Aha, dàt is dus dat superleuke nummer dat ik al een paar keer bij Stenders heb gehoord.
Ik dacht eerst dat het zo'n oud nummer was (jaren '70), maar omdat ik het vaker op een dag hoorde dacht ik: hmm, dit is dus nieuw.
Samen met Just Like A Pill het beste nummer van het moment!
wat een lekkere foute disco track
I love it
de "djosos krost extended remix" is echt super
quote:ik verwacht een man
Op zondag 15 september 2002 14:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar het refrein, wordt dat nou gezongen door een man of een vrouw?
En ik maar denken dat het een vrouw was.....
quote:What's in a name
Op maandag 16 september 2002 23:19 schreef postinggirl het volgende:
Thomas Troelsen
Wat er na het refrein komt is echter hopeloos bagger; simplistisch.
quote:En Telekids is ook heel erg leuk dus dat klopt!
Op zondag 29 september 2002 14:38 schreef MeneerTim het volgende:
Ik word er wel vrolijk van maar het is wel telekids niveau.
quote:
Op zondag 29 september 2002 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
En Telekids is ook heel erg leuk dus dat klopt!
* -Wepeel2- herinnert zich nog goed dat hij om 6:30 al voor de TV zat te wachten tot Telekids begon. Dat begon namelijk pas om 7:00.
Schandalig laat was dat!
quote:en nu kom je rond die tijd thuis
Op zondag 29 september 2002 18:46 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
* -Wepeel2- herinnert zich nog goed dat hij om 6:30 al voor de TV zat te wachten tot Telekids begon. Dat begon namelijk pas om 7:00.
Schandalig laat was dat!
ontopic: ik zit dat nummertje al constant te luisteren...
quote:Megahit dus
02.09.30
This week "Move your feet" is the most played song on dutch national radio. Yeah
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:55 schreef postinggirl het volgende:
Van die clip zag ik op een ander forum een heel mooi usericoontje.
Die wil ik ook!
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:55 schreef postinggirl het volgende:
Van die clip zag ik op een ander forum een heel mooi usericoontje.
quote:Als waarschuwing trouwens voor eenieder die nu heel veel van Superheroes verwacht: veel foutere bands die naar de 80's teruggrijpen zijn er amper te vinden. Ik krijg er in ieder geval kromme tenen van.
Op dinsdag 1 oktober 2002 10:14 schreef starshine-girl het volgende:
jaaaaa geweldige single .. deze band komt uit Denemarken en de stem is idd van Thomas Troelsen, hij heeft ook de Cd van ze geproduceerd en hij is de zanger van het Deense bandje Superheroes (www.superheroes.dk) .. zitten op hetzelfde label als Junior Senior :-)
is btw een zwaar phat nummer
quote:Ik vind ze geweldig ... :-) top band die Superheroes .. live ook heeel erg leuk ..
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:25 schreef Grobbel het volgende:[..]
Als waarschuwing trouwens voor eenieder die nu heel veel van Superheroes verwacht: veel foutere bands die naar de 80's teruggrijpen zijn er amper te vinden. Ik krijg er in ieder geval kromme tenen van.
quote:Idd, hij klinkt ook zo ontzettend ouderwets...
Op woensdag 9 oktober 2002 23:27 schreef CJ het volgende:
Dit nummer vind ik dus echt 10x niks. Zo simpel, saai en irritant.
quote:Past goed bij je naam
Op maandag 14 oktober 2002 22:36 schreef Partygurl het volgende:
Geweldig, in 1 woord
Alleen: wie had hier nog meer aanvankelijk het idee dat die snelpratende (rappende?) stem van die zanger van de Red Hot Chili Peppers was? Ik was in elk geval niet de enige, een collega van mij dacht dat eerst ook. Ik dacht toen ik het voor het eerst hoorde al: hey, wat grappig, die groep is met dit nummer een totaal andere weg ingeslagen.
quote:Ehhh nee de stem van Anthony Kiedis komt er echt niet bij in de buurt hoor. Maar ik dacht eerst echt dat ze in het refrein Michael Jackson hadden gesampled, maar dat blijkt dus niet zo te zijn...
Op donderdag 24 oktober 2002 14:55 schreef motown het volgende:
Lekker nummer om te horen.Alleen: wie had hier nog meer aanvankelijk het idee dat die snelpratende (rappende?) stem van die zanger van de Red Hot Chili Peppers was? Ik was in elk geval niet de enige, een collega van mij dacht dat eerst ook. Ik dacht toen ik het voor het eerst hoorde al: hey, wat grappig, die groep is met dit nummer een totaal andere weg ingeslagen.
quote:'t is de stem van de zanger van The Superheroes
Op donderdag 24 oktober 2002 14:55 schreef motown het volgende:
Lekker nummer om te horen.Alleen: wie had hier nog meer aanvankelijk het idee dat die snelpratende (rappende?) stem van die zanger van de Red Hot Chili Peppers was? Ik was in elk geval niet de enige, een collega van mij dacht dat eerst ook. Ik dacht toen ik het voor het eerst hoorde al: hey, wat grappig, die groep is met dit nummer een totaal andere weg ingeslagen.
leuke clip trouwens, eens niet met auto's en veel lekkere wijven erin
quote:Ik moet toegeven dat ze vrij triest overkwamen bij Top of the Pops, maar het blijft toch een lekker nummertje.
Op zaterdag 2 november 2002 20:10 schreef LoekB het volgende:Wat een nerds die 2 'zangers' zeg... Echt een stel schooiers.
quote:Idd, jakkiebakkie. Ik begrijp nu waarom ze een animatie als clip hebben genomen.
Op zaterdag 2 november 2002 20:10 schreef LoekB het volgende:Wat een nerds die 2 'zangers' zeg... Echt een stel schooiers.
"Everybody... Move your feet and feel united, wooohooohooooooo!"
Volgend jaar spelen ze live op Eurosonic Festival
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |