"Gelukkig heb ik meer verstand van dubbele dildo's" - Geller B.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:29 schreef Gellarboy het volgende:
"Ik ben niet geslaagd voor een dubbele elektrische tandenborstel, en andere erotische verhalen" - De memoires van House of XY
Ik weet niet eens wat ik me voor moet stellen bij een dubbele elektrische tandenborstel...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:29 schreef Gellarboy het volgende:
"Ik ben niet geslaagd voor een dubbele elektrische tandenborstel, en andere erotische verhalen" - De memoires van House of XY
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
"Gelukkig heb ik meer verstand van dubbele dildo's" - Geller B.
Nou, het is zeg maar... Eén, maar dan twee.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:33 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens wat ik me voor moet stellen bij een dubbele elektrische tandenborstel...
Nee, dan kun je tegelijk samen poetsen. Nu moeten we steeds borsteltjes wisselen op 1 handset.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef wonderer het volgende:
Kun je dan tegelijk boven en onder poetsen?
Nee. Maar veel wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:59 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
zijn al die bovenste leden homo's?
Ooh!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, dan kun je tegelijk samen poetsen. Nu moeten we steeds borsteltjes wisselen op 1 handset..
[ afbeelding ]
Zo'n leuke roodharige stoere krullenbol met sproeten en woest borsthaar?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik val normaal gesproken nooit op roodharigen maar er loopt me hier toch een schattig exemplaar rond![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Roodharige krullebollen zijn toch vaak heul nie stoer maar meer nerdy?
En ze hebben geen ziel!
Ik zou plaatjes zoeken, maar ik durf nietquote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Zo'n leuke roodharige stoere krullenbol met sproeten en woest borsthaar?
Telt dat onderste ook al als rood ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |