abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 maart 2014 @ 13:38:16 #251
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_138038458
Wellicht hebben jullie advies voor mij.
Afgelopen donderdag overgestapt naar een premium theme met mijn website.

Het gevolg is nu dat bij al mijn blogberichten er geen Wordpress auteur meer zichtbaar is. Ik werk samen met een andere redacteur aan mijn site. Al haar berichten 60 stuks ongeveer staan nu onder mijn auteur account.

Het enige dat ik wel zichtbaar heb is mijn Google profiel onder het bericht dat ik zelf geschreven heb. Graag zie ik ook gewoon weer boven elk bericht de Wordpress auteur.

Theme : Fabulous

Concreet :

- Hoe krijg ik bij elke bericht weer te zien geschreven door < auteur >
- Hoe kan ik alle berichten die de andere auteur geschreven heeft weer op haar naam krijgen?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_138044950
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:38 schreef Razor21 het volgende:
Wellicht hebben jullie advies voor mij.
Afgelopen donderdag overgestapt naar een premium theme met mijn website.

Het gevolg is nu dat bij al mijn blogberichten er geen Wordpress auteur meer zichtbaar is. Ik werk samen met een andere redacteur aan mijn site. Al haar berichten 60 stuks ongeveer staan nu onder mijn auteur account.

Het enige dat ik wel zichtbaar heb is mijn Google profiel onder het bericht dat ik zelf geschreven heb. Graag zie ik ook gewoon weer boven elk bericht de Wordpress auteur.

Theme : Fabulous

Concreet :

- Hoe krijg ik bij elke bericht weer te zien geschreven door < auteur >
- Hoe kan ik alle berichten die de andere auteur geschreven heeft weer op haar naam krijgen?
Razor,

kun je niet door
1<?php the_author() ?>
Ergens in single.php te plaatsen?
Moet je zelf even uitvogelen hoe en waar het mooiste is :)
Verder kun je bij berichten een auteur kiezen in je dashboard, alleen wel 1 voor 1 :P
  zaterdag 22 maart 2014 @ 21:36:54 #253
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138056075
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:38 schreef Razor21 het volgende:
Wellicht hebben jullie advies voor mij.
Afgelopen donderdag overgestapt naar een premium theme met mijn website.

Het gevolg is nu dat bij al mijn blogberichten er geen Wordpress auteur meer zichtbaar is. Ik werk samen met een andere redacteur aan mijn site. Al haar berichten 60 stuks ongeveer staan nu onder mijn auteur account.

Het enige dat ik wel zichtbaar heb is mijn Google profiel onder het bericht dat ik zelf geschreven heb. Graag zie ik ook gewoon weer boven elk bericht de Wordpress auteur.

Theme : Fabulous

Concreet :

- Hoe krijg ik bij elke bericht weer te zien geschreven door < auteur >
- Hoe kan ik alle berichten die de andere auteur geschreven heeft weer op haar naam krijgen?
Is haar account nog wel in takt? Het overzetten van berichten naar een ander account is een optie die Wordpress aanbiedt zodra een account die berichten onder zijn naam heeft verwijderd wordt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138058269
OK, ik heb jullie hulp ook even nodig. Ik heb een plugin geinstalleerd om simpelweg op de frontpage met een Wordpress-gebruiker in te loggen en dan door te worden gestuurd naar een andere pagina:

https://wordpress.org/plugins/login-with-ajax/

Ik roep de login-box aan met een stukje PHP en dat zou je moeten kunnen customizen, maar alle flags werken bij mij niet!

1<?php login_with_ajax('registration=0') ?>

profile_link - (1 or 0)
If value is 1 (default), a profile link to wp-admin appears.
registration - (1 or 0)
If value is 1 (default), a registration link appears, providing you have registration enabled in your WP settings.
template - (template name/directory)
If this template directory exists, this template will be used. Default is 'default' template.

remember - (1 or 0)
If value is 1 (default), a remember password link appears for password recovery


Het allerliefst skip ik deze plugin en verwerk ik het inloggen in mijn eigen form code. Hoe doe ik dat? Ik werk op dit moment veel met Twitter Bootstrap.
url
  zondag 23 maart 2014 @ 07:15:15 #255
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_138065408
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:34 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Razor,

kun je niet door
[ code verwijderd ]

Ergens in single.php te plaatsen?
Moet je zelf even uitvogelen hoe en waar het mooiste is :)
Verder kun je bij berichten een auteur kiezen in je dashboard, alleen wel 1 voor 1 :P
Bedankt voor het advies. Heb de regel eerste instantie hieronder ergens tussen geplakt. Het gevolg is dan zodra ik een post open deze blanco is. Of zou het wel uitmaken waar ik de regel plak?

Oorspronkelijke code.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
<?php
/**
 * The Template for displaying all single posts.
 *
 * @package WordPress
 * @subpackage Fabulous WPExplorer Theme
 * @since Fabulous 1.0
 */

get_header(); ?>

<?php while ( have_posts() ) : the_post(); ?>
    <div id="primary" class="content-area clr">
        <div id="content" class="site-content left-content clr" role="main">
            <?php if ( 'quote' != get_post_format() ) { ?>
                <article class="single-post-article clr">
                    <div class="single-post-media clr">
                        <?php
                        // Get post format media - image, video. audio, etc
                        get_template_part( 'content', get_post_format() ); ?>
                    </div><!-- .single-post-media -->
                    <header class="post-header clr">
                        <h1 class="post-header-title"><?php the_title(); ?></h1>
                    </header><!-- .page-header -->
                    <div class="entry clr">
                        <?php
                        // Post Content
                        the_content();
                        // Paginate posts when using <!--nextpage-->
                        wp_link_pages( array( 'before' => '<div class="page-links clr">', 'after' => '</div>', 'link_before' => '<span>', 'link_after' => '</span>' ) ); ?>
                    </div><!-- .entry -->
                    <?php
                    // Display post meta
                    // See functions/commons.php
                    wpex_post_meta(); ?>
                </article>
            <?php } else {
                get_template_part( 'content', get_post_format() );
            } ?>
            <?php comments_template(); ?>
            <?php wpex_next_prev(); ?>
        </div><!-- #content -->
        <?php get_sidebar(); ?>
    </div><!-- #primary -->
<?php endwhile; ?>
<?php get_footer(); ?>
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_138066706
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 07:15 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Bedankt voor het advies. Heb de regel eerste instantie hieronder ergens tussen geplakt. Het gevolg is dan zodra ik een post open deze blanco is. Of zou het wel uitmaken waar ik de regel plak?

Oorspronkelijke code.
[ code verwijderd ]

Hm... ik denk dat het bij jou wat anders zit.
Kun je een tijdelijk adminaccount aanmaken en me die sturen in een PB? of DM?
Ik kan het theme zo niet downloaden, dus weet zo niet welke file ik moet hebben :)
pi_138612217
Is het al gelukt met the_author? Anders wil ik het wel even doen.

Heeft iemand enig idee hoe ik er voor zorg dat via 'Add media' de originele foto niet wordt opgeslagen of ook verkleind wordt. Ik werk met verschillende redacteuren, dus het komt regelmatig voor dat er foto's van 5000 px breed op de site staan.
  zondag 13 april 2014 @ 10:26:29 #258
241739 Koopsie
Very nice
pi_138818564
Weet iemand simpele full screen Slider waar je ook content in kan plaatsen?
- Titel
- Content
- Lees meer

De slider moet dus rekken naar je beeldscherm.

Thx :)
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_138820217
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:26 schreef Koopsie het volgende:
Weet iemand simpele full screen Slider waar je ook content in kan plaatsen?
- Titel
- Content
- Lees meer

De slider moet dus rekken naar je beeldscherm.

Thx :)
Revslider kan dit, of bedoel je de content van een post?
  zondag 13 april 2014 @ 11:39:04 #260
241739 Koopsie
Very nice
pi_138820284
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 11:36 schreef Topicspace het volgende:

[..]

Revslider kan dit, of bedoel je de content van een post?
Het liefst wel :) , zit nu zelf te klooien met WP Supersized maar die is niet echt gebruiksvriendelijk.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_138839922
Vraagje.
Ik fotografeer al een tijdje en heb geen fatsoenlijke website.
Wil nu een wordpress site en kwam een mooie theme tegen:
http://themeforest.net/it(...)dpress-theme/6920241

1) Wanneer ik deze koop voor $55, kan ik er dan jaren gebruik van maken, of moet ik jaarlijks $55 betalen?

2) Ben ik verplicht om deze via de website van Themeforest.net te kopen (dus eerst aanmelden bij deze website)?

3) Dit is de eerste keer dat ik zo iets doe, dus heb ik weinig ervaring, zijn er zaken waar ik aan moet denken (addertjes onder het gras)?
Eskimo Joe
pi_138865731
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:13 schreef Mercan het volgende:
Vraagje.
Ik fotografeer al een tijdje en heb geen fatsoenlijke website.
Wil nu een wordpress site en kwam een mooie theme tegen:
http://themeforest.net/it(...)dpress-theme/6920241

1) Wanneer ik deze koop voor $55, kan ik er dan jaren gebruik van maken, of moet ik jaarlijks $55 betalen?

2) Ben ik verplicht om deze via de website van Themeforest.net te kopen (dus eerst aanmelden bij deze website)?

3) Dit is de eerste keer dat ik zo iets doe, dus heb ik weinig ervaring, zijn er zaken waar ik aan moet denken (addertjes onder het gras)?
Eenmalig maar er zitten wel ristricties aan de normale license: http://themeforest.net/licenses
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 14 april 2014 @ 16:57:25 #263
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_138871675
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:34 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Razor,

kun je niet door
[ code verwijderd ]

Ergens in single.php te plaatsen?
Moet je zelf even uitvogelen hoe en waar het mooiste is :)
Verder kun je bij berichten een auteur kiezen in je dashboard, alleen wel 1 voor 1 :P
Onzin.

Selecteer de berichten die je (in dit geval) een andere auteur wilt geven, kies in dat dropdown-menuutje voor 'bewerken' en je krijgt bovenin dan een aantal mogelijkheden om aan te passen zoals auteurs, reacties aan/uit, sjabloon, status en hoofd. Bulk bewerken is dat. Gewoon een feature van WordPress.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_138960172
Op themeforest staan genoeg thema's aangeboden met uiteenlopende mogelijkheden.
Nu ben ik dit thema tegengekomen, wat de mogelijkheden biedt die ik nodig heb.
Onder andere breedte instellen, gallery met veel instellingen, bewegende header met opschrift en uitgebreide contactpagina.

Nu wil ik een meertalige website hebben (nl, de, en) met bijvoorbeeld vlaggetjes of een menu, maar dat heeft dit thema dan weer niet.
Wordpress heeft wel weer genoeg plugins voor vertalingen.
Ik zie ook deze plugin langskomen die automatisch vertaald, maar dan krijg je zeker zo'n google translate kwaliteit.
Iemand die ervaring heeft met het combineren van een gekocht thema en een meertalige site?
  woensdag 16 april 2014 @ 22:32:39 #265
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_138961670
quote:
5s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef karton2 het volgende:
Nu wil ik een meertalige website hebben (nl, de, en) met bijvoorbeeld vlaggetjes of een menu, maar dat heeft dit thema dan weer niet.
Wordpress heeft wel weer genoeg plugins voor vertalingen.
Ik zie ook deze plugin langskomen die automatisch vertaald, maar dan krijg je zeker zo'n google translate kwaliteit.
Iemand die ervaring heeft met het combineren van een gekocht thema en een meertalige site?
Als je een meertalige wilt gaan dan is WPML veruit de beste plugin. Die is niet gratis maar biedt veruit de meeste mogelijkheden. Informeer wel even bij de theme maker of je theme 'multilanguage ready' is.
  woensdag 16 april 2014 @ 22:55:56 #266
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138962950
Er is überhaupt geen chille plugin maar áls je er dan één nodig hebt zou ik inderdaad voor WPML kiezen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 17 april 2014 @ 08:38:17 #267
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_138969592
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Er is überhaupt geen chille plugin maar áls je er dan één nodig hebt zou ik inderdaad voor WPML kiezen.
Jep, het is echt een pokkeklus dus weet waar je aan begint. Vooral omdat ook veel (gratis) plugins niet of bijzonder lastig meertalig te maken zijn.
pi_138971524
Qtranslate ooit eens gebruikt, was wel een gekut maar werkte wel opzich.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:44:55 #269
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_139004137
quote:
5s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef karton2 het volgende:
Op themeforest staan genoeg thema's aangeboden met uiteenlopende mogelijkheden.
Nu ben ik dit thema tegengekomen, wat de mogelijkheden biedt die ik nodig heb.
Onder andere breedte instellen, gallery met veel instellingen, bewegende header met opschrift en uitgebreide contactpagina.

Nu wil ik een meertalige website hebben (nl, de, en) met bijvoorbeeld vlaggetjes of een menu, maar dat heeft dit thema dan weer niet.
Wordpress heeft wel weer genoeg plugins voor vertalingen.
Ik zie ook deze plugin langskomen die automatisch vertaald, maar dan krijg je zeker zo'n google translate kwaliteit.
Iemand die ervaring heeft met het combineren van een gekocht thema en een meertalige site?
Het is een heel mooi theme, maar dit theme is echt kloter dan klote. Er valt bijna niet mee te werken.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_139009627
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:44 schreef Twieki het volgende:

[..]

Het is een heel mooi theme, maar dit theme is echt kloter dan klote. Er valt bijna niet mee te werken.
Wat is er dan mis mee?
De beoordelingen laten iets anders zien namelijk.
  vrijdag 18 april 2014 @ 13:48:44 #271
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_139010367
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 april 2014 13:19 schreef karton2 het volgende:

[..]

Wat is er dan mis mee?
De beoordelingen laten iets anders zien namelijk.
Je bent praktisch verplicht te werken met die pagebuilder. Ga je naar de HTML-editor, dan kan je weer geen shortcodes selecteren. Sidebars? Kent dat theme niet joh. Maak maar een kolom en doe daar een aangemaakte sidebar in.

Timetable en Departments zijn ook totaal niet in te richten, tenzij je echt een ziekenhuiswebsite wilt maken. Die drie blokken in de slider en de footer moet je weer aanmaken met widgets (waar het weer niet mogelijk is om shortcodes te selecteren), om die vervolgens weer via de pagebuilder in te bouwen. Echt omslachtigheid ten top.

Pagebuilders lijken wel de toekomst te worden voor WordPress. Maar ik haat die hartgrondig. Er is maar een pagebuilder die ik wel relaxt vind, en dat is die ingebouwde pagebuilder van het theme Enfold van Kriesi.at.

Twijfel je? Ik gebruik het theme nu niet, dus kan wel een website voor je bouwen met dummy-content. Dan kan je zelf even kijken of het wat voor je is, voordat je overgaat tot de aanschaf van dat theme.

In ieder geval staat MediCenter helemaal bovenaan de lijst van mijn grootste miskopen bij ThemeForest.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_139011702
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 april 2014 13:48 schreef Twieki het volgende:

[..]

Je bent praktisch verplicht te werken met die pagebuilder. Ga je naar de HTML-editor, dan kan je weer geen shortcodes selecteren. Sidebars? Kent dat theme niet joh. Maak maar een kolom en doe daar een aangemaakte sidebar in.

Timetable en Departments zijn ook totaal niet in te richten, tenzij je echt een ziekenhuiswebsite wilt maken. Die drie blokken in de slider en de footer moet je weer aanmaken met widgets (waar het weer niet mogelijk is om shortcodes te selecteren), om die vervolgens weer via de pagebuilder in te bouwen. Echt omslachtigheid ten top.

Pagebuilders lijken wel de toekomst te worden voor WordPress. Maar ik haat die hartgrondig. Er is maar een pagebuilder die ik wel relaxt vind, en dat is die ingebouwde pagebuilder van het theme Enfold van Kriesi.at.

Twijfel je? Ik gebruik het theme nu niet, dus kan wel een website voor je bouwen met dummy-content. Dan kan je zelf even kijken of het wat voor je is, voordat je overgaat tot de aanschaf van dat theme.

In ieder geval staat MediCenter helemaal bovenaan de lijst van mijn grootste miskopen bij ThemeForest.
Mja.. zo op het eerste oog heeft het thema precies wat ik nodig heb.
Vooral die bewegende header met tekst op de foto's evenals die gallerij die foto's op onderwerp kan sorteren staan hoog op mijn eisenlijst.
Natuurlijk ook het gelikte uiterlijk + responsive is iets wat mij aansprak / aanspreekt, met natuurlijk de goede beoordelingen.
Ik ben nog niet zo heel erg thuis in Wordpress dus het is vooral rondkijken en rondvragen.
Als jij een kleine site wil opzetten met dummycontent zodat ik kan kijken hoe de achterkant eruit ziet dan zou ik dat heel erg op prijs stellen.
pi_139035006
Wat ik me afvroeg.. is het niet mogelijk om voor PDF uploads een andere URL aan te houden? Bijv site.com/pdf of site.com/downloads ... Voor reguliere afbeeldingen wil ik de wp-content directory
verder niet kwijt.

Met FTP in een mapje gooien is natuurlijk één maar voor de eindgebruiker niet vriendelijk.

Wie weet hier meer over?

[ Bericht 17% gewijzigd door Drommelsch85 op 19-04-2014 01:53:07 ]
url
pi_139039215
Ik ben een noob met websites. Maar heeft Wordpress een mogelijk om via mijn site data optehalen op een andere site?

Bijvoorbeeld:
1. Bezoeker wilt graag weten of X beschikbaar is
2. De informatie voor X is echter beschikbaar op een andere website
3. De informatie moet dus van een andere site worden gehaald.
4. En dan op mijn site worden getoond.

Hoe heeft dit principe en heeft iemand misschien nog tips?
pi_139287355
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:06 schreef Rockiejj het volgende:

MISLUKT: Je browser ondersteunt geen cookies of ze worden geblokkeerd. Je moet cookies inschakelen om WordPress te kunnen gebruiken.

Ben je hier al verder mee? Ik heb hetzelfde...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')