abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 25 april 2013 @ 12:35:49 #1
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_125714438

Introductie tot bitcoin
Het is de state-of-the-art in geld. Het is een nieuwe vorm van elektronisch geld. Het is inmiddels de gouden standaard van digitale valuta.

Gebaseerd op een aantal oude technologieėn, en een aantal zeer nieuwe technologieėn ... Bitcoin is het resultaat van het combineren van ... cryptografische versleuteling van gegevens + het idee van een gelimiteerde grondstof, vergelijkbaar met goud en zilver (waar de hoeveelheid beperkt is), en dit gebruiken als geld + het idee van grote aantallen computers die zijn aangesloten op de het internet ... welke een sterke, veerkrachtige, onverwoestbaar netwerk vormen.

Het heet een cryptocurrency. Sinds de uitvinding van Bitcoin ... zal geld nooit meer hetzelfde zijn.


Hoe werkt bitcoin?
Bitcoin is een digitale grondstof of munteenheid, wat betekent dat de hoeveelheid gelimiteerd is, net als goud. Maar in tegenstelling tot goud zijn bitcoins zeer gemakkelijk uit te wisselen via het internet.

Bitcoin is een netwerk dat, als een notaris, alle bitcoin transacties tussen mensen registreert en gedecentraliseerd opslaat in het bitcoin netwerk. Ieders bitcoin rekening wordt opgeslagen op elke computer in bitcoin netwerk. Het is dus praktisch onmogelijk om het bitcoin netwerk uit te schakelen. Bittorrent, wat gedeeltelijk gebaseerd is op dezelfde principes, heeft aangetoond dat dit soort netwerken niet uit te schakelen zijn.

Zie een mooie infographic.

Bekijk ook deze presentatie ^O^.

De infographic 'hoe een Bitcoin transactie werkt'

De infographic 'Bitcoin is secured by the laws of the universe'.

Wat is de economische aansporing voor mensen om hun computer deel te laten nemen aan het bitcoin netwerk?
Door het registreren van bitcoin transacties in data blokken, verdienen computers bitcoins. Dit is nu 50 bitcoins per blok. Dit werkt als volgt. Elke transactie die plaats vindt op het netwerk wordt uitgezonden naar alle computers in het netwerk. Elke computer verzamelt deze transacties in een data blok en gaat vervolgens een proof-of-work algoritme uitrekenen voor dit blok.

Het proof-of-work algoritme is een soort vingerafdruk of check-sum van het blok en kost de computer processor tijd. De moeilijkheidsgraad van dit algoritme wordt, door het bitcoin netwerk, zo afgesteld dat het bitcoin netwerk gemiddeld één blok per 10 minuten genereert. Dat betekent dus dat de kans de een computer de proof-of-work voor een blok vindt binnen deze tijd gelijk is aan (de processor kracht van de computer)/(processor kracht van het totale netwerk).

Blokken worden op het bitcoin netwerk in een blok-keten opgeslagen. Elk blok bevat een vingerafdruk van het vorige blok zodat het duidelijk is wat de volgorde van de blokken is. Indien een computer het blok van het proof-of-work vingerafdruk weet te voorzien, dan mag deze computer 50 bitcoins claimen en zend deze computer het blok naar alle andere computers op het bitcoin netwerk. Alle computers zullen dit blok accepteren en aan hun blok-keten toevoegen.

Elke computer weet dat dit de beste strategie is, want anders moet er een ander blok gecreėerd worden met een proof-of-work vingerafdruk en dat kost extra processor tijd. Het is beter om te gaan werken aan een volgend blok.

Het proof-of-work algoritme vereist dat computers processor arbeid moeten verrichten om blokken te creėren. Door de moeilijkheidsgraad te regelen kan ervoor gezorgd worden dat de hoeveelheid blokken per uur gemiddeld constant is, zelfs als het aantal computers in het netwerk toeneemt of afneemt.

Hoe wordt de bitcoin inflatie onder controle gehouden?
Bovenstaand proces wordt bitcoin mijnen genoemd. De software hiervoor is open-source en kan gedownload worden van Bitcoin P2P Cryptocurrency | Bitcoin. Deze software kan tevens gebruikt worden om je bitcoin rekening te bekijken en om bitcoins te versturen.

Deze software is zo geconfigureerd dat elke 4 jaar de belonging per blok voor het genereren van een blok gehalveerd wordt. Nu is de beloning 50 bitcoins, na 4 jaar 25 bitcoins, na 8 jaar 12,5 bitcoins, enzovoort. Dit zorgt ervoor dat er maximaal 21.000.000 bitcoins geproduceerd zullen worden.

Terwijl mensen investeren in bitcoin zal de prijs van bitcoin toenemen. Na verloop van tijd zal de aansporing voor computers om deel te nemen aan het bitcoin netwerk verplaatsen van de beloning per blok naar transactie vergoedingen. Computers kunnen transactie vergoedingen vragen voor het opnemen van een transactie in hun blok. Zo een vergoeding kan door de zender worden toegevoegd aan de transactie. Nu geld ook weer, dat de computer die de proof-of-work vind de vergoeding mag claimen.

Hoe start ik met bitcoin?
Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client.

Nadat je de bitcoin client hebt geļnstalleerd duurt het even voordat bitcoin alle blocks heeft opgehaald van het bitcoin netwerk.

Als de bitcoin client klaar is met het ophalen van alle blocks zullen je nieuwe bitcoins verschijnen in de bitcoin client. Voor de duidelijkheid, het is niet noodzakelijk om een bitcoin client te hebben draaien om bitcoins te ontvangen. De bitcoins worden door het netwerk aan een bitcoin adres toegekend. Alleen de persoon die de private sleutels heeft voor dit bitcoin adres zal ooit in staat zijn om deze bitcoins weer uit te geven. De private sleutels zijn opgeslagen in het wallet.dat bestand.

Een andere manier is een online wallet. Momenteel staat Blockchain.info goed bekend, maar vraag het even na in het topic voor recente informatie. Voordeel van een online wallet is dat je niet hoeft te wachten op het ophalen van de blockchain (kan een paar dagen duren op een oude laptop). Nadeel is dat het (veel) minder veilig is. Alleen voor kleine bedragen dus.

Bitcoins kopen en verkopen.
Vraag in het topic naar hoe je bitcoins momenteel het beste kan kopen/verkopen *G*.

Als je daar geen zin in hebt: op Bitonic.nl en Happycoins.nl kun je met iDeal Bitcoin kopen. Kijk even goed uit want goedkoop is het niet. Gebruik ze als je een klein bedrag wil uitgeven om mee te doen.

Goedkoper zijn de online exchanges. MtGox is de grootste. Vraag het even na om de meest recente informatie te hebben.

Grafiek van 12 juni, na de 'grote crash' van 25 naar 10 dollar. De eerste rally in Juli 2010 was ten gevolge van het slashdoteffect. Na deze boom is de wisselkoers van bitcoin een beetje ingestort, mede omdat er verschillende bugs zijn opgelost in de software. Echter bitcoin is duidelijk weer in trek. Voor een uitgebreide analyse van de bitcoin markt zie bitcoincharts.

Één van de concrete zaken die je kan doen met bitcoins is anoniem doneren. Andere zaken die gemakkelijk gemaakt worden door bitcoin is het maken van kleine betalingen. Dit principe wordt op dit moment al gebruikt om software ontwikkeling voor bitcoin te stimuleren op het bitcoin forum.

Bitcoin in meer detail
Wil je de werking van bitcoin in meer detail begrijpen, ga dan naar de bitcoin wiki. Ten slotte, voor nieuws over bitcoin zie: http://reddit.com/r/bitcoin
Als aller allerlaatste: http://www.thebitcoinchannel.com/

Voor meer uitleg over Bitcoin, zie het volgende artikel: http://anarchiel.com/stortplaats/toon/bitcoin_kan_je_niet_stelen_en_dat_is_onbetaalbaar

Koersverloop:

Logaritmisch:


Lineair:


3-maanden:


Er zijn ook Bitcoin spin-offs, elk met hun eigen unieke kwaliteiten. Een lijst wordt bijgehouden hier: https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0

"Attentie: De (computertechnische) praktijk van bitcoin mining wordt niet hier maar in DIG besproken." ?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_125714581
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
Het duurt te lang voordat transacties 6 keer bevestigd zijn.
Die 6 confirmations zijn ook helemaal niet nodig, dat is echt ultra paranoide. Als je een huis of een jachtschip verkoopt in bitcoins zou ik die 6 wel even afwachten, maar voor random online aankopen is 1 al genoeg.

En in redelijk gangbare condities zou zelfs 0 confirmations al volstaan: zodra je de transactie op het netwerk ziet en met je eigen client kunt validaten dat hij correct is gesigned, en er niet tegelijk andere transacties vanaf hetzelfde adres zijn rondgestuurd die het saldo van dat adres overschrijden, zou je een betaling voor huis- tuin- en keukenbedragen al meteen kunnen accepteren. Dus ook in de supermarkt direct afrekenen met bitcoins behoort best tot de mogelijkheden.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125722282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Die 6 confirmations zijn ook helemaal niet nodig, dat is echt ultra paranoide. Als je een huis of een jachtschip verkoopt in bitcoins zou ik die 6 wel even afwachten, maar voor random online aankopen is 1 al genoeg.

En in redelijk gangbare condities zou zelfs 0 confirmations al volstaan: zodra je de transactie op het netwerk ziet en met je eigen client kunt validaten dat hij correct is gesigned, en er niet tegelijk andere transacties vanaf hetzelfde adres zijn rondgestuurd die het saldo van dat adres overschrijden, zou je een betaling voor huis- tuin- en keukenbedragen al meteen kunnen accepteren. Dus ook in de supermarkt direct afrekenen met bitcoins behoort best tot de mogelijkheden.
Je hebt gelijk hoor, helaas wachten veel sites wel op 6 bevestigingen :P
  donderdag 25 april 2013 @ 17:46:30 #4
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125725608
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:06 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor, helaas wachten veel sites wel op 6 bevestigingen :P
Maar wordt de snelheid nou beter als de totale hashing power groter wordt, of blijft de snelheid gelijk en wordt het alleen nog veiliger dan het al was?
pi_125725720
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:46 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Maar wordt de snelheid nou beter als de totale hashing power groter wordt, of blijft de snelheid gelijk en wordt het alleen nog veiliger dan het al was?
Geen van beide.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  donderdag 25 april 2013 @ 17:54:45 #6
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125725892
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:50 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Geen van beide.
Dus je krijgt een competitie tussen mijners met steeds snellere rigs, en het enige wat het doet is meer energie slurpen?
pi_125726396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:46 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Maar wordt de snelheid nou beter als de totale hashing power groter wordt, of blijft de snelheid gelijk en wordt het alleen nog veiliger dan het al was?
De snelheid verandert niet, die ligt vast op 6 blokken per uur, al kan dat tijdelijk variėren als er erg veel hashingpower bijkomt (of verdwijnt) en het netwerk zich hier nog niet op aangepast heeft.

De veiligheid van het netwerk wordt groter omdat de kans op een 51% attack (en double spending) steeds kleiner wordt naarmate er meer miners zijn (ofwel, hogere hashrate).
  donderdag 25 april 2013 @ 18:11:02 #8
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125726494
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De snelheid verandert niet, die ligt vast op 6 blokken per uur, al kan dat tijdelijk variėren als er erg veel hashingpower bijkomt (of verdwijnt) en het netwerk zich hier nog niet op aangepast heeft.

De veiligheid van het netwerk wordt groter omdat de kans op een 51% attack (en double spending) steeds kleiner wordt naarmate er meer miners zijn (ofwel, hogere hashrate).
Zou het niet beter zijn om de veiligheid op een gegeven moment constant te houden en de snelheid te verbeteren. Het lijkt erop dat schaalbaarheid een van de grootste problemen is, en het zou mooi zijn als je dat kon oplossen met de mijners (ik verwacht dat de hashingpower enorm wordt door Moore's law en competitie/prikkel).
pi_125726847
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:11 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Zou het niet beter zijn om de veiligheid op een gegeven moment constant te houden en de snelheid te verbeteren. Het lijkt erop dat schaalbaarheid een van de grootste problemen is, en het zou mooi zijn als je dat kon oplossen met de mijners (ik verwacht dat de hashingpower enorm wordt door Moore's law en competitie/prikkel).
Het is in de bestaande "proof of work" Bitcoin chain niet aan te passen, tenzij iedereen er akkoord mee zou gaan.

Maar juist die veiligheid moet nog veel hoger. Als een overheid 40 Minirigs zou kopen van 1,5 TH/s (als ze leverbaar waren) kunnen ze al een 51% attack uitvoeren.
Je houdt altijd een wapenwedloop en dat is maar goed ook, anders zou de coin gevaar lopen.

Er is goed over nagedacht door die "Satoshi" en de balans is behoorlijk goed.

De transactie-snelheid is voor kleine betalingen totaal geen belemmering.

Als ik een ijsje of happy meal haal, verschijnt de transactie meteen in beeld en kan het direct mee.

Dan hoef je echt geen 1 of meer bevestigingen af te wachten, want wie gaat er nu een double spend uitvoeren voor een ijsje?
  donderdag 25 april 2013 @ 18:31:04 #10
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125727075
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is in de bestaande "proof of work" Bitcoin chain niet aan te passen, tenzij iedereen er akkoord mee zou gaan.

Maar juist die veiligheid moet nog veel hoger. Als een overheid 40 Minirigs zou kopen van 1,5 TH/s (als ze leverbaar waren) kunnen ze al een 51% attack uitvoeren.
Je houdt altijd een wapenwedloop en dat is maar goed ook, anders zou de coin gevaar lopen.

Er is goed over nagedacht door die "Satoshi" en de balans is behoorlijk goed.

De transactie-snelheid is voor kleine betalingen totaal geen belemmering.

Als ik een ijsje of happy meal haal, verschijnt de transactie meteen in beeld en kan het direct mee.

Dan hoef je echt geen 1 of meer bevestigingen af te wachten, want wie gaat er nu een double spend uitvoeren voor een ijsje?
Het hele schaalbaarheids verhaal is mij nog steeds niet helemaal duidelijk. Hoe ik het nu begrijp zou het een probleem zijn als Bitcoin mainstream zou worden. Een systeem waar elke transactie door iedereen wordt opgeslagen is van nature moeilijk op te schalen. Aan de andere kant heb je een steeds groter wordende hoeveelheid computerkracht in het netwerk die dit in theorie misschien zou moeten kunnen opvangen.
  donderdag 25 april 2013 @ 18:50:33 #11
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125727675
http://www.reddit.com/r/B(...)tcoin_exchange_nash/

Reddit is kritisch maar ik vind het er zelf wel goed uitzien.

Jij en je handelspartner zetten Bitcoins op deze site. Als jou handelspartner jou bedot laat je die Bitcoins 'vernietigen'. Zo wordt weet een bedrieger van te voren dat hij bestraft wordt als hij iets fout doet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Wouter_Drucker op 25-04-2013 19:37:59 ]
  donderdag 25 april 2013 @ 21:41:43 #12
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125739573
Daar gaan we....
Facts don't care about your feelings
pi_125740284
Sell low, buy high. :')14.gif

Wilde nog wat LTC bijkopen maar heb daar maar even mee gewacht.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_125740467
Retracement wat mij betreft afgelopen, daar gaan we?
pi_125740763
Fieuw, niets aan de hand :D
Facts don't care about your feelings
pi_125747880
Mijn voorspelling van een nieuwe bubble is totaal niet uitgekomen.. blijkbaar is de markt daar niet meer gevoelig voor. Eigenlijk wel jammer dat de bitcoin steeds stabieler wordt, er valt dan niet echt wat aan te verdienen. Ik hou 'm voorlopig nog vast, over een tijd zal hij wel weer meer waard worden dan $150.
pi_125748331
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 07:25 schreef Morphs het volgende:
Mijn voorspelling van een nieuwe bubble is totaal niet uitgekomen.. blijkbaar is de markt daar niet meer gevoelig voor. Eigenlijk wel jammer dat de bitcoin steeds stabieler wordt, er valt dan niet echt wat aan te verdienen. Ik hou 'm voorlopig nog vast, over een tijd zal hij wel weer meer waard worden dan $150.
Maar dat betekent ook minder risico :P
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:15:45 #19
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_125749286
bitcoin.de down?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_125749447
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:15 schreef Matty___ het volgende:
bitcoin.de down?
Yep.
pi_125751965
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 07:25 schreef Morphs het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat de bitcoin steeds stabieler wordt,
Mensen die dit soort uitspraken doen zouden eigenlijk beter verre bij Bitcoin vandaan blijven ;(
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125752118
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:31 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Het hele schaalbaarheids verhaal is mij nog steeds niet helemaal duidelijk. Hoe ik het nu begrijp zou het een probleem zijn als Bitcoin mainstream zou worden. Een systeem waar elke transactie door iedereen wordt opgeslagen is van nature moeilijk op te schalen. Aan de andere kant heb je een steeds groter wordende hoeveelheid computerkracht in het netwerk die dit in theorie misschien zou moeten kunnen opvangen.
Die wet van Moore is tot op zekere hoogte ook wel door te trekken naar opslagruimte en bandbreedte. En bovendien is de manier waarop de huidige clients die blockchain opslaan nog redelijk inefficient, daar valt nog flink wat te verbeteren.

En er zijn geloof ik ook plannen om de zaak op vaste punten in het verleden te prunen. Dus bijvoorbeeld dat de blockchain van 4 weken geleden t/m dat block wordt gecollapsed, en dat een client met alleen die status (+checksums) kan volstaan, in plaats van jaren complete transactiegeschiedenis. Die transactiegeschiedenis blijft uiteraard wel bestaan (bijv. bij miners) om de boel te allen tijde reconstrueerbaar en verifieerbaar te houden.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125762031
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:47 schreef Jace_TBL het volgende:
Mensen die dit soort uitspraken doen zouden eigenlijk beter verre bij Bitcoin vandaan blijven ;(
Hangt van je doel af. Ik heb de bubble net gemist en zie volatiliteit als een kans om ervaring op te doen. Daarnaast heb je juist toestroom van investeerders nodig als je ooit een stabiele currency wilt maken van bitcoin en dat gebeurt het meest wanneer er een reden is om te investeren. Aangezien bitcoin momenteel nog geen valide betaalmiddel is, is de enige reden om in te stappen het mogelijke vooruitzicht op koerswinst.

Dat laatste is overigens een kip-ei verhaal aangezien een instabiele munt ook niet als betaalmiddel gebruikt kan worden. Het lijkt me in ieder geval nog wel waarschijnlijk dat er crashes in de toekomst plaats zullen vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morphs op 27-04-2013 00:14:01 ]
pi_125772754
Zowaar een stabiele dag. :{w
pi_125773042
Is er nieuws over Bitcoin-24... ik heb wat gezien op Reddit, maar dat is 2 weken oud.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125795142
https://mtgox.com/pdf/20130424_ddos_statement_and_faq.pdf

quote:
When will you be adding Litecoin (LTC) to Mt. Gox?
Soon. We were planning on doing so two weeks ago, but events derailed that plan. Right
now we are focused on overall stability of the exchange, and will launch LTC when we are
ready. Otherwise we could be further complicating things
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_125797695
Hmmm, ik zat er al over te denken om Litecoin te kopen. Als MtGox het gaat ondersteunen kunnen er leuke dingen gebeuren als je dan al LTC in bezit hebt.
pi_125798231
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 16:23 schreef Morphs het volgende:
Hmmm, ik zat er al over te denken om Litecoin te kopen. Als MtGox het gaat ondersteunen kunnen er leuke dingen gebeuren als je dan al LTC in bezit hebt.
Daarom heb ik er een stuk of 2600 van op voorraad, naast de 1700 Namecoins.
pi_125799263
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 16:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daarom heb ik er een stuk of 2600 van op voorraad, naast de 1700 Namecoins.
Heb je die gemined of gekocht? En wat denk je dat Namecoin gaat doen? Voor mijn gevoel zijn alleen Litecoin en PPCoin kanshebbers om beter te worden dan Bitcoin.

Het is namelijk een feit dat er talloze cryptocurrencies zijn uitgebracht met als enige reden gepremined te worden in de hoop dat ze ooit succesvoller dan bitcoin worden. Maar zonder een daadwerkelijke verbetering ten opzichte van de vorige succesvolste cryptocurrency gaat dat natuurlijk nooit gebeuren.
pi_125800704
Op dit moment zijn alternatieve crypto's enkel handig om tijdens een pump 30% te gainen op BTC.
Een aantal zullen terrein winnen, een aantal in de vergetelheid raken. Ik zit er ook maar net in maar het lijkt mij dat de huidige units in waarde gaan stijgen en de latere (miss nu al) copycats/alternatieven minder waard worden.

Grote kans dat er in de digitale wereld uiteindelijk honderden currencies worden ontworpen en je net zo'n stelsel krijgt als de huidige standaard waar elk land een eigen munt heeft.

Wel hangt het er van af of dit hele idee van crypto's wereldwijd algemeen geaccepteerd wordt of dat het over vijf jaar als nog een enorme faal blijkt.
pi_125804617
Hebben jullie er al eens over gehad om met een aantal wat bitcoins te kopen, daarna te verdelen en zo aanschafkosten/transactiekosten te delen en dus flink te verlagen?
pi_125806186
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef WebBeestje het volgende:
Hebben jullie er al eens over gehad om met een aantal wat bitcoins te kopen, daarna te verdelen en zo aanschafkosten/transactiekosten te delen en dus flink te verlagen?
Welke kosten bespaar ik dan?
De 0,2% trading fee blijft bij ieder bedrag percentueel gelijk.
En bij het withdrawen van je Bitcoins naar je eigen wallet heb je ook geen fees.
pi_125806267
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:10 schreef Faazz het volgende:
Op dit moment zijn alternatieve crypto's enkel handig om tijdens een pump 30% te gainen op BTC.
Een aantal zullen terrein winnen, een aantal in de vergetelheid raken. Ik zit er ook maar net in maar het lijkt mij dat de huidige units in waarde gaan stijgen en de latere (miss nu al) copycats/alternatieven minder waard worden.

Grote kans dat er in de digitale wereld uiteindelijk honderden currencies worden ontworpen en je net zo'n stelsel krijgt als de huidige standaard waar elk land een eigen munt heeft.

Wel hangt het er van af of dit hele idee van crypto's wereldwijd algemeen geaccepteerd wordt of dat het over vijf jaar als nog een enorme faal blijkt.
Ik ben natuurlijk geen helderziende maar ik denk dat Bitcoin wel de hoofdcoin blijft.
Daarnaast zal er nog een succesvolle scrypt-coin kunnen zijn, vooral omdat deze voorlopig ASIC-proof zijn en dus veel van de oude miners aantrekken.

Litecoin lijkt een goede kandidaat voor het zilver.
pi_125808276
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Welke kosten bespaar ik dan?
De 0,2% trading fee blijft bij ieder bedrag percentueel gelijk.
En bij het withdrawen van je Bitcoins naar je eigen wallet heb je ook geen fees.
Ik ging er vanuit dat niet iedereen ze via een exchange koopt maar bv. via een betaling via iDEAL direct een aantal koopt.
pi_125809406
AriZe ChiKuN!

sorry dat is verplicht eenmaal per dag.
  zondag 28 april 2013 @ 01:31:49 #36
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125818899
Wat kan je met Bitcoin, niemand accepteert het?

Wat kan je met Facebook, er is niemand om mee te praten?

Facebook heeft na negen jaar de helft van de internet gebruikers als klant. Als Bitcoin hetzelfde doet gebruikt over vijf jaar 20% van de wereldbevolking Bitcoin.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 april 2013 @ 01:33:56 #37
862 Arcee
Look closer
pi_125818939
quote:
3s.gif Op zondag 28 april 2013 01:31 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Wat kan je met Bitcoin
Speculeren.
  zondag 28 april 2013 @ 02:05:39 #38
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125819489


Gratis ter beschikking gesteld door Wouter Drucker labs.
pi_125822501
Die grafieken zijn leuk maar dragen niks bij, het aantal gebruikers van Facebook komt niet door vraag en aanbod, de prijs van Bitcoins wel.
  zondag 28 april 2013 @ 14:52:27 #40
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
  zondag 28 april 2013 @ 17:13:39 #41
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125832227
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:26 schreef WebBeestje het volgende:
Die grafieken zijn leuk maar dragen niks bij, het aantal gebruikers van Facebook komt niet door vraag en aanbod, de prijs van Bitcoins wel.
Alhoewel ik het wel met je eens bent dat je deze grafieken niet serieus moet nemen: aanbod bij Bitcoin ligt vast (zo goed als) en de prijs is dus direct afhankelijk van vraag.
pi_125832498
Vanmiddag zo'n 5,000 FTC verkocht voor 160 LTC (omgerekend 5 Bitcoins) op de brakke https://cryptonit.net exchange.
Heb er nog 17,000 over dus die moet ik de komende tijd nog zien te slijten.

VirCuRex komt met een nieuwe exchange voor de minder populaire altcoins, zoals BBQCoins.
Deze komt op: https://virexa.com

Dat is goed nieuws, aangezien ik nog 85,000 van die BBQCoins heb :P
  zondag 28 april 2013 @ 18:10:54 #43
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_125833745
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 28 april 2013 @ 18:25:42 #44
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_125834136
Ik ga dit eens goed volgen.
pi_125838830
fontase twitterde op zondag 28-04-2013 om 19:23:28 Looks like Magnet's poised to pump NMC. I'll let him do this one reageer retweet
fontase twitterde op zondag 28-04-2013 om 19:25:28 Ask Magnet about NMC pump details, not me. He's running the event. reageer retweet
Ga je NMC pompen, MaGNeT? :+
pi_125839537
Iemand die een openingstopic wil maken op een forum over geldzaken? Ik weet niet of ik de openingspost hier één op één kan/mag kopiėren maar de doelgroep sluit goed aan bij Bitcoins, etc. Iemand met interesse mag een dm sturen.
pi_125839561
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 20:33 schreef Tourniquet het volgende:
fontase twitterde op zondag 28-04-2013 om 19:23:28 Looks like Magnet's poised to pump NMC. I'll let him do this one reageer retweet
fontase twitterde op zondag 28-04-2013 om 19:25:28 Ask Magnet about NMC pump details, not me. He's running the event. reageer retweet
Ga je NMC pompen, MaGNeT? :+
Nah, verveelde me. Heb er verder geen coins op het moment :P
  zondag 28 april 2013 @ 22:02:31 #48
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125844516
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 20:44 schreef WebBeestje het volgende:
Iemand die een openingstopic wil maken op een forum over geldzaken? Ik weet niet of ik de openingspost hier één op één kan/mag kopiėren maar de doelgroep sluit goed aan bij Bitcoins, etc. Iemand met interesse mag een dm sturen.
Kopieer maar gewoon hoor!
  zondag 28 april 2013 @ 22:36:09 #49
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_125846613
Ik ben relatief nieuw als het op bitcoins / litecoins aankomt, maar ik wil toch wel wat litecoins inslaan aangezien Mt. Gox LTC binnenkort opneemt.

Om mee te beginnen even een local wallet geinstalleerd maar het wil niet echt opschieten met synchroniseren...

Nog nooit dit met mijn bitcoin wallet gehad.
pi_125847486
system: MaGNeT was banned for 60m by Simplyfun

o|O
pi_125847762
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef wfoes1989 het volgende:
system: MaGNeT was banned for 60m by Simplyfun

o|O


Ik lag dubbel _O-
pi_125847858
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 22:36 schreef H4ppy het volgende:
Ik ben relatief nieuw als het op bitcoins / litecoins aankomt, maar ik wil toch wel wat litecoins inslaan aangezien Mt. Gox LTC binnenkort opneemt.

Om mee te beginnen even een local wallet geinstalleerd maar het wil niet echt opschieten met synchroniseren...

Nog nooit dit met mijn bitcoin wallet gehad.
[ afbeelding ]
Hij haalt alle blocks binnen, is normaal, kan ff duren :)
pi_125848183
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef MaGNeT het volgende:
Ik lag dubbel
Maar wat is je twitter? :+ hahah geweldig die trollbox
pi_125854907
Totaal 15.000 FTC (FeatherCoins) verkocht voor 532 LTC.

532 LTC is ongeveer 17 BTC. Geen gekke deal voor 2,5 dag minen :D

Heb nog 7691 FTC over, nu kijken wat de prijs gaat doen de komende weken.
pi_125856438
Magnet kan je al bijna met pensioen?
  maandag 29 april 2013 @ 10:18:20 #56
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_125856923
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 07:51 schreef MaGNeT het volgende:
Totaal 15.000 FTC (FeatherCoins) verkocht voor 532 LTC.

532 LTC is ongeveer 17 BTC. Geen gekke deal voor 2,5 dag minen :D

Heb nog 7691 FTC over, nu kijken wat de prijs gaat doen de komende weken.
Wat voor mining rig heb je als ik vragen mag?
  maandag 29 april 2013 @ 10:45:48 #57
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_125857586
Pump-n-Dump Process:

1. Release new crypto-coin. <- done
2. Pump up the popularity. <- you are here.
3. Dump your huge stash of coins when
trade prices are at their highest.
4. Huh
5. Profit!!!

Hope this helps.
censuur :O
  maandag 29 april 2013 @ 11:55:17 #58
165861 Ronados
simply add the hash
pi_125859774
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 07:51 schreef MaGNeT het volgende:
Totaal 15.000 FTC (FeatherCoins) verkocht voor 532 LTC.

532 LTC is ongeveer 17 BTC. Geen gekke deal voor 2,5 dag minen :D

Heb nog 7691 FTC over, nu kijken wat de prijs gaat doen de komende weken.
Op welke exchange verkoop jij FTC?
pi_125860361
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:18 schreef H4ppy het volgende:

[..]

Wat voor mining rig heb je als ik vragen mag?
2x HD7970



3x HD5870



2600Khash/s of 2600Mhash/s totaal.
2x 650Watt
pi_125860377
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef Ronados het volgende:

[..]

Op welke exchange verkoop jij FTC?
cryptonit.net
pi_125860390
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Pump-n-Dump Process:

1. Release new crypto-coin. <- done
2. Pump up the popularity. <- you are here.
3. Dump your huge stash of coins when
trade prices are at their highest.
4. Huh
5. Profit!!!

Hope this helps.
_O_ die handleiding hangt idd boven m'n bed ;)
pi_125860395
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:56 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Magnet kan je al bijna met pensioen?
Neuh...
pi_125860611
Verkeerde reeks
pi_125862991
Ik heb een poging gedaan om ergens anders ook een openingstopic te maken voor Bitcoins en varianten, als iemand nog een aanvulling heeft kan dat altijd per dm: Bitcoin en varianten De doelgroep is daar in ieder geval goed :)
pi_125868128
Net toch maar een paar Litecoins aangeschaft via deze site. Betalen gaat via iDeal, meteen na betaling de Litecoins binnen in m'n wallet. Alleen die verificatie per sms is wat vaag.

Ben benieuwd wat de waarde van de Litecoin gaat doen, zeker als hij ook opgenomen wordt op Mt.Gox enz.
  maandag 29 april 2013 @ 17:17:03 #66
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_125871082
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

2x HD7970

[ afbeelding ]

3x HD5870

[ afbeelding ]

2600Khash/s of 2600Mhash/s totaal.
2x 650Watt
Ziet er goed uit ^O^

Ik ben nu zelf LTC aan het proberen te minen met CPU op mijn pc'tje (aangezien het anders niet wilt lukken met mijn nvedia grafische kaart) , maar volgens mij wil het niet echt lukken. Heb deze tutorial gevolgd, en ik ben dus zover gekomen:



Alleen ik weet niet echt wat ik verder moet doen, en de snelheid bij mijn pool worker op de pool website blijft zoals je kan zien op 0.0 staan.

Edit: ik verwacht natuurlijk niet dat ik gouden bedragen ga minen met mn CPU maar ik wil het wel even doorkrijgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door H4ppy op 29-04-2013 17:23:28 ]
pi_125889380
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 07:51 schreef MaGNeT het volgende:
Totaal 15.000 FTC (FeatherCoins) verkocht voor 532 LTC.

532 LTC is ongeveer 17 BTC. Geen gekke deal voor 2,5 dag minen :D

Heb nog 7691 FTC over, nu kijken wat de prijs gaat doen de komende weken.
Hoe kom jij aan zoveel FTC? Die diff ligt niet echt laag.
pi_125889566
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 01:06 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan zoveel FTC? Die diff ligt niet echt laag.
Door ze 2,5 dag te minen toen de diff nog laag was :)
pi_125943658
Ik wil graag wat FTC in gaan slaan via cryptonit.
Maar heb ik dan een API code nodig om ze te kunnen withdrawen?
Of is een google authenticator genoeg?
pi_125949466
Unravelling the mysteries of Bitcoin
http://www.bbc.co.uk/news/business-22366064

Goed verslag :s). Niets nieuws, maar alles klopt ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_125951707
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:34 schreef wfoes1989 het volgende:
Ik wil graag wat FTC in gaan slaan via cryptonit.
Maar heb ik dan een API code nodig om ze te kunnen withdrawen?
Of is een google authenticator genoeg?
Je kan ze ook bij VirCurEx kopen, werkt beter.

En bij Cryptonit withdraw je met 2-step authentication, zoals van Google.
pi_125953517
7 day low.
జ్ఞ‌ా
pi_125954102
Men is weer lekker aan het sellen. Flinke sell-wall ook opeens van 8,5K bitcoins op $116.
pi_125956651
Holy shit...
Facts don't care about your feelings
pi_125956746
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Holy shit...
Hmm?
pi_125957445
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hmm?
lage prijs :P
pi_125957987
Gaat hard naar beneden zeg :o
pi_125958112
oh, de hype is voorbij?
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:53:35 #79
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_125958144
Aha, koopgelegenheid in de pijplijn ... ?
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:03:35 #80
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_125958854
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
oh, de hype is voorbij?
Zolang je hier post niet...
censuur :O
pi_125964016
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:47 schreef MaGNeT het volgende:
e kan ze ook bij VirCurEx kopen, werkt beter.

En bij Cryptonit withdraw je met 2-step authentication, zoals van Google.
Bedankt!!
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:31:30 #82
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_125964578
De litecoin prijs was ook aardig ingezakt.
pi_125965051
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:31 schreef H4ppy het volgende:
De litecoin prijs was ook aardig ingezakt.
In Dollars wel, komt omdat de waarde redelijk stabiel staat tegenover de Bitcoin prijs, ofwel zo'n 0,03 tot 0,032 BTC per LTC.

Als LiteCoin nog op MtGox komt, zoals in de verwachting ligt dan kunnen ze wel richting de 0,1-0,2 BTC gaan. Dan wordt het leuk. Heb inmiddels 3360 LTC, na wat FTC verkocht te hebben.

Als Virexa.com eindelijk open gaat, kan ik die 85,000 BBQ Coins daar ook nog dumpen, heb ik nog wat LTC erbij :D
pi_125969130
Mocht je een BFL miner in bestelling hebben en de laatste mail niet gezien hebben: check je spambox!
pi_125978670
Als ik LTCs overmaak naar een andere wallet, kost het me bij elke overdracht 0.1LTC fee? Maakt niet uit hoe groot het totaalbedrag is? Ik heb nu Litecoinqt
pi_125978731
Boven de 10 LTC kost het niks volgens mij.
pi_125978742
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 07:42 schreef MaGNeT het volgende:
Mocht je een BFL miner in bestelling hebben en de laatste mail niet gezien hebben: check je spambox!
Komen ze nu wel of niet? :P.
pi_125978832
quote:
5s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Komen ze nu wel of niet? :P.
Inderdaad, een week of wat geleden was er zo'n dude met een unpack-filmpje van een Jalapeno op Youtube, maar daarna heeft er niemand anders meer één gekregen?
pi_125980394
;(



Aan de andere kant, nu wel de ideale tijd om in te kopen :P

EDIT: Hij zit op 75 euro nu, damn waarom heb ik 2 uur geleden gekocht :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Michael-H op 02-05-2013 16:22:04 ]
pi_125989406
Feathercoin nu al op BTC-E :')
Binnenkort CHNcoin?

Voegt echt helemaal niets toe aan het hele principe.

[ Bericht 13% gewijzigd door Dasjonny op 02-05-2013 18:38:38 ]
pi_125991607
Maar eens met bytecoin begonnen, kijken of daar nog wat eer aan te behalen valt.
pi_125997960
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:32 schreef Dasjonny het volgende:
Feathercoin nu al op BTC-E :')
Binnenkort CHNcoin?

Voegt echt helemaal niets toe aan het hele principe.
Nah, idd.
Heb nog wel 12,000 van die CHNCoins gemined.
Straks gelijk dumpen op de eerste exchange :P
  vrijdag 3 mei 2013 @ 06:29:51 #93
332574 µ
alt-m
pi_126010488
Tijd om te kopen!
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 3 mei 2013 @ 06:51:58 #94
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_126010543
Is er ergens een lijst emt goedkoop mijnbare varianten te vinden?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_126010845
Mt.Gox is door Coinlab aangeklaagd voor $75M http://gawker.com/massive(...)es-into-75-487857656 :o
pi_126011501
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 06:51 schreef star_gazer het volgende:
Is er ergens een lijst emt goedkoop mijnbare varianten te vinden?
http://dustcoin.com/mining

Wat denken jullie trouwens van Bitbar? https://bitcointalk.org/index.php?topic=193519.0
Ik vind het er in ieder geval erg interessant uit zien, al krijg ik het nog niet voor mekaar om vanaf mijn laptop te minen via logmein op de pc thuis.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dasjonny op 03-05-2013 09:12:37 ]
pi_126017783
Koop ik bitcoins gewoon met Ideal? En heb ik een speciaal programma nodig om ze op te slaan. En als ik ze snel van de hand wil doen, hoe handel ik dan?
  Moderator vrijdag 3 mei 2013 @ 13:14:17 #98
257132 crew  Awsom
pi_126018914
Het is wachten tot die onder de 60 duikt.. Nu inkopen is wel een erg groot risico. Als er meer nieuws naar buiten komt mbt coinlab vs mtgox kan het zowel gigantisch omhoog gaan als gigantisch inkakken.
pi_126019555
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:14 schreef Awsom het volgende:
Het is wachten tot die onder de 60 duikt.. Nu inkopen is wel een erg groot risico. Als er meer nieuws naar buiten komt mbt coinlab vs mtgox kan het zowel gigantisch omhoog gaan als gigantisch inkakken.
Maar voor die tijd wil ik vast alles geinstalleerd hebben zodat ik snel kan toeslaan. Ik ga pas kopen onder de 50.
pi_126019885
Ik hoop dat Coinlab zelf ook flink wat BTC heeft, dan hebben ze al meer verloren door de koersval dan dat die aanklacht ze gaat opleveren.
pi_126024883
En weer 10 dollar omhoog!
pi_126051918
We zitten alweer rond de 100$ :)
pi_126056317
Zit iedereen buiten vandaag? :D

CNC is nu op de http://bter.com exchange :)
Heb er nog 12,639 dus die ga ik langzaam dumpen.
Toch weer 20-40 BTC als de prijs zo blijft of wat stijgt.
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 14:44:57 #104
257132 crew  Awsom
pi_126056663
Welke soort coins heb jij niet? 8)7
pi_126056884
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:44 schreef Awsom het volgende:
Welke soort coins heb jij niet? 8)7
Ik mine iedere coin zo'n 12-24 uren zodra hij uitkomt, meestal heb je er dan wel een stuk of 10 - 20.000

En die dump ik dan weer zo snel mogelijk zodra er een exchange opengaat :P
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 14:54:19 #106
257132 crew  Awsom
pi_126056904
Waar hou je bij welke nieuwe coins er uit komen dan :p ? Ik ben ook wel bereid daar een computer of 3 op te zetten ;)
pi_126056994
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:54 schreef Awsom het volgende:
Waar hou je bij welke nieuwe coins er uit komen dan :p ? Ik ben ook wel bereid daar een computer of 3 op te zetten ;)
Bitcointalk.org en dan het "Alternate Cryptocurrencies" subforum.
Het mooie van die nieuwe coins is dat je ze zelfs met simpele videokaarten kan minen in de eerste 24 uur na release, omdat de difficulty dan nog laag is.

Met >2600Khash/s gaat het dan wel extra lekker :P

20 BTC = 2000 Dollar voor 24 uur minen 8)7
Die videokaartjes had ik al terugverdiend toen ik m'n eerste FeatherCoins verkocht :P
pi_126057415
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bitcointalk.org en dan het "Alternate Cryptocurrencies" subforum.
Het mooie van die nieuwe coins is dat je ze zelfs met simpele videokaarten kan minen in de eerste 24 uur na release, omdat de difficulty dan nog laag is.

Met >2600Khash/s gaat het dan wel extra lekker :P

20 BTC = 2000 Dollar voor 24 uur minen 8)7
Die videokaartjes had ik al terugverdiend toen ik m'n eerste FeatherCoins verkocht :P
Je hebt al BTC gemined in de eerste 24 uur dat ze uitkwamen? Wow, hoe ver van te voren werd dat dan "aangekondigd"? En bestond bitcointalk.org toen al? :P

BTC-markt lijkt nu trouwens weer bullish geworden (voor zolang het duurt), vanmorgen ook ondersteund door een buy-indicator.

pi_126057460
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Je hebt al BTC gemined in de eerste 24 uur dat ze uitkwamen? Wow, hoe ver van te voren werd dat dan "aangekondigd"? En bestond bitcointalk.org toen al? :P

BTC-markt lijkt nu trouwens weer bullish geworden (voor zolang het duurt), vanmorgen ook ondersteund door een buy-indicator.

[ afbeelding ]
Nee... Ik heb het over FTC en CNC coins, toen ze net uitkwamen... De afgelopen weken... Deze verkocht voor BTC.

Overigens heb ik voor die BTC weer LTC gekocht, aangezien deze naar MtGox gaan (grote kans, iig).
pi_126057476
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee... Ik heb het over FTC en CNC coins, toen ze net uitkwamen... De afgelopen weken... Deze verkocht voor BTC...
Oh, wow!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:26:29 #111
332574 µ
alt-m
pi_126059320
జ్ఞ‌ా
pi_126082988
:W

[ Bericht 97% gewijzigd door Netsplitter op 05-05-2013 10:41:58 ]
  zondag 5 mei 2013 @ 10:40:34 #113
332574 µ
alt-m
pi_126083737
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 09:24 schreef hektor102 het volgende:
*
Spam.

[ Bericht 21% gewijzigd door µ op 05-05-2013 10:53:06 ]
జ్ఞ‌ా
pi_126099048
Echt een bevrijdingsdag hier, niet veel te beleven :P
  zondag 5 mei 2013 @ 20:49:35 #115
332574 µ
alt-m
pi_126105057
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 18:35 schreef MaGNeT het volgende:
Echt een bevrijdingsdag hier, niet veel te beleven :P
Bier drinken is interessanter, sorry.
జ్ఞ‌ా
pi_126107094
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:49 schreef µ het volgende:

[..]

Bier drinken is interessanter, sorry.
:P

Ben net ff wat coins aan het verkopen, wat CNC, FTC, etc.
Wat moet je anders op een zondag? :P
  zondag 5 mei 2013 @ 21:31:34 #117
332574 µ
alt-m
pi_126107565
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:P

Ben net ff wat coins aan het verkopen, wat CNC, FTC, etc.
Wat moet je anders op een zondag? :P
De festivals langs? ;)
జ్ఞ‌ా
  zondag 5 mei 2013 @ 22:41:31 #118
347415 r8v2
Relbie.
pi_126111516
Na die diff. wijziging zijn de inkomsten wel wat minder qua CNC :').
  zondag 5 mei 2013 @ 23:02:09 #119
347415 r8v2
Relbie.
pi_126112541
Ah altijd fijn. Net wat CNC overgemaakt naar bter.com, maar als ik nu op de link klik voor deposit/withdrawal klik krijg ik een mysql error :').
pi_126180139
quote:
Nu al ruzie over eerste Bitcoin geldautomaat

In San Diego staat sinds enkele dagen ‘s werelds eerste betaalautomaat die dollars inruilt voor bitcoins. Niet dat die fysiek uit de automaat komen rollen. De gebruiker krijgt alleen een bonnetje met een nummer. De CEO heeft zich echter alweer teruggetrokken. ‘Dit krijg je alleen met een horde advocaten van de grond.’


De betaalautomaat is het idee van Evan Rose (23) van BitcoinATM. Het idee is simpel. De gebruiker stopt dollars in het apparaat, en krijgt als bewijs voor de gekochte bitcoins een bonnetje met een bevestigingsnummer terug. Dat nummer is in principe ook overdraagbaar en dus kan een vriend of kennis bij een soortgelijke automaat zijn bitcoins omruilen voor dollars tegen de dan geldende koers. De koers van de Bitcoin schommelt de laatste tijd sterk. Vorige week was één Bitcoin honderd dollar waard.

Maar of de BitcoinATM er ook echt gaat komen, is de vraag. Luttele dagen na de publiciteitsgolf lliet CEO Jeff Berwick, zelfbenoemd anarcokapitalist en oprichter van de site The Dollar Vigilante, weten dat hij niet langer betrokken is bij het project. “We kwamen erachter dat dit idee niet zo simpel is, vooral in Amerika en Europa. Er zijn enorm veel regels waaraan voldaan moest worden, zoals een onderpand van 25 miljoen dollar die je in de VS als geldverschaffer nodig hebt. Dat schrik potentiėle investeerders af.”

Toch had Berwick de hoop nog niet opgegeven, en werd er nog stevig onderhandeld over een aantal zaken. Hoewel Berwick als CEO al diverse interviews had gegeven, liet oprichter Rose hem eind vorige week weten dat zijn inzet niet langer gewenst was. ‘Ik wil de vuile was niet buiten hangen’, schrijft Berwick, ‘maar ik heb eerlijk gezegd de indruk dat deze jongens niet weten waar ze mee bezig zijn. Dit gaat alleen met de inzet van een hoop advocaten lukken.’


Currency War, Trade War, Real War
pi_126182060
Zojuist die 35.000 gratis Ripples die ik rond 10 maart in de "Ripple giveaway" kreeg verkocht voor 4,4 Bitcoins :P

edit: als ze nog hoger gaan baal ik overigens wel :P Maar verkocht is verkocht...

[ Bericht 13% gewijzigd door TheFreshPrince op 07-05-2013 18:52:27 ]
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:04:26 #122
347415 r8v2
Relbie.
pi_126182836
Ik wacht nog even met mijn bbq's, prijzen zijn veels te laag :P.
pi_126184054
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef r8v2 het volgende:
Ik wacht nog even met mijn bbq's, prijzen zijn veels te laag :P.
Ach ja, verkoop er vandaag eerst 40.000... De andere 45.000 hou ik nog even...
pi_126239180
Wat denken jullie van die Fontas berichten?
Ik volg hem al een tijdje op twitter en meestal gaat het goed.

Er is voor morgen rond 1 uur snachts een NVC pump aangekondigd.
pi_126241909
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:05 schreef Exalt het volgende:
Wat denken jullie van die Fontas berichten?
Ik volg hem al een tijdje op twitter en meestal gaat het goed.

Er is voor morgen rond 1 uur snachts een NVC pump aangekondigd.
Zodra Fontas een "pump" aankondigt, koopt hij niet maar drijft hij de prijs op om zijn eigen coins te dumpen.

Als hij een "dump" aankondigt, koopt hij daarna goedkoop coins in.

Doe het zelf ook zo, werkt perfect :')
Vraag op BTC-E maar eens of iemand MaGNeT kent :P
pi_126242379
Ja, toen ik je naam in Fontas zijn tweet voorbij zag komen dacht ik al... huh!?! volgens mij werken jullie samen ;)
pi_126242468
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Exalt het volgende:
Ja, toen ik je naam in Fontas zijn tweet voorbij zag komen dacht ik al... huh!?! volgens mij werken jullie samen ;)
Neuh, niet samengewerkt, alleen wat PM's over en weer. Hij doet hetzelfde als ik.
Maar ik pump eigenlijk alleen voor de lol of als ik wat coins kwijt moet voor een paar cent per stuk meer :P
pi_126243024
Op die pumps heb ik wel eens lekker winst gemaakt maar echt er op vertrouwen zou ik niet hoor. Het is enkel in de pumper zijn voordeel en je ziet het altijd gebeuren. Na een of meerdere groene kaarsen schiet de prijs keihard in het rood. Eigenlijk moet je dan kopen maar dat is moeilijk. Het is nog al gokken in ieder geval.
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:45:19 #129
332574 µ
alt-m
pi_126264966
KhanAcademy heeft 8 filmpjes over bitcoin: https://www.khanacademy.o(...)v/bitcoin-what-is-it
జ్ఞ‌ా
pi_126265753
http://www.bter.com heeft nu ook BitBars!

0,95 BTC per BitBar op dit moment, heb er ook nog een stuk of 9 dus ben benieuwd wat ze gaan doen.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 06:48:16 #131
332574 µ
alt-m
pi_126294208
http://uptweet.com/viewStory?id=1253

Grootste nieuws van de maand.
జ్ఞ‌ా
pi_126294394
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 06:48 schreef µ het volgende:
http://uptweet.com/viewStory?id=1253

Grootste nieuws van de maand.
De koers weet het nog niet :P

*O*
pi_126297304
Nu wel :P
Facts don't care about your feelings
pi_126298219
En Humble Bundle doet voortaan ook aan Bitcoin! *O*
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 16:16:57 #135
332574 µ
alt-m
pi_126308807
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:20 schreef Jace_TBL het volgende:
En Humble Bundle doet voortaan ook aan Bitcoin! *O*
^O^
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 10 mei 2013 @ 16:17:34 #136
332574 µ
alt-m
pi_126308837
Top Contributors
1. SatoshiDice.com ฿ FTW $2,500.00
2. @MagicalTux $2,048.00
...
10.Bitcoin is the Future $201.00
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:39:08 #137
332574 µ
alt-m
pi_126327144
The systems Vircurex.com and Cryptostocks.com have been taken offline over the weekend
Please do not deposit any further coins to your Vircurex accounts. We must assume that the wallet has been compromised.

http://www.vircurex.com/

జ్ఞ‌ా
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:46:41 #138
332574 µ
alt-m
pi_126345277
Door dat gyft kun je nu met bitcoin betalen bij: Amazon, GameStop, Sears, Lowe's, Zappos.com, Fandango, CVS, Groupon, JCPenny, Nike, Overstock.com, Sports Authority, Zales en meer :o.
జ్ఞ‌ా
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:02:42 #139
332574 µ
alt-m
pi_126345894
Leuk spelletje, mijnenveger :s). Referrer link trouwens.
జ్ఞ‌ా
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:59:09 #140
332574 µ
alt-m
pi_126357053
Momenteel moet je gemiddeld 43 278 008 769 207 778 hashes berekenen voor je een bitcoin vindt :P.
జ్ఞ‌ా
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:01:59 #141
332574 µ
alt-m
pi_126357152
Dat zijn drieėnveertigtriljoentweehonderdachtenzeventigbiljardachtbiljoenzevenhonderdnegenenzestigmiljoentweehonderdzevenduizendzevenhonderdachtenzeventig hashes.
జ్ఞ‌ా
pi_126371107
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:01 schreef µ het volgende:
Dat zijn drieėnveertigtriljoentweehonderdachtenzeventigbiljardachtbiljoenzevenhonderdnegenenzestigmiljoentweehonderdzevenduizendzevenhonderdachtenzeventig hashes.
ga eens stofzuigen of afwassen.. :P

(maar je hebt wel gelijk dat het heul veul is)
pi_126373775
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:02 schreef µ het volgende:
Leuk spelletje, mijnenveger :s). Referrer link trouwens.
Ja, dan doe je free play en trek je een baan tot helemaal onderaan.
Zodra je geld inzet is het bij de eerste hit al klaar :')
pi_126378441
:D
Facts don't care about your feelings
  zondag 12 mei 2013 @ 20:10:31 #145
332574 µ
alt-m
pi_126400522
The bitcoin network hashrate estimate on bitcoinwatch.com passed 1 exaFLOPS (1,000 petaFLOPS) this week – over 8 times the combined speed of the top 500 supercomputers.

http://www.thegenesisbloc(...)-computers-combined/
జ్ఞ‌ా
pi_126466218
Wat een saaie weken qua bitcoins.

flatlined.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:47:37 #147
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_126466521
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef µ het volgende:
The bitcoin network hashrate estimate on bitcoinwatch.com passed 1 exaFLOPS (1,000 petaFLOPS) this week – over 8 times the combined speed of the top 500 supercomputers.
Heb je ook een geschat energieverbruik?

Even financieel rekenen: 50 bitcoins (US$ 6000) in 10 minuten, hardware + stroom zal redelijk break-even draaien. Hardwareproductie kost ook stroom, dus voor het gemak ga ik uit van US$ 6000 per 10 minuten aan stroom. 1 kWh zal gemiddeld wereldwijd misschien 8 cent kosten, dan kom ik op 6000*6/.08 = 450.000 kW. En dat komt precies overeen met kerncentrale Borssele. Wat een gigantische voorspilling voor iets wat netto niets oplevert!

Of in de meer traditionele energieopwekking: 250 ton CO2-uitstoot per uur.
censuur :O
pi_126477618
LTC krijgt rake klappen vandaag :o
pi_126488317
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef Faazz het volgende:
LTC krijgt rake klappen vandaag :o
Aankoopmomentje :)

Sowieso zijn er op Bitcointalk.org momenteel enkele mensen die FUD verspreiden over MtGox en de toekomst van LTC. Waarom? Om zelf goedkoop te kopen...
pi_126488596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:47 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Heb je ook een geschat energieverbruik?

Even financieel rekenen: 50 bitcoins (US$ 6000) in 10 minuten, hardware + stroom zal redelijk break-even draaien. Hardwareproductie kost ook stroom, dus voor het gemak ga ik uit van US$ 6000 per 10 minuten aan stroom. 1 kWh zal gemiddeld wereldwijd misschien 8 cent kosten, dan kom ik op 6000*6/.08 = 450.000 kW. En dat komt precies overeen met kerncentrale Borssele. Wat een gigantische voorspilling voor iets wat netto niets oplevert!

Of in de meer traditionele energieopwekking: 250 ton CO2-uitstoot per uur.
25 Bitcoins in 10 minuten, geen 50 (sinds eind 2012, halveert iedere 4 jaar).

En 87 Thash/s is 87.000 Ghash/s, ofwel 87.000.000 Mhash/s.
Een HD5870 zit op 433Mhash/s, je hebt dus zo'n 200.000x een HD5870 nodig om die hashrate te halen.

Die kaarten trekken 200 Watt per stuk, er zijn echter ook wat ASIC's dus netto is het zuiniger.
Laten we van dat ergste scenario uitgaan.

200.000 kaarten x 200 Watt = 40 MegaWatt uit het "stopcontact".

Zit je op een kostprijs van 61 Euro per Bitcoin aan stroom.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 14-05-2013 18:58:48 ]
pi_126488837
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat een gigantische voorspilling voor iets wat netto niets oplevert!
Niets oplevert? Het maakt banken overbodig. Weet je hoeveel geld en resources die gasten verspillen.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  † In Memoriam † dinsdag 14 mei 2013 @ 19:22:36 #152
230491 Zith
pls tip
pi_126490520
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:45 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Niets oplevert? Het maakt banken overbodig. Weet je hoeveel geld en resources die gasten verspillen.
Hoe maakt het banken overbodig? Waar ga ik mijn hypotheek halen? Hoe ga ik mijn pensioen regelen (houdt meer in dan geld opzij zetten)? Waar ga ik geld lenen voor een vrachtwagen of energieprijzen hedgen voor mijn bedrijf? Er zullen instituten komen die dit kunnen aanbieden voor de klant, deze instituten heten banken.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_126491166
Enig idee wat BTC gaat doen zodra het algemeen geaccepteerd wordt? De prijs is nu nog een lachertje. Diverse grote webshops nemen ze al aan en dat zal voorlopig nog wel toenemen. Digitale revolutie heerst nu ook in de financiele wereld. Er wordt fors in gehandeld en een huis kan je er later wellicht ook wel mee kopen.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:37:27 #154
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_126491308
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
25 Bitcoins in 10 minuten, geen 50 (sinds eind 2012, halveert iedere 4 jaar).
Ik vertrouwde de data uit de OP van dit topic, had ik niet moeten doen :)

quote:
Een HD5870 zit op 433Mhash/s, je hebt dus zo'n 200.000x een HD5870 nodig om die hashrate te halen.
Er zijn vast ook mensen die met CPU's en/of oudere hardware minen. Either way: 't is een hoop vermogen!
censuur :O
pi_126493466
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik vertrouwde de data uit de OP van dit topic, had ik niet moeten doen :)

[..]

Er zijn vast ook mensen die met CPU's en/of oudere hardware minen. Either way: 't is een hoop vermogen!
Met CPU's wordt niet meer gemined, vertrouw me: je kan namelijk zowat geen share meer op tijd oplossen.

En oudere hardware? De HD5850 en HD5870 zijn zo'n beetje de oudste kaarten die aan het minen gezet zijn, afgezien van wat thuisgebruikers die op hun HD4xxx series minen, maar die doen het in verhouding qua energieverbruik niet veel slechter, het schiet alleen niet op vanwege de lage hashrate.

Aangezien momenteel bijna de helft van de hashrate van het netwerk door ASIC's verzorgd wordt, denk ik dat je het verbruik nog wel met 30% mag verlagen. Ik ben al van een "worst case scenario" uitgegaan.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 22:46:19 #156
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_126509670
Maar dat verbruik mag je net zo hard weer gigantisch verhogen door de productie van 200.000 videokaarten en diverse andere hardware die uitsluitend hiervoor geproduceerd wordt.

Wellicht is heel bitcoins verzonnen door een videokaartenproducent :P
censuur :O
pi_126512868
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Maar dat verbruik mag je net zo hard weer gigantisch verhogen door de productie van 200.000 videokaarten en diverse andere hardware die uitsluitend hiervoor geproduceerd wordt.

Wellicht is heel bitcoins verzonnen door een videokaartenproducent :P
Nah, als AMD hier echt wat van had willen maken dan hadden ze al videokaarten gemaakt zonder video-uitgang en met extra grote koelblokken :P
  woensdag 15 mei 2013 @ 01:17:53 #158
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_126518403
Oei oei

quote:
Feds seize money from Dwolla account belonging to top Bitcoin exchange Mt. Gox

The Department of Homeland Security has apparently shut down a key mobile payments account associated with Mt. Gox, the largest Bitcoin exchange.

Chris Coyne, the co-founder of online dating service OKCupid, tweeted out an e-mail he received from Dwolla this afternoon. The e-mail states that neither Coyne, nor presumably any other Dwolla user, will be able to transfer funds to Mt. Gox.

Dwolla confirmed the change to the New York Observer, which first reported the story. Dwolla received a seizure warrant from a federal court.

"The Department of Homeland Security and US District Court for the District of Maryland issued a ‘Seizure Warrant’ for the funds associated with Mutum Sigillum’s Dwolla account (a.k.a. Mt. Gox)," a Dwolla spokesperson told NYO's BetaBeat. "Dwolla has ceased all account activities... for Mutum Sigillum while Dwolla’s holding partner transferred Mutum Sigillum’s balance, per the warrant."

Using a payment service like Dwolla is one of the easiest ways for US residents to buy Bitcoins. More popular payments services, like eBay's PayPal, can't be used to buy on the Mt. Gox exchange yet. Mt. Gox is the largest Bitcoin exchange, handling about 63 percent of all Bitcoin purchases.

Neither Mt. Gox nor DHS immediately responded to an inquiry from Ars about the seizure. We'll update this story with more information when possible.

A user on Bitcoin StackExchange published this short reply received from an inquiry to Mt. Gox about the shut-down: "Thank you for the e-mail. We can see that the Dwolla transactions are not getting processed right now. We will contact Dwolla and post an announcement regarding this. Your patience is appreciated till then."
http://arstechnica.com/te(...)-exchange-mt-gox/#p3
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_126519141
quote:
Ah, ik vroeg me al af waarom de koers zo'n duikeling maakte...

pi_126519309
Tijd om te kopen dus *)
pi_126519398
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 03:18 schreef Faazz het volgende:
Tijd om te kopen dus *)
Ja, dat panic selling slaat nergens op. Bij problemen met dwolla kunnen ze dus geen dollars van Gox halen. Je kunt dus eigenlijk beter Bitcoins kopen van de dollars die je op Gox hebt staan. :D
pi_126519426
Ja heerlijk. Het is niet geheel safe, maar tijdens dit soort situaties is het heel makkelijk om wat bij te verdienen. Die prijs gaat op en neer, na een tijd moet het wel weer de andere kant op slaan.

Vaak is zo'n patroon te zien in een tijdsbestek van 2-4 uur:

1
2
3
4
5
6
7
8
-_-_-_-_-_..........................................
..........|.../\....................................
..........|../..\........../\.......................
..........|./....\......../..\....../\..............
..........|/......\....../....\..../..\../\/\/\.....
...................\..../......\../....\/...........
....................\../........\/..................
.....................\/.............................

Waarna het weer stabiliseert en de volgende pump of dump zich voor doet. Verraderlijk wel omdat het gewoon een kwestie van gokken is en op de uiterste pieken en dalen zal je nooit zitten, maar tijdens dit soort situaties is het makkelijk 10-30% te winnen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:18:19 #163
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_126521182
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 01:17 schreef eleusis het volgende:
"The Department of Homeland Security has apparently shut down a key mobile payments account associated with Mt. Gox, the largest Bitcoin exchange."
Het succes en probleem van bitcoin is dat mensen er dollars mee willen verdienen. Gebruik het als onafhankelijke cryptocurrency en betaal ermee, dan heb je helemaal niets met dollars en exchanges te maken.
censuur :O
pi_126533939
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:22 schreef Zith het volgende:
Hoe maakt het banken overbodig? Waar ga ik mijn hypotheek halen? Hoe ga ik mijn pensioen regelen (houdt meer in dan geld opzij zetten)? Waar ga ik geld lenen voor een vrachtwagen of energieprijzen hedgen voor mijn bedrijf? Er zullen instituten komen die dit kunnen aanbieden voor de klant, deze instituten heten banken.
Je zou om te beginnen kunnen overwegen om gewoon zelf voor die dingen te werken en te sparen totdat je ze zelf kunt betalen (ook voor een pensioen, want dat houdt niet meer in dan geld opzij zetten).

Gaat dat te lang duren, en leen je het liever tegen rente, dan kun je het geld inderdaad lenen (huren) van een ander die daarvoor gewerkt of dat geld verdiend heeft. Dus niet zoals banken, want die doen niets voor het geld dat ze uitlenen, zij drukken op een knop en -poof- daar is je hypotheek. En dan wel de rente opstrijken. Lucratieve businesss, ik snap wel dat zij het oude systeem graag willen houden zoals het is, met hun privileges en monopolie op geld.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_126534482
Oh BTC-e eindelijk die withdraw fees wat verlaagd. 5% nu nog naar moneybookers/skrill. Was eerst bijna 10% wat nergens op slaat natuurlijk :')
Facts don't care about your feelings
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:22:00 #166
332574 µ
alt-m
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:35:04 #167
332574 µ
alt-m
pi_126538652
En asicminer knalt er nog 250Thash bij ofzo. Shit gaat veranderen.
జ్ఞ‌ా
  † In Memoriam † donderdag 16 mei 2013 @ 11:56:26 #168
230491 Zith
pls tip
pi_126575596
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Je zou om te beginnen kunnen overwegen om gewoon zelf voor die dingen te werken en te sparen totdat je ze zelf kunt betalen
Of je leent het omdat dit meer profitabel is.
quote:
(ook voor een pensioen, want dat houdt niet meer in dan geld opzij zetten).

Dat is geld opzij zetten tegenover een rente en/of investeringen, dit levert (zeker de investeringen) historisch veel meer op waardoor je een betere pensioen krijgt.
quote:
Dus niet zoals banken, want die doen niets voor het geld dat ze uitlenen, zij drukken op een knop en -poof- daar is je hypotheek.En dan wel de rente opstrijken.
Waarom is het slechter om bij een bank rente te betalen dan bij een vreemde? Banken doen niet niets. Je hebt een te groot youtube-idee van hoe banken werken.

Banken hebben mensen die de wereldmarkten in de gaten houden zodat ze de energie-/tarwe-/koffieprijzen kunnen garanderen/hedgen. Banken hebben analysten in dienst die voor elk profiel een risicoanalyse kunnen maken waardoor iemand die weinig risico met zich mee neemt minder rente hoeft te betalen. Banken hebben investeerders in dienst die mijn geld gebruiken om er meer geld mee te verdienen, als dank hiervoor krijg ik een rente. Kan ik bij die vreemdeling die hard heeft gewerkt en geld over heeft de koffieprijzen voor twee jaar vastzetten? Kan hij dat goedkoper dan een bank? Lijkt me sterk, want hij heeft waarschijnlijk geen leger analysten die de risicos z.v.m. kunnen verminderen, dus zal hij een hogere premium moeten vragen.

Banken kunnen door hun grootte, hun expertise en ervaring veel meer doen voor veel minder kosten. Waarom zou ik het mijzelf moeilijk en duur maken door een of andere vreemdeling op te zoeken en met hem te gaan onderhandelen, mijn infomatie doorgeven, etc... als ik hetzelfde bij mijn eigen bank kan doen met 1 telefoontje? Mijn bank heeft mijn profiel, weet wat ik kan en nodig heb, biedt alle financiėle diensten die ik nodig heb en moet in vrijwel alle gevallen goedkoper zijn dan een eenmansbankje.

quote:
Lucratieve businesss, ik snap wel dat zij het oude systeem graag willen houden zoals het is, met hun privileges en monopolie op geld.
Ah ja, de monopoly op geld 8)7
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_126601738
Idd las net ook wat info van een insider dat homeland security alle bankaccounts bevroren/ingenomen hebben van mtgox.

Wat een waanzin.
pi_126618482
Even een hele simpele vraag. Kun je bitcoins ook daadwerkelijk inwisselen voor euro's?
pi_126619139
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 00:58 schreef Miertje88 het volgende:
Even een hele simpele vraag. Kun je bitcoins ook daadwerkelijk inwisselen voor euro's?
Yep. En nog beter: andersom ook! ^O^
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_126619182
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 01:33 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Yep. En nog beter: andersom ook! ^O^
Ik ben me nu aan het inlezen.
Weleens van gehoord, maar nog nooit in verdiept.
Loont het nu nog om een rig te bouwen met 4 fatsoenlijke videokaarten?
pi_126635179
http://www.nu.nl/tech/347(...)ers-met-bitcoin.html

quote:
Nederlands bedrijf betaalt werknemers met Bitcoin

De Nederlandse ICT-detacheerder Eliantie keert het vakantiegeld van zijn personeel uit in Bitcoins.

Dat laat het bedrijf vrijdag weten in een persbericht. Naar eigen zeggen is Eliantie het eerste Nederlandse bedrijf dat zijn personeel zal uitbetalen in de elektronische valuta.

De Bitcoin is een vorm van elektronisch geld dat kan worden opgeslagen op pc's of beheerd door een derde partij. Het virtuele geld kan door iedereen met een Bitcoinadres via het internet naar anderen worden verstuurd.

Zelf gegenereerd

Eliantie heeft in 2010 een ruimte ingericht met computers die 24 uur per dag Bitcoins genereren. Inmiddels zegt het Rijswijkse bedrijf zoveel virtuele munten te hebben verzameld dat het vakantiegeld van de werknemers in de digitale valuta kan worden uitgekeerd.

Volgens Eliantie reageerde het personeel aanvankelijk terughoudend op het voornemen om het vakantiegeld in Bitcoins uit te betalen, maar zijn de meesten na een aantal informatieavonden inmiddels overtuigd.

Hoewel Bitcoins een daadwerkelijke geldelijke waarde hebben, is deze onderhevig aan schommelingen. Zo steeg de koers van de digitale munt begin dit jaar naar ruim 250 dollar, om vervolgens in april weer te dalen tot ongeveer 100 dollar.
pi_126637423
quote:
quote:
Eliantie heeft in 2010 een ruimte ingericht met computers die 24 uur per dag Bitcoins genereren. Inmiddels zegt het Rijswijkse bedrijf zoveel virtuele munten te hebben verzameld dat het vakantiegeld van de werknemers in de digitale valuta kan worden uitgekeerd.
.
Hoeveel medewerkers zouden ze hebben? Een stuk of 20?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:44:34 #176
347415 r8v2
Relbie.
pi_126638046
Haha, boefjes.
pi_126642296
Het valt me trouwens wel op dat er momenteel veel minder BTC "te koop" staan op MtGox ten opzichte van een paar dagen geleden. Het aantal is gedaald van 170.000 naar ongeveer 125.000 nu. Allemaal BTC die weggehaald zijn n.a.v. het dwolla-bericht?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:21:48 #178
332574 µ
alt-m
pi_126646630
జ్ఞ‌ా
pi_126680747
De EFF (Electronic Frontier Foundation) accepteert nu ook bitcoins! *O*

Daar is al redelijk lang om gezeurd door veel mensen, want het was nogal scheef dat een organisatie die streeft daar digitale vrijheid en onafhankelijkheid, geen donaties zou accepteren in de muntheid die daar bij uitstek voor staat
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:49:13 #181
347415 r8v2
Relbie.
pi_126681275
En bbqcoins worden nu ook al door restaurants geaccepteerd :P.

Ik blijf ze nog even in m'n wallet houden :+.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:41:58 #182
332574 µ
alt-m
pi_126685402

huidige waarde van het bitcoinaandeel asicminer.
జ్ఞ‌ా
pi_126701725
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 01:37 schreef Miertje88 het volgende:
inlezen.Weleens van gehoord, maar nog nooit in verdiept.Loont het nu nog om een rig te bouwen met 4 fatsoenlijke videokaarten?
Geen idee. Dat minen interesseert me niet. Helaas ontstaat er vaak een verkeerd beeld van Bitcoin en denken mensen dat het allemaal om dat minen draait, of dat je een supersnelle PC of zelfs speciale hardware nodig hebt om Bitcoin te gebruiken. Nee, ik vind Bitcoin een zeer fascinerende ontwikkeling, maar heel dat minen doet er voor mij geen reet toe.

Ik koop mijn coins gewoon. Dat is sneller, makkelijker, en waarschijnlijk ook goedkoper.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  zondag 19 mei 2013 @ 12:12:36 #184
332574 µ
alt-m
pi_126717219
In Real Time With Bill Maher (2013.05.17) wordt bitcoin genoemd. Niet echt positief :P.
జ్ఞ‌ా
  zondag 19 mei 2013 @ 17:06:05 #185
332574 µ
alt-m
  zondag 19 mei 2013 @ 17:30:59 #186
332574 µ
alt-m
  maandag 20 mei 2013 @ 16:50:52 #187
332574 µ
alt-m
pi_126854440
Nieuwe interessante ontwikkeling coming up. Binnenkort zijn we niet meer afhankelijk van een handjevol exchanges voor het (ver)kopen van bitcoins, met alle marktinvloed en risico op overheidsbemoeienis van dien.

Want: OpenTransaction + BitMessage = alles wat er nodig is voor een volledig gedecentraliseerd, globaal, veilig, anoniem P2P exchange systeem. Te gebruiken met iedere fiat- en cryptocurrency waar vraag en aanbod voor is.

Een soort Ripple maar dan zonder de nadelen.

Er gaan fraaie tijden aanbreken ^O^
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_126916775
Er zit weer wat beweging in de koers.
జ్ఞ‌ా
pi_126918066
Mooi werd tijd :) en stijgen a.u.b. :)
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:05:26 #191
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_126946264
eindelijk :D
pi_126946597
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:05 schreef Mender het volgende:
eindelijk :D
Vakantiegeld is binnen hč, dat zie je direct aan de koers :P
Currency War, Trade War, Real War
pi_126951718
Het ging ff fout hier, sorry.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_126980010
http://crypto-trade.com zou vandaag open moeten gaan!
Ben benieuwd, de beta zag er goed uit.
pi_126993831
Snap er niks van Feathercoin stort helemaal in
  zaterdag 25 mei 2013 @ 18:57:12 #196
332574 µ
alt-m
pi_126993909
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:53 schreef Viere het volgende:
Snap er niks van Feathercoin stort helemaal in
51% attack wordt er gezegd
జ్ఞ‌ా
  zaterdag 25 mei 2013 @ 18:59:04 #197
332574 µ
alt-m
pi_126993973
quote:
the next big thing to hit crypto. gangs of disgruntled GPU miners going around 51% attacking alts with weak networks.
uit de trollbox
జ్ఞ‌ా
pi_126994117
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:57 schreef µ het volgende:

[..]

51% attack wordt er gezegd
Ik zag het thanks, niet geslaagd though
pi_126994512
Inderdaad erg vreemd dat al die pump'n'dump alt-coins helemaal instorten... bizar, vreemd, ontstijgt elke logica.
pi_126994975
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:15 schreef KwukDuck het volgende:
Inderdaad erg vreemd dat al die pump'n'dump alt-coins helemaal instorten... bizar, vreemd, ontstijgt elke logica.
Dat het pump'n'dump coins zijn is natuurlijk niet perseé de waarheid
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:29:46 #201
332574 µ
alt-m
pi_126994998
జ్ఞ‌ా
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:30:01 #202
332574 µ
alt-m
pi_126995006
Met die LTC gaat het ook niet best.
జ్ఞ‌ా
pi_126995036
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:29 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
Nog op geboden ook _O-
lezen mensen dan niet
pi_126996137
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:29 schreef Viere het volgende:

[..]

Dat het pump'n'dump coins zijn is natuurlijk niet perseé de waarheid
Een groot deel wel.

PhenixCoin (PXC) is daarop wel een uitzondering.
Eerst een pokersite / casino, website, exchange in progress en een eigen coin.
Zie het als fiches voor dit casino die je zelf kan minen en/of traden.
Leuk concept en maakt meer kans dan 90% van alle altcoins.

Daarnaast zie je ook coins met snellere transacties, etc. Ook die maken kans.
pi_126997039
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een groot deel wel.

PhenixCoin (PXC) is daarop wel een uitzondering.
Eerst een pokersite / casino, website, exchange in progress en een eigen coin.
Zie het als fiches voor dit casino die je zelf kan minen en/of traden.
Leuk concept en maakt meer kans dan 90% van alle altcoins.

Daarnaast zie je ook coins met snellere transacties, etc. Ook die maken kans.
Heb het inderdaad langs zien komen op Bitcointalk maar hou het toch liever op FTC
pi_126997180
Uit de trollbox:

quote:
koolio: philuk2000, im trying to cut out spliffs now, i like the smoke but need to stop smoking shit thatll fuck my lungs up
mrmahsud: tritonx... you can pm me... i cant tell in here :) but mind you.. it needs the whole winter and then spring for the process
tritonx: its ok I dont really need another formula
Nimz: ghostdogg, 35 grams weed white widow in holland is 175 euro
koolio: litepresence, uk. Ahhh damn i swore... look proof i dont favourite... i
chrisj: litepresence, Birmingham UK judging by the accent :)
ghostdogg: Nimz, well its ak47
system: koolio was banned for 30m by koolio
:D
pi_127003974
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
Uit de trollbox:

[..]

:D
:P Die 3000+ uur bans van hem ook.
  zondag 26 mei 2013 @ 13:34:19 #208
332574 µ
alt-m
pi_127020591
Your bitcoin transaction was a success! We have received your payment, your download link is on its way to you via email.

Album van Knife Party gekocht met bitcoin :s).
జ్ఞ‌ా
  zondag 26 mei 2013 @ 13:35:34 #209
332574 µ
alt-m
pi_127020653
We zitten op $133. Gaat de goede kant op :s).
జ్ఞ‌ా
pi_127024165
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:29 schreef Viere het volgende:
Dat het pump'n'dump coins zijn is natuurlijk niet perseé de waarheid
Er komt iedere week een nieuwe altcoin uit die exact nul komma nul toevoegt. Als het niet pump & dump is voor de eerste adopters ervan, wat is dįn het doel?

Voor mij 99% Bitcoin, en vooruit, 1% Litecoin voor de fuck of it.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_127025686
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Er komt iedere week een nieuwe altcoin uit die exact nul komma nul toevoegt. Als het niet pump & dump is voor de eerste adopters ervan, wat is dįn het doel?

Voor mij 99% Bitcoin, en vooruit, 1% Litecoin voor de fuck of it.
Zal met de meeste wel zo zijn, die Premined currencies al helemaal. Maar ik weet niet of dat voor elke extra currency geld
pi_127031763
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:29 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de aanbieding weggehaald. Dit soort dingen zijn niet de bedoeling op eBay :)
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_127034870
Lang verwacht:

https://crypto-trade.com

=

Online! *O*
  zondag 26 mei 2013 @ 19:23:06 #214
347415 r8v2
Relbie.
pi_127035038
Beetje leeg nog :+.
pi_127044156
Heb toch een kleine hoeveelheid PXC nu. Hoop dat het wat wordt, anders tja, een beetje pokeren dan maar.
pi_127045588
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef Viere het volgende:
Heb toch een kleine hoeveelheid PXC nu. Hoop dat het wat wordt, anders tja, een beetje pokeren dan maar.
Heb er ook nog een paar :)

pi_127046945
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb er ook nog een paar :)

[ afbeelding ]
een paar :D
pi_127047476
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:35 schreef Viere het volgende:

[..]

een paar :D
Kwestie van stug doorminen :P
  zondag 26 mei 2013 @ 23:31:54 #219
347415 r8v2
Relbie.
pi_127049875
Ik heb er al 70 :').
  maandag 27 mei 2013 @ 19:40:20 #220
332574 µ
alt-m
pi_127077327
quote:
This is a mass email to all IPXcore customers with active VPS services.

IPXcore would like to take a moment to remind all of our valued customers that bitcoin mining, and other distributed computing applications that utilize 'idle' CPU cycles, are not allowed on IPXcore servers, as defined in the AUP/TOS you agreed to when you signed up for service.
:P
జ్ఞ‌ా
pi_127078831
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:31 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb er al 70 :').
Early adopter of monster van een miner? ;)
  maandag 27 mei 2013 @ 21:22:34 #222
347415 r8v2
Relbie.
pi_127083259
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:08 schreef KwukDuck het volgende:

[..]

Early adopter of monster van een miner? ;)
PXC, geen BTC. Was het maar waar :').
  maandag 27 mei 2013 @ 21:23:09 #223
347415 r8v2
Relbie.
pi_127083299
quote:
6s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef µ het volgende:

[..]

:P
Ik gebruik wel eens universiteitscomputers O-).
  maandag 27 mei 2013 @ 21:46:31 #224
332574 µ
alt-m
pi_127084818
quote:
3s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:22 schreef r8v2 het volgende:

[..]

PXC, geen BTC. Was het maar waar :').
Ah _O-.
జ్ఞ‌ా
  maandag 27 mei 2013 @ 21:46:43 #225
332574 µ
alt-m
pi_127084838
quote:
3s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:23 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Ik gebruik wel eens universiteitscomputers O-).
Daar zijn wel eens mensen voor ontslagen :P.

Systeembeheerders, that is.
జ్ఞ‌ా
  maandag 27 mei 2013 @ 22:56:33 #226
347415 r8v2
Relbie.
pi_127089680
Ik ben maar een student en dingen aan het "testen" :+.
pi_127090958
https://www.cryptsy.com begint toch wat meer verkeer te krijgen.
Die hebben zo'n beetje iedere coin :P
  maandag 27 mei 2013 @ 23:18:08 #228
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127090986
Had gehoopt dat LTC een beetje omhoog ging. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127091988
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef Curlbrah het volgende:
Had gehoopt dat LTC een beetje omhoog ging. :P
Het blijft wachten tot MtGox z'n trade-engine heeft vernieuwd.
Daarna verwacht ik LTC en NMC op Gox.

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
  maandag 27 mei 2013 @ 23:44:50 #230
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127092264
nja er zijn genoeg berichten vanuit mtgox geweest hierover dat ik het ook verwacht.

Als ze ook maar 1 dollar stijgen.. :9
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 27 mei 2013 @ 23:50:27 #231
347415 r8v2
Relbie.
pi_127092510
Precies, zoveel mogelijk LTC verzamelen en wachten op MtGox.
pi_127097280
En je PhenixCoins zou ik ook nog even houden :)

Die lui maken er écht werk van:


Zodra m'n derde mining rig klaar is (wacht nog op 2 kaarten en PCI-E risers) gaan ze ook vol op PhenixCoin.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:03:57 #233
347415 r8v2
Relbie.
pi_127101346
Oja, m'n BBQ's zijn ook nog niet weg :).
pi_127101535
Ik kan niet wachten tot mtGox eindelijk eens de LTC gaan ondersteunen. Het zou wel heel mooi zijn voor de koers.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:17:53 #235
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_127101782
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:09 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Het zou wel heel mooi zijn voor de koers.
Hoezo?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_127102875
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:17 schreef Bart het volgende:
Hoezo?
Simpel, op dit moment wordt LTC alleen maar ondersteund door de kleine exchanges. MtGox met zijn mega martaandeel ondersteund het niet, dus veel mensen investeren ook niet in de LTC. Mocht MtGox met LTC komen dan zal er veel meer verhandeld kunnen worden.

Trouwens MtGox kan beter ook maar meer crypto coins gaan ondersteunen. Op dit moment is handelen bij btce en vircurex leuker vanwege de vele verschillende coins die ze aanbieden. Ik ben zelf bijvoorbeeld weggegaan bij MtGox vanwege deze reden.

Ook wordt het voor andere mensen leuker als LTC ook door mtGox ondersteund wordt. Door de zogenaamde arbitrage tools zal de LTC koers verdere stabiliseren en ongeveer net zo stabiel worden als de BTC nu is. (ik weet dat het raar klinkt, maar denk er goed over na, het klopt)
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:51:04 #237
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_127102926
Maar meer handel betekent niet hogere koers.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_127103464
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:51 schreef Bart het volgende:
Maar meer handel betekent niet hogere koers.
Grotere vraag wel, al begrijp ik dat die vraag ook alleen maar aangejaagd wordt door de hype op het moment dat MtGox de coin gaat traden.

Je krijgt met MtGox een markt met potentieel >600.000 nieuwe klanten erbij.
Het zal zeker voor een hogere koers gaan zorgen, alleen al het nieuwsbericht dat het op MtGox is.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:12:15 #239
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_127103638
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Grotere vraag wel, al begrijp ik dat die vraag ook alleen maar aangejaagd wordt door de hype op het moment dat MtGox de coin gaat traden.

Je krijgt met MtGox een markt met potentieel >600.000 nieuwe klanten erbij.
Het zal zeker voor een hogere koers gaan zorgen, alleen al het nieuwsbericht dat het op MtGox is.
Als dat zeker zou zijn, dan zou iedereen nu al LTC aan het inslaan zijn, wat op voorhand al een hogere koers tot gevolg heeft. Wat het effect van een hogere koers bij het daadwerkelijke accepteren van LTC op MtGox weer teniet zal doen.

Oftewel: volgens mij kan het alle kanten op gaan, het hoeft echt geen hogere koers tot gevolg te hebben ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_127103818
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:51 schreef Bart het volgende:
Maar meer handel betekent niet hogere koers.
Maar het betekend vaak wel een stabielere koers. Kijk maar eens naar de downtime van mtGox en het effect op de BTC koers. Als 80% van de mark wegvalt zakt de boel best wel in elkaar.

Uiteraard blijft het koffie dik kijken hoor. Maar dit is wel wat het verleden heeft geleerd. Je kan het effect ook zien bij andere crytpo coins die werden toegevoegd aan exchanges. En daar is het effect nog klein vanwege de beperkte gebruikersgroep.

Maar wat je ook opmerkt... als mensen nu massaal inkopen krijgen we een totaal ander effect dan ik hier nu verwacht.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:18:24 #241
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_127103881
We zullen het zien :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_127103924
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:18 schreef Bart het volgende:
We zullen het zien :P.
Ik heb nog 3800 van die dingen in m'n wallet :7
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:19:52 #243
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_127103933
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb nog 3800 van die dingen in m'n wallet :7
Ik 1 :7.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_127129798
Net 20,000 PXC gekocht via https://phenixst.com :)

Werkt perfect als "escrow" service.

Je maakt een account aan, geeft aan hoeveel PXC je wil kopen voor hoeveel BTC / LTC.
Daar worden dan 2 adressen voor aangemaakt (1 voor mij en 1 voor de potentiėle koper/verkoper).

Ik maak de LTC over, de ander de PXC en zodra die beiden binnen zijn bij "Phenix Safe Trader" worden de coins naar beide kanten vrijgegeven. Als er iets niet klopt (te weinig) wordt het teruggestort.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:48:12 #245
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127129870
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef MaGNeT het volgende:
Net 20,000 PXC gekocht via https://phenixst.com :)

Werkt perfect als "escrow" service.

Je maakt een account aan, geeft aan hoeveel PXC je wil kopen voor hoeveel BTC / LTC.
Daar worden dan 2 adressen voor aangemaakt (1 voor mij en 1 voor de potentiėle koper/verkoper).

Ik maak de LTC over, de ander de PXC en zodra die beiden binnen zijn bij "Phenix Safe Trader" worden de coins naar beide kanten vrijgegeven. Als er iets niet klopt (te weinig) wordt het teruggestort.
Nja LTC zou ook gaan stijgen, ben je niet bang dat je zodirect de LTC weer duur moet terugkopen?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127130286
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Nja LTC zou ook gaan stijgen, ben je niet bang dat je zodirect de LTC weer duur moet terugkopen?
Tsja, lastig. Heb nog 3562 LTC over dus op zich genoeg om er wat aan over te houden.

En heb nu 42,000 PXC
PXC is de eerste altcoin in 2 maand waar ik vertrouwen in heb.
Zonder de ontwikkelaars is het maar een "pump & dump" coin maar deze mensen pakken alles zo netjes en professioneel aan, zoals zo'n "safe trade" service, om scammers tegen te gaan, waar ze geen kosten voor rekenen en ook hoe ze reageren op problemen die er zijn.

Ik heb begrepen dat 1 van de mensen die hierachter zit ooit met cams.com is begonnen, dus die is wel binnen vermoed ik :P
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:59:09 #247
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127130606
Ik hou mijn LTC nog wel even vast.. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127131006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:59 schreef Curlbrah het volgende:
Ik hou mijn LTC nog wel even vast.. :P
De bedoeling is om met die PhenixCoins, die straks vast op een exchange komen, nog wat meer LTC (en uiteindelijk BTC) te maken.

Is een gokje, tot nu toe meestal goed uitgepakt, zoals met FTC en BCQ.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 23:06:26 #249
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127131137
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De bedoeling is om met die PhenixCoins, die straks vast op een exchange komen, nog wat meer LTC (en uiteindelijk BTC) te maken.

Is een gokje, tot nu toe meestal goed uitgepakt, zoals met FTC en BCQ.
Je hebt me al overgehaald, een kleine hoeveelheid kan geen kwaad.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127131380
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Je hebt me al overgehaald, een kleine hoeveelheid kan geen kwaad.
Kijk voor de gein op...

https://phenixst.com
https://phenixpoker.com
http://www.phenixcoin.com
http://phenixpool.com
http://phenixtrader.com
https://phenixauth.com

...En zie hoe ze dat aanpakken... Allemaal van dezelfde makers...

Zoveel werk steek je er niet in als je van plan bent om morgen alles te dumpen... Dat verdien je niet terug...
  dinsdag 28 mei 2013 @ 23:11:24 #251
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127131432
True, true, ziet er wel strak uit.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127140296
quote:
Oei, alweer een dollar-gerelateerd schandaal. Gaat niet best met die munt.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_127140514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:14 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Oei, alweer een dollar-gerelateerd schandaal. Gaat niet best met die munt.
:') Nu is het nog Liberty Reserve, volgende keer de Bitcoin. Die Amerikaanse diensten hebben het helemaal niet op digitale valuta.
pi_127144570
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:24 schreef brojo het volgende:
:') Nu is het nog Liberty Reserve, volgende keer de Bitcoin.
Nou ja er staat "Secret Service busts (...)", wat valt er in geval van Bitcoin precies te busten dan?

quote:
Die Amerikaanse diensten hebben het helemaal niet op digitale valuta.
Dan mag de euro ook wel uitkijken. Digitaler en virtueler dan dat vind je ze niet.

Ze hebben het ook niet op filesharing en piraterij. Al jaren niet. Nou we hebben gezien hoe effectief ze Bittorrent en andere P2P systemen hebben gebust :')
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_127154167
Heeft er iemand al eens gekeken naar dit topic?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=211979.0

Ik volg de postings daar nu al een tijdje en het lijkt erop dat het gaat om echt werkende software. Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Is het de gok waard?
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_127170525
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Heeft er iemand al eens gekeken naar dit topic?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=211979.0

Ik volg de postings daar nu al een tijdje en het lijkt erop dat het gaat om echt werkende software. Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Is het de gok waard?
Trade bots zijn best leuk maar ook riskant.
Begin met hele kleine bedragen op je account bij BTC-E om de bot te tunen.
Pas als je vertrouwen in de settings hebt kan je met wat grotere bedragen gaan traden.

Nadeel is: zodra er meer bots zijn, wordt de handel ook vlakker.
pi_127178907
hoe komt het dat ik de afgelopen 4 uur niks heb gekregen aan phenix coins in pxc.allpoolz?

of ben ik gewoon te ongeduldig aangezien dit bij andere coins wat sneller ging :P
pi_127179306
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef jimmeh_c het volgende:
hoe komt het dat ik de afgelopen 4 uur niks heb gekregen aan phenix coins in pxc.allpoolz?

of ben ik gewoon te ongeduldig aangezien dit bij andere coins wat sneller ging :P
Deze pool betaalt pas uit zodra er 120 bevestigingen zijn voor het gevonden blok, ofwel tot er 120 blokken zijn gevonden na dat blok.

In de praktijk doet het PXC netwerk zo'n 24 blokken per uur, dus kan het 5 uur duren voor je de eerste uitbetaling krijgt. Daarna krijg je nog tot 5 uren nį het minen je betalingen binnen, omdat het laatste blok waar je aan mee-gemined hebt natuurlijk ook pas 5 uur nį het minen de 120 bevestigingen heeft.

Gelukkig is het een hele stabiele pool, ik mine er al vanaf het begin.

Heb er ook nog 22,000 gekocht dus zit nu op 44889.37202383 PXC
pi_127180037
ahh thanks, zie je staan trouwens :P. Ik sta net niet in de top 15.. 16e x]
pi_127197990
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 20:32 schreef MaGNeT het volgende:
Trade bots zijn best leuk maar ook riskant.
Begin met hele kleine bedragen op je account bij BTC-E om de bot te tunen.
Pas als je vertrouwen in de settings hebt kan je met wat grotere bedragen gaan traden.

Nadeel is: zodra er meer bots zijn, wordt de handel ook vlakker.
Ik heb contact opgenomen om dat ik behoorlijk skeptisch was over de software. Maar de ontwikkelaar was erg vriendelijk en heeft me alles goed en duidelijkuitgelegd. Ik heb besloten om de bot maar te gaan proberen. Het ziet er op zich wel goed uit allemaal. Betrouwbaarder dan dan andere bots die ik gezien heb.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_127214718
Begin toch een beetje te twijfelen :'( heb 20k phoenix coin gekocht met mijn spaargeld. Verstandig of niet?
pi_127216980
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:29 schreef Viere het volgende:
Begin toch een beetje te twijfelen :'( heb 20k phoenix coin gekocht met mijn spaargeld. Verstandig of niet?
Nee, niet verstandig, ze kunnen namelijk ook compleet waardeloos worden.

Ik geloof echter wel in deze coin. Als PhenixTrader.com online komt kan het zomaar omhoog gaan.
Maar ik heb nog geen verkoopplannen, zie het als een lange termijn investering.
pi_127220587
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, niet verstandig, ze kunnen namelijk ook compleet waardeloos worden.

Ik geloof echter wel in deze coin. Als PhenixTrader.com online komt kan het zomaar omhoog gaan.
Maar ik heb nog geen verkoopplannen, zie het als een lange termijn investering.
Thanks je hebt gelijk inderdaad. Denk dat ik een gedeelte ga terugverkopen en de rest hou.
pi_127244768
Litecoin weer aan het kelderen
  zondag 2 juni 2013 @ 16:24:16 #267
332574 µ
alt-m
pi_127324245
జ్ఞ‌ా
pi_127324517
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:29 schreef Viere het volgende:
Begin toch een beetje te twijfelen :'( heb 20k phoenix coin gekocht met mijn spaargeld. Verstandig of niet?
Waar heb je die gekocht?
pi_127326653
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 16:32 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Waar heb je die gekocht?
Iemand bood het via pm aan op het bitcoin forum, momenteel kan je ze goedkoper krijgen op cryptsy
pi_127327550
bitcoins zijn plots vrij lijp aan het doen.

van 100 naar onder de 90 en weer soort van terug etc.

Is er nieuws wat ik gemist heb ofzo? :')
  zondag 2 juni 2013 @ 18:12:46 #271
332574 µ
alt-m
pi_127327712
quote:
It's the end of the month, someone cashed out.

This will happen again and again. Anyone accepting Bitcoin, who actually needs fiat, will just sell at the current market rate; just like you do with foreign fiat. Yes, due the relatively small volume of BTC, they are taking a loss, but they have other things on their mind. They are running a business, not trading currencies. Also, they are probably charging a premium from whoever their customers are to cover such losses.

With more businesses accepting bitcoin through third-parties (like bitpay, coinbase, ...), we will see this more often. The third-party does care at which rate they trade. However, their contract requires them to wire fiat at the end of the day/week/month.
జ్ఞ‌ా
pi_127504363
Ik zeg, leuk geprobeerd maar fake :P

http://www.pdf-archive.co(...)coin/preview/page/1/
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:10:15 #273
332574 µ
alt-m
pi_127537726
Ja, als je Bitcoins als inkomsten hebt. Het maakt vrij weinig uit of je salaris in euro's, dollars, of bitcoins uitbetaald wordt. Lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat het gewoon box 1 is. Wat de meeste hier doen is beleggen en dat is box 3.

Met andere woorden, je winst is niet belast in die zin, maar je moet wel je vermogen opgeven ieder jaar.

MAAR onmogelijk natuurlijk te traceren voor de Belastingdienst. Dat is het hele idee van de bitcoins natuurlijk, die wallet met hash code kan van iedere gek zijn :P
Facts don't care about your feelings
pi_127554289
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
bitcoins zijn plots vrij lijp aan het doen.

van 100 naar onder de 90 en weer soort van terug etc.

Is er nieuws wat ik gemist heb ofzo? :')
83 zelfs
pi_127574871
Booom down the gutter! Maar wat is het nieuws?! :o
pi_127575666
Hoop niet dat het een herhaling wordt van de eerdere crash!
pi_127575764
Wow ben ik ff blij dat ik eergisteren alles heb verkocht tegen $120. Er gebeurde al een paar weken weinig dus was er klaar mee :')

Ach voor ongeveer ¤450 gekocht en na alle transactiekosten etc. ¤900 aan over gehouden. Winst = winst :P

[ Bericht 32% gewijzigd door YoshiBignose op 09-06-2013 10:51:51 ]
Facts don't care about your feelings
pi_127575817
100 euro verdiend door gisteren short te gaan op bitcoin. Goede keuze.
  zondag 9 juni 2013 @ 11:03:57 #280
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_127576056
quote:
09.06.13 12:24 Your order #11809070 (buy xxx BTC @ 92.3) filled completely.
09.06.13 09:55 Your order #17080274 (buy xxx BTC @ 104.45) filled completely.
08.06.13 22:01 Your order #15415782 (buy xxx BTC @ 107.9) filled completely.
08.06.13 06:36 Your order #17433111 (buy xxx BTC @ 109.45) filled completely.
07.06.13 20:07 Your order #15664642 (buy xxx BTC @ 111.1) filled completely.
Goed dat ik al die buy-orders heb laten staan, ik wilde ze eigenlijk cancellen omdat het al zo lang stabiel op $120 stond.

Maar wat is er eigenlijk aan de hand? Weet iemand de/een oorzaak?
If you can't beat them, join them.
pi_127576204
Er gaat een mail rond met het bericht dat US klanten geen dollars meer kunnen laten uitkeren oid. Maar die mail is fake vanwege een niet kloppend IP adres. Ik denk alleen niet dat dat de reden is. Hoewel, een kleine aanzet kan het balletje laten rollen uiteindelijk...

i.imgur.com/jvBXpsi.png

[ Bericht 8% gewijzigd door Faazz op 09-06-2013 11:46:41 ]
  zondag 9 juni 2013 @ 11:40:36 #282
332574 µ
alt-m
pi_127576684
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 10:45 schreef Zolder het volgende:
100 euro verdiend door gisteren short te gaan op bitcoin. Goede keuze.
Waar?
జ్ఞ‌ా
pi_127577020
quote:
3s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:40 schreef µ het volgende:

[..]

Waar?
Plus 500, dus met hefboom.

inzet 100 euro, winst 100 euro
  zondag 9 juni 2013 @ 13:39:29 #284
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_127579196
iemand vond het wel nodig om even 20k bitcoins te dumpen.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  zondag 9 juni 2013 @ 13:42:26 #285
332574 µ
alt-m
pi_127579277
Zieke hoeveelheden BTC gaan er weg nu.
జ్ఞ‌ా
  zondag 9 juni 2013 @ 13:45:08 #286
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_127579342
ik ben altijd blij dat bitcoin.de steeds een vertraging heeft en minder nerveus is.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_127579390
Ik snap het echt niet dat mensen nu gaan verkopen, het is dat ik mezelf heb voorgenomen geen eigen geld in bitcoins te stoppen alleen wat ik gemined heb.

Maar 1 ding weet ik zeker, die koers gaat wel weer om hoog binnenkort.

Zit nu op ongeveer 7000 PXC :)
  zondag 9 juni 2013 @ 13:48:10 #288
332574 µ
alt-m
pi_127579414
Trade Volume $11 224 986 / 113,338.84 BTC

afgelopen 24u
జ్ఞ‌ా
  zondag 9 juni 2013 @ 13:49:11 #289
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_127579448
Doordat de bitcoins beetje onredelijk verdeeld zijn heb ik het idee dat een partij de koes flink onder druk kan zetten.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  zondag 9 juni 2013 @ 13:50:38 #290
332574 µ
alt-m
pi_127579495
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef Matty___ het volgende:
Doordat de bitcoins beetje onredelijk verdeeld zijn heb ik het idee dat een partij de koes flink onder druk kan zetten.
True
జ్ఞ‌ా
  zondag 9 juni 2013 @ 13:50:51 #291
332574 µ
alt-m
pi_127579505
Het is sowieso maar een kleine markt.
జ్ఞ‌ా
  zondag 9 juni 2013 @ 13:51:45 #292
332574 µ
alt-m
pi_127579535
En als je er over nadenkt, als er veel media-aandacht is klopt de prijs sowiwoso niet. Pas als de media-aandacht minder wordt krijg je de 'echte' gecorrigeerde prijs. Dat merken we nu.
జ్ఞ‌ా
  zondag 9 juni 2013 @ 13:52:55 #293
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_127579575
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:51 schreef µ het volgende:
En als je er over nadenkt, als er veel media-aandacht is klopt de prijs sowiwoso niet. Pas als de media-aandacht minder wordt krijg je de 'echte' gecorrigeerde prijs. Dat merken we nu.
ik vermoed dat de negatieve pers over mtgox en nu over belasten van bitcoin inkomsten etc. weer veel mensen weg jaagt.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  zondag 9 juni 2013 @ 13:53:42 #294
332574 µ
alt-m
pi_127579595
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:52 schreef Matty___ het volgende:

[..]

ik vermoed dat de negatieve pers over mtgox en nu over belasten van bitcoin inkomsten etc. weer veel mensen weg jaagt.
Ook dat ja :Y.
జ్ఞ‌ా
pi_127588715
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:47 schreef Exalt het volgende:
Ik snap het echt niet dat mensen nu gaan verkopen, het is dat ik mezelf heb voorgenomen geen eigen geld in bitcoins te stoppen alleen wat ik gemined heb.

Maar 1 ding weet ik zeker, die koers gaat wel weer om hoog binnenkort.

Zit nu op ongeveer 7000 PXC :)
105.000 PXC :)
pi_127593043
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

105.000 PXC :)
goed bezig allebei!
pi_127593546
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

105.000 PXC :)
die laatste 5000 heb je van mij gekocht ;)
pi_127607047
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:28 schreef Exalt het volgende:

[..]

die laatste 5000 heb je van mij gekocht ;)
:P Vet :P
Heb weer een order voor 32,000 PXC staan :)

https://bitcointalk.org/i(...)sg2424706#msg2424706

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 10-06-2013 00:42:11 ]
pi_127615603
Probeer je alle coins te bemachtigen ofzo?

Vooruit, alsjeblieft nog 5000, ik koop ze straks wel terug als de pool hashrate weer wat om hoog gaat...
  maandag 10 juni 2013 @ 14:36:43 #300
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127619425
Straks trekken ze de stekkers eruit omdat ze zien dat al die coins in het bezit van één persoon zijn.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 juni 2013 @ 15:10:42 #301
862 Arcee
Look closer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')