.... je snapt zelf toch ook wel dat de live streams die je nu ziet nog niet next gen zijn..quote:Op zondag 3 november 2013 10:38 schreef PalmRoyale het volgende:
Even een live stream bekeken van wat multiplayer gameplay en ik moet zeggen dat BO2 er beter uit ziet. Goed gedaan IW met je next gen graphicsWat zijn het toch een stel enorme prutsers
Liever het niveau van mw3 dan van bo2. Want die was pas kut.quote:Op zondag 3 november 2013 12:58 schreef PalmRoyale het volgende:
Dat snap ik zeker, het zijn beelden van de PS3 en Xbox 360. Maar zelfs dan zouden de geclaimde verbeteringen betere kwaliteit dan BO2 graphics moeten opleveren maar dat doen ze niet. BO2 ziet er beter uit. Zelfs met hun nieuwe engine (die niet echt een nieuwe engine is) krijgt IW het niet voor elkaar om het er beter uit te laten zien, dat is toch echt wel heel zielig. Het is hoog tijd dat IW van COD wordt gehaald en plaats maakt voor een betere ontwikkelaar. Ze zijn nog maar een schaduw van wat IW was met West en Zampella aan het hoofd.
Ook leuk trouwens, het is bevestigd dat quickscoping in Ghosts zit ondanks dat Rubin eerder zei dat het niet meer mogelijk zou zijn zoals voorheen. Nog een reden voor mij om het niet te kopen. Hoe meer ik te weten kom hoe meer het duidelijk wordt dat ze vast zitten op het niveau van MW3. Meer zit er blijkbaar niet in bij IW.
Ik vind BO2 vele malen beter. De pc ondersteuning en anti-cheat van 3arc is ook veel beter.quote:Op zondag 3 november 2013 13:00 schreef over_hedge het volgende:
Liever het niveau van mw3 dan van bo2. Want die was pas kut.
Dat is idd boeiend omdat ze zo trots zijn op hun "nieuwe" engine en de verbeteringen die die zou brengen. Los daarvan is het toch echt hoog tijd dat COD een echte sprong voorwaarts maakt qua graphics. Het is verdomme 2013 en dit is het beste wat ze voor elkaar kunnen krijgen, dat is toch fucking lachwekkend.quote:En lekker boeiend hoe het er uit ziet. Gaat om de gameplay. En dat ziet er gewoon goed uit.
pre order ongeannuleerdquote:
Je verwacht het ook gewoon niet hequote:
Is het echt zo bagger weer? Ik dacht gelezen te hebben dat de graphics voor next gen tegenvallen maar current gen helemaal top was..quote:Op zondag 3 november 2013 10:38 schreef PalmRoyale het volgende:
Even een live stream bekeken van wat multiplayer gameplay en ik moet zeggen dat BO2 er beter uit ziet. Goed gedaan IW met je next gen graphicsWat zijn het toch een stel enorme prutsers
Ah, jij bent zo'n quickscoping sukkeltje die zonder aim assist nog geen muur kan raken.Schaam jij je niet dat je zonder de game exploit die quickscoping mogelijk maakt geen ruk voorstelt?quote:
Wat ik heb gezien vind ik niet echt bijzonder. BO2 ziet er beter uit.quote:Op zondag 3 november 2013 18:27 schreef eight het volgende:
[..]
Is het echt zo bagger weer? Ik dacht gelezen te hebben dat de graphics voor next gen tegenvallen maar current gen helemaal top was..
Ik speel geen games met aim assist.quote:Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n quickscoping sukkeltje die zonder aim assist nog geen muur kan raken.Schaam jij je niet dat je zonder de game exploit die quickscoping mogelijk maakt geen ruk voorstelt?
Gewoon niet spelen dat is de enige oplossingquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef over_hedge het volgende:
laatste week weer wat mw3 zitten doen. Maar tering wat zitten er opeens veel hackers![]()
allemaal onzichtbare mensen
Dat dus![]()
![]()
![]()
Och nog een dagje om me aim weer beetje goed te krijgen en dan ghost spelen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon niet spelen dat is de enige oplossing
En er dan ook nog geld mee vangenquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef over_hedge het volgende:
laatste week weer wat mw3 zitten doen. Maar tering wat zitten er opeens veel hackers![]()
allemaal onzichtbare mensen
Dat dus![]()
![]()
![]()
Heb je toch niet nodig het is COD.quote:Op zondag 3 november 2013 22:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Och nog een dagje om me aim weer beetje goed te krijgen en dan ghost spelen.
Nou eigenlijk welquote:Op zondag 3 november 2013 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig het is COD.
Springen en schieten is veel fijner dan dropshottenquote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou eigenlijk welgta had het echt verneukt
de eerste paar potjes was mijn aim echt super kut. Maar is nu wel weer terug ja. Nu me zelf maar eens dropshot aan het aanleren. Eigenlijk nooit echt gebruikt.
Als je recht op iemand afloopt niet? Dat spring je als nog in zijn vizierquote:Op zondag 3 november 2013 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Springen en schieten is veel fijner dan dropshotten
Je bent veel sneller weer aan het straven naderhand dat is het grote voordeelquote:Op zondag 3 november 2013 23:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je recht op iemand afloopt niet? Dat spring je als nog in zijn vizier
Lekkor!quote:Op maandag 4 november 2013 10:32 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren als zwanenzang nog even Prestige level 3 behaald met Black Ops 2.
Laat maar komen!
Ik op de PC, G..... Als ik hem al kan vinden...quote:Op maandag 4 november 2013 10:50 schreef Giester het volgende:
[..]
Lekkor!
Ik ga vanavond loesoe op die ding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |