"Gelukkig heb ik meer verstand van dubbele dildo's" - Geller B.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:29 schreef Gellarboy het volgende:
"Ik ben niet geslaagd voor een dubbele elektrische tandenborstel, en andere erotische verhalen" - De memoires van House of XY
Ik weet niet eens wat ik me voor moet stellen bij een dubbele elektrische tandenborstel...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:29 schreef Gellarboy het volgende:
"Ik ben niet geslaagd voor een dubbele elektrische tandenborstel, en andere erotische verhalen" - De memoires van House of XY
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
"Gelukkig heb ik meer verstand van dubbele dildo's" - Geller B.
Nou, het is zeg maar... Eén, maar dan twee.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:33 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens wat ik me voor moet stellen bij een dubbele elektrische tandenborstel...
Nee, dan kun je tegelijk samen poetsen. Nu moeten we steeds borsteltjes wisselen op 1 handset.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef wonderer het volgende:
Kun je dan tegelijk boven en onder poetsen?
Nee. Maar veel wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:59 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
zijn al die bovenste leden homo's?
Ooh!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, dan kun je tegelijk samen poetsen. Nu moeten we steeds borsteltjes wisselen op 1 handset..
[ afbeelding ]
Zo'n leuke roodharige stoere krullenbol met sproeten en woest borsthaar?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik val normaal gesproken nooit op roodharigen maar er loopt me hier toch een schattig exemplaar rond![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Roodharige krullebollen zijn toch vaak heul nie stoer maar meer nerdy?
En ze hebben geen ziel!
Ik zou plaatjes zoeken, maar ik durf nietquote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Zo'n leuke roodharige stoere krullenbol met sproeten en woest borsthaar?
Telt dat onderste ook al als rood ja?quote:
Er zijn hele tumblrs aan gewijd waar hele mooie exemplaren langskomenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
Dat je lelijke roodharigen kunt vinden, zegt niet zo veel. Er zijn ook lelijke donkerharige of blonde mannen.
Da's net je broertjequote:
Ik vind Paul Bettany allesbehalve knap.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn hele tumblrs aan gewijd waar hele mooie exemplaren langskomen
Also, Paul Bettany. Nuff said.
Ik vind 'm echt een hele botte kop hebben (voornamelijk vanwege de jukbeenderen en ingevallen wangen). Maar goed, scoort 'm wel typecasting-partsquote:
Hij is niet conventioneel goodlooking, maar damn, die ogen. En hij is een goed acteur, dat helpt bij mij ook wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt een hele botte kop hebben (voornamelijk vanwege de jukbeenderen en ingevallen wangen). Maar goed, scoort 'm wel typecasting-parts
Ja, daar klaag ik ook niet overquote:
Die rooie hierboven is Frans hoor. Kijk maar naar de fleur-de-lis.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Is Wiki de Viking inmiddels al die leeftijd ja?
quote:
Eh... Ik woon niet in de achterhoekquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik hoor het je bijna zeggen, "wat is dat voor rare laaghangende broek", met zo'n achterhoeks waxxeriaans accent.
Dat gaat toch nooit passen?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik eerder een vuist m'n mond in krijg dan ergens anders hoor
Sproeten ja, de rest nietquote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Zo'n leuke roodharige stoere krullenbol met sproeten en woest borsthaar?
Die mogen allebei komen logerenquote:
Ik heb een rooie baardquote:Op donderdag 25 april 2013 18:22 schreef Burner82 het volgende:
Mijn roodheid is gelukkig vrij ver wegAlleen echt in de volle zon zie je het nog in mijn haar, een hele rode gloed erin... (en als ik me niet geschoren heb in mijn gezichtsbeharing sowieso wel)
ik blond/bruin/rood/oranjequote:
Bij mij toch wel bruiner... maar no way dat ik er een foto van maakquote:Op donderdag 25 april 2013 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, het is niet allemaal rood...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |