HAHAHAHAquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even mijn xbox -> PS3 converter erbij halen
HAHAHAHAquote:
Magma is idd een kolotemap die overigens niet vaak gekozen wordt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:57 schreef DrMarten het volgende:
Oke 1 potje Magma is bijna genoeg om m'n controler door m'n tv te gooien. Wat een eersteklas grafmap is dat. Spawnen, 1 stap doen en dood zijn omdat je in de lava staat, weer spwanen, 3 stappen doen en weer dood omdat je vlak naast een tegenstander spawnt. Weer spawnen en oh kijk, mijn tegenstander heeft zich omgedraaid en kan me direct weer neerschieten omdat ie me ziet spawnen
Ja en dat is dus 8 van de 10 potjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:11 schreef Koenani het volgende:
[..]
Magma is idd een kolotemap die overigens niet vaak gekozen wordt.
Vertigo/Studio/Encore zijn prima maps zolang je niet in een LMG target finder of quickscope festijn beland
Je gaat er hoogstens 1x door dood en dan ben je gewaarschuwd.. Geen problemen meequote:Op zondag 19 mei 2013 03:11 schreef Koenani het volgende:
[..]
Magma is idd een kolotemap die overigens niet vaak gekozen wordt.
Vertigo/Studio/Encore zijn prima maps zolang je niet in een LMG target finder of quickscope festijn beland
U speelt op pc?quote:
Doe niet zo verrast, daar zitten de meeste minderjarige kutkinderen en you know it.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:37 schreef Koenani het volgende:
Damn gisteren was echt noobs overal, OP DE XBOX NOG WEL![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar serieus, speelde met 3/4 matties en ik dropte 2 nuclears en paar keer net niet, andere mattie dropte nuclear en paar net niet, en die andere ook paar keer net niet. Wel ziek gespeeld hoor
Nee dat al helemaal niet met al die aimbot figuren tenminste zo was het in MW3 weet niet of het nog steeds zo is. Ik speel op de xbox daar is het spel ook voor gemaakt.quote:
Er zitten meer mensen op PS3 die noob zijn (in het weekend/vrije dagen) dan op de xbox, maar ook de tryhards (3+ k/d, 7.2 W/L) kregen een aardig pijnlijk kontgat, en waren dan ook na 2 minuten en een VSAT alweer verdwenen uit Dominationquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Doe niet zo verrast, daar zitten de meeste minderjarige kutkinderen en you know it.
Dit is zo'n onzin. Niet dat ik wil zeggen dat het andersom is, maar waarom zouden er op de PS3 meer noobs zitten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:32 schreef Koenani het volgende:
[..]
Er zitten meer mensen op PS3 die noob zijn (in het weekend/vrije dagen) dan op de xbox, maar ook de tryhards (3+ k/d, 7.2 W/L) kregen een aardig pijnlijk kontgat, en waren dan ook na 2 minuten en een VSAT alweer verdwenen uit Domination
Ja dat komt omdat xbox betaald is en PS3 kan iedereen online die een internetverbinding heeft, dus heel veel mensen die het niet waard vinden om voor XBOX LIVE te betalen spelen dan op de PS3 online en maar af en toe en zijn dus minder goed wat dat betreft..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit is zo'n onzin. Niet dat ik wil zeggen dat het andersom is, maar waarom zouden er op de PS3 meer noobs zitten?
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:56 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat xbox betaald is en PS3 kan iedereen online die een internetverbinding heeft, dus heel veel mensen die het niet waard vinden om voor XBOX LIVE te betalen spelen dan op de PS3 online en maar af en toe en zijn dus minder goed wat dat betreft..
Heb ook zat XBOX matties die allebei de consoles hebben en zweren dat op PS3 meer noobs zittenquote:
Haha ja, jij valt moeilijk serieus te nemen sinds je me DMt te zitten trollen en niet snapt dat mensen je nog serieus nemen hier...quote:
Ach gossie een PS3 noob neemt mij niet serieusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha ja, jij valt moeilijk serieus te nemen sinds je me DMt te zitten trollen en niet snapt dat mensen je nog serieus nemen hier...
Qua percentage is het ongeveer gelijk. Omdat de xbox beter en populairder is hebben meer mensen die en zullen er dus ook meer noobs zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Doe niet zo verrast, daar zitten de meeste minderjarige kutkinderen en you know it.
Maar iemand die maar sporadisch online speelt zal eerder een PS3 hebben en die zijn dus slechterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Qua percentage is het ongeveer gelijk. Omdat de xbox beter en populairder is hebben meer mensen die en zullen er dus ook meer noobs zijn.
hehequote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach gossie een PS3 noob neemt mij niet serieus
Het scheelt dat ik een lage k/d heb en lagequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verder maakt het niet uit je hebt op alle platformen mongolen helaas kom je ze zelden tegen door skillbased matchmaking.
Dat is raar, want in je DM zei je ook dat je dit spel niet eens meer speelt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verder maakt het niet uit je hebt op alle platformen mongolen helaas kom je ze zelden tegen door skillbased matchmaking.
Op mijn host spelen is puur genot vind je nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik een lage k/d heb en lager
Laatst keer dat ik dit spel heb gedaan was met dubbel XP voor de xbox en sindsdien zit hij weer heel braaf in het doosje en ligt hij onderop de stapelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat is raar, want in je DM zei je ook dat je dit spel niet eens meer speelt.
Nee. Ik moet zelf host zijn anders is het aidsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op mijn host spelen is puur genot vind je niet
[..]
Laatst keer dat ik dit spel heb gedaan was met dubbel XP voor de xbox en sindsdien zit hij weer heel braaf in het doosje en ligt hij onderop de stapel
Iedere lobby zit vol met mensen die dropshotten en springend om iedere hoek gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Ik moet zelf host zijn anders is het aids
Ah dus u speelt liever met ingebouwde aimbot? (aim assist)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat al helemaal niet met al die aimbot figuren tenminste zo was het in MW3 weet niet of het nog steeds zo is. Ik speel op de xbox daar is het spel ook voor gemaakt.
Tering, wat een onzin!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:56 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat xbox betaald is en PS3 kan iedereen online die een internetverbinding heeft, dus heel veel mensen die het niet waard vinden om voor XBOX LIVE te betalen spelen dan op de PS3 online en maar af en toe en zijn dus minder goed wat dat betreft..
Aim assist heeft iedereen en kan je uitzetten mocht je dat willen. De keren dat ik MW3 bij een vriend op de PC heb gespeeld zat in iedere lobby wel iemand te cheatenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:39 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ah dus u speelt liever met ingebouwde aimbot? (aim assist)
Aimbotters ben ik bij BLOPS (1 en 2) zeer zelden tegengekomen. Op de consoles overheersen modded controllers HEEL erg en dat heb je op de PC weer niet.
Marnix Kolderquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Tering, wat een onzin!Raap me op!
Iets met lul en slagroomtaart.
De PS3 is bij aanschaf weer duurder dan een 360, dus dat "Geld voor online" argument vloog zojuist door het raam naar buiten.
Wat een kolder zeg.
Aim assist is nodig op de console omdat je minder precies kan richten en anders speelt dan de PC, een maat van mij had het per ongeluk uitgaan en sinds hij het aan heeft gezet speelt hij 2x beter..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:39 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ah dus u speelt liever met ingebouwde aimbot? (aim assist)
Aimbotters ben ik bij BLOPS (1 en 2) zeer zelden tegengekomen. Op de consoles overheersen modded controllers HEEL erg en dat heb je op de PC weer niet.
Hoezo als je 3 jaar een playstation ten opzichte van xbox hebt, is ie dan echt 150 euro duurder?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Tering, wat een onzin!Raap me op!
Iets met lul en slagroomtaart.
De PS3 is bij aanschaf weer duurder dan een 360, dus dat "Geld voor online" argument vloog zojuist door het raam naar buiten.
Wat een kolder zeg.
Of reverseboosten (skillbased matchmaking gaat op SPM), maar derhalve kunnen dit soorten kamp-bazen (of TDM-spelers in OBJ gamemodes) nog wel eens een bericht sturen in de trant van: "Kankernoob met je kankerlage KD, kijk mijn KD dan die is veel beter kankerflikker."quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:23 schreef BzP het volgende:
kwam echt da ultimate camper tegen online, moest toch ff zn stats checken.![]()
[ afbeelding ]
hoe kan je reverse boosten met zo'n kd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef Koenani het volgende:
[..]
Of reverseboosten (skillbased matchmaking gaat op SPM), maar derhalve kunnen dit soorten kamp-bazen (of TDM-spelers in OBJ gamemodes) nog wel eens een bericht sturen in de trant van: "Kankernoob met je kankerlage KD, kijk mijn KD dan die is veel beter kankerflikker."
Omdat je ze geraped hebt en tegelijkertijd ook nog voor de win gespeeld hebt.
heel potje lang in een hoekje gaan zitten met een eigen legit server (toen het nog kon) of gewoon in een normaal potje ergens in een hoekje gaan zitten..quote:
ik dacht altijd dat dat opzettelijk doodgaan was de heletijd, suicides enzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef Koenani het volgende:
[..]
heel potje lang in een hoekje gaan zitten met een eigen legit server (toen het nog kon) of gewoon in een normaal potje ergens in een hoekje gaan zitten..
een vriend van mij zegt dat het om SPM gaat, en wat ik ook wel logisch vind opzich...quote:Op donderdag 23 mei 2013 06:20 schreef BzP het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat dat opzettelijk doodgaan was de heletijd, suicides enzo
En hoe gaat dat dan verder? Bij SnD ben ik zowat altijd de enige met een SPM van 125+, de rest zit vaak (ver) onder de 90, soms zitten er nog een maar tussen met rond de 100 maar that's it..quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:51 schreef Koenani het volgende:
[..]
een vriend van mij zegt dat het om SPM gaat, en wat ik ook wel logisch vind opzich...
maar ik weet niet, het kan ook een ubercamper zijn, gewoon een keer zijn theather checken en je weet het he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |