SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FAPPENxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Ook wel logisch dat het niet COD Modern Warfare 4 wordt aangezien je ook al COD 4 Modern Warfare hebt![]()
Sinds wanneer is Nuketown 2025 een standaard map? Ik heb geen extra content gekocht, maar heb hem vandaag wel gespeeld. Leuke map trouwens
Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
Ik had hem ook ineens. Dacht dat hij bij nuketown zombies zat die ik pas had gekocht.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Albert86 het volgende:
Sinds wanneer is Nuketown 2025 een standaard map? Ik heb geen extra content gekocht, maar heb hem vandaag wel gespeeld. Leuke map trouwens![]()
die is gratis geworden...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik had hem ook ineens. Dacht dat hij bij nuketown zombies zat die ik pas had gekocht.![]()
je verwijderd de content die je gedownied hebt van je xbox/ps3quote:Op woensdag 24 april 2013 23:04 schreef Terriroty het volgende:
hoe zet je je mappacks eigenlijk uit?Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
hmpf toen ik nog op pc speelde ging dat in 1 knopquote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef Koenani het volgende:
[..]
je verwijderd de content die je gedownied hebt van je xbox/ps3niet zo'n gedoe. er spelen namelijk denk meer noobs op de niet map packs lijkt mij u_u
![]()
Spelen jullie ook Ground War?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Heet jij Litmanen?quote:
Ik ben wel blij dat het geen MW wordt. Hopen dat er zombies in komen te zitten. Anders sla ik een jaar over en haal ik alleen fifa.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heet jij Litmanen?
Ik ben wel blij dat het geen MW wordt. Hopen dat er zombies in komen te zitten. Anders sla ik een jaar over en haal ik alleen fifa.
Komen geen zombies in dat is iets van Treyarch![]()
Waarom maken ze geen apart spel: Call of Zombies, en dan met alle verschenen (en nieuwe) maps erin. Iedereen blij.![]()
Dan koop ik het niet. Komt er weer eens een nieuwe battlefield? Dan kan ik dat ook mee spelenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja.
Komen geen zombies in dat is iets van TreyarchRvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Yup BF4 komt ook uitquote:Op donderdag 25 april 2013 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan koop ik het niet. Komt er weer eens een nieuwe battlefield? Dan kan ik dat ook mee spelen![]()
Als ze dat zouden doen dan zou ik echt op de release datum 's nachts voor de deur liggen!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:14 schreef maurisioo het volgende:
Waarom maken ze geen apart spel: Call of Zombies, en dan met alle verschenen (en nieuwe) maps erin. Iedereen blij.![]()
Ik vraag dit omdat ik merk dat weinig spelers die spelen. Ik zie altijd rond de 8000 man bij Ground War.quote:
Terwijl het de leukste type lijkt. Veel mensen en afwisseling van domination, tdm en kill confirmed.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Als je de lag, trickshot snipers en TDM kan ontwijken is het mijn favoriete gamemode. Tac insert sniper pussy galore in Groundwarquote:Op donderdag 25 april 2013 15:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik vraag dit omdat ik merk dat weinig spelers die spelen. Ik zie altijd rond de 8000 man bij Ground War.
Terwijl het de leukste type lijkt. Veel mensen en afwisseling van domination, tdm en kill confirmed.![]()
Quad headshot feed zie je daar alleen maar.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je de lag, trickshot snipers en TDM kan ontwijken is het mijn favoriete gamemode. Tac insert sniper pussy galore in Groundwar
In BO 1 speelde ik het bijna alleen maar.RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |