Rehash eerder zo te zien. Rest van de map is wel geheel anders zie ik. Geluid van guns klinkt lekker.quote:Op maandag 4 november 2013 16:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zit er een remake van terminal in ghosts???!!!
jammer ik vond terminal de beste mapquote:Op maandag 4 november 2013 16:15 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Rehash eerder zo te zien. Rest van de map is wel geheel anders zie ik. Geluid van guns klinkt lekker.
Terminal en Encore zijn beestenmaps.quote:Op maandag 4 november 2013 16:15 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jammer ik vond terminal de beste map
Veel mensen klagen over de grootte van de maps.. maar voor wat ik zag valt dat wel meequote:Op maandag 4 november 2013 16:34 schreef HostiHawaii het volgende:
Die stream is wel cool, kan ik de maps even bestuderen.
Ground war, dat waren toch big party games?quote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Veel mensen klagen over de grootte van de maps.. maar voor wat ik zag valt dat wel meeen PC heeft ground war dus dan maakt het nog minder uit
9 vs 9 ja. Komt op de ps4 en xbox one ook weer gelukkig.quote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ground war, dat waren toch big party games?
Best wel triestquote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef PalmRoyale het volgende:
Als je minder dan 6 gig ram hebt start het spel niet eens op![]()
Wat een enorme falers daar bij IW. BF4, Metro, Crysis 3 draaien allemaal prima op max settings met 4 gig en Ghosts zou 6 gig nodig hebben?
[ afbeelding ]
Wat gewoon in de sys req staat dus dan ben je nogal dom als je het wel gaat proberenquote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef PalmRoyale het volgende:
Als je minder dan 6 gig ram hebt start het spel niet eens op
Ja, maar die sys req zijn echt belachelijk hoog....quote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat gewoon in de sys req staat dus dan ben je nogal dom als je het wel gaat proberen
Uhmmm ja. Maar dat weet je voor je het gaat proberen. En hoog hoog...quote:Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, maar die sys req zijn echt belachelijk hoog....
BF4, Metro, Crysis 3 en vele andere spellen hebben minimale vereisten maar laten je wel gewoon spelen als je daar onder zit.quote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat gewoon in de sys req staat dus dan ben je nogal dom als je het wel gaat proberen
Dat is pas gek als het een minimale vereiste is. Daarom is het het minimum.quote:Op maandag 4 november 2013 22:14 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
BF4, Metro, Crysis 3 en vele andere spellen hebben minimale vereisten maar laten je wel gewoon spelen als je daar onder zit.
Ik ga met 2/3 andere vrienden in de avond spelen. Je mag best mee doen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:41 schreef Timmos het volgende:
Hier nog PS3 teams/partys die iemand erbij kunnen gebruiken vanaf morgenochtend?
Snel dood viel mij ook op ja. Om de hoek dood gaan nog niet zoveel gezien.quote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
5 minuten stream gekeken en wat mij direct opvalt is dat je instant dood bent en dat je vaak dood gaat om hoeken
Ik zag het 4 keer in die paar minuten streamquote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Snel dood viel mij ook op ja. Om de hoek dood gaan nog niet zoveel gezien.
Ga er zo eens opletten. Welke kijk je? Want die van tmartn enzo hebben 50k kijkers. Kan me best voorstellen dat hun internet het nu zwaar heeftquote:Op maandag 4 november 2013 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zag het 4 keer in die paar minuten streamMaar goed misschien zijn de dedicated servers nog niet online en scheelt dat wat.
Dat is niet hoe internet werkt.quote:Op maandag 4 november 2013 23:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat hun internet het nu zwaar heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |