Ook eens, gok dat het met advertisers te maken heeftquote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens mee eens. Alle ziektes zijn prima, maar kanker, NEEEEEEEEEEEEE DAT KANNIE EH.
Hormonen.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig vandaag. Heftig dagje op school gehad?
ja want ik ken mensen die dood zijn gegaan aan kankerquote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens mee eens. Alle ziektes zijn prima, maar kanker, NEEEEEEEEEEEEE DAT KANNIE EH.
Ja, maar echt hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
had altijd als weerwoord tegen dat soort mensen, " Als mijn oma aangereden wordt door een auto, mag niemand meer auto zeggen "
Ik mis het posten van dikke jetsersquote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ook eens, gok dat het met advertisers te maken heeft
die kunnen de kanker krijgenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ook eens, gok dat het met advertisers te maken heeft
Kan hoor, maar dan doet een modje right click save en slaat je daarna met de banhammerquote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik mis het posten van dikke jetsers
quote mn opstandige posts, weet niet waar je het over hebt mi papiquote:Op woensdag 24 april 2013 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig vandaag. Heftig dagje op school gehad?
Tis gewoon woede die je dan op je afgereageerd krijgt omdat er iemand dood is gegaan aan kanker in hun naaste, iig lijkt mij de logische verklaring.quote:
Nee, modjes kunnen dat heul niet BWAHAHAHAHAHA :$quote:Op woensdag 24 april 2013 23:02 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Kan hoor, maar dan doet een modje right click save en slaat je daarna met de banhammer
Dan laat modje je slaan met banhammerquote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, modjes kunnen dat heul niet BWAHAHAHAHAHA :$
JA JOIN THE FUCKING CLUB.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tis gewoon woede die je dan op je afgereageerd krijgt omdat er iemand dood is gegaan aan kanker in hun naaste, iig lijkt mij de logische verklaring.
True, genoeg verloren daardoor (ja hey kijk nou een persoonlijke post) maar het zal mij aan mijn derriere oxideren als iemand dat als krachtterm wil gebruiken.. Ik snap heel die ophef niet neequote:Op woensdag 24 april 2013 23:02 schreef Chloroform het volgende:
Alsof niet iedereen iemand in z'n omgeving heeft met kanker of whatever.Puhlease.
Echt zo typisch Nederlands.
ja maar ff serieus dood gaan hoort erbij, het gebeurt iedereen. Waarom zo'n negatief sfeertje rond de dood eigenlijk? Oke je bent er niet meer. Maar dat gebeurt toch wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tis gewoon woede die je dan op je afgereageerd krijgt omdat er iemand dood is gegaan aan kanker in hun naaste, iig lijkt mij de logische verklaring.
Zou ook boos zijn als er iemand dood ging aan kanker in mijn naaste.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zal eens een modje sl.. Nvmquote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dan laat modje je slaan met banhammer
Dat ze dat lekker effe ergens anders doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou ook boos zijn als er iemand dood ging aan kanker in mijn naaste.
Haha begrijp me niet verkeerd, boeit me geen flikker. Maar achter iedere reactie zit een actie. Behalve je pik laten zien in het openbaar, vind ik raar.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:04 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die daarover zeiken, zijn ook de mensen die dingen altijd net iets erger hebben meegemaakt dan een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |