Ik voel mij jong(er)quote:Op woensdag 24 april 2013 19:35 schreef Taexon het volgende:
[..]Ja ben je jong ?
20 valt wel mee
Welkom in de SC
WHATSKEBEURT!quote:Op woensdag 24 april 2013 19:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
VIEZE FREDDIIIIE, ALSOF JE DAT NIET WIST EN IK DRINK TOT DE MOTHERFUCKING FLES LEEG IS
HEB PAS DOEKOE ALS IK BIERFLESJES INWISSEL
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
inderdaad
Ik kan van een bepaald persoon haar billen nooit afblijven
Dit is de reden waarom ik naamverandering wil hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
VIEZE FREDDIIIIE, ALSOF JE DAT NIET WIST EN IK DRINK TOT DE MOTHERFUCKING FLES LEEG IS
HEB PAS DOEKOE ALS IK BIERFLESJES INWISSEL
omg het is beachquote:
Dat heb ik nou ook steeds met deze naamquote:Op woensdag 24 april 2013 19:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom ik naamverandering wil hebben
Kwam later pas achter dat men de link ging zoeken van mijn naam en het liedje.
Spijtig.
hoe gaat het?quote:
oh hoi hypoquote:
Kan ook wel leuk zijn jaquote:Op woensdag 24 april 2013 19:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Socializen met de leraren lijkt me wel weer grappig
ja dat dacht ik alquote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef Hypocriet het volgende:
ik
[..]
ik wilde va quotenautisme.
maar mooi
alsof ik daar aan zou zittenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:36 schreef Taexon het volgende:
Prom mag doordeweeks altijd de drank beschermen, behalve het hertog jan bier
Wij lijken ook zo op elkaar dat je je vergistquote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef Hypocriet het volgende:
ik
[..]
ik wilde va quotenautisme.
maar mooi
somsquote:Op woensdag 24 april 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij lijken ook zo op elkaar dat je je vergist
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 24 april 2013 19:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jullie reacties leken op elkaarLAAT MIJ
primaquote:
Precies, dan ben je sowieso al snel vrolijker dan met kutweer.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
primalekker weertje, dat is altijd goed
Babbelen met ouders. Laten zien hoe social media werkt (en dan vooral hoe ze hun instellingen op prive zetten). En daar krijg ik geld voor. En ik krijg geld voor het feit dat ik banners heb gemaakt.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, dan ben je sowieso al snel vrolijker dan met kutweer.
Als mijn ouders geld zouden geven elke keer als ik ze heklp met internet enzo was ik millionairquote:Op woensdag 24 april 2013 20:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Babbelen met ouders. Laten zien hoe social media werkt (en dan vooral hoe ze hun instellingen op prive zetten). En daar krijg ik geld voor. En ik krijg geld voor het feit dat ik banners heb gemaakt.
quote:
quote:
haha veel plezierquote:Op woensdag 24 april 2013 20:12 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Ik ga gelijk weer, even hardlopendoei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |