Je had verleden keer ook al 3 T-shirtsquote:Op donderdag 25 april 2013 09:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moe ook al heb ik 10 uur geslapen haha
Tax ik heb weer sokken van jou gevonden, nog even en ik kan Bob jouw kleren aantrekken
ajbquote:
stiekem steel ik ze gewoonquote:Op donderdag 25 april 2013 09:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je had verleden keer ook al 3 T-shirts
Ja maar misschien wilt bob dat helemaal niet!!!
Ja jij stopt ze helemaal op een plek waar de zon niet schijntquote:Op donderdag 25 april 2013 09:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stiekem steel ik ze gewoon
Dat wil bob wel gvdhij moet vereerd zijn
mijn onderbewustzijn wil in mijn slaap al jouw shirts verstoppen zodat je ze niet mee kan nemenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja jij stopt ze helemaal op een plek waar de zon niet schijnt
Namelijk achter je bed
Owja inderdaad, die beer moet berentrots zijn dat hij dat mag!
Ja stiekem heb je al een halve kledingskast vol met kleding van mijquote:Op donderdag 25 april 2013 09:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn onderbewustzijn wil in mijn slaap al jouw shirts verstoppen zodat je ze niet mee kan nemen![]()
Ja dat zal hij ook zijnniemand mag zomaar Tax kleren hebben
oh okequote:Op donderdag 25 april 2013 09:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij heeft al een apart verjaardagstopique
zoals het hoortquote:
ja wie weetquote:Op donderdag 25 april 2013 09:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja stiekem heb je al een halve kledingskast vol met kleding van mij
Nee inderdaad, alleen jij mag ze
quote:
Goedzoquote:Op donderdag 25 april 2013 09:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wie weet
Gelukkig maaranders stomp ik ze neer gvd
Hahaha omg dat gezichtquote:
mind=blownquote:Op donderdag 25 april 2013 10:01 schreef supersof het volgende:
hahahha
http://9gag.com/gag/anq6M(...)ction_ref_map=%5B%5D
Ik kijk heulemaal nooit raarquote:Op donderdag 25 april 2013 09:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha omg dat gezichtzou zo jouw gezichtsuitdrukking kunnen zijn
Jeweetmijn is mijn
neuhhhh vast nietquote:Op donderdag 25 april 2013 10:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kijk heulemaal nooit raar![]()
Ja ik weetmag niemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |