quote:
........... Wat ;Squote:
Maso/Machinistquote:Op woensdag 24 april 2013 21:46 schreef Salatrel het volgende:
Of is dit geen woordassociatiespelletje
( ‾ʖ̫‾)quote:Op woensdag 24 april 2013 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mensen in je huis
Mensen
In je huis__!!!
GA WEG
Ik ben een vrouw, wat denk je zelfquote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Jahoor moet ik nou een stom grapje gaan uitleggen?
hahahahhaahaha ;pquote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef Chai het volgende:
Komt een oud vrouwtje een seksshop binnen. Zegt ze beverig tegen de verkoper: “Vvvvvverkkkkkooooopt u ooooook vivivivibratttttorsT’
Verkoper: “Ja hoor.”
Vrouwtje: “Ooohooookkk diediedie zwzwzwzwarttttte?”
Verkoper: “Tuurlijk”
Vrouwtje: “Diediedie hlihheeeele grgrgrgroteT’
Verkoper: “Ja.”
Vrouwtje: “Mmmmmememet aan hettttt eieieind vvvvvan ddddiedie grgrgrgrote batttttterijen?”
Verkoper: “Ja, u wilt er eentje kopen?”
Vrouwtje: “Nnnnnee, hoehoehoe zzzzzetje diediediedie uit?”
XD
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef Chai het volgende:
Komt een oud vrouwtje een seksshop binnen. Zegt ze beverig tegen de verkoper: “Vvvvvverkkkkkooooopt u ooooook vivivivibratttttorsT’
Verkoper: “Ja hoor.”
Vrouwtje: “Ooohooookkk diediedie zwzwzwzwarttttte?”
Verkoper: “Tuurlijk”
Vrouwtje: “Diediedie hlihheeeele grgrgrgroteT’
Verkoper: “Ja.”
Vrouwtje: “Mmmmmememet aan hettttt eieieind vvvvvan ddddiedie grgrgrgrote batttttterijen?”
Verkoper: “Ja, u wilt er eentje kopen?”
Vrouwtje: “Nnnnnee, hoehoehoe zzzzzetje diediediedie uit?”
XD
Dat is ook zoquote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ben een vrouw, wat denk je zelf
Hoe weet jij dat eigenlijk? Ik kan je natuurlijk ook voorliegen he? Misschien ben ik wel een man met borsthaar van heb ik jou daar.. Blijft het internet he.. Wie zal het zeggen :$quote:
Bij deze verklaar ik je vrouwquote:Op woensdag 24 april 2013 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hoe weet jij dat eigenlijk? Ik kan je natuurlijk ook voorliegen he? Misschien ben ik wel een man met borsthaar van heb ik jou daar.. Blijft het internet he.. Wie zal het zeggen :$
Kun je kijken met die grote ogen van je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |