resources die gasten verspillen.
Hoe maakt het banken overbodig? Waar ga ik mijn hypotheek halen? Hoe ga ik mijn pensioen regelen (houdt meer in dan geld opzij zetten)? Waar ga ik geld lenen voor een vrachtwagen of energieprijzen hedgen voor mijn bedrijf? Er zullen instituten komen die dit kunnen aanbieden voor de klant, deze instituten heten banken.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_126491166
Enig idee wat BTC gaat doen zodra het algemeen geaccepteerd wordt? De prijs is nu nog een lachertje. Diverse grote webshops nemen ze al aan en dat zal voorlopig nog wel toenemen. Digitale revolutie heerst nu ook in de financiele wereld. Er wordt fors in gehandeld en een huis kan je er later wellicht ook wel mee kopen.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:37:27 #154
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_126491308
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
25 Bitcoins in 10 minuten, geen 50 (sinds eind 2012, halveert iedere 4 jaar).
Ik vertrouwde de data uit de OP van dit topic, had ik niet moeten doen :)

quote:
Een HD5870 zit op 433Mhash/s, je hebt dus zo'n 200.000x een HD5870 nodig om die hashrate te halen.
Er zijn vast ook mensen die met CPU's en/of oudere hardware minen. Either way: 't is een hoop vermogen!
censuur :O
pi_126493466
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik vertrouwde de data uit de OP van dit topic, had ik niet moeten doen :)

[..]

Er zijn vast ook mensen die met CPU's en/of oudere hardware minen. Either way: 't is een hoop vermogen!
Met CPU's wordt niet meer gemined, vertrouw me: je kan namelijk zowat geen share meer op tijd oplossen.

En oudere hardware? De HD5850 en HD5870 zijn zo'n beetje de oudste kaarten die aan het minen gezet zijn, afgezien van wat thuisgebruikers die op hun HD4xxx series minen, maar die doen het in verhouding qua energieverbruik niet veel slechter, het schiet alleen niet op vanwege de lage hashrate.

Aangezien momenteel bijna de helft van de hashrate van het netwerk door ASIC's verzorgd wordt, denk ik dat je het verbruik nog wel met 30% mag verlagen. Ik ben al van een "worst case scenario" uitgegaan.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 22:46:19 #156
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_126509670
Maar dat verbruik mag je net zo hard weer gigantisch verhogen door de productie van 200.000 videokaarten en diverse andere hardware die uitsluitend hiervoor geproduceerd wordt.

Wellicht is heel bitcoins verzonnen door een videokaartenproducent :P
pi_126512868
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Maar dat verbruik mag je net zo hard weer gigantisch verhogen door de productie van 200.000 videokaarten en diverse andere hardware die uitsluitend hiervoor geproduceerd wordt.

Wellicht is heel bitcoins verzonnen door een videokaartenproducent :P
Nah, als AMD hier echt wat van had willen maken dan hadden ze al videokaarten gemaakt zonder video-uitgang en met extra grote koelblokken :P
  woensdag 15 mei 2013 @ 01:17:53 #158
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_126518403
Oei oei

quote:
Feds seize money from Dwolla account belonging to top Bitcoin exchange Mt. Gox

The Department of Homeland Security has apparently shut down a key mobile payments account associated with Mt. Gox, the largest Bitcoin exchange.

Chris Coyne, the co-founder of online dating service OKCupid, tweeted out an e-mail he received from Dwolla this afternoon. The e-mail states that neither Coyne, nor presumably any other Dwolla user, will be able to transfer funds to Mt. Gox.

Dwolla confirmed the change to the New York Observer, which first reported the story. Dwolla received a seizure warrant from a federal court.

"The Department of Homeland Security and US District Court for the District of Maryland issued a ‘Seizure Warrant’ for the funds associated with Mutum Sigillum’s Dwolla account (a.k.a. Mt. Gox)," a Dwolla spokesperson told NYO's BetaBeat. "Dwolla has ceased all account activities... for Mutum Sigillum while Dwolla’s holding partner transferred Mutum Sigillum’s balance, per the warrant."

Using a payment service like Dwolla is one of the easiest ways for US residents to buy Bitcoins. More popular payments services, like eBay's PayPal, can't be used to buy on the Mt. Gox exchange yet. Mt. Gox is the largest Bitcoin exchange, handling about 63 percent of all Bitcoin purchases.

Neither Mt. Gox nor DHS immediately responded to an inquiry from Ars about the seizure. We'll update this story with more information when possible.

A user on Bitcoin StackExchange published this short reply received from an inquiry to Mt. Gox about the shut-down: "Thank you for the e-mail. We can see that the Dwolla transactions are not getting processed right now. We will contact Dwolla and post an announcement regarding this. Your patience is appreciated till then."
http://arstechnica.com/te(...)-exchange-mt-gox/#p3
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_126519141
quote:
Ah, ik vroeg me al af waarom de koers zo'n duikeling maakte...

pi_126519309
Tijd om te kopen dus *)
pi_126519398
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 03:18 schreef Faazz het volgende:
Tijd om te kopen dus *)
Ja, dat panic selling slaat nergens op. Bij problemen met dwolla kunnen ze dus geen dollars van Gox halen. Je kunt dus eigenlijk beter Bitcoins kopen van de dollars die je op Gox hebt staan. :D
pi_126519426
Ja heerlijk. Het is niet geheel safe, maar tijdens dit soort situaties is het heel makkelijk om wat bij te verdienen. Die prijs gaat op en neer, na een tijd moet het wel weer de andere kant op slaan.

Vaak is zo'n patroon te zien in een tijdsbestek van 2-4 uur:

1
2
3
4
5
6
7
8
-_-_-_-_-_..........................................
..........|.../\....................................
..........|../..\........../\.......................
..........|./....\......../..\....../\..............
..........|/......\....../....\..../..\../\/\/\.....
...................\..../......\../....\/...........
....................\../........\/..................
.....................\/.............................

Waarna het weer stabiliseert en de volgende pump of dump zich voor doet. Verraderlijk wel omdat het gewoon een kwestie van gokken is en op de uiterste pieken en dalen zal je nooit zitten, maar tijdens dit soort situaties is het makkelijk 10-30% te winnen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:18:19 #163
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_126521182
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 01:17 schreef eleusis het volgende:
"The Department of Homeland Security has apparently shut down a key mobile payments account associated with Mt. Gox, the largest Bitcoin exchange."
Het succes en probleem van bitcoin is dat mensen er dollars mee willen verdienen. Gebruik het als onafhankelijke cryptocurrency en betaal ermee, dan heb je helemaal niets met dollars en exchanges te maken.
pi_126533939
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:22 schreef Zith het volgende:
Hoe maakt het banken overbodig? Waar ga ik mijn hypotheek halen? Hoe ga ik mijn pensioen regelen (houdt meer in dan geld opzij zetten)? Waar ga ik geld lenen voor een vrachtwagen of energieprijzen hedgen voor mijn bedrijf? Er zullen instituten komen die dit kunnen aanbieden voor de klant, deze instituten heten banken.
Je zou om te beginnen kunnen overwegen om gewoon zelf voor die dingen te werken en te sparen totdat je ze zelf kunt betalen (ook voor een pensioen, want dat houdt niet meer in dan geld opzij zetten).

Gaat dat te lang duren, en leen je het liever tegen rente, dan kun je het geld inderdaad lenen (huren) van een ander die daarvoor gewerkt of dat geld verdiend heeft. Dus niet zoals banken, want die doen niets voor het geld dat ze uitlenen, zij drukken op een knop en -poof- daar is je hypotheek. En dan wel de rente opstrijken. Lucratieve businesss, ik snap wel dat zij het oude systeem graag willen houden zoals het is, met hun privileges en monopolie op geld.
pi_126534482
Oh BTC-e eindelijk die withdraw fees wat verlaagd. 5% nu nog naar moneybookers/skrill. Was eerst bijna 10% wat nergens op slaat natuurlijk :')
Facts don't care about your feelings
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:22:00 #166
332574 µ
alt-m
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:35:04 #167
332574 µ
alt-m
pi_126538652
En asicminer knalt er nog 250Thash bij ofzo. Shit gaat veranderen.
జ్ఞ‌ా
  † In Memoriam † donderdag 16 mei 2013 @ 11:56:26 #168
230491 Zith
pls tip
pi_126575596
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Je zou om te beginnen kunnen overwegen om gewoon zelf voor die dingen te werken en te sparen totdat je ze zelf kunt betalen
Of je leent het omdat dit meer profitabel is.
quote:
(ook voor een pensioen, want dat houdt niet meer in dan geld opzij zetten).

Dat is geld opzij zetten tegenover een rente en/of investeringen, dit levert (zeker de investeringen) historisch veel meer op waardoor je een betere pensioen krijgt.
quote:
Dus niet zoals banken, want die doen niets voor het geld dat ze uitlenen, zij drukken op een knop en -poof- daar is je hypotheek.En dan wel de rente opstrijken.
Waarom is het slechter om bij een bank rente te betalen dan bij een vreemde? Banken doen niet niets. Je hebt een te groot youtube-idee van hoe banken werken.

Banken hebben mensen die de wereldmarkten in de gaten houden zodat ze de energie-/tarwe-/koffieprijzen kunnen garanderen/hedgen. Banken hebben analysten in dienst die voor elk profiel een risicoanalyse kunnen maken waardoor iemand die weinig risico met zich mee neemt minder rente hoeft te betalen. Banken hebben investeerders in dienst die mijn geld gebruiken om er meer geld mee te verdienen, als dank hiervoor krijg ik een rente. Kan ik bij die vreemdeling die hard heeft gewerkt en geld over heeft de koffieprijzen voor twee jaar vastzetten? Kan hij dat goedkoper dan een bank? Lijkt me sterk, want hij heeft waarschijnlijk geen leger analysten die de risicos z.v.m. kunnen verminderen, dus zal hij een hogere premium moeten vragen.

Banken kunnen door hun grootte, hun expertise en ervaring veel meer doen voor veel minder kosten. Waarom zou ik het mijzelf moeilijk en duur maken door een of andere vreemdeling op te zoeken en met hem te gaan onderhandelen, mijn infomatie doorgeven, etc... als ik hetzelfde bij mijn eigen bank kan doen met 1 telefoontje? Mijn bank heeft mijn profiel, weet wat ik kan en nodig heb, biedt alle financiële diensten die ik nodig heb en moet in vrijwel alle gevallen goedkoper zijn dan een eenmansbankje.

quote:
Lucratieve businesss, ik snap wel dat zij het oude systeem graag willen houden zoals het is, met hun privileges en monopolie op geld.
Ah ja, de monopoly op geld 8)7
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_126601738
Idd las net ook wat info van een insider dat homeland security alle bankaccounts bevroren/ingenomen hebben van mtgox.

Wat een waanzin.
pi_126618482
Even een hele simpele vraag. Kun je bitcoins ook daadwerkelijk inwisselen voor euro's?
pi_126619139
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 00:58 schreef Miertje88 het volgende:
Even een hele simpele vraag. Kun je bitcoins ook daadwerkelijk inwisselen voor euro's?
Yep. En nog beter: andersom ook! ^O^
pi_126619182
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 01:33 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Yep. En nog beter: andersom ook! ^O^
Ik ben me nu aan het inlezen.
Weleens van gehoord, maar nog nooit in verdiept.
Loont het nu nog om een rig te bouwen met 4 fatsoenlijke videokaarten?
pi_126635179
http://www.nu.nl/tech/347(...)ers-met-bitcoin.html

quote:
Nederlands bedrijf betaalt werknemers met Bitcoin

De Nederlandse ICT-detacheerder Eliantie keert het vakantiegeld van zijn personeel uit in Bitcoins.

Dat laat het bedrijf vrijdag weten in een persbericht. Naar eigen zeggen is Eliantie het eerste Nederlandse bedrijf dat zijn personeel zal uitbetalen in de elektronische valuta.

De Bitcoin is een vorm van elektronisch geld dat kan worden opgeslagen op pc's of beheerd door een derde partij. Het virtuele geld kan door iedereen met een Bitcoinadres via het internet naar anderen worden verstuurd.

Zelf gegenereerd

Eliantie heeft in 2010 een ruimte ingericht met computers die 24 uur per dag Bitcoins genereren. Inmiddels zegt het Rijswijkse bedrijf zoveel virtuele munten te hebben verzameld dat het vakantiegeld van de werknemers in de digitale valuta kan worden uitgekeerd.

Volgens Eliantie reageerde het personeel aanvankelijk terughoudend op het voornemen om het vakantiegeld in Bitcoins uit te betalen, maar zijn de meesten na een aantal informatieavonden inmiddels overtuigd.

Hoewel Bitcoins een daadwerkelijke geldelijke waarde hebben, is deze onderhevig aan schommelingen. Zo steeg de koers van de digitale munt begin dit jaar naar ruim 250 dollar, om vervolgens in april weer te dalen tot ongeveer 100 dollar.
pi_126637423
quote:
quote:
Eliantie heeft in 2010 een ruimte ingericht met computers die 24 uur per dag Bitcoins genereren. Inmiddels zegt het Rijswijkse bedrijf zoveel virtuele munten te hebben verzameld dat het vakantiegeld van de werknemers in de digitale valuta kan worden uitgekeerd.
.
Hoeveel medewerkers zouden ze hebben? Een stuk of 20?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:44:34 #176
347415 r8v2
Relbie.
pi_126638046
Haha, boefjes.
pi_126642296
Het valt me trouwens wel op dat er momenteel veel minder BTC "te koop" staan op MtGox ten opzichte van een paar dagen geleden. Het aantal is gedaald van 170.000 naar ongeveer 125.000 nu. Allemaal BTC die weggehaald zijn n.a.v. het dwolla-bericht?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:21:48 #178
332574 µ
alt-m
pi_126646630
జ్ఞ‌ా
pi_126680747
De EFF (Electronic Frontier Foundation) accepteert nu ook bitcoins! *O*

Daar is al redelijk lang om gezeurd door veel mensen, want het was nogal scheef dat een organisatie die streeft daar digitale vrijheid en onafhankelijkheid, geen donaties zou accepteren in de muntheid die daar bij uitstek voor staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')