12 uur geledenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer zag je Taex ook al weer voor het laatst?
Mijn wachttijd is onbekendquote:Op woensdag 24 april 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet nu wachten tot vrijdag half 6 hoor
i want to play a gamequote:Op woensdag 24 april 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn wachttijd is onbekendIn ieder geval niet tot vrijdag half 6
ACH WAT HEEFT PXE TOCH WEER EEN ZWAAR LEVENquote:Op woensdag 24 april 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet nu wachten tot vrijdag half 6 hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ACH WAT HEEFT PXE TOCH WEER EEN ZWAAR LEVENBOEHOE.
Allebei, niet zeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Maar ondertussen: Phineas & Ferb drinking gamequote:Op woensdag 24 april 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee in saw zit er ook een tijdslimiet op op de ontsnaptijd
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ACH WAT HEEFT PXE TOCH WEER EEN ZWAAR LEVENBOEHOE.
ja ach zolang het kan moet je ervan genieten, met zijn nieuwe baan is het ook maar afwachten ditdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
dat paardenhoofd in saw is engquote:Op woensdag 24 april 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ondertussen: Phineas & Ferb drinking game
Een maand, max? En wanneer zag je heppie voor het laatst?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
mijn wachttijd is ook nog onbekend
DAt is the godfatherquote:Op woensdag 24 april 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat paardenhoofd in saw is eng
ja dat is waarquote:Op woensdag 24 april 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach zolang het kan moet je ervan genieten, met zijn nieuwe baan is het ook maar afwachten ditdat
Een maand? Hell noquote:Op woensdag 24 april 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een maand, max? En wanneer zag je heppie voor het laatst?
i know maar dat dat ding in de badkuip ligt en opeens omhoog komt ik schrok me de pestpleurisquote:
Nou dan.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Een maand? Hell nomaximaal een week
eh. Zondag?
Is lang.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou dan.
* VoornaamAchternaam schenkt nog wat vodka-cola in
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]te vermoeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Ik sta anderhalf jaar droog en zelfs toen zag ik mijn vriendin 1 keer in de 3-4 wekenquote:
Op een of andere manier heb ik steeds meer het gevoel alsof dat opzicht gewoon geen problemen gaat veroorzaken met je zienquote:Op woensdag 24 april 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach zolang het kan moet je ervan genieten, met zijn nieuwe baan is het ook maar afwachten ditdat
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]alsof je dit allemaal onthoudt als je bent aan het zuipen en de alcohol begint in te slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe alleen de 1 drink dingen, anders gaan we heeeeel hardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |