Idd, is echt een race naar de vsat die mode.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kill Confirmed zonder dogtags bedoel je?
Zombies is wel leuk. De overige maps ben ik nog niet tegen gekomen, studio wil iedereen altijdquote:Op maandag 6 mei 2013 15:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Pfff even een break van Battlefield genomen en BLOPS2 weer geinstalleerd.
Ging gelijk lekker op Grind.
In mijn CP zat een deathmachine en ik kreeg gelijk daarna mijn Sentry gun.
Nooit eerder 14 kills in 25 seconden gehaald
Ik wil de Studio map graag hebben uit de Uprising DLC, want Firing Range. Maar zijn de overige maps de moeite waard?
Zombies speel ik niet.
Die andere maps zijn opzich ook wel prima en daarnaast als je zombie fan bent krijg je een zieke zombiemap erbijquote:Op maandag 6 mei 2013 15:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Pfff even een break van Battlefield genomen en BLOPS2 weer geinstalleerd.
Ging gelijk lekker op Grind.
In mijn CP zat een deathmachine en ik kreeg gelijk daarna mijn Sentry gun.
Nooit eerder 14 kills in 25 seconden gehaald
Ik wil de Studio map graag hebben uit de Uprising DLC, want Firing Range. Maar zijn de overige maps de moeite waard?
Zombies speel ik niet.
Vondermar, alles goed? Alles onder controle met Vonderhund? Hoe is het met de studie? Gr gr Riaquote:
Mijn tante heet Riaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vondermar, alles goed? Alles onder controle met Vonderhund? Hoe is het met de studie? Gr gr Ria
Hallo Lidmanen,quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hallo vandermar,
Aartje T hier, ik heb al tijden niets meer van je vernomen! Ik zou graag een keer langs komen met PierreTT en de kids! Wel vond ik jou gedrag op de laatste fantasyfair wel een beetje stuitend! Jongleren met gehakstaven is gewoon not dun.
Gr Gr,
Aartje T
Hallo hallo Joop alles goed vonderhund heeft net zijn brokjes door de kamer gegooid ha ha wat een mal beest ha ha gr gr Cobyquote:
haha xD ik moest ook wel even gniffelen xDquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hallo hallo Joop alles goed vonderhund heeft net zijn brokjes door de kamer gegooid ha ha wat een mal beest ha ha gr gr Coby
Ha ha kijk maar uit andres ben je straks de gebetne hond ha ha deze kwam niet van mij maar van Berrie de buurjongne ha ha gr gr geaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
haha xD ik moest ook wel even gniffelen xD
Gr gr Ome Joop
xDquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ha ha kijk maar uit andres ben je straks de gebetne hond ha ha deze kwam niet van mij maar van Berrie de buurjongne ha ha gr gr gea
Ik vind zombies wel leuk alleen speelt bijna niemand het op de xboxquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit spel is echt leuk als je in een goede lobby komt zonder snipers
Het spel is leuk als de verbinding goed is. Soms kom ik in een lobby waar 2-3 potjes heerlijk gaan, tot dat er een host migration is en je de lui weer als vlooien over het schem ziet skippen, dan weer instant ragequit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit spel is echt leuk als je in een goede lobby komt zonder snipers
Ik kom altijd wel veel mensen tegen hoor. Op pc zitten helaas weinig zombie spelersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind zombies wel leuk alleen speelt bijna niemand het op de xbox
welke?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh... Kut daar gaat mijn internet status
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |