abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126353432
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 16:51 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

De schaduwtjes en reflectie is gewoon te clean, en zeker in de foto's op de tafel is het gewoon net allemaal een beetje te, wegwerken met een beetje DOF is okay, maar het valt gewoon op. :) Je lichtval lijkt ook niet helemaal te kloppen, een klein randje aan specular hier en daar was mooi geweest.

Verder leuk werk trouwens hoor.

Een centraal 3D topic zou wel tof zijn trouwens, hoewel er wellicht niet voldoende users voor zijn.
Grappig...want de reflectie komt direct uit een foto haha :P
Maar ik ben het wel met je eens hoor...ik had hem zelf ook direct als render herkent als het niet mijn eigen werk was :P
People assume too much.
pi_126622446
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:54 schreef very het volgende:

Tuurlijk kan dat :Y
Mag ik er dan vanuit gaan dat jij dat gaat proberen? ;)
pi_126622478
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:54 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Mag ik er dan vanuit gaan dat jij dat gaat proberen? ;)
Who knows
People assume too much.
pi_126767726
Ik wacht hoopvol af. :s)
  maandag 20 mei 2013 @ 15:54:29 #55
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_126768765
Top gedaan! :D
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_130853743
Sorry voor de late schop, maar ik geef alle bestanden die gebruikt zijn om deze beelden te maken gratis weg. Wellicht dat er interesse voor is.
Hier kan je de .zip met 3d bestanden, backplates & texturemaps downloaden:
http://goo.gl/Vp4Iuq

[ Bericht 13% gewijzigd door very op 06-09-2013 11:14:09 ]
People assume too much.
  zondag 8 september 2013 @ 23:53:26 #57
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130973432
Heel tof man!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_131307681
Ik kom dit topic net tegen en vind het een leuk idee. Ik zag dat je van anderen wilde weten waarom je renders nog niet helemaal 'echt' overkomen. Naar mijn idee komt dat door de slecht uitgewerkte lichtsetting (en wellicht ook gebruikte materialen/textures). Die komt namelijk totaal niet overeen met de omgeving waarin je de eerdere foto hebt genomen, dat valt op. Je schreef al dat je dit later in Photoshop bent gaan doen in plaats van met je renderprogramma, dan is er natuurlijk niet veel meer aan te doen.

Maar zoals ik al zei leuk dat je er mee bezig bent, met een doel: want zo leer je dit soort dingen het beste, gewoon vaak doen! :)
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_131308789
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 10:46 schreef wormtrein het volgende:
Ik kom dit topic net tegen en vind het een leuk idee. Ik zag dat je van anderen wilde weten waarom je renders nog niet helemaal 'echt' overkomen. Naar mijn idee komt dat door de slecht uitgewerkte lichtsetting (en wellicht ook gebruikte materialen/textures). Die komt namelijk totaal niet overeen met de omgeving waarin je de eerdere foto hebt genomen, dat valt op. Je schreef al dat je dit later in Photoshop bent gaan doen in plaats van met je renderprogramma, dan is er natuurlijk niet veel meer aan te doen.

Maar zoals ik al zei leuk dat je er mee bezig bent, met een doel: want zo leer je dit soort dingen het beste, gewoon vaak doen! :)
het licht kwam overigens wel van de kant waar het in het echt ook vandaan kwam. Ik heb wel in Photoshop nog een beetje kunstmatige schaduw toegevoegd, dus daarom lijkt het misschien niet helemaal te kloppen.
People assume too much.
pi_131309951
Het licht in een ruimte zoals jouw (huis)kamer waarin alles wordt weerkaatst is lastig na te maken, 't komt alleen in een gecontroleerde studioruimte met lampen van één of meerdere specifieke kanten.

Ben benieuwd naar je volgende project! ;)
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_131313498
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:14 schreef wormtrein het volgende:
Het licht in een ruimte zoals jouw (huis)kamer waarin alles wordt weerkaatst is lastig na te maken, 't komt alleen in een gecontroleerde studioruimte met lampen van één of meerdere specifieke kanten.

Ben benieuwd naar je volgende project! ;)
Like mijn facebook, daar krijg je alle updates first hand ;)

www.facebook.com/FPortfolio
People assume too much.
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:33:55 #62
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_131383489
Heel erg netjes!!
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_131434521
Wat een prachtig staaltje werk en mocht je eens hulp nodig hebben bij je website, geef maar een gil :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_131540891
@very

Ontzettend bedankt voor al je werk, inzet en gulle gift.
pi_131543215
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2013 06:02 schreef Iwanius het volgende:
@very

Ontzettend bedankt voor al je werk, inzet en gulle gift.
:@

@Chandler: Bedankt! Ik hou het in gedachten ;)

@Unmountable: ^O^
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')