SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als je langs dordrecht komt dan zou ik best willen meerijdenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef Fera het volgende:
Trouwens echt niemand die mee wilt rijden met mij en Gitaar? Het aanbod geldt nog steeds.
Jullie komen niet uit mijn richting, eh? Misschien een stuk, als ik niet met Twitje mee kan.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef Fera het volgende:
Trouwens echt niemand die mee wilt rijden met mij en Gitaar? Het aanbod geldt nog steeds.
Dat is wel heeeel erg uit de richting. Maar we kunnen je misschien wel op een station in die richting oppikken, dat scheelt weer. Of kom je met de auto?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je langs dordrecht komt dan zou ik best willen meerijden
Ja, vanaf een bepaald station ofzo. Want in het durp zelf rijdt niet veel OV geloof ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie komen niet uit mijn richting, eh? Misschien een stuk, als ik niet met Twitje mee kan.
Gegroet.quote:
Whut? Warum nicht?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:05 schreef Tamashii het volgende:
Wel jammer ansich dat wij niet kunnen.
Oh dat is wel een optie. Nee ik heb geen auto. Welk station?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel heeeel erg uit de richting. Maar we kunnen je misschien wel op een station in die richting oppikken, dat scheelt weer. Of kom je met de auto?
Feest en hotel in een heel ander deel van Nederland.quote:
Volgens mij komen we langs Eindhoven, als ik me niet vergis. Maar ik kan het de chauffeur wel even vragen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is wel een optie. Nee ik heb geen auto. Welk station?
Dat is enorm om. Hahaquote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij komen we langs Eindhoven, als ik me niet vergis. Maar ik kan het de chauffeur wel even vragen.
Ook een paar andere virenden jaquote:Op woensdag 24 april 2013 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
O, nice. Alleen maar FOK!kers of ook andere vrienden?
Ik hoorde wel dat het dit weekend minder weer wordt.
Wil je nog iets voor je verjaardag?quote:
Via welk station zou je dan reizen richting Fax?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is enorm om. Hahavan uit mij gezien
Zie TTquote:Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je nog iets voor je verjaardag?
Picsquote:Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, weer thuis.
Met helm, motorbroek en een heel fijn jasje
Barbie's.quote:
Gewoon doen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|