zou doenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die tragusis echt
living on the edge
Je weet dat je mag, grijp je kans :$ Zal op je wachten :$quote:
ik heb nog ergens plaatjes van Remlof met Kin Herauf. Als Herauf zei kreeg ik al een ban..quote:Op woensdag 24 april 2013 22:51 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee, zelfs als je een anker post wordt je gebanned. Vraag Vas maar.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Brief van Justitie en Alimentatie zeker.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Brief van Justitie en Alimentatie zeker.
Deze kankerdiscussie is al gevoerd en het mocht niet (in de zin van de discussie over het bezigen van het woord kanker als krachtterm/scheldwoord)quote:
is dat je moeder?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die tragusis echt
living on the edge
En gewoon roepen, zonder slechte bedoelingen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef WAHRHEIT het volgende:
in de zin van de discussie over het bezigen van het woord kanker als krachtterm/scheldwoord
ja ik had hem gelezen. Gezeik met die mods altijdquote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Deze kankerdiscussie is al gevoerd en het mocht niet (in de zin van de discussie over het bezigen van het woord kanker als krachtterm/scheldwoord)
Dan is het als krachtterm en ook niet toegestaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:56 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
En gewoon roepen, zonder slechte bedoelingen?
Jawel, als krachtterm was het toegestaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dan is het als krachtterm en ook niet toegestaan.
mi papi tering lelijk aidshoer.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk chlo, jij ben nie zo erg zie je <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |